Kyllä aika monet huoraavat ihan elinkeinonsa takia, se on työ, siksi meitä kutsutaan seksityöntekijöiksi. Onkohan tää puhe "hupsukoista", "tytöistä" ja "sihteereistä" jotenkin sumentanut todellisuuden?
Vähän samaa mietin täällä. Osalla tämän foorumin herrasmiehistä on kyllä niin hämmentävän stereotyyppisiä mielikuvia seksityöntekijöistä, että ovatkohan oikeasti koskaan tavanneet yhtään.
Tässä minulla oli kova miettiminen. Toisaalta voisin maksimoida asiakkaani ja tuloni panostamalla mainostamiseen. Voisin täällä foorumilla iskeä silmää kaikille miehille, hihitellä peliketjuissa sitä miten minua panettaa ihan hirveästi, ja olla hiljempaa maksupuolesta, bisneksestä ja bisneksen ongelmista, jottei illuusio seurani pyyteettömyydestä menisi rikki.
Ja tätä minä kokeilinkin silloin Sihteeriopistolla, mutta ei se vain ollut minun juttuni. Minusta tuntuu, että vaikka tällainen mainostus tuokin hieman enemmän asiakkaita, niin se myös estää ihmisiä ottamasta minua ja työtäni tosissaan. Se rohkaisee joitakin asiakkaita venyttelemään rajojani ja ruinaamaan minulta asioita joista kieltäydyn. Se saa jotkut pyytämään minulta alennuksia siksi, koska he ovat tosi kuumia sporttijäbiä ja voivat taata nautinnon minullekin. Se saa jotkut luennoimaan minulle siitä, miten minun pitäisi hoitaa ajanvaraukset ja muu työni. Se saa jotkut pyytämään minulta outcall-keikkoja ties vaikka minne hevonvittuun incall-keikan hinnalla, koska "voisin samalla poiketa shoppailemaan viereiseen kauppakeskukseen, joten hyötyisin matkustamisesta itsekin". Se saa jotkut soittelemaan minulle aamukahdelta, ja sitten pahastumaan kun en herääkään uniltani kivaan puhelinseksisessioon. Se saa jotkut pyytämään minua treffeille siviilissä, ja sanomaan sellaisia legendaarisia heittoja kuten "olette te naiset sitten suloisia kun ette te sillä lailla oikein ymmärrä asioista".
Ja nyt se saa jotkut sanomaan, että me seksityöntekijät olemme todella *negatiivinen adjektiivi*, koska elinkustannuksemme eivät maagisesti kadonneet koronaviruspandemian myötä, vaan jatkamme huorausta näissä poikkeusoloissakin.
Joten kiitos, mutta ei kiitos, en rupea nuolemaan kenenkään persettä (siis kuvaannollisesti, kirjaimellisesti tietenkin nuolen). Menetän siinä jonkin verran asiakkaita, mutta jäljelle jäävät ne, jotka ymmärtävät minun olevan seksialalla töissä, ja hakeutuvat luokseni juuri sen vuoksi. Loput saavat sitten jäädä ihmettelemään, että "onpa siinä vanha ja katkera harppu, varmaan joku vitun huora tai jotain".
Täällä liikkuu joitain tyyppejä, jotka ihan toden teolla ahdistuvat siitä, kun jollakulla naisella on jotain oikeaa sanottavaa ja hän sanoo sen. Nämä tyypit laittelevat sitten aina sähköposti- tai foorumikeskusteluista palautetta, että "kuules, jos olisit hyvä pikku hupsukka ja sinulle kelpaisi raha niin et puhuisi tällaisista vaikeista asioista, vaan ottaisit kaikki miesten jutut hymyssä suin vastaan ja keskittyisit vain imemään munaa kaikessa hiljaisuudessa, tuollainen äänekäs pirttihirmu ei viehätä ketään". Näille tyypeille tiedoksi, että minulla on sanottavaa, minä sanon sen, olen katkera vanha huora, ja katkera vanha huora tulen olemaankin. Se, että olemukseni uhkaa teitä, on vain merkki siitä, että otatte minut tosissanne, juuri niin kuin haluankin teidän ottavan.