Itse kävin vielä maaliskuun ekoina päivinä tapaamassa palveluntarjoajaa. Heti perään lähdin vielä kartoittamaan seuraavaa tapaamista, mutta viimeistään viikonloppuun (7.-8.3.) mennessä päätin että piilotan pelini housuihin.
Uutiset:
Laitan Lamborghinit hetkeksi seisontaan, pärjään hetken kauppakassi Porschellani. Mutta onks pakko luopua sHamppanjasta?Ei tarvitse. Tottakai shamppanjaa pitää saada.
^ Se on juuri näin. Mutta jos perus cava ei millään uppoa, niin vähintään shampanja kylvyt täytyy nyt laittaa tauolle, että päästään pahimman yli. Ja ehkä minäkin voisin luopua pienemmästä Swanistani kun vierasvenesatamatkin ovat kiinni.
^ Se on juuri näin. Mutta jos perus cava ei millään uppoa, niin vähintään shampanja kylvyt täytyy nyt laittaa tauolle, että päästään pahimman yli. Ja ehkä minäkin voisin luopua pienemmästä Swanistani kun vierasvenesatamatkin ovat kiinni.
Eiiiiiiiiiii!!! Onko ihan pakko luopua sHampanja kylvyistä!!
Kai mä saan kuitenkin edelleen käyttään ihonkuorintaan jauhettuja timantteja?
Laitan Lamborghinit hetkeksi seisontaan, pärjään hetken kauppakassi Porschellani. Mutta onks pakko luopua sHamppanjasta?
Eiiiiiiiiiii!!! Onko ihan pakko luopua sHampanja kylvyistä!!
Kai mä saan kuitenkin edelleen käyttään ihonkuorintaan jauhettuja timantteja?
Jos kato timantit ja shamppanja loppuu kesken, mä voin lainata. Kyl mun suihkari pääsee sinnekkin vaikka ootte eristettynä. Laitoin just ferrarin seisontaan ja möin Losin huvilan.
Jos kato timantit ja shamppanja loppuu kesken, mä voin lainata. Kyl mun suihkari pääsee sinnekkin vaikka ootte eristettynä. Laitoin just ferrarin seisontaan ja möin Losin huvilan.
Mielenkiintoni heräsi kun luin että keskustelette suikkarista mutta se olikin suihkari.Jos kato timantit ja shamppanja loppuu kesken, mä voin lainata. Kyl mun suihkari pääsee sinnekkin vaikka ootte eristettynä. Laitoin just ferrarin seisontaan ja möin Losin huvilan.
Ei mut ihan mahtavaa! Käyks vaihdossa noi kultaharkot? Mä en tee niillä oikein mitään, pölyttyvät vaan nurkissa.
Niin sul oli toi suihkari...mut hei mä voin kyl lähettää palvelijan noutaan ne mun helikopterilla. On silleen kätevä et pääsee sit ovelta ovelta, kun meillä on noi omat kentät kuitenkin. Ja noi harkot painaa niin paljon, et helpompi silleen.
[quote author=Pilvi