Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naismaku?  (Luettu 1472 kertaa)

Poissa Arthas89

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Naismaku?
« : Maaliskuu 15, 2025, 11:25:09 »
Tehdäänpä pieni kysely, millaiset naiset sytyttävät?

Kerro karkeasti, kansalaisuus, iso vai pienikokoinen, luomu vai ei jne

Itse olen syystä tai toisesta aivan heikkona pienikokoiseen ja naiselliseen aasialaiseen.
Naisen tulee selkeästi olla nainen ja miehen mies.

Poissa Frank Debil

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naismaku?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 16, 2025, 02:02:12 »
Tästähän olisi voinut rakentaa oikein virallisen pollin!

Tosin en olisi osannut lokeroida omaa makua muuten kuin etnisyyden perusteella. Rajaan pois tummaihoiset ja tietyin osin myös latinot.

Kaikki vartalotyypit kelpaa ja on ihan sama onko silikonia, tatuointeja jne. Korvienväli ratkaisee!

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (142)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #2 : Maaliskuu 16, 2025, 02:27:49 »
Helppo!

Tykkään todella itsevarmoista naisellisista naisista.
Ja oon ehdottomasti tissinaisia. En tiedä voisiko ne tissit olla liian isot mun makuun, mutta luomut on ehdottomasti mun makuun. Pehmeät ja kunnon kokoiset. Rakastan tissejä.  :inlove:

Naisen ei tartte olla ns. laitettu, ehkä mieluummin ei liian barbimainen, vaan tykkään vähän arkisemman lookin omaavista naisista.
Vaikka itse kliseemäisesti tykkään laittaa ja ylläpitää omaa ulkonäköä monilla feikkijutuilla, niin mun ihanne nainen taas olisi...silleen ihanan riettaan luonnollisen ja vaikka vähän "räjähtäneen" näköinen. :inlove:
Tykkään että naisella olisi puolipitkät/pitkät hiukset, ja kuten miehissäkin, niin tykkään eniten naisissa aika vaaleista/vaalean bruneista.
Pohjoismaalaiset, saksalaiset, hollantilaiset, kanadalaiset...voi olla mua pidempi, mun pituinen tai vähän mua lyhyempi. Hirveän lyhyet naiset ei niin sytytä.

Olisi ihana jos olisi muotoja, mielellään enemmän kuin mulla. Saa olla masua kunnolla. Pehmeät naiset. :inlove:
Ja tärkeää, tykkään että naisessa on luonnetta. Saa olla tempperamenttia, leikkisyyttä, tunnetta, itsevarmuutta vaikka ylivuotavasti - aitoutta! Mä en vähästä säikähdä.
Sellainen kenen kanssa ei tartte varoa mitä sanoo tai tekee. :inlove:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Seinäjoki ke 2.4.!

Poissa Frank Debil

• Jr. Member
« Vastaus #3 : Maaliskuu 16, 2025, 02:39:19 »
Jännää! Luulin että Venla on täyshetero! Mutta onkohan suomineidoissa näitä enää lainkaan?

Poissa DeiDei

• Full Member
« Vastaus #4 : Maaliskuu 16, 2025, 02:45:32 »
Aasialainen on meikäläisen makuun. Ne puhuu silleen hassusti ja hymyilee aina, vaikka olisit juuri ajanut Ranger Raptorilla vahingossa niiden riisipellon pilalle. Ne niinku ymmärtää hilujen päälle.

Poissa DeiDei

• Full Member
« Vastaus #5 : Maaliskuu 16, 2025, 02:47:39 »
Jännää! Luulin että Venla on täyshetero! Mutta onkohan suomineidoissa näitä enää lainkaan?

ÖÖ. Onkohan heteroita naisfutareita?

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (142)
« Vastaus #6 : Maaliskuu 16, 2025, 02:51:50 »

Mä oon joustava näissä jutuissa.  :)
Toki totta silleen, että olen ollut naimisissa vain miesten kanssa.
Mutta, on mulla ollut naissuhteitakin, joista tosin vain yksi vakava.
Oli muuten aivan ihana Nainen.  :inlove:
Se olisi voinut edetä pidemmällekin, mutta meillä ei vain siinä elämänvaiheessa ollut yhteistä maata missä jatkaa. :'(
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Seinäjoki ke 2.4.!

Poissa Frank Debil

• Jr. Member
« Vastaus #7 : Maaliskuu 16, 2025, 03:04:04 »
Tuplajännää! Oon meinannut saada korvilleni ulkkarimimmeiltä kun tämän naiskombon olen edes vihjaillen ottanut esille. Ei ole yleistä ainakaan Itä-Euroopassa.. Ja mitä urheilujoukkueisiin tulee Pohjolassa niin varmaan 50-50. Suihkuun menoa kannatta siis harkita.. 🤣🤣🤣

Poissa DeiDei

• Full Member
« Vastaus #8 : Maaliskuu 16, 2025, 04:52:33 »
Ei ole kokemusta joukkueurheilusta sinänsä, mutta kyllähän sen jo veronmaksajien maksamasta Urheiluruudusta näkee haastattelujen perusteella että homostelijoista on kysymys.  ;D

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #9 : Maaliskuu 16, 2025, 06:03:50 »
Minun naismakuni on ollut aina "amatsonimainen" ja enkä tarkoita tällä sellaista Yazkamaista poikatyttöä vaan enemmänkin Anna Nicole Smithin näköistä. Hiusten- tai ihonvärillä ei oikeastaan ole väliä mutta kallistun eniten valkoisiin naisiin. Pidän toisinaan myös pienistä ja siroista mutta ne eivät sytytä minua niin paljon kuin kookkaat.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Peetu

• Newbie
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #10 : Maaliskuu 16, 2025, 07:37:37 »
**Naiset, jotka sytyttävät minut**   :inlove:

Ei ole kyse pelkästä ulkonäöstä – vaikka en kiellä, etteikö silläkin olisi osansa. Kyse on fiiliksestä, olemuksesta, tavasta kantaa itsensä ja ottaa tila haltuun. Mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä muutama ulkoinenkin juttu saa veren kiertämään vähän vikkelämmin. 

Ikä? No, ei enää teini mutta ei vielä eläkkeelläkään. Sellainen aikuinen nainen, jolla on elämästä jo sen verran kokemusta, että tietää, mitä haluaa – ja uskaltaa sen myös näyttää. 

Pituus ja paino? Normaalin haarukassa. Ei tarvitse pelätä, että tuuli vie mennessään, mutta ei myöskään tarvitse olla voimanostaja kannatellakseen kainalossa. Sellainen luonnollisen naisellinen kroppa, jossa on hyvä olla. 

Rinnat? Kyllä kiitos. Monenlaiset käyvät, kunhan eivät ole niin piilotettuja, etten löydä niitä. Luomu on aina kiva, mutta jos silikonia on maltilla, niin en ole nirso. Pääasia, ettei rintakehä muistuta teräsrakenteista rakennustyömaata. 

Tukka? Mieluiten brune tai punapää, mutta tärkeintä on, että sitä on. Kaljut ja irokeesit eivät saa sydäntäni läpättämään. Sen sijaan nutturalle tai ponnarille koottu tukka – siinä on jotain, mikä saa mielikuvituksen laukkaamaan. Ehkä se johtuu siitä, että silloin kaula paljastuu kauniisti. Tai siitä, että jos tukka on sidottu, tarkoitus on tehdä jotain, missä se muuten olisi tiellä… 

Iho? Terve ja puhdas. Sellainen, että tekee mieli koskettaa. Ei tarvitse olla posliininukke, mutta hyvä iho kertoo, että ihminen pitää itsestään huolta – ja se on aina seksikästä. 

Mutta lopulta suurin juttu on olemus. Se, miten nainen kantaa itsensä. Ryhti, katse, tapa liikkua. Terve itseluottamus ilman ylimielisyyttä. Sellainen asenne, että tässä ollaan ja nautitaan elämästä. 

Ja huumorintaju! Mikään ei sytytä enemmän kuin nainen, joka osaa nauraa – sekä minulle että itselleen. Hymy ja pilke silmäkulmassa kertovat, että tässä ollaan aidosti läsnä, valmiina heittäytymään. Ja juuri se tekee naisesta vastustamattoman.  :headbang:

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #11 : Maaliskuu 16, 2025, 11:28:30 »
Olen oppinut vuosien saatossa, että nainen voi olla niin todella monella eri tavalla erittäin kaunis. Eniten minuun vetoaa länsimaiset naiset. Aasialaiset ja tummimman ihoiset ehkä vähemmän, vaikka sieltäkin tietysti poikkeuksia löytyy.

Itse en ole suurikokoinen ja ehkä siksi pienikokoiset naiset ovat lähellä sydäntäni, mutta toisaalta sitten amatsonien kohdalla se toisen hallitseva koko on myös turn-on. Samankokoista on taasen helpoin suudella ja suutelustahan pidän.

Naiselliset muodot, eli selvä kyljen kaari lantiolta rintojen korkeudelle viehättää kovasti. Isot tissit ei ole minulle mikään erityinen juttu. Pienet on ihan yhtä kivat. Olenkin enemmän pyllymies. Hyvää pyllyäkään ei ole yhdenlaista, vaan se sopii hyvin muihin kehon mittasuhteisiin ollen muodokas, mutta ei valtava. Jos pitäisi yksi valita, niin suht pieni, mutta lihasten tuomaa muotoa.

Karselen mieluusti naista takaa, koska jalkojen, pyllyn/lantion ja selän muodostama yhdistelmä voi olla todella kaunis, kun ne ovat suhteessa toisiinsa parasta mahdollista.

Hiusten värillä tms ei juurikaan ole vaikutusta tai hiusten pituudella. Myös se, miten nainen kantaa itsensä on paljon merkitystä.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #12 : Maaliskuu 16, 2025, 14:04:50 »
Helppo!

Tykkään todella itsevarmoista naisellisista naisista.
Ja oon ehdottomasti tissinaisia. En tiedä voisiko ne tissit olla liian isot mun makuun, mutta luomut on ehdottomasti mun makuun. Pehmeät ja kunnon kokoiset. Rakastan tissejä.  :inlove:

Naisen ei tartte olla ns. laitettu, ehkä mieluummin ei liian barbimainen, vaan tykkään vähän arkisemman lookin omaavista naisista.
Vaikka itse kliseemäisesti tykkään laittaa ja ylläpitää omaa ulkonäköä monilla feikkijutuilla, niin mun ihanne nainen taas olisi...silleen ihanan riettaan luonnollisen ja vaikka vähän "räjähtäneen" näköinen. :inlove:
Tykkään että naisella olisi puolipitkät/pitkät hiukset, ja kuten miehissäkin, niin tykkään eniten naisissa aika vaaleista/vaalean bruneista.
Pohjoismaalaiset, saksalaiset, hollantilaiset, kanadalaiset...voi olla mua pidempi, mun pituinen tai vähän mua lyhyempi. Hirveän lyhyet naiset ei niin sytytä.

Olisi ihana jos olisi muotoja, mielellään enemmän kuin mulla. Saa olla masua kunnolla. Pehmeät naiset. :inlove:
Ja tärkeää, tykkään että naisessa on luonnetta. Saa olla tempperamenttia, leikkisyyttä, tunnetta, itsevarmuutta vaikka ylivuotavasti - aitoutta! Mä en vähästä säikähdä.
Sellainen kenen kanssa ei tartte varoa mitä sanoo tai tekee. :inlove:

Kuvailitko sä juuri lähes rakastavasi mua :kiss:
Noh, jos sivuutetaan toi pituusasia. Katso hani kaikkea ei voi saada 😁

Muoks. Eiku vittu, meiän pitää sivuuttaa myös tissiasia!

Mutta oon luonnollinen ja räjähtänyt! Lähes 10 siis!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 16, 2025, 14:08:12 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #13 : Maaliskuu 16, 2025, 14:21:09 »
Suht samankokoinen ja ikäinen, kuin itsekin. Ja ihan ehdoton on siistitty alapää.
*pikkuPullea mature*

Poissa Pataässä

• Full Member
« Vastaus #14 : Maaliskuu 16, 2025, 17:58:34 »
Mennään kolmella h-kirjaimella, joilla pääsee jo todella pitkälle eli hymyilevä, hyväksyvä, halaava.

Noiden jälkeen fyysisillä asioilla on vähemmän merkitystä, mutta erityisesti viehättää itseni kokoiset tai pienemmät. Hiukset ja rinnat saavat olla pidemmät/isommat kuin itselläni.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Vikingo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : Maaliskuu 17, 2025, 12:37:08 »
Etnisyydeltään aasialainen tai latino (tulikin mieleen eräs tuttu ja hyvin tumma latino :inlove:). Minua lyhyempi (useimmat toki ovatkin) eikä ehkä niin muodokas mitä suomalainen PT voi olla :) Silareista pidän myös.

Ystävällinen, hymyileväinen ja jos pystyy luomaan vaikutelman ettei tapaaminen hänellekään ollut mitenkään vastenmielinen, niin suurella todennäköisyydellä tapaamme uudestaan jos palvelut ovat olleet sitä mitä sovittu jne.

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #16 : Maaliskuu 17, 2025, 13:14:02 »
Mennään kolmella h-kirjaimella, joilla pääsee jo todella pitkälle eli hymyilevä, hyväksyvä, halaava.

Noiden jälkeen fyysisillä asioilla on vähemmän merkitystä, mutta erityisesti viehättää itseni kokoiset tai pienemmät. Hiukset ja rinnat saavat olla pidemmät/isommat kuin itselläni.
Sama maku minulla; Jos vielä täydennän että pyöreä pylly ja rinnat saa olla niin suuret että niiden päälle kehtaa poskensa painaa puuhailun jälkeen...
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa TheLollipop

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #17 : Maaliskuu 17, 2025, 13:54:46 »
Vaikea sanoa omaa naismaksua, kun tuppaa naiset ylipäätään olemaan kauniita ja haluttavia.

Tärkeintä minulle on kuinka nainen kohtelee muita ympärillänsä. Ehkä tähän pitäisi vastata sirorakenteiset naiset vois olla 'ulkopuolisista' tekijöistä se mikä ensivaikutelmaan tulee huomattua tai kiinnitettyä huomiota eniten. Pyllymiehenä lantionalue on toinen mikä naisen ulkonäössä tulee myös per heti katottua, mutta nämä on niitä toissijaisia asioita kuten esim. pitkät hiukset, joista pidän enemmän, mutta monet lyhyetkin hiukset ovat olleet erittäin kauniita. Eniten kiinnostaa tai tärkeintä minulle on sisäinen kauneus kliseisesti.

Tosi hauska lukea kuinka toisille esim. tissit on se juttu, joka selvästi vaikuttaa. Itselläni ne ryntäät naisella oli pienet söpöt tai jumalattomat ei hetkauta yhtään mihinkään. Minun puolesta saisivat kävellä ryntäät paljaina pitkin toreja, koska näen ne eri juttuun kuin omaan mielihaluun. Toivoisinkin, että naiset uskaltaisivat esim. imettää vauvoja julkisesti, ja että se olisi täysin normaalia siten, että ei tarvitse 'piilotella'.

Poissa intohimo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #18 : Maaliskuu 17, 2025, 14:21:42 »
Muodokas blondi on se oikea vastaus. Pitkät hiukset. Runsaat luomut, lantiossa kaarta. Mieluumin bbw kuin hoikka. Sit tietysti se "sisäinen kauneus" eli on helppo olla kaa ja pääsee iholle. Kotimaisilla on etulyöntiasema tässä, ihmisen lukeminen onnistuu puolin toisin ja rakkaussimulaatio toimii. Sitäpaitsi ulkkarit on usein vaan liian laihoja. Täytyy kyllä myös todeta että kiinalaistaustaisilla miellyttämistaidot voi olla ihan vertaansa vailla..

Poissa guuguuman

• Full Member
« Vastaus #19 : Maaliskuu 17, 2025, 14:26:52 »
Jännää kuinka naismaku muuttuu ajan myötä. Nuorempana sitä oli tietysti täysin sellaisten Samantha Fox-tyyppisten amazonien lumoissa, sitten intohimon hämäriksi kohteiksi kohteiksi valikoitui lukemattomien ranskalaisten taide-elokuvien tummat, pienikokoiset petit-neidit. Nykyisin nuo elokuvien haavekuvat ovat korvautuneet ehkä hieman realistisemmilla ihmismalleilla.
Kyllä eniten pidän ehkä semmoisista pehmeän muodokkaista, riettaista tummaveriköistä, joilla on sopivasti pilkettä silmäkulmassa. Ja huono huumorintaju on ehdoton turn-on :) Ja kun haluan kuulla noi riettaudet sekä huonot vitsit äidinkielelläni, niin etnisyys rajautuu aika lailla kotimaan kamaralle.