Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Valeria1 ja imeregeli  (Luettu 2040 kertaa)

Poissa Pete84

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Valeria1 ja imeregeli
« : Maaliskuu 11, 2025, 21:06:18 »
Huh. Kävin tapaamassa Valeriaa. Olisi ollut tarjolla kaverikin, mutta tällä kertaa jätin väliin, koska olin vain aktiivinen poislukien suuhommia. Vähän olisi kyllä kiinnostanut kokeilla kahta neitoa, koska se on vielä kokematta 😁

No mutta Valeria. Todella kuuma tapaus ja tosi herkullinen ylläri. Piti vähän tyttöä jarrutella, että sai välillä happeakin. Netistä löytyy kyllä neitokaisen of pätkiä pienellä salapoliisityöllä, joten voitte käydä kattomassa itse mistä puhe 😁 Kaunein kulli mitä olen livenä nähnyt ja ei netistäkään juuri löydy parempaa kuin giselly angel. Jo sen takia kannattaa kylään.

Itse kokemus oli hyvä vaikka vähän oli poissaoleva, koska oli harmissaan, että Helsinki olikin tylsä paikka. Aktin aikana kaikki toimi kyllä ja meno oli kuumaa.

Lähtee kaverinsa kanssa huomenna takas tukholmaan vaikka olivat saapuneet vasta eilen. Mutta vielä ehtii pojat jos on tänä iltana nopea. Oli epävarma tuleeko enää uudestaan vaikka yritinkin vakuutella, että kesä on kivempaa aikaa täällä 😄

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Valeria1 ja imeregeli
« Vastaus #1 : Maaliskuu 11, 2025, 22:10:54 »
Oliks joku este laittaa tähän linkki tai ohjeet miten ne videot tai kuvat mimmin vehkeestä löytyy?

Poissa Pete84

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Maaliskuu 11, 2025, 22:21:27 »
TsDating puolella ainakin ilmoittaa oman of tilinsä. Of nimen avulla ihan googlen haulla löytyy.

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
« Vastaus #3 : Maaliskuu 11, 2025, 22:23:04 »
Joo no itse onnistuin löytämään vaan paskoja sivuja missä on joku turha kuva tai pari ilmoituksesta ja spämmi äddejä.

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
« Vastaus #4 : Maaliskuu 11, 2025, 22:25:17 »
Mutta voitko kuvailla hänen meisseliä?

Eli siis tyyliin kun hän on melko feminiininen, nii kenties kokokin on luokkaa normaali eli ei paksu eikä pitkä. 10cm vai 13 vai 15?

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
« Vastaus #5 : Maaliskuu 11, 2025, 22:29:43 »
Hänen kaverilla on kuva distintas profiilissakin. Ja se on kyllä pieni. Tai siis normaali.

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
« Vastaus #6 : Maaliskuu 11, 2025, 22:34:42 »
https://ohgeekz.com/

Valeria06 löytyykin, ja kuten arvata saattoi Todnäk lähempänä 10cm

Noh jos tykkää pienestä mutta nätistä. Nii voi varmaan olla hyvä. Itsellä menis mielummi sitte ihan biologiselle naiselle rahat.  :sheep:

Mutta siis kaiketi omat kuvat ja videot ja onnittelut kaikille kenen kriteereihin tämä osuu. varmasti hyvää seuraa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 11, 2025, 22:37:42 kirjoittanut naut1skelija »

Poissa Pete84

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Maaliskuu 11, 2025, 22:59:29 »
Kyllä se minun mielestäni normaalia isompi (varmasti 15) oli ja sopivan paksu. Ei nyt Mikaellan luokkaa, mutta itselleni se onkin turhan paljon. Kuvien perusteella isompi kuin kaverillaan. Kivan kaareva oli myös joka miellyttää myös omaa silmääni.

En ymmärrä nyt aivan viestejäsi, jos et ole käynyt häntä tapaamassa. Yritin kertoa, että kyllä siellä Suomen mittakaavalla oli ihan laadukasta seuraa tarjolla. Toki jos etsii sitä isointa niin ei varmasti ole, mutta yleensä he eivät sitten myöskään ole sieltä naisellisimmasta päästä.

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
« Vastaus #8 : Maaliskuu 11, 2025, 23:31:42 »
Nämä ja videon kyseisestä asennosta löysin ja missään satukirjoissakaan tuosta ei saa 15cm. Mutta kyllä. Itse olen isomman perässä ni joudun olee kranttu. Jos pienet ja nätit riittäisi. Olisi elämä tän harrastuksen parissa huomattavasti helpompaa.

Tän harrastuksen parissa ikävä kyllä lähes kaikki tuntuvat yli arvioivan tai liioittelevan heppien koot. Todnäk ei osaa kiimassa hahmottaa tai muutenkaan vaan hahmottaa.

Minun viestit pyrkivät saada tietoa juuri siitä että minkä koon ase. Nättejä tyttöjä ilman aseita riittää. Isoilla onkin harvassa. Se on loogista isoja nyt vaan on vähän ja tulevat harvoin suomeen.

Poissa Uteliasko?

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Maaliskuu 12, 2025, 11:59:08 »
Mites hänen hinnat? Oon menossa Tukholmaan huomenna :)

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
« Vastaus #10 : Maaliskuu 16, 2025, 16:08:31 »
Mites hänen hinnat? Oon menossa Tukholmaan huomenna :)

Kävitkö visiitillä?