Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yhdesti vai kahdesti laukeava  (Luettu 1684 kertaa)

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yhdesti vai kahdesti laukeava
« Vastaus #20 : Maaliskuu 28, 2025, 22:45:06 »
0-1 kertaa. Joskus tapahtuu ihan liian nopeasti, joskus saa nyhtää lähes väkisin ajan tikittäessä loppuun vaikka panetus on jäätävä. Tokalle kierrokselle olen joskus lähtenyt ihan vaan panemisen ilosta, mutta ei kyllä toivoakaan laukeamisesta.

Nollan tulemisen kerrat ei ole koskaan olleet suunniteltuja. Eka kerta oli vähän shokki, mutta tajusin heti että mulla oli kuitenkin ollut tosi kivat 2 tuntia joten ihan sama.

Poissa Jkp68

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Maaliskuu 28, 2025, 22:51:07 »
Tunnin setillä kahdesti, jos kemiat kohdillaan.

Eka tulee aika herkästi ja annan tulla kun tiedän että pienen levon jälkeen onnistuu kyllä uudestaankin. Toinen kierros onkin yleensä pidempi ja mielestäni nautinnollisempi. Yleensä toinen orgasmi on myös voimallinen. Nuorempana toinen orgasmi oli varma mutta vanhemmiten aina välillä ei tunti riitä siihen. Tosin toinen lopetus suikkarilla tai hyvällä öljyisellä käsihoidolla onnistuu melko varmasti edelleen. Kovemman työn takana on toinen tuleminen kumin kanssa yhdynnässä.

Mutta kuten moni on todennutkin niin riippuu myös päivän fiiliksestä, partnerista ja varmaan myös tähtien asennosta. Olen minäkin joskus onnistunut käyttämään koko tunnin yhteen orgasmiin ja nauttinut joka hetkestä. Mut silloin ei kyllä ollut kovin kauan edellisestä hupakoinnista  :blowjob:

Poissa Dali

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : Maaliskuu 28, 2025, 22:51:39 »
Joskus kerran, joskus joitakin kertoja, mutta sillä ei ole enää niin väliä. Olen yrittänyt eroon orgasmitavoitteista ja suorituspaineista, keskittyen enemmän sellaiseen mindfullnessiin, että pidetään yhdessä toisiamme lähellä ja nautiskellaan kiireettä. Tottakai takaraivossa on samalla, että tämä on pt:lle vaan työtä, mutta kun heittäytyy hemmoteltavaksi ja on samalla aito ja läsnä takaisin, niin oma kuva tilanteesta tuntuu ehjältä ja lämpimältä.

Poissa muna

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : Maaliskuu 28, 2025, 23:21:53 »
ikää on 40v ja 30min ajalla 2x. välillä joutuu toisen runkkaan jos ei muuten tule.