tai vedä vaikka käteen ja säästä rahat
Kieltämättä mitä enemmän tätä forkkaa nyt seurannut yms, niin sen verran tuntuu olevan porukalla antipatiaa suuntaan ja toiseen kaikesta saadaan aikaa tappelu yms yms joten taidan kyllä pysyä tämän loistavan ehdotuksen parissa.
En tiedä oliko tämä homma noin 10 vuotta sitten erilaista vai kävikö mulla vain hyvä munkki aina, että pääsin helpolla ja asiat rullas.
Ei kylläkään varmaan pitäis,anteeksi kaikille, mut sen aikaa mitä oon saitilla pörrännyt,niin on tää meno täällä jotenkin muuttunut. Olen epävarma ja itsevarmuuden menettänyt tyyppi, sehän nyt on kaikille muutenkin selvää,mut kuitenkin...kaiken luen ja sisäistän ihan liian "huolella" ja jos miulla olis ensimmäinen vierailu maksullisissa tässä vaiheessa tekemättä,en varmasti uskaltaisi kehenkään yhteyttä ottaa,on täällä kuitenkin senverran kärkkäitä kommentteja ollut,se on paha,kun ei osaa luettua laskea takaraivosta pihalle,vaan jääpi luetut lauseet pyörimään mieleen,kohta sitten onkin sen sorttinen sekametelisoppa ajatuksia,ettei paremmasta väliä. Toivottavasti kukaan muu ei omaa näin kehnoa itsetuntoa, tosiaan jos nyt olisi ensimmäisen yhteyden oton aika, niin ottamatta jäis liiallisen pohtimisen takia
- osaisinko kirjoittaa oikean laisen/pituisen viestin oikealla sisällöllä
- tulikohan liian monta viestiä vaihdettua, ennen kun aika ja päivä kiinnitettiin
- missä kuluttaa ylimääräisen ajan,että on minuutilleen oikealla hetkellä ovella,kun aina on vähintäänkin tunnin matka tapaamiseen ja pitää kuiteskin varautua yllätyksiin liikenteessä
- Olenkohan varmasti oikealla minuutilla ovesta ulkona,etten ole vaivaksi
- osaankohan olla tarpeeksi kohtelias
- mistä puhua,ettei toinen tunne oloaan vaivaantuneeksi
- olikohan miusta muihin verrattuna mihinkään
- otinko liian pitkän ajan
- uskallanko kiitosviestiä laittaa perään
Älkää kukaan luokkaantuko tästä raapustuksesta,tiedän oikein hyvin, että liian kanssa pohdin ja parempi on silloin pysyä kotona.
Usein tuppaa harmittamaan täällä pt:iden kirjoittamat jutut,siis siinä mielessä, että ovat niin samperin viisaita,syvällisesti ja ajatuksella kirjoitettuja,että niitä kirjoittavien täytyy olla muiden yläpuolella ajatuksiensa,älynsä ja ulosantinsa puolesta, heidän laisiaan tähän maailmaan mahtuisi paljon lisää,oikiastaan ihan puutoksesta kärsitään ja jos tila loppuisi kesken, niin sitten kehittetäis jotakin.