Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pt! Otatko varausmaksun?  (Luettu 7290 kertaa)

Poissa thorath

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pt! Otatko varausmaksun?
« Vastaus #60 : Maaliskuu 18, 2025, 20:31:50 »
Mulle on kerran käynyt niin, että pt perui tapaamisen sairastumisensa vuoksi. Se oli ihan ok tietysti. Tuuri siinä omalla kohdallani oli, että olin menossa tapaamaan ko henkilöä toista kertaa. Ensimmäisellä kerralla piti maksaa varausmaksu. En oikein tiedä, miten hän olisi palauttanut summan minulle, kun ei se mikään tilisiirto ollut. Keikkaileva pt, niin ei olisi oikein voinut sopia, että vähennetään seuraavasta kerrasta, kun hän käy paikkakunnalla max 2 kertaa vuodessa eikä ihan sitäkään. Varausmaksu oli 50€ ja vähennettiin varsinaisesta maksusta.

Tähän et tule saamaan vastausta.  8)

Poissa TuhmaMyy

• Full Member
« Vastaus #61 : Maaliskuu 18, 2025, 20:37:03 »
Tämä ketju taas todistaa mielestäni hyvin alkuperäisen viestini pointin. On olemassa hyvin äänekäs joukko seksin ostajia, jotka kynsin hampain vastustavat seksityöntekijöiden itsensä turvaksi ja parhaaksi luomia käytäntöjä. Heitä (teitä?)tapaa eniten täällä internetissä, mutta hyvin harvoin sähköpostin tai viestin välityksellä ajanvarauksen merkeissä. Iso osa asiakkaista ymmärtää, miksi varausmaksua pyydetään ja maksaa sen ilman ongelmia. Ja onneksi teille, joiden mielestä tällaiset hommat on humpuukia, on edelleen iso liuta seksityöntekijöistä tarjolla, jotka eivät varausmaksua ota 🙏🏻

Kehäpäätelmä  :laught:
Koska sovin tapaamiset vain niiden kanssa joille varausmaksu on ok, niin ihmettelen miksen tapaa heitä ollenkaan joille varausmaksu ei ole ok.

Koska kuten aikaisemmin mainitsin, mulla ei lue ilmoituksessa että otan uusilta asiakkailta varausmaksun. Ei kaikki seksiä ostavat tyypit selaile aktiivisesti mitään foorumeita, josta olisi voinut etukäteen  saada tietää varausmaksusta, vaan tekevät päätöksen ottaa yhteyttä sen ilmoituksen perusteella. Yhteyttä ottavista asiakkaista lähes kaikki maksavat varausmaksun.

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #62 : Maaliskuu 18, 2025, 20:42:00 »
Tämä ketju taas todistaa mielestäni hyvin alkuperäisen viestini pointin. On olemassa hyvin äänekäs joukko seksin ostajia, jotka kynsin hampain vastustavat seksityöntekijöiden itsensä turvaksi ja parhaaksi luomia käytäntöjä. Heitä (teitä?)tapaa eniten täällä internetissä, mutta hyvin harvoin sähköpostin tai viestin välityksellä ajanvarauksen merkeissä. Iso osa asiakkaista ymmärtää, miksi varausmaksua pyydetään ja maksaa sen ilman ongelmia. Ja onneksi teille, joiden mielestä tällaiset hommat on humpuukia, on edelleen iso liuta seksityöntekijöistä tarjolla, jotka eivät varausmaksua ota 🙏🏻

Kehäpäätelmä  :laught:
Koska sovin tapaamiset vain niiden kanssa joille varausmaksu on ok, niin ihmettelen miksen tapaa heitä ollenkaan joille varausmaksu ei ole ok.

Koska kuten aikaisemmin mainitsin, mulla ei lue ilmoituksessa että otan uusilta asiakkailta varausmaksun. Ei kaikki seksiä ostavat tyypit selaile aktiivisesti mitään foorumeita, josta olisi voinut etukäteen  saada tietää varausmaksusta, vaan tekevät päätöksen ottaa yhteyttä sen ilmoituksen perusteella. Yhteyttä ottavista asiakkaista lähes kaikki maksavat varausmaksun.

Yhteyttä ottavista asiakkaista lähes kaikki maksavat varausmaksun.
Yritätkö sanoa että kaikki yhteyttä ottavat tulevat asiakkaiksi. Siitäkin huolimatta että yhteyttä ottavat eivät tiedä sinusta mitään muuta kuin ilmoituksen etukäteen?  ::)

Poissa Frank Debil

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #63 : Maaliskuu 18, 2025, 20:46:03 »
Äläs nyt Myy hermostu! Sinähän olet niitä harvoja joiden jutut mä yleisesti ottaen uskon! 😅 Sen verran kuitenkin jo nähnyt tätä touhua ja kaikkea tullut vastaan jo myös siltä puolelta niin.. Jos kaiken
säätämiseen kuluneen ajan jne. lisäksi vielä menettäisi rahaa saamatta yhtään mitään vastineeksi niin ei ei.. Ohari-Olleja en ymmärrä mutta kun pt-oharit, ghostit, feikkikuvat jne. nyt vain ovat todellisuutta myös sillä puolella niin jyrkkä ei varausmaksuille.

Tuo esimerkki työpaikasta ei nyt oikein toiminut, incallista kun oli kyse. Kotonaan voi aina vaikka imuroida, ruokkia lemmikit tms. ..tai Sinun tapauksessa pyörittää vaikka sitä OF-bisnestä.. Keikkamatkat on juttu toinen.. niistä ymmärrän kyllä ennakot.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2025, 20:47:46 kirjoittanut Frank Debil »

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #64 : Maaliskuu 18, 2025, 20:56:17 »
Yritätkö sanoa että kaikki yhteyttä ottavat tulevat asiakkaiksi. Siitäkin huolimatta että yhteyttä ottavat eivät tiedä sinusta mitään muuta kuin ilmoituksen etukäteen?  ::)
Onko tuo hirveän oleellista, miksi tästäkin asiasta pitää alkaa vänkäämään. Niinkuin sinun kohdalla yleensä mistä milloinkin. Tee joskus jotakin oikeasti hyödyllistä foorumin kannalta, kirjoita vaikka rapsa.

Saattaa olla että TuhmaMyy epäonnistui viestinsä yhdessä osassa (tai sitten ei, en tiedä) mutta eikö tässä oleellista ole se että hän on kertonut ottaneensa käyttöön varausmaksun ja on ollut siitä seuranneeseen tilanteeseen varsin tyytyväinen. Epäilemättä TuhmaMyyhyn voi luottaa jo siksi että hän kirjoittelee tänne foorumille.

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #65 : Maaliskuu 18, 2025, 20:57:36 »
^Tänne kirjoittaa monikin. Tekeekö pelkkä kirjoittaminen tänne luotettavaksi?
On perusteltua kysyä miten ennakkomaksu josta ei edes tiedetä etukäteen lisää paikalle haluavien määrää?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2025, 20:59:39 kirjoittanut thorath »

Poissa Iivana Puupallo

• Jr. Member
« Vastaus #66 : Maaliskuu 18, 2025, 21:01:20 »
Joey on tässä oikeassa. Myy tunnetaan ja siksi luottoa on. Monta vuottahan siinä voi mennä että pääse samaan..😉

Tällä en siis tarkoita forkkakirjoituksia vaan koko settiä haastiksineen jne.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2025, 21:03:19 kirjoittanut Iivana Puupallo »

Poissa TuhmaMyy

• Full Member
« Vastaus #67 : Maaliskuu 18, 2025, 21:06:29 »

Itseasiassa kyllä, jos saadaan aikataulut sopimaan yhteen ja niin yhteydenotto johtaa tapaamiseen lähes poikkeuksetta. Eiköhän se asiakas yleensä ole jo tehnyt arvion, että tarjotut palvelut ja pt:n pärstä ja perse miellyttää siinä vaiheessa kun alkaa viestiä naputella😄 Mä en oikeen ymmärrä mitä haet tällä, enkä oikeestaan halua alkaa sun kanssa vääntämään asiasta, koska sun preesens tällä foorumilla on lähinnä suomalaisten seksityöntekijöiden rienaamista enkä siksi koe hedelmälliseksi lähteä tähän keskusteluun sun kanssa, sori!

Äläs nyt Myy hermostu! Sinähän olet niitä harvoja joiden jutut mä yleisesti ottaen uskon! 😅 Sen verran kuitenkin jo nähnyt tätä touhua ja kaikkea tullut vastaan jo myös siltä puolelta niin.. Jos kaiken
säätämiseen kuluneen ajan jne. lisäksi vielä menettäisi rahaa saamatta yhtään mitään vastineeksi niin ei ei.. Ohari-Olleja en ymmärrä mutta kun pt-oharit, ghostit, feikkikuvat jne. nyt vain ovat todellisuutta myös sillä puolella niin jyrkkä ei varausmaksuille.

Tuo esimerkki työpaikasta ei nyt oikein toiminut, incallista kun oli kyse. Kotonaan voi aina vaikka imuroida, ruokkia lemmikit tms. ..tai Sinun tapauksessa pyörittää vaikka sitä OF-bisnestä.. Keikkamatkat on juttu toinen.. niistä ymmärrän kyllä ennakot.

Ymmärrän hyvin myös sen toisen puolen, kuten sanoin aikaisemminkin niin en minäkään maksaisi yhtään mitään kellekään rapsattomalle ja kasvottomalle mimmille, josta kukaan ei tiedä mitään 😄 Siitä oon siis samaa mieltä, että uuden pt:n ei kannata miettiä välttämättä varausmaksuja, vaikka se hermoja säästäisikin. Alussa pitänee pärjätä sen (vielä kehittyvän) ohari/runkkari-tutkan avulla ja pyrkiä sopimaan treffejä vaan sellaisten tyyppien kanssa, jotka todennäköisesti tulevat paikalle ja yrittää oppia niistä vääjäämättä tapahtuvista ohareista.

Sellainen pointti myös, että incall ei automaattisesti tarkoita pt:n kotia. En oo itse ikinä tavannut asiakkaita kotona edes alussa, vaan kotikaupungissakin mulla on erillinen työpaikka. Näin on myös kaikilla ammattilaisseksityöntekijöillä, jotka henkilökohtaisesti tiedän (poikkeuksena Häkkisen Isa). Toki osa ammattipt:stä ja varmaan valtaosa satunnaisesti seksityötä tekevistä ihmisistä (?) ottaa asiakkaita vastaan kotonaan ja tällaisessa tilanteessa ne oharit ei tosiaan kirpaisisi kuin sen menetetyn rahan verran, mikä on huomattavasti vähemmän kuin menetetty aika + raha.

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #68 : Maaliskuu 18, 2025, 21:34:58 »
Mulle on kerran käynyt niin, että pt perui tapaamisen sairastumisensa vuoksi. Se oli ihan ok tietysti. Tuuri siinä omalla kohdallani oli, että olin menossa tapaamaan ko henkilöä toista kertaa. Ensimmäisellä kerralla piti maksaa varausmaksu. En oikein tiedä, miten hän olisi palauttanut summan minulle, kun ei se mikään tilisiirto ollut. Keikkaileva pt, niin ei olisi oikein voinut sopia, että vähennetään seuraavasta kerrasta, kun hän käy paikkakunnalla max 2 kertaa vuodessa eikä ihan sitäkään. Varausmaksu oli 50€ ja vähennettiin varsinaisesta maksusta.

Totta!😆

Paikalla Ratto_Poika

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #69 : Maaliskuu 18, 2025, 22:16:52 »
Tämä on selvästi ihmiset täysin kahtia jakava aihe. Osalle itsestään selvää, että varausmaksu peritään. Toinen puolisko taas "liian" varovaisia lähteäkseen mukaan ennakkomaksuihin.

Myylle iso kiitos, lähdit rohkeasti, hyvin ja (pääsääntöisesti) todella asiallisesti mukaan keskusteluun. Ja ennen kaikkea, perustelit mielipiteesi.

Ristiriitainen fiilis silti sinusta, koska osa minusta käskee ottamaan sinuun yhteyttä, mutta se oma periaatteeni ja opittu varovaisuuteni estää sen. Ja ei, tällä en tarkoita, että ennakkomaksusta sinun tulisi luopua.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #70 : Maaliskuu 18, 2025, 22:21:22 »
Ja sit kans et miks äijät luulee et me tehtäisiin johan niiden nimi tiedoilla 😂🤔 luulee jotenkin et meitä kiinnostaisi.

Melkoisen ruusuinen kuva horoista. Aikojen saatossa nimi yms tiedot on kiinnostaneet useampaakin huoraa, se että olet poikkeus joukossa vahvistaa säännön.

Mitä kenenkään nimellä (nykyään) tekee?
❤️Opiskelijarouva, Turku

Poissa Frank Debil

• Jr. Member
« Vastaus #71 : Maaliskuu 18, 2025, 22:33:29 »
"Ristiriitainen fiilis silti sinusta, koska osa minusta käskee ottamaan sinuun yhteyttä, mutta se oma periaatteeni ja opittu varovaisuuteni estää sen"

Go for it! Myy on varmaan ainoa pt johon voisin luottaa tuon maksun verran. Mutta laiska kun olen niin en jaksaisi pelailla minkään lahjakorttien tms. kanssa.

Poissa MySweetMystery

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #72 : Maaliskuu 18, 2025, 22:41:08 »

Totta!😆

Minulta saat kyllä vastauksen.

Olen kerran palauttanut varausmaksun anonyymisti Pikasiirron kautta. Vähensin summasta ainoastaan pikasiirron palvelumaksun, ettei itselle tullut takkiin.

Tämä oli minusta itsestäänselvyys, koska itse jouduin perumaan ajan.

Toisen kerran, kun asiakas itse joutui perumaan, mutta teki sen hyvissä ajoin, yli 2 vrk ennen, jätimme varausmaksun "pankkiin" ja hän hyödyntää sen seuraavalla kerralla tullessaan.

Terv. ex-yrittäjä toiselta alalta, jolla hyvä asiakaspalvelu on veressä 😎

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #73 : Maaliskuu 18, 2025, 22:47:49 »
Rattopoika toimi suoraselkäisesti ja sai haukut palkaksi.. Varausmaksun kun olisit maksellut niin niitä rahoja et kyllä enää olisi nähnyt..

Nuo muutaman kympin ennakot lyhyestä 30/60 incallista on kyllä niin turhia kuin vain voi olla! Tuskin kenenkään päivä menee pilalle  saati talous kaadu jos joku jää tulematta.. Suomihupakon hintatasolla yksikin asiakas päivässä riittää yli mediaanitulon. Joten kuinka paljon sitä massia oikeasti menee? Nokkaan joltakulta varmaan isojakin summia mutta näitä tapauksia en nyt laske mukaan..

Meinaatko siis että yhden mikä se oli, 30/60min asiakkaaseen menee kaikenkaikkiaan tuo 30/60min(tapaaminen) eikä yhtään enempää? Osaatko kuvitella että paöjonko se vie työajasta muuten?
❤️Opiskelijarouva, Turku

Poissa Frank Debil

• Jr. Member
« Vastaus #74 : Maaliskuu 18, 2025, 22:56:34 »
"Osaatko kuvitella että paöjonko se vie työajasta muuten?"

Tottakai! Yhden tapaamisen valmistelu ja jälkitoimet varmaan n. 30 minuuttia yhteensä..  Tosin ihan kaikkea ei tarvitse tehdä aivan alusta joka kerta.

Meikin ja muun ehostuksen korjailu riittää eikä vartaloakaan tarvitse ihan koko aikaa rasvailla..😅

Poissa MySweetMystery

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #75 : Maaliskuu 18, 2025, 22:57:23 »

Olen kerran palauttanut varausmaksun anonyymisti Pikasiirron kautta. Vähensin summasta ainoastaan pikasiirron palvelumaksun, ettei itselle tullut takkiin.

[/quote]

Hups. Sekoitin kaksi eri kertaa. Silloin kun vähensin palvelumaksun palautuksesta, asiakas oli vahingossa itse maksanut liikaa (en tiedä miten mahdollista 😆). Toisella kertaa en vähentänyt, kun oma syy, ja se nyt ei montaa euroa ole.

Poissa PradBitt

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #76 : Maaliskuu 18, 2025, 22:59:37 »
En ihan koko ketjua selannut.
Mut mites palautuuko varausmaksu turskan tullessa kuitenkin tapaamiseen, jos siinä sitten huomauttaa heti hupakolle kynnyksen ylitettyä, että perkeles nyt ostettu seura ei vastaa ilmoitusta/kuvia eikä kiinnosta paneskella?

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #77 : Maaliskuu 18, 2025, 23:52:33 »

Totta!😆

Tämä oli minusta itsestäänselvyys, koska itse jouduin perumaan ajan.

Toisen kerran, kun asiakas itse joutui perumaan, mutta teki sen hyvissä ajoin, yli 2 vrk ennen, jätimme varausmaksun "pankkiin" ja hän hyödyntää sen seuraavalla kerralla tullessaan.

Terv. ex-yrittäjä toiselta alalta, jolla hyvä asiakaspalvelu on veressä 😎

Hyvä.
Miksi kuitenkin vähensit pikasiirron maksun. Eihän asiakas ollut peruutukseesi millään tavalla syyllinen joten miksi mielestäsi hänen piti kärsiä siirtomaksut (ilmeisesti vielä kahteen kertaan koska ensin maksaessaan ja vielä sitten kun palautit hänelle rahat)?

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #78 : Maaliskuu 18, 2025, 23:57:03 »

Hups. Sekoitin kaksi eri kertaa. Silloin kun vähensin palvelumaksun palautuksesta, asiakas oli vahingossa itse maksanut liikaa (en tiedä miten mahdollista 😆). Toisella kertaa en vähentänyt, kun oma syy, ja se nyt ei montaa euroa ole.
[/quote]

Jos asiakas maksaa vahingossa seteleinä liikaa niin se on hänen syynsä etkä palauta summaa vaika huomaisit hänen maksaneen ylimääräistä ja väärin.
Kuulostaa todella hyvältä asiakaspalvelulta  ::)

Poissa MySweetMystery

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #79 : Maaliskuu 19, 2025, 00:18:30 »
Pikasiirto.fi palvelussa maksajalle lisätään aina se palvelumaksu. Nyt putosin kärryiltä enkä ihan ymmärrä mitä vänkäät tässä 🙄