Tätä ketjua kun lukee niin ihmetyttää kuinka vaikeaksi näiden palvelujen tarjoaminen tai ostaminen onkaan saatu tehtyä!
Jää kuva että tämä on kotimaisiin liittyvä ongelma vai onko kukaan kuullut että ulkkarit valittaisivat jatkuvista ohareista tai pyytäisivät ennakkomaksuja?
Lähinnä siitä maininneet että pokaa olisi tulossa liiankin kanssa..😅
Voisin veikata ihan sellaista käytännön seikkaa, että ulkomaalainen varausmaksua pyytävä pt leimattaisiin todennäköisesti vielä nopeammin huijariksi, kuin suomalainen pt. Ulkomaalaisten palveluntarjoajien kohdalla taitaa olla kuitenkin asteen yleisempää se, että kuvat ei ole lainkaan omat, samalla mimmillä on useita eri profiileja jne., joka sitten lisää mahdollisesti osaltaan epäluottamusta muihin ulkomaalaisiin palveluntarjoajiin.
Lisäksi ulkkareilla ei käsittääkseni ole samanlaista alustaa, missä he olisivat asiakkaiden kanssa samalla tavalla vuorovaikutuksessa kuin me täällä, eli vaikka heillä olisikin paljon ohareita tai kiusantekijöitä, mistä me saisimme kuulla tästä? Yksittäiseltä pt:ltä tapaamisen aikana toki, mutta en mä ainakaan keskustele treffien aikana muista asiakkaista, eli tapaamisen aikana käydyistä keskusteluista on vaikea päätellä juuta tai jaata asioiden todellisesta tilasta.
Iivanalle: Ongelmat ennakkomaksujen kanssa on muuallakin, ei suotta näillä ulkkarisaiteilla varoitella etumaksuista.
Myylle, luulen että aika iso osa turskista, sanoisin valveutuneimmat, täälläkin pitää kaikkia etumaksun ottajia huijareina kunnes toisin todistetaan. Mun kokemukset ulkkareista ovat pääosin hyviä, itseasiassa enemmän kuin kotimaisista. Yhtä vähän maksaisin kuitenkin heillekin etumaksuja.