Kysele useaa asiaa samalla. Esim: "Onko anaali, tissipano, footjob palveluissa ja maksaako extraa?"
Hmmmm...ehkä ei kannata.
Kun sitten vastaan tulee se, että yksi hyvin tyypillinen runkkumehustelijan tapa on kysellä vain kaikkea mahdollista.
Eli, horoilla alkaa helpommin hälärit soimaan, kuin jos kysyy vain yhtä tiettyä juttua.
Kaikki turha kysely kannattaa jättää väliin. Kysy vain mitä oikeasti on hakemassa.
Tämän lajin yksi parhaita ja hienoimpia puolia on se, että ammattimaisilla myyjillä on laaja ja avara näkemys seksuaalisuudesta ja seksuaalisista tarpeista, eivätkä he kummastele ja oudoksu toisen ihmisen seksuaalisia tarpeita vaan suhtautuvat niihin luontevasti, normaalisti ja asiallisesti. Eivät tuomitse, eivät paheksu, eivät ilku. Itse tykkään tässä lajissa juuri siitä, että voin kertoa tykkääväni jostain jutusta ilman tarvetta nolostella ja hävetä lainkaan ja ilman, että toinen reagoi siihen voimakkaasti silloinkaan, kun juttu ei sisälly kyseisen myyjän valikoimaan.
Jep.
Tissipano ei ole mikään kummallisuus/harvinaisuus, ei sellainen toki että kaikki tarjoaisivat/perussettiin kuuluva, mutta aika lähellä sitä. Vaikea uskoa että juuri kukaan horo tuon suoraan kysymisestä kavahtaisi, jos ei olla kyselty miljoonaa muutakin asiaa jo erikseen.
Lähinnä tulisi mieleen miksi ei tarjota laisinkaan, se ettei tissit vain sovellu siihen. Pienillä rinnoilla se ei onnistu. Silikoneilla kaikki ei koe sitä mukavaksi tehdä. Isot luomut yleensä soveltuu siihen hyvin. Mutta silloinkaan kaikki ei halua tarjota, koska siihen liittyy yleensä vartalolle/tisseille laukeaminen. Ja se on no-no monillekin/just siitä se lisämaksu kai sit yleensä johtuu tissipanon yhteydessä.
Noh, enhän mä oikeastaan tiedä miten tökeröitä kyssäreitä tuohon liittyen kollegat saavat. Mä suoraan mun ilmoissakin jo mainostan tissipanoa, joten asia on harvinaisen selkee mulle sekä mun asiakkaille että onnistuu eikä maksa extraa.
No okei, jos yhtään antaa ymmärtää että olettaisi saavansa tissipanon jotenkin normihintaa edullisemmin, niin silloin kohtelu voi olla kylmää. Kun sitten taas siihen yleensä liittyy vartalolle laukeaminen, joka on yleisesti lisämaksullinen palvelu. Niin...lähempänä tissipano on extroihin menevää kuin edullisempaa settiä.
Multa on koitettu tinkaa tuota edullisemmalla hinnalla, mutta oon siihen vain todennut, että ei tuu mitään alea, mutta hei, toisaalta en veloita myöskään extraa tisseille laukeamisesta, et kandeis olla ihan vain onnellinen että sen tissipanon saa normisetin hintaan.
Noh, on tietty selvää ette tinkaamisen jälkeen mun kanssa mitään tapaamista tule koskaan tapahtumaan mihinkään hintaan.