Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten kysyä tissipanoa korrektisti  (Luettu 3258 kertaa)

Poissa STT

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten kysyä tissipanoa korrektisti
« Vastaus #20 : Maaliskuu 21, 2025, 15:50:03 »
Ja STT,le: Ei se aina tarkoita, jos kysyy jotain, että kysyjällä on joku elämää suurempi ongelma. Ehkä kysyjä haluaa ajatuksilleen jonkun vahvistuksen ja tuen.
Ja jos sulle STT kaikki on ihan päivänselvää tässe skenessä, niin ei se välttämättä ole kaikille.
Kysyjä ei tieltä eksy.

Toki sitä saa kysyä, mutta miten jonkun palvelun (vieläpä yleisen sellaisen) kysyminen voisi mitenkään olla epäkorrekti tai asiaton.

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #21 : Maaliskuu 21, 2025, 17:32:43 »
Haha, oon tissialtto! Viime kesänä sain ~50 ruotsalaista huutolaulamaan tohkeissaan mukanani karaokessa, mutta se ei tainnut johtua mun laululihasten koosta tai laulutaidoista (ennemminkin niistä huolimatta) vaan biisivalinnasta. Robynin Dancing On My Own laulattaa länsinaapureita. I'M IN THE COOOORNER WATCHING YOU KISS HEEER OO-OO-OOOHHHH 🗣🎤🎶

Onhan se bängeri. Itse varmaan miettisin pienessä mielessäni miten kysyä tissipanoa korrektisti jos näkisin Annin veivaamassa karaokessa.
Mutta ei pilata ruotsalaisten mainetta nyt. Minä se vaan oon tämmöinen kiimainen kolli.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : Maaliskuu 21, 2025, 20:41:20 »
Edellistä toteutunutta tapaamista varatessani annoin ymmärtää että haluaisin käyttää ajan pääasiassa erääseen tiettyyn palveluun (ei tissipanoon), jota olen aiemminkin saman pt:n kanssa harrastanut. Tästä hieman yllättäen tuli pyyntö lisämaksusta.

Piti sitten käydä hieman keskustelua, kunnes päästiin yhteisymmärrykseen, että haluan tätä tiettyä palvelua juuri sen verran kuin kyseisen pt:n mielestä lisämaksutta on ok, enkä edellytä mitään tiettyä minimimäärää.

Kaikki meni lopulta hyvin, mutta tulihan tästä neuvotteluna aika paljon virhealttiimpi kuin jostain ”tykkään ihan perusjutuista” tapaamisen sopimisesta.

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (142)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #23 : Maaliskuu 21, 2025, 21:49:44 »
Kysele useaa asiaa samalla. Esim: "Onko anaali, tissipano, footjob palveluissa ja maksaako extraa?"

Hmmmm...ehkä ei kannata.
Kun sitten vastaan tulee se, että yksi hyvin tyypillinen runkkumehustelijan tapa on kysellä vain kaikkea mahdollista.
Eli, horoilla alkaa helpommin hälärit soimaan, kuin jos kysyy vain yhtä tiettyä juttua.
Kaikki turha kysely kannattaa jättää väliin. Kysy vain mitä oikeasti on hakemassa.

Tämän lajin yksi parhaita ja hienoimpia puolia on se, että ammattimaisilla myyjillä on laaja ja avara näkemys seksuaalisuudesta ja seksuaalisista tarpeista, eivätkä he kummastele ja oudoksu toisen ihmisen seksuaalisia tarpeita vaan suhtautuvat niihin luontevasti, normaalisti ja asiallisesti. Eivät tuomitse, eivät paheksu, eivät ilku. Itse tykkään tässä lajissa juuri siitä, että voin kertoa tykkääväni jostain jutusta ilman tarvetta nolostella ja hävetä lainkaan ja ilman, että toinen reagoi siihen voimakkaasti silloinkaan, kun juttu ei sisälly kyseisen myyjän valikoimaan.

Jep.
Tissipano ei ole mikään kummallisuus/harvinaisuus, ei sellainen toki että kaikki tarjoaisivat/perussettiin kuuluva, mutta aika lähellä sitä. Vaikea uskoa että juuri kukaan horo tuon suoraan kysymisestä kavahtaisi, jos ei olla kyselty miljoonaa muutakin asiaa jo erikseen.

Lähinnä tulisi mieleen miksi ei tarjota laisinkaan, se ettei tissit vain sovellu siihen. Pienillä rinnoilla se ei onnistu. Silikoneilla kaikki ei koe sitä mukavaksi tehdä. Isot luomut yleensä soveltuu siihen hyvin. Mutta silloinkaan kaikki ei halua tarjota, koska siihen liittyy yleensä vartalolle/tisseille laukeaminen. Ja se on no-no monillekin/just siitä se lisämaksu kai sit yleensä johtuu tissipanon yhteydessä.

Noh, enhän mä oikeastaan tiedä miten tökeröitä kyssäreitä tuohon liittyen kollegat saavat. Mä suoraan mun ilmoissakin jo mainostan tissipanoa, joten asia on harvinaisen selkee mulle sekä mun asiakkaille että onnistuu eikä maksa extraa.

No okei, jos yhtään antaa ymmärtää että olettaisi saavansa tissipanon jotenkin normihintaa edullisemmin, niin silloin kohtelu voi olla kylmää. Kun sitten taas siihen yleensä liittyy vartalolle laukeaminen, joka on yleisesti lisämaksullinen palvelu. Niin...lähempänä tissipano on extroihin menevää kuin edullisempaa settiä.
Multa on koitettu tinkaa tuota edullisemmalla hinnalla, mutta oon siihen vain todennut, että ei tuu mitään alea, mutta hei, toisaalta en veloita myöskään extraa tisseille laukeamisesta, et kandeis olla ihan vain onnellinen että sen tissipanon saa normisetin hintaan.
Noh, on tietty selvää ette tinkaamisen jälkeen mun kanssa mitään tapaamista tule koskaan tapahtumaan mihinkään hintaan.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Vaasa ma 31.3.!

Poissa Pataässä

• Full Member
« Vastaus #24 : Maaliskuu 21, 2025, 22:26:18 »
Varmaan hihittelisin jos joku kysyisi tyyliin "saako sua lempiä liukastettujen laululihasten väliin?" tms. mutta vielä ei ole tullut tapaa kysyä joka olisi loukannut. Sana "tissipano" on ihan vakiintunutta kieltä seksityöntekijälle.

Tuota Annin mainitsemaa en olekaan kokeillut, mutta nyt tuli heti mieleeni "Saanko siirrellä siitintäni lumoavien ryntäittesi välissä?" ja "Saanko hieroa tikkuani nännikumpujesi välikköön?", ehkä noista jompikumpi toimii.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (142)
« Vastaus #25 : Maaliskuu 23, 2025, 02:14:42 »
Mä alan jo mielenkiinnolla odottaan millaisilla lauseilla sitä tissipanoa oikein jatkossa pyydetäänkään. :laught:
Vaasa ma 31.3.!

Poissa DeiDei

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #26 : Maaliskuu 23, 2025, 02:35:02 »
Saanko parkkeerata optimistijollani purjeittesi väliin?  :sheep:
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 23, 2025, 02:36:39 kirjoittanut DeiDei »

Paikalla AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : Maaliskuu 25, 2025, 08:48:31 »
"Saisinko soitella romantiikan rytmikapulallani neitin patarumpuja?"

Poissa Kyybel

• Sr. Member
« Vastaus #28 : Maaliskuu 25, 2025, 16:33:39 »
"Kauniit helmenkalastajan keuhkot, saisiko snorkkeliani säilyttää niiden välissä hetken?"
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (142)
« Vastaus #29 : Maaliskuu 25, 2025, 17:28:23 »
Tää johtaa nyt vain siihen et meitsi roudaa hikihatussa purjehtimiskamoja, kaiken maailman soittimia ja sukelluskamoja kämpästä toiseen.
Vaasa ma 31.3.!

Poissa Happis

• Jr. Member
« Vastaus #30 : Maaliskuu 26, 2025, 08:31:29 »
Lähinnä tulisi mieleen miksi ei tarjota laisinkaan, se ettei tissit vain sovellu siihen. Pienillä rinnoilla se ei onnistu. Silikoneilla kaikki ei koe sitä mukavaksi tehdä. Isot luomut yleensä soveltuu siihen hyvin. Mutta silloinkaan kaikki ei halua tarjota, koska siihen liittyy yleensä vartalolle/tisseille laukeaminen. Ja se on no-no monillekin/just siitä se lisämaksu kai sit yleensä johtuu tissipanon yhteydessä.
Olen myös olettanut tuon tisseille/vartalolle laukeamisen olevan se mahdollisen lisämaksun syy. Toisaalta mietin myös, että jos avut ja taidot on kohdallaan, ja moni asiakas haluaa piilottaa pippelinsä rintalastan välittömään läheisyyteen, niin tuohan voi myös olla bisneslähtöinen päätös. Toki jokunen asiakas voisi lisämaksun takia jättää rastittamatta tuon palvelun, mutta epäilisin useamman olevan valmiita maksamaan tuon pienen extran. 🤔

Ja kohta mut mestataan julkisesti muiden turskien toimesta, kun Venla ottaa tissipanolisämaksun käyttöön maximum profit -hengessä. 🫣
Pikku-H

Poissa Rabotnik

• Jr. Member
« Vastaus #31 : Maaliskuu 26, 2025, 18:43:41 »
Paljon tissipanoja on takana, ikinä en etukäteen ole kysellyt, aina on tapaamisella kysyttäessä onnistunut eikä muistaakseni ylimääräisiä kustannuksia ole ikinä haluttu. Aina on ollut mukavaa, kerran kun Tampereen Miuken kanssa tissipaneskeltiin, täytyi mainita että nyt on joko liian isot kannut tai liian pieni kikkeli kun lykkiessä ei hepin päätä saanut näkyville toiselta puolelta  :wanker:

Poissa sinki

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #32 : Maaliskuu 27, 2025, 11:01:18 »
Ai täällä puhutaan mun lempiaiheestani! Kokemukseni on, että on kannattanut etukäteen tiedustella voiko kuljetella kanoottia kurussa tai sujutella soiroa solassa. Tai haitanneeko neitiä, jos Ylläksen ja Pallaksen huipuille levittäytyisi ihan non-figuratiivisen taiteen biennaali? Vastauksista voi päätellä taiteenharjoittajan intoa aiheeseen, joka on mielestäni onnistuneen festivaalin edellytys. Parhaimmillaan kumpujen takaa kuuluu käynnissä olevan tapahtuman reaaliaikainen selostus!

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #33 : Maaliskuu 28, 2025, 15:13:27 »
Entä jos neito haluaa miehen panevan häntä tissien väliin mutta mies ei näytä tajuavan asiaa mitenkään niin kuinka neito voi korrektisti tiedustella asiaa?

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #34 : Maaliskuu 28, 2025, 15:28:50 »
Ai täällä puhutaan mun lempiaiheestani! Kokemukseni on, että on kannattanut etukäteen tiedustella voiko kuljetella kanoottia kurussa tai sujutella soiroa solassa. Tai haitanneeko neitiä, jos Ylläksen ja Pallaksen huipuille levittäytyisi ihan non-figuratiivisen taiteen biennaali? Vastauksista voi päätellä taiteenharjoittajan intoa aiheeseen, joka on mielestäni onnistuneen festivaalin edellytys. Parhaimmillaan kumpujen takaa kuuluu käynnissä olevan tapahtuman reaaliaikainen selostus!

Ei helvetti. Tuon jälkeen voisi mennä LinkedIniin leijumaan tittelillä Tunturitaidefestivaalin kuraattori/päätaiteilija 2025-> eikä edes kauheasti valehtelisi. Congratulations!

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #35 : Maaliskuu 28, 2025, 15:42:40 »
Entä jos neito haluaa miehen panevan häntä tissien väliin mutta mies ei näytä tajuavan asiaa mitenkään niin kuinka neito voi korrektisti tiedustella asiaa?

"No tuuppaakkonää jo sen sun lemmenletkus mun huvikumpujen välliin?"

Poissa Granado

• Hero Member
« Vastaus #36 : Maaliskuu 28, 2025, 15:50:18 »

Tsekkiläinen Liliana on kyllä tissipanojen aatelia. Ja luoja on suonut hänelle rintavarustuksenkin, joka on kuin luotu tissipanoja varten. Mutta enpä kyllä muista, että Liliana olisi mitenkään erityisesti kysellyt minulta lupaa tissipanoja varten. Olen ostanut ekstrana Lilianalta body to body- massagen, ja kun Lilianan ihana öljytty vartalo on liukunut edestakaisin ylitseni, niin asennossa seisova soturini on ikään kuin "lipsahtanut" Lilianan öljyisten tissien väliin lämpimään puristukseen. Se on kyllä tuntunut aivan taivaallisen hyvältä ja synnillisen riettaalta, ja winchester on kyllä pari kertaa lauennutkin Lilianan öljyisten tissien puristuksessa. En tosiaankaan muista, että onko etukäteen ollut mitään puhetta tissipanoista, mutta en ole mitään "rähinää" tästä ekstra nautinnosta nostanut  :). Ei helvetti. Lilianan tissipanojen muisteleminen synnytti kyllä taas tarpeen. Pitääpä tabletilta katsoa viime kesänä Tampereella videoimani akti Lilianan kanssa ja se tissipanokohtaus erityisellä tarkkuudella. Ja sitten tulee tietysti kiire boordelliin. Hauskaa viikonloppua kaikille seksisaittilaisille  :behind:.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa sinki

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #37 : Maaliskuu 29, 2025, 09:53:11 »

Ei helvetti. Tuon jälkeen voisi mennä LinkedIniin leijumaan tittelillä Tunturitaidefestivaalin kuraattori/päätaiteilija 2025-> eikä edes kauheasti valehtelisi. Congratulations!
”Olisin nöyrän kiitollinen mahdollisuudesta saada tulevalla yksisarvisellani shiftata agiilisti neidin paradigmoja.”

Poissa Gentleman Tampere

• Hero Member
« Vastaus #38 : eilen kello 14:07:17 »
Tulee huomioida, että nyt puhutaan vain yhden suunnan tissipanosta. Entä jos daami ymmärtääkin asian niin, että hän hinkkaa toosaa turskan tissiin, ehkä jopa kliimaksiin asti?

Halukkaat, asettukaa jonoon. Täältä sitä saa.

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #39 : eilen kello 14:28:46 »

”Olisin nöyrän kiitollinen mahdollisuudesta saada tulevalla yksisarvisellani shiftata agiilisti neidin paradigmoja.”

No nyt on pöhinää 🤙 Koskaan ei oo käsiä heiluteltu noin paljoa seksin aikana, ei edes raivorunkatessa.