Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hyvä GFE tapaaminen.  (Luettu 8008 kertaa)

Paikalla panic0

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyvä GFE tapaaminen.
« Vastaus #40 : Huhtikuu 14, 2025, 15:00:04 »
Mä itsekin valitsen mieluummin PT:n, joka sallii nuolemisen ja suutelemisen, mutta ei se tarkoita sitä, etteikö joku toinen voisi olla varsin tyytyväinen sellaiseenkin palveluun, joka noita ei sisällä. Monenlaista voi tehdä toki ilman noitakin aktiviteetteja. Ja onhan se (marginaalisesti) turvallisempaa jos suutelot ja nuolemiset jättää pois.

Ja se on tosiaan ihan PT:n asia rajata palveluitaan ja sitten asiakkaan asia valita sellainen PT joka tarjoaa juuri ne asiakkaan haluamat palvelut.

Minustakaan Livyan ei tarvitse myöskään pahoitella valintojaan, PT ottaa tietysti riskin pienemmästä asiakaskunnasta, mutta toisaalta turvaa paremmin esim. omaa terveyttään. Riskit ei käsittääkseni ole suudellessa ja nuolessa kovin suuret, mutta kuitenkin olemassa ja jos PT tapaa paljon asiakkaita, riskiprosentti kumuloituu isommaksi.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2025, 15:03:57 kirjoittanut panic0 »

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #41 : Huhtikuu 14, 2025, 17:37:02 »
Mä itsekin valitsen mieluummin PT:n, joka sallii nuolemisen ja suutelemisen, mutta ei se tarkoita sitä, etteikö joku toinen voisi olla varsin tyytyväinen sellaiseenkin palveluun, joka noita ei sisällä. Monenlaista voi tehdä toki ilman noitakin aktiviteetteja. Ja onhan se (marginaalisesti) turvallisempaa jos suutelot ja nuolemiset jättää pois.

Ja se on tosiaan ihan PT:n asia rajata palveluitaan ja sitten asiakkaan asia valita sellainen PT joka tarjoaa juuri ne asiakkaan haluamat palvelut.

Minustakaan Livyan ei tarvitse myöskään pahoitella valintojaan, PT ottaa tietysti riskin pienemmästä asiakaskunnasta, mutta toisaalta turvaa paremmin esim. omaa terveyttään. Riskit ei käsittääkseni ole suudellessa ja nuolessa kovin suuret, mutta kuitenkin olemassa ja jos PT tapaa paljon asiakkaita, riskiprosentti kumuloituu isommaksi.

Sen verran tosiaan palaan vielä taka vasemmalta että omat rajat perustuu omiin mieltymyksiin, ei siihen että pelkäisin tauteja tai pitäisin asiakkaita jotenkin epämiellyttävinä 😊 Multa ostetaan paljon GFE aikoja eikä asiakaskuntaa ole haitannut mun rajat. Moni tykkää kun meno on aitoa, leluvalikoima kasvava ja pystyn tarjoamaan todella ihanan asiakaslähtöisen kokemuksen vaikka olen rajannut pois tiettyjä asioita. En myöskään tuputa mun tyyliä tehdä tai palveluita kenellekään. Jokainen valitsee juuri omaan tarpeeseen sopivan palveluntarjoajan.

Mieltymykseni juontaa varmasti juurensa jonnekin, mutta pääasiassa oon huomannut seksin saralla olevani ns. giver, eli toisen "palveleminen" ja nautinto on mulle se the juttu. Se kun annat suuseksiä toiselle ja sieltä kuuluu se ihana kiimainen äännähdys, tai kun toinen kiemurtelee sun alla nautinnosta. Semmoset jutut on mulle se suola ja sokeri tässä hommassa.

Kiitos heille jotka ymmärsi mun puolen asiasta. Meillä kaikilla on oikeus mielipiteeseen sekä tuottaa ja ostaa juuri sellaisia palveluita, kun haluaa. Nyt poistun lopullisesti taka-alalle tästä ketjusta.🫡
Oulussa 😘

Poissa Reindeerman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #42 : Huhtikuu 14, 2025, 22:05:31 »
Kyse ei ole ollenkaan siitä, etteikö jokainen saa tarjota sellaista palvelua kuin itse haluaa. St-sivustolla voi tehdä sellaisia källejä kuin haluaa kun ei ole palautemahdollisuutta.

Mutta menkääpä re:ssa tarjoamaan GFE:tä ilman suutelua ja nuolemista, niin palautesaldo karkoittaisi alan harrastajat (=asiakkaat) muiden luo :)