Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä  (Luettu 3888 kertaa)

Poissa KuumaPuuma

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
« : Maaliskuu 21, 2025, 21:45:09 »
• yrittää vedättää tapaamisaikojen suhteen,
veloitatko kuluneiden tuntien mukaisesti jos aikaa kuluu kauemmin kuin suunniteltu?

• koetko että pt vai asiakas vai molemmat on vastuussa kellon tarkkailusta tapaamisten aikana? 😙

• kuinka suhtaudut asiakkaiden kyselyihin, siihen jos asiakas on tungetteleva ja yrittää kaivella asioitasi jne?

kokemuksia ja näkemyksiä kuuntelen mielelläni 🙃

Paikalla Leea

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
« Vastaus #1 : Maaliskuu 21, 2025, 23:14:21 »
Jos asiakas selvästi vedättää aikaa huolimatta siitä, että olen jo ilmaissut ajan loppuneen, veloitan yli menevästä ajasta. Muutaman minuutin ylityksistä en veloita.

Pidän pt:n vastuulla ajan tarkkailua, varsinkin hieronnassa, jossa tarkoitus on, että asiakas saa vain olla, rentoutua ja nauttia.
Koen, että itselläni on vastuu, että pysyn aikataulussa ja siten myös johdattelen tapaamisen päättyväksi ajallaan.
Tosin arvostan asiakkaita, jotka itsekin vilkaisevat kelloa (joka on hyvin näkösällä) ja ymmärtävät, että aika on rajallista.

Yksitysasioiden urkkimiseen vastaan jotain ympäripyöreää, tai jos kysely jatkuu, sanon etten kommentoi yksityisasioita.

En erityisemmin yritä peitellä henkilöllisyyttäni, sillä se tieto on helposti netistä löydettävissä kun luonani on kerran käynyt. Arvioin, että 90% luonani käyneistä asiakkaista sen tiedon kaivaa.
Ns. paljastumisen riskin olen ottanut (koska se ei ole todellinen riski minulle) ja tähän mennessä on ollut vain yksi säälittävä uhkailu/kiristys-yritys, joka sekin kuivui kasaan todettuani, että antaa palaa vaan.

Ymmärrän, että jossain toisessa tilanteessa oleva pt haluaa suojella yksityisyyttään tarkemmin, ja pidänkin tietojen kaivelua asiattomana ja perusteena olla tapaamatta kyseistä henkilöä.

Aikuinen nainen Länsi-Uudellamaalla

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : Maaliskuu 22, 2025, 00:05:14 »
veloitatko kuluneiden tuntien mukaisesti jos aikaa kuluu kauemmin kuin suunniteltu?

• koetko että pt vai asiakas vai molemmat on vastuussa kellon tarkkailusta tapaamisten aikana? 😙

• kuinka suhtaudut asiakkaiden kyselyihin, siihen jos asiakas on tungetteleva ja yrittää kaivella asioitasi jne?

kokemuksia ja näkemyksiä kuuntelen mielelläni 🙃

Ajan venyttäjille pidän yleensä puhuttelun, jos ei se tehoa, niin sitten en yleensä tapaa uudelleen. En pienenä naisena oikein uskalla uudelta tuttavuudelta vaatimaan lisää rahaa, kun olen tilanteessa yleensä automaationa altavastaaja. Joskus ovat itse tarjoutuneet maksamaan yli menneen ajan. Tämä käy herkästi jos asiakas varaa liian lyhyen ajan omiin tarpeisiinsa nähden.

Koen olevani itse vastuussa kellon tarkkailusta, asiakkaan pitää voida kanssani rentoutua ja päästä pienelle irtiotolle arjesta.

Vastaan lempeästi että en puhu henkilökohtaisesta elämästä. Jotain juttuja toki jaan mutta en mitään tunnistettavaa. Joskus vastailen ympäripyöreitä vastauksia tai jotakin huonoa huumoria.

Yleisesti olen kärsivällinen ja lempeä. Sellainen jonka kanssa saa olla oma itsensä eikä tarvitse hävetä.

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (142)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3 : Maaliskuu 22, 2025, 01:37:16 »
-> Heitän pihalle. Yleensä ne lähtee ihan suosiolla viimeistään kun vaatteet on jo rappukäytävässä/pihalla.
Oikeasti ihan nätillä huomautuksellahan melkein kaikki lähtee. Sitten vain kunnon pystyyn sekoamiskilahtaminen jos se nättipuhe ei uppoa. Tapahtuu mulla ihan luonnostaan (enkä mä sitä pysty ees sääteleen), jos asiakas osoittaa yhtään huonoa käytöstä mua kohtaan.
Ei mulla ole koskaan ollut vaikeuksia saada tarvittaessa jengiä heitettyä ulos.

-> Hmmm...kelloa ei mun mielestä tartte paljoa tarkkailla tapaamisen aikana, kuin max. vasta ihan loppuminuuteilla, jollei happy endiä ole saavutettu. Ihan pikkasen väkinäistä jos vilkuilisi kelloa koko ajan.  ;D
Kotona mulla on makkarissa kello näkyvillä, joten sitä voi halutessaan katsoa, mutta mä en paljoa vilkuile kelloa. Kokemuksen myötä ilman kellon vilkuilua yleensä osaan suunnilleen arvioida, milloin on aika ottaa ns. loppukiri, jos siihen tarvetta silloin enää. Mulla on aina kello soimassa ennen ajan loppumista, jolloin on vielä joko aikaa ottaa nopsa loppukiri tai mennä suihkuun.
Eli, kyllä mä tavallaan hoidan sen ajan seuraamisen, mutta en ehkä ihan ymmärrä miksi kelloa pitäisi kytätä alvariinsa.
Jos asiakkaalla on jokin minuuttisuoritustavoite, niin ei kiitos.
Jokin "mun on lauettava viisi kertaa puoleen tuntiin" on vain huono vitsi, eikä sillä asenteella kannata lähteä huoriin alunalkaenkaan. Koska ei se tuu koskaan onnistuun, tappaa kaiken fiiliksen jo alusta asti, koko homma on väkinäistä, tapaamisesta ei taatusti tuu onnistunutta ja noin sata muuta syytä miksi jätetään vain koko homma ihan suosiolla sit väliin. Näin nätisti sanottuna. Jää molemmille parempi mieli. :)
Mä koitan karsia nää tapaukset jo toki ajanvarausvaiheessa. Oon muutenkin aika herkkä torppaan tapaamispyynnöt, jos yhtään tulee fiilis, ettei tapaamisesta tuu tuleen onnistunutta. Ja kyllä, kun on pitkä kokemus alalta, niin sen aikasta hyvin tietää jo ennakkoon. Asiakkaat ei aina tunnu sit tajuavan, että kieltäytymällä tapaamasta mä teen palveluksen heille.

-> En välitä. Ei haittaa. Ei tunnu missään. Oon tottunut. Mä en lähde sepittään mitään taruja (vaikka siis on ihan ok mun mielestä kollegojen rakentaa vaikka millainen peitetarina, ja jotkut niin tekeekin). Mä kerron sen verran rehellisesti mitä oon jo aikoja sitten valinnut jakaa asioitani ns. julkisesti, ja jos en halua kertoa jotain, niin en kerro. Tämä siis tapaamisilla. Viesteissä ignooraan vain kyssärit joihin olen päättänyt etten tule vastamaan. Asia ei ole yhtään ongelmallinen, vaan erittäin simppeli. Mä olen miettinyt noi rajat jo yli kymmenen vuotta sitten, ja niissä on pysytty. Tavallaan olen hyvinkin avoin. Mutta se on aika pinnallista loppujen lopuksi. Olen kuullut vuosien varrella varoituksia siitä kuinka paljon ns. jaan asioita elämästäni. Mutta kyllä ne on kaikki hyvin harkittuja, ja aika on jo todistanut, että mun linja ollut ihan ok.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Vaasa ma 31.3.!

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Maaliskuu 22, 2025, 02:13:36 »
Vastaan vaikka ei kysyttykään.

Mulle sopisi hyvin että veloitettaisiin käytetyn ajan mukaan. Olisi vähemmän aikapaineita. Tuskin sopisi pt:lle, kun ei pystyisi aikatauluttamaan päiväänsä tehokkaasti. Tiedän saavani vakkarilta erityiskohtelua mm. tässä asiassa. Usein eteisessä ilmoitetaan ettei tänään ole kiireitä. Tämä ei tarkoita ettenkö kunnioittaisi hänen aikaansa, jos menee pitkäksi, niin maksan siitä mielelläni.

Komppaan Leeaa ja Livyaa, jätän kelllon katsomisen heille. Kun ostan aikaa, niin kuitenkin toivon ettei minun tarvitse vahdata sitä. Yritin verrata muihin ostamiini aikaperusteisiin palveluihin ja keksiä lajin, jossa itse vastaisin poistumisesta, niin mieleeni tuli sulkis. Siinä seuraava ajaa pois kentältä, jos ei ole huomannut ajan loppuneen. En kyllä tykkäisi siitä tässä lajissa.

En kyllä utele pt:n asioita, ellei ne liity ostamiini palveluihin. Toisaalta en koe uhaksi jos pt jäätä rikkoakseen kyselee kuulumisia. Jos koen kysymykset tungetteleviksi, niin adhd over sharing pitää huolen, ettei kukaan jaksa kuunnella.

Ja tätä napsutellessani Venla ehti vastata kokemuksellaan kaikkeen ja vieläpä aika kivasti, joten jätän tähän ja menen nurkkaan. Ja vitut. 😁 Hyvä Venla!
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (53)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #5 : Maaliskuu 22, 2025, 04:58:22 »
Komppaan vahvasti Venlaa. Samoja ajatuksia.
Raja siinä mitä kertoo asiakkaalle on mietitty. Sama kaikkien ihmisten kanssa.

Yliajalle menemisestä sen verran sanottavaa. On pt:n asia laittaa tilanne poikki kun ostettu aika on täynnä.

Jos alussa on sovittu ajan pituus ja siihen liittyvä raha, se on sopimus joka täytyisi olla voimassa loppuun asti.
Ei sitä lähdetä muuttaman yksipuolisella pt:n ilmoituksella:"maksa lisää."
Olisiko kyse jopa sopimusrikkomuksesta rikoslain mukaan. Tuo tuli mieleen ilman juristin pätevyyttä.

Yritän päättää tekemisen siihen kun aika on täynnä.
Sen jälkeen en hätistele pois vaan tarjoan vissyt ja jos asiakas haluaa jäädä juttelemaan niin se useimmiten sopii joksikin aikaa. Nämä jäkeenpäin-keskustelut ovat sitä mikä voimaannuttaa ja tuntuu hyvältä. Ihmisen kohtaaminen tasolla mistä on riisuttu vieraskoreus pois. Ollaan sitä mitä olemme.

Joitakin kertoja ns "huoran kunnia" saada asiakkaalle laukeaminen on saanut antamaan yliaikaa. Yritetty laukeamista vaikka 10 min mennyt yli.
Nämä melko harvassa kuitenkin. Eikä niistä ylimenevistä ajoista missään tapauksessa pyydetä lisää. Jos asiakas tarjoaa lisää rahaa oma-alotteisesti niin se on ok. Ei muuten.

Vuodet ovat opettaneet näkemään asiakkaan kokonaisvaltaisena ihmisenä jolla on uniikit seksuaaliset tarpeet. Mutta myös ajatukset, kokemukset, oma eletty elämä.
Jos sitä eletyn elämän verhoa joku raottaa kanssani keskusteluissa, voisin vaikka rakastua sellaiseen mieheen.

Elämän syvyys hyvässä ja pahassa kiinnostaa. Siihen liittyy myös uteliaisuus erilaisiin seksuaalisiin tarpeisiin.

kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #6 : Maaliskuu 22, 2025, 07:11:34 »
Mun kanssa on yliaika enemmän sääntö kuin poikkeus, en todellakaan veloita siitä ylimääräistä. Usein on niin paljon kuulumisia vaihdettavana puolin ja toisin, ettei niitä kerkiä varsinaisella ajalla vaihtamaan. Eli tästä voi myös päätellä, että olen yhtä avoin omista henkilökohtaisista asioistani, kuin mun asiakkaatkin omistaan.

Tykkään rennoista ja kiireettömistä gfe-tapaamisista, joissa mulle on tärkeää, ettei sieltä sängystä singota ylös sillä samalla sekunnilla, kun kassit on tyhjenneet. Aikoinaan mulla luki Sihteeriopiston ilmoituksessa että:
”jos haluat x-asennossa pelkän kylmän mekaanisen kassien tyhjennyksen, jossa eväkään ei liikahda, niin ole ystävällinen ja siirry seuraavaan ilmoitukseen. Parhaimmat tapaamiset kanssani perustuvat vastavuoroisuuteen sekä lämpöön ja läheisyyteen.”

Toki pidän itselläni langat käsissä, milloin tapaaminen on ohi. Sängystä ylös nouseminen / taustamusiikin loppuminen toimii hyvänä signaalina, että nyt on aika siirtyä suihkuun ja pukemaan.
*pikkuPullea mature*

Poissa KuumaPuuma

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Maaliskuu 22, 2025, 09:30:11 »
Violan kommentti:
”Jos alussa on sovittu ajan pituus ja siihen liittyvä raha, se on sopimus joka täytyisi olla voimassa loppuun asti.
Olisiko kyse jopa sopimusrikkomuksesta rikoslain mukaan. Tuo tuli mieleen ilman juristin pätevyyttä.”

kysymys violalle?
eli jos asiakas yrittäisi vedättää useammalla tunnilla tietäen tuntitaksan, niin et veloittaisi muutamasta lisätunnista?

itse kyllä ymmärrän että aika voi ylittyä 5-10min mutta jos asiakas itse tarkkailee kelloa ja ehdottaa jatkamista tai jatkaa vain niin musta on aika kylmää vain nousta sängystä jos asiakas tuntuu haluavan jatkaa, ja musta on luonnollista veloittaa lisätunnit, jos kyse tunnin tapaamisesta johon sulla menisikin useampi tunti, etenkin kun olet ilmoittanut tuntitaksasi.

ilmeisesti jakaa aika paljon mielipiteitä tämä suuntaan jos toiseen 😁
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 22, 2025, 09:39:05 kirjoittanut KuumaPuuma »

Poissa Miira N

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #8 : Maaliskuu 22, 2025, 11:23:23 »
Mulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia siinä, etteikö joku ole lähtenyt ajallaan tai ainakaan mitään oikeasti vaarallista tilannetta - onneksi. Pahimmillaan kyseessä on ollut joku vartin tapaamisen ostanut tyyppi, ja kun muutaman kohteliaan kehotuksen jälkeen hän on vieläkin viivytellyt laukeamisen kanssa ja hokenut että "ei vielä, ei vielä" niin olen vain rauhallisesti noussut sängyltä ja ilmoittanut, että tapaaminen on nyt ohi.

Rytmitän tapaamista lempeästi jo pitkin tapaamista eli jos esileikki vaikka kestää pidempään niin ehdotan jossain kohtaa, että voisin vaikka nyt esitellä suullisia taitojani. En veloita mitään ylimääräistä jos on tilanne, jossa asiakas on syystä tai toisesta pidempään paikalla, mutta en myöskään anna ostaa lisää aikaa tapaamisella vaan se kesto sovitaan erikseen. Mä tykkään siitä, että rajat sovitaan ja mun on helpompi pitää tapaaminen sujuvana, kun tiedä mihin kaikkeen meillä on aikaa, ettei tule kiirehdittyä.

Ei ole asiakkaan vastuulla katsoa kelloa, rentoutuminen olisi silloin aika hankalaa, uskoisin. On kuitenkin kohteliasta asiakkaalta ymmärtää, että vartin pikapanossa ei ehditä kaikista pisimpään hyväilysessioon ja käymään kaikkia kamasutran asentoja läpi.

Jos mun elämästä kysytään kohteliaasti niin toki, mikä ettei. Mutta jos tuntuu, että asiakas kaivelee jotain ihan vain tietoa saadakseen niin en vastaa. Tapaamisen pääpointti on se kohtaaminen, ei minun henkilökohtainen elämäni  :)
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Poissa Mako75

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Maaliskuu 22, 2025, 11:54:00 »
Asiakkaana sanoisin että nuo kaikki on pt tontilla. Toi yksilöllisyys sitä kautta
Vastauksie  kautta. Itse höpötteli  monesti kuten muil,Ekin ja huoma nyt ettäjoskus aihe ja kysymys mennyt liian yksityisalueelle. Tämä ei omalla kohdalla ole tarkoitus vaan näi  keskustelut normaalielämässä menee. Ja puoli  ja toisin pitäävetää rajoja mitä kertoo

Poissa MikaM

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #10 : Maaliskuu 22, 2025, 12:11:19 »
Violan kommentti:
”Jos alussa on sovittu ajan pituus ja siihen liittyvä raha, se on sopimus joka täytyisi olla voimassa loppuun asti.
Olisiko kyse jopa sopimusrikkomuksesta rikoslain mukaan. Tuo tuli mieleen ilman juristin pätevyyttä.”

kysymys violalle?
eli jos asiakas yrittäisi vedättää useammalla tunnilla tietäen tuntitaksan, niin et veloittaisi muutamasta lisätunnista?

Jos mielessä on poikkeustapaus, kannattaa kertoa poikkeus jo kysymyksessä.
Horonäyttelyssä oli esillä asiakaspäiväkirja keikkakiertueelta. Asiakkaita oli keskimäärin viisi päivässä ja ylivoimaisesti suosituin aika oli puoli tuntia. Muutama tunnin aika oli varattu ja ehkä yksi kaksi tuntia.

En ole seksiyrittäjä, mutta kuvittelisin yli tunnin varausaikojen olevan aika harvinaisia. Tyler oli tietenkin poikkeus, joka otti heti kylmiltään neljä tuntia Waltasalilla.

Itse olen tunnin tapaus. Viime kerralla tosin minulle todettiin, että kyllä tässä menisi helposti toinenkin tunti.
En kysynyt mahdollisesta lisähinnasta. Kun sopii ajaksi tunnin, niin seksiyrittäjällä on normaalisti mietittynä konsepti mitä tunnissa tehdään.

Itse olen ollut siitä onnekas, ettei kohdalleni ole juuri osunut myyjiä, joilla on tiukka kellokorttisysteemi.
Lisäksi tunti on ollut tunti plus suihku ja pukeutuminen sekä small talk. Tämä kestää normaalisti kymmenestä minuutista  varttiin. Jos tunti olisi ovelta ovelle, niin PT vastuulla olisi aikatauluttaminen niin, että siihen sisältyvät asiakkaan lopputoimet.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 22, 2025, 12:16:33 kirjoittanut MikaM »

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (53)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #11 : Maaliskuu 22, 2025, 12:48:41 »
Violan kommentti:

kysymys violalle?

Minua ei vedätetä.
Kaikki se mitä tapahtuu, sallin sen tapahtuvan.
Osaan isona tyttönä sanoa jos menee yli rajojen missä asiassa tahansa.

Monen tunnin ajan ylitykset ei senkään takia ole mahdollisia kun on se siviiliduuni mitä pitää hoidella eri tavoilla päivän aikana asiakkaiden lomassa.

Eikö yleinen käytäntö palveluntarjoajien keskuudessa ole ajan pituuden suhteen tämä:
Jos asiakas session aikana ilmaisee halunsa pidempään tapaamiseen ja pt suostuu siihen. Asiakas nousee sängystä, käy lompakollaan ja laittaa sovitun lisäsumman vaikkapa pöydälle.
Sitten takaisin palveluntarjoajan viereen jatkamaan siihen asti mistä maksettu.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa KuumaPuuma

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Maaliskuu 22, 2025, 12:54:13 »
Asiakkaana sanoisin että nuo kaikki on pt tontilla. Toi yksilöllisyys sitä kautta
Vastauksie  kautta. Itse höpötteli  monesti kuten muil,Ekin ja huoma nyt ettäjoskus aihe ja kysymys mennyt liian yksityisalueelle. Tämä ei omalla kohdalla ole tarkoitus vaan näi  keskustelut normaalielämässä menee. Ja puoli  ja toisin pitäävetää rajoja mitä kertoo

eiköhän se sovitusta ajasta huolehtiminen kuulu molemmille, itse ajattelen näin että kuuluu. ja jos menee reilusti yli niin korvaus kuluneen ajan mukaisesti!
muut voi olla mitä mieltä tykkää 👌🏼

ja tietenkin jokainen vetää rajan mitä kertoo, mutta kyse olikin siitä että vaikka olet sanonut ettei asia kuulu asiakkaalle etkä kerro niin on myös niitä asiakkaita jotka siitä huolimatta kysyy vaatien ja odottaen vastausta ja yrittää udella asioita mitkä ei heille kuulu, ja mielestäni se on törkeää!
jos pt sanoo ettei kuulu sulle niin sitä tulisi kunnioittaa.

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #13 : Maaliskuu 22, 2025, 12:56:23 »

Mulle sopisi hyvin että veloitettaisiin käytetyn ajan mukaan. Olisi vähemmän aikapaineita. Tuskin sopisi pt:lle, kun ei pystyisi aikatauluttamaan päiväänsä tehokkaasti. Tiedän saavani vakkarilta erityiskohtelua mm. tässä asiassa. Usein eteisessä ilmoitetaan ettei tänään ole kiireitä. Tämä ei tarkoita ettenkö kunnioittaisi hänen aikaansa, jos menee pitkäksi, niin maksan siitä mielelläni.

Komppaan Leeaa ja Livyaa, jätän kelllon katsomisen heille. Kun ostan aikaa, niin kuitenkin toivon ettei minun tarvitse vahdata sitä. Yritin verrata muihin ostamiini aikaperusteisiin palveluihin ja keksiä lajin, jossa itse vastaisin poistumisesta, niin mieleeni tuli sulkis. Siinä seuraava ajaa pois kentältä, jos ei ole huomannut ajan loppuneen. En kyllä tykkäisi siitä tässä lajissa.

En kyllä utele pt:n asioita, ellei ne liity ostamiini palveluihin. Toisaalta en koe uhaksi jos pt jäätä rikkoakseen kyselee kuulumisia. Jos koen kysymykset tungetteleviksi, niin adhd over sharing pitää huolen, ettei kukaan jaksa kuunnella.

Ja tätä napsutellessani Venla ehti vastata kokemuksellaan kaikkeen ja vieläpä aika kivasti, joten jätän tähän ja menen nurkkaan. Ja vitut. 😁 Hyvä Venla!

Tuo käytetyn ajan mukaan veloitus toimis ihan hyvin tutun vakkarin kanssa. Toki pitäisi joku pohjahinta sopia, mutta siitä jos menis yli niin ei tarvitsisi laittaa tapaamista poikki vaan katsottaisiin sitten yhdessä lopussa montako seteliä tarvitsee kaivaa lisää. Vakkarin kanssa olisi myös helppo sopia joku hinta, ja tapaaminen sitten kestäis sen mitä kestäis. Varsinkin illan viimeiseksi tällainen järjestely olis tosi helppo.

Tuo ADHD oversharing on kyllä välillä paha ja saattaa aiheuttaa muutaman morkkiksen toisinaan.

Poissa KuumaPuuma

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : Maaliskuu 22, 2025, 12:58:23 »
Violan kommentti:

kysymys violalle?

Jos mielessä on poikkeustapaus, kannattaa kertoa poikkeus jo kysymyksessä.
Horonäyttelyssä oli esillä asiakaspäiväkirja keikkakiertueelta. Asiakkaita oli keskimäärin viisi päivässä ja ylivoimaisesti suosituin aika oli puoli tuntia. Muutama tunnin aika oli varattu ja ehkä yksi kaksi tuntia.

En ole seksiyrittäjä, mutta kuvittelisin yli tunnin varausaikojen olevan aika harvinaisia. Tyler oli tietenkin poikkeus, joka otti heti kylmiltään neljä tuntia Waltasalilla.

Itse olen tunnin tapaus. Viime kerralla tosin minulle todettiin, että kyllä tässä menisi helposti toinenkin tunti.
En kysynyt mahdollisesta lisähinnasta. Kun sopii ajaksi tunnin, niin seksiyrittäjällä on normaalisti mietittynä konsepti mitä tunnissa tehdään.

Itse olen ollut siitä onnekas, ettei kohdalleni ole juuri osunut myyjiä, joilla on tiukka kellokorttisysteemi.
Lisäksi tunti on ollut tunti plus suihku ja pukeutuminen sekä small talk. Tämä kestää normaalisti kymmenestä minuutista  varttiin. Jos tunti olisi ovelta ovelle, niin PT vastuulla olisi aikatauluttaminen niin, että siihen sisältyvät asiakkaan lopputoimet.

Mun mielestä asiakas on täysin tietoinen tuntihinnan ja puolen tunnin hinnan tietäessään, että maksaa tuntien mukaisesti, ja luontaisesti pesuista ja mukavien jutustelusta ei veloiteta tietenkään 👌🏼

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #15 : Maaliskuu 22, 2025, 12:59:05 »
^^Juuri näin mitä Viola sanoi. Tuskin kenenkään pt.lle sopii tapaamisen keston muuttaminen useilla tunneilla. Jollei ole muuta menoa tai seuraavaa pokaa tulossa niin voin myydä lisäaikaa max 30min, ja siitäkin pitää ilmoittaa turvahenkilölle
Nokialla 4.-6.4.

Poissa KuumaPuuma

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : Maaliskuu 22, 2025, 13:03:10 »

Samaa mieltä, käytetyn ajan jälkeen katsoo montako seteliä annettava, etenkin vakkarin kanssa. 👌🏼

ja adhd oversharing varmasti kaikille tuttua, ollaan ihmisiä, mutta kerran täällä eletään eli lienetkö vaarallista, ellet lipsauta tyyliin pankkitunnuksiasi 👌🏼

Poissa Maalainen88

• Full Member
« Vastaus #17 : Maaliskuu 22, 2025, 13:04:37 »
Kolmen tyyppisiä palveluntarjoajia oon kohdannu, jotkut ei kerro omasta elämästään yhtikäs mitään ja sepittää selvästi keksittyä tarinaa,jotkut kertoo jotakin henkilökohtaista ja sitten osa avautuu aivan kaikesta mitä on suurinpiirtein syntymänsä jälkeen elämästään kokenut, samoten itse en mitenkään ole säästellyt omasta elämästä kertomisessa,sitä vaan maalla on tapana, että sana pitää ja kahdenkeskiset juttelut ei muille kuulu,oma muisti on siitä jännä,että jos kuultuja asioita ei kelleen puhu,niitä ei edes jonkin ajan päästä enää muista,vanha pipo on niin väljä, että muisti pääsee tyhjentämään kovalevyään ja päästää pois joutavat jutut taivaan tuuliin.
 Sellainen huomio vielä omasta kehosta,kaiken omasta elämästä "pälpättävän" seurassa olen kaikkein rennoin,koska tulee tunne,että molemmat luotetaan toisiimme,syntyy jokin yhteys,kun henkilökohtaisia asioita vaihdetaan,jos toinen sattuu olemaan kovin sulkeutunut omissa jutuissaan,niin se vaikuttaa jopa siihen,kuinka herkästi pikkukaveri kovettuu ja panokin vaikuttaa pelkältä suoritukselta,kaikesta puhelevan naisen kanssa seksikin tuntuu luontevammalta ja paljon rennommalta toimitukselta,se on toi alakerran kaveri ihmeellinen, parempi ihmistuntija se on ku minä itse.

Pääsääntöisesti on kellokortteilua kohdannut,ei minuuttiakaan sovitun ylitte, välillä sillain, että esimerkiksi neljän tunnin aika,sen ajan sisällä kamppeet takas päälle ja sitten lopuksi viidennen tunnin puolella pitkät halaukset hyvästiksi,monet kiitokset palvelusta,loppu rupattelut ja kotia kohti.
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Poissa ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #18 : Maaliskuu 22, 2025, 13:13:25 »

Tää olisi aika paha. Seuraava turska muna ojossa selän takana koputtaa olalle "väistypä sivuun, mä jatkan tästä"  ;D

Joo, samaa mieltä olen että ajankulun seuraaminen on pt:n vastuulla, eikä asiakkaan.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #19 : Maaliskuu 22, 2025, 13:26:27 »
^Joo! Mulle kävi just vakkarin kanssa niin että hän itse alkoi hosua sängystä ylös hyvissä ajoin ennen ajan loppumista ettei mulle tuu kiire valmistautua seuraavaan. Ihanaa huomaavaisuutta ❤️
Nokialla 4.-6.4.