Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä  (Luettu 3889 kertaa)

Poissa KuumaPuuma

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
« Vastaus #20 : Maaliskuu 22, 2025, 13:30:18 »
KIITOS KAIKILLE NÄKEMYKSISTÄNNE 💜

hyvä kuulla toisten käytäntöjä, osaa kertoa selvemmin asiakkaalle omat käytännöt, koska selvästi monet olettaa asioita 😁 👌🏼

ihanaa kevättä 💜🥰

Poissa KuumaPuuma

• Newbie
  • Galleria (5)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Maaliskuu 22, 2025, 13:42:58 »
JuliaK onpa sulla huomaavainen asiakas, onneksi suurin osa onkin huomaavaisia, mutta asiakkaitakin löytyy moneen lähtöön 😁

omasta mielestä ihana kun asiakas kunnioittaa ja ottas huomioon, etenkin jos haluaa tavata useamminkin 🥰💜

Poissa MikaM

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #22 : Maaliskuu 22, 2025, 13:49:51 »
KIITOS KAIKILLE NÄKEMYKSISTÄNNE 💜

hyvä kuulla toisten käytäntöjä, osaa kertoa selvemmin asiakkaalle omat käytännöt, koska selvästi monet olettaa asioita 😁 👌🏼

ihanaa kevättä 💜🥰

En ole vielä törmännyt ilmoitukseen, jossa kerrotaan tunnin hinta ja tunnin olevan aika ovelta ovelle.
Ehkä maininta ovesta ei olisi parasta markkinointia

Osalla seksiyrittäjistä höpöttäminen on mielestäni osa pakettia, jonka tarkoitus on keventää tunnelmaa.
Kerran olen törmännyt tapaukseen, joka hoiti hommat teknillisesti hyvin, mutta naisen suullinen kommunikointi oli kovin niukkaa. Tämä aiheutti tunteen poissaolevasta PT:stä. Yritin myöhemmin sopia toista tapaamista. Koska myös kommunikointi s-postissa oli kovin niukkaa, en jaksanut nähdä vaivaa järjestää toista tapaamista.

Kokeneella PT:llä voi olla rutiinikonsepti. Horokirjassa eräs suomalainen kertoi päiväennätyksensä olleen 16 asiakasta. Tämä onnistui tekniikalla jolla asiakas saatiin laukeamaan vartissa. Sitten asiakas ovesta ulos ja seuraava sisään.

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #23 : Maaliskuu 22, 2025, 13:58:54 »
JuliaK onpa sulla huomaavainen asiakas, onneksi suurin osa onkin huomaavaisia, mutta asiakkaitakin löytyy moneen lähtöön 😁

omasta mielestä ihana kun asiakas kunnioittaa ja ottas huomioon, etenkin jos haluaa tavata useamminkin 🥰💜

Ehkä asiakkaalla oli kiire tapaamiseen tai bussiin, joka kulkee kerran tunnissa.

Jälkimmäinen tarina on tosi. Erääseen pelipaikkaan tosiaan mentiin niin, että tapaaminen alkoi kun kerran tunnissa kulkeva bussi saapui lähellä olevalle pysäkille. Tapaaminen kesti tunnin plus jälkihoidot. Sitten takaisin pysäkille ja samalla bussilla lähijuna-asemalle Espooseen.

Sitä ihmettelen, mistä asiakas tietää, koska seuraava asiakas on tulossa? Ainakaan minulle ei ole koskaan kerrottu seuraavasta asiakkaasta. Joskus olen voinut päätellä, että aikaisemmin on ollut toinen asiakas, koska tapaamisaikaa on siirretty puoli tuntia myöhemmäksi.

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (53)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #24 : Maaliskuu 22, 2025, 14:01:42 »

Osalla seksiyrittäjistä höpöttäminen on mielestäni osa pakettia, jonka tarkoitus on keventää tunnelmaa.
Kerran olen törmännyt tapaukseen, joka hoiti hommat teknillisesti hyvin, mutta naisen suullinen kommunikointi oli kovin niukkaa. Tämä aiheutti tunteen poissaolevasta PT:stä.

Itse olen hiljaisempaa laatua.
Kun myyn intiimialueen hierontaa, teen sitä hiljaa höpöttelemättä. Jos asiakas haluaa jutella niin toki sopii ja vastaan sekä kommunikoin.
Joskus vain sen asiakkaan asento, tunnelma ja nauttiminen on niin syvää ettei siihen väliin mahdu sanoja.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #25 : Maaliskuu 22, 2025, 14:10:56 »

Kerran olen törmännyt tapaukseen, joka hoiti hommat teknillisesti hyvin, mutta naisen suullinen kommunikointi oli kovin niukkaa. Tämä aiheutti tunteen poissaolevasta PT:stä.

Itse olen hiljaisempaa laatua.
Kun myyn intiimialueen hierontaa, teen sitä hiljaa höpöttelemättä. Jos asiakas haluaa jutella niin toki sopii ja vastaan sekä kommunikoin.
Joskus vain sen asiakkaan asento, tunnelma ja nauttiminen on niin syvää ettei siihen väliin mahdu sanoja.

Mitenkään loukkaamatta, lasken Violan höpöttäjiin, vaikka höpötys keskittyi lopun palautekeskusteluun.
Muutenkin tapaamissa kannattaa kommunikoida avoimesti. En toki tarkoita sitä, että henkilökohtaisia asioita kannattaa kertoa kovin avoimesti. Viimeksi kehuin kuinka PT hallitsi poikkeuksellisen hyvin raapimisen. Hän tosin valitti, että kynnet olisivat voineet olla pidemmät, joten pääsin sillä kertaa liian helpolla.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #26 : Maaliskuu 22, 2025, 14:18:38 »

Ehkä asiakkaalla oli kiire tapaamiseen tai bussiin, joka kulkee kerran tunnissa.

Jälkimmäinen tarina on tosi. Erääseen pelipaikkaan tosiaan mentiin niin, että tapaaminen alkoi kun kerran tunnissa kulkeva bussi saapui lähellä olevalle pysäkille. Tapaaminen kesti tunnin plus jälkihoidot. Sitten takaisin pysäkille ja samalla bussilla lähijuna-asemalle Espooseen.

Sitä ihmettelen, mistä asiakas tietää, koska seuraava asiakas on tulossa? Ainakaan minulle ei ole koskaan kerrottu seuraavasta asiakkaasta. Joskus olen voinut päätellä, että aikaisemmin on ollut toinen asiakas, koska tapaamisaikaa on siirretty puoli tuntia myöhemmäksi.

Tottakai tiesi koska olin kertonut. Ei todellakaan kulje millään busseilla
Nokialla 4.-6.4.

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #27 : Maaliskuu 22, 2025, 14:23:43 »

Aika poikkeuksellinen käytäntö. Ei ole tapahtunut minulle koskaan. Kuvittelin PT:n haluavan luoda asiakkaalle illuusion, että hän on ainoa ja ainutlaatuinen asiakas, eikä PT tee hommia jonossa. Fiksu asiakas tietenkin ymmärtää kyseessä olevan lavastuksen.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #28 : Maaliskuu 22, 2025, 14:27:03 »
Mulla on joskus alkanut etäkokous samaan aikaan kuin tapaaminen päättyy, tällöin todella toivoin että olisin ovesta ulkona vaikka hieman ajoissa :)

Aika iso osa työ-  ja siviilielämästäni on muista huolehtimista. Ja koska se on minulle elämäntapa, turskanakin olen joskus sellainen asiakas joka itse vilkuilee kelloa ja stressaa tapaamisen lopettamisesta ajallaan. Ettei vaan olisi muille vaivaksi. 

Jälkikäteen itseäni se harmittaa, että miksen osannut ottaa rennosti edes kun olin ostanut rentoutumista ja hemmottelua itselleni. Siinä on se toinen osapuoli joka on töissä, en minä.

Tietenkin hyvä asiakas ymmärtää tapaamisen rajat, ja yleensä pt:n toiminnasta näkee kyllä helposti että olisi aika yrittää tulla jos vielä meinaa. Mutta jos tunnin tapaaminen venyy puoleentoista ilman että pt tekee elettäkään tapaamisen lopettamiseksi, niin no. Olen kohtelias ja jos mulla on rahaa mukana niin kysyn ainakin, vaikka mielestäni en olekaan tapahtuneesta vastuussa.

Jos pt antaa ymmärtää että hänelle ilman muuta kuuluu jotain siitä ylimääräisestä 30 minuutista jonka hän teki ilman sopimusta, niin pitäisin suoraan sanottuna  parhaassakin tapauksessa amatöörimäisenä käytöksenä. Pahimmillaan laskelmoituna.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #29 : Maaliskuu 22, 2025, 14:44:09 »

Aika poikkeuksellinen käytäntö. Ei ole tapahtunut minulle koskaan. Kuvittelin PT:n haluavan luoda asiakkaalle illuusion, että hän on ainoa ja ainutlaatuinen asiakas, eikä PT tee hommia jonossa. Fiksu asiakas tietenkin ymmärtää kyseessä olevan lavastuksen.

Joillain horoilla saattaa olla parempia asiakassuhteita. Ja aidosti fiksumpia asiakkaita.
Nokialla 4.-6.4.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #30 : Maaliskuu 22, 2025, 14:54:48 »
• yrittää vedättää tapaamisaikojen suhteen,
veloitatko kuluneiden tuntien mukaisesti jos aikaa kuluu kauemmin kuin suunniteltu?

• koetko että pt vai asiakas vai molemmat on vastuussa kellon tarkkailusta tapaamisten aikana? 😙

• kuinka suhtaudut asiakkaiden kyselyihin, siihen jos asiakas on tungetteleva ja yrittää kaivella asioitasi jne?

kokemuksia ja näkemyksiä kuuntelen mielelläni 🙃

-Ei oo vielä käyny asiakaskohtaamisissa näin. Toki on peruuntumisia, mutta seurailen niitä ja lopulta jätän vastaamatta tai suljen keskutelun. Inhimilliset selitykset käy kuitenkin mulle. Päivystän tietyt ajat ja silloin on liukuva aikataulu, pidän hyvät tauot välissä muutenkin.

-Pt vastuussa, mutta ei asiakas voi heittäytyä aivan hoivattavaksikaan.

-Joidenkin kanssa ollaan puhuttu tosi laajastikkin kaikesta. Jos koen että asiakas on luotettava, eli puhuu myös omista asioistaan, eikä vain kuuntele kerätäkseen tietoja, niin puhun itsekkin aika avoimesti. Mun henkilöllisyyden paljastuminen ei sinänsä kiinnosta.
💌 12-13.4 Turku, Mmeoww & Emilia 💌
💌13-15.4 Turku, Mmeoww 💌

Paikalla samuel

• Hero Member
« Vastaus #31 : Maaliskuu 22, 2025, 18:39:00 »
Tuo ajankäyttö on minusta pääosin pt:n vastuulla, että sovittu aika käytetään, eikä asiakkaan tarvitse vilkuilla kelloon. Taitava pt johdattelee homman kliimaksiin hyvissä ajoin ja pois lähtöön ei tule kiireen tuntua.

Komppaan Violaa tuossa, että se mikä sovittu ajaksi ja hinnaksi on se, millä mennään. Kuvitelkaapa tilannetta, jos turska joutuu seuraamaan kelloa ihan sen vuoksi, että joku hieman hiljaisemman päivän kohdannut pt touhuaa kuin Vesku rautakaupassa ja lopputulos on, että nupinauloja saatiin just niinkuin haluttiin asiakkaan puolesta, mutta siihen menikin pidempi aika, mitä sovittiin ja siitä lätkäistään lisähinta automaattisesti. On toki eri kertoa, että sovittu aika loppumassa - haluatko jatkaa lisähinnasta? Tämäkin toisaalta kyseenalaista, jos turskan orkkua viivytetty siihen saakka, ja aletaan puhua maksullisesta lisäajasta.

En notku koskaan oven pielessä tai muutenkaan yritä venyttää aikaa. Yleensä, jos menee yli niin se on pt, joka on halunnut jutella vielä. Sekin ihan ok, jos ei ole kiire mihinkään. Joissain vakkarisysteemeissä onkin ollut niin, että höpinät olleet ns yliajalla.

Poissa Mie

• Full Member
« Vastaus #32 : Maaliskuu 22, 2025, 18:50:55 »
Mun kanssa on yliaika enemmän sääntö kuin poikkeus, en todellakaan veloita siitä ylimääräistä. Usein on niin paljon kuulumisia vaihdettavana puolin ja toisin, ettei niitä kerkiä varsinaisella ajalla vaihtamaan. Eli tästä voi myös päätellä, että olen yhtä avoin omista henkilökohtaisista asioistani, kuin mun asiakkaatkin omistaan.

Tykkään rennoista ja kiireettömistä gfe-tapaamisista, joissa mulle on tärkeää, ettei sieltä sängystä singota ylös sillä samalla sekunnilla, kun kassit on tyhjenneet. Aikoinaan mulla luki Sihteeriopiston ilmoituksessa että:
”jos haluat x-asennossa pelkän kylmän mekaanisen kassien tyhjennyksen, jossa eväkään ei liikahda, niin ole ystävällinen ja siirry seuraavaan ilmoitukseen. Parhaimmat tapaamiset kanssani perustuvat vastavuoroisuuteen sekä lämpöön ja läheisyyteen.”

Toki pidän itselläni langat käsissä, milloin tapaaminen on ohi. Sängystä ylös nouseminen / taustamusiikin loppuminen toimii hyvänä signaalina, että nyt on aika siirtyä suihkuun ja pukemaan.

Vivecan palveluasenne on kyllä osoittautunut yhdeksi parhaaksi jos ei jopa kaikkein parhaaksi mun suht pitkän hupakoissa käynti historian aikana!  :inlove: No sanotaan näin ettei kyllä ole parempaa vastaan tullut! Aina on tullut sellainen tunne että on ollut tervetullut vierailemaan hänen luonaan! Tai ainakin hän on erittäin hyvin pystynyt luomaan sellaisen illuusion! Oli niin tai näin niin kahta en vaihda ja toinen on Viveca ja toinen.......

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #33 : Maaliskuu 22, 2025, 19:37:18 »
veloitatko kuluneiden tuntien mukaisesti jos aikaa kuluu kauemmin kuin suunniteltu?

kerron asiakkaalle lempeästi viisi minuuttia ennen tapaamisen päättymistä että meillä alkaa aika loppua ja että haluaako hän vielä käydä suihkussa, ja yksinkertaisesti ohjaan asiakkaan ulos ajan päätyttyä. eteisessä tai pukiessa kuluvat ylimääräiset minuutit eivät yleensä ole niin merkittäviä, että jaksaisin välittää niistä. jos asiakas selkeästi hidastelee tahallaan, muistan sen kyllä jos samalta asiakkaalta tulee uutta ajanvarausta, ja harkitsen tilannekohtaisesti ilmoitanko etten ota enää vastaan vai pidänkö seuraavalla kerralla entistä tiukemmin kiinni kellosta.

Lainaus
• koetko että pt vai asiakas vai molemmat on vastuussa kellon tarkkailusta tapaamisten aikana? 😙

päävastuu on ehottomasti mulla, mutta koen että myös asiakkaalla on vastuu hahmottaa omaa ajankäyttöään. siis esim. jos asiakas haluaa tapaamisen aikana harrastaa myös penetroivaa seksiä, niin vaikkapa 30 minuutin tapaamisesta ei kannata käyttää 25 minuuttia siihen, että nuolee tai sormettaa, ja sitten aiheuttaa itselleen pettymystä, kun muulle ei jää enää aikaa. jos ei osaa itse hahmottaa ajankäyttöään, niin kannattaa sanoa etukäteen mitä toivoo ehtivänsä tehdä, jotta voin huolehtia asiasta hänen puolestaan.

Lainaus
• kuinka suhtaudut asiakkaiden kyselyihin, siihen jos asiakas on tungetteleva ja yrittää kaivella asioitasi jne?

mun elämä on somessa ja muutenkin aika avoin kirja, joten en juuri välitä jos asiakas jotain mun asioista tietää tai kysyy lisää. silloin harvoin kun joku kysyy jotakin aidosti tungettelevaa, kerron että en koe mukavaksi vastata tähän kysymykseen, ja tarvittaessa töksäytän että asia ei kuulu sulle, jos asiakas ei ymmärrä antaa asian olla.
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa Mako75

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #34 : Maaliskuu 22, 2025, 19:48:24 »
On muuten ollut sellainenkin  palvelun tarjoaja kenelle olisin voinut maksaa ilman seksiäkin. Jotenki juttelu oli luontaista ja löytyi rajapintaa ja aidosti sanoja joista tuli ahaa elämyksiä ja tosi hyvä fiilis. T
Sellaisen tilanteet elämässä vähissä missä ei ole kaveri, työ, puoliso , isä y  ym roolissa. Minusta tuo oli parempaa kuin terapeutin  kanssa keskustelu

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #35 : Maaliskuu 22, 2025, 20:04:59 »
Tosta ajasta tuli mieleen 1 kokenut pubin pitäjä joka varttia ennen valoa kuulutti että nyt voi

voi vielä tilata . elikkä 5-10 min ennen ajan loppua huomattaa että näin on asia ja tämä on siis

eriasia kun tunnin ajan varanneelle 30min jälkeen alkava etkö sä jo tuu hokeminen...
kysyvälle vastataan

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #36 : Maaliskuu 22, 2025, 20:08:59 »
On muuten ollut sellainenkin  palvelun tarjoaja kenelle olisin voinut maksaa ilman seksiäkin. Jotenki juttelu oli luontaista ja löytyi rajapintaa ja aidosti sanoja joista tuli ahaa elämyksiä ja tosi hyvä fiilis. T
Sellaisen tilanteet elämässä vähissä missä ei ole kaveri, työ, puoliso , isä y  ym roolissa. Minusta tuo oli parempaa kuin terapeutin  kanssa keskustelu

Näistä kohtaamisista jää itsellekin aina superhyvä olo❤️ Vähän jopa harmittaa että aika loppui
Nokialla 4.-6.4.

Poissa Thurber

• Full Member
« Vastaus #37 : Maaliskuu 22, 2025, 21:38:20 »
Jotkut ulkkarit ovat kertoneet elämästään hämmästyttävän paljon, vastauksena kysymykseen onko tulossa takaisin Suomeen vielä joskus. Esim. mitä tekee päivätöikseen kotimaassa ja mihin kiertueen rahat on tarkoitus käyttää, mitä perheelle kuuluu, ja muuta vastaavaa. Ei se minua haittaa, mutta olen ollut yllättynyt. Kertoneet paljon enemmän kuin minä itsestäni.

Poissa Merkonomi

• Full Member
« Vastaus #38 : Maaliskuu 22, 2025, 21:51:20 »
^ Samoja kokemuksia täällä. On ollut yllättävän helppoa saada hyvä henkilökohtainen yhteys moneen ulkkariin.
Tjohej va de går mellan pattar o lår

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #39 : Maaliskuu 22, 2025, 22:01:15 »

1. En salli vedättämistä vaan aika napakasti ohjailen tapaamista, joten en ole koskaan ollut tilanteessa missä olisi pitänyt miettiä tätä. Joskus joku jää höpisemään ja pukeutuu hitaammin kuin olen ennakoinut, mutta ei silloinkaan puhuta kuin 5-10 minuutista, mikä ei aiheuta mulle stressiä koska en tee liukuhihnaa vartin väliajoilla.

- en ole montaa kertaa kohdannut niin törkeää ajanvenytysyritystä että lempeä ohjailu ei olisi riittänyt pitämään huolta ajasta. Ihan muutamia kertoja ollut joku joka on yrittänyt viimeiseen minuuttiin asti väkisin vääntää toista laukeamista ja silloin olen sanonut ihan suoraan, että sun aika valitettavasti loppuu nyt ja on aika pukeutua.

2. Ehdottomasti se kenen aika on maksullista vahtii kelloa. Koen että se on mun tehtävä huolehtia siitä, että tapaaminen päättyy ajallaan. Mulla on kello kahdessa paikassa silleen, että pystyn vilkaisemaan sitä riippumatta siitä missä asennossa ollaan ja pyrin seuraamaan aikaa mahdollisimman huomaamattomasti. Teen pääasiassa pitkiä tapaamisia, en tee esim vartin tapaamisia ollenkaan koska inhoan yli kaiken minuutin kyttäämistä.

- pyrin luomaan asiakkaalle mahdollisimman rennon fiiliksen ja sellaisen ettei hänen tarvitse miettiä ajankulua. Asiakas ostaa itselleen kallista luksuspalvelua, kyllä mun mielestä siihen kuuluu se että saa heittää omat aivot narikkaan ja että hänestä huolehditaan. Välttelen edes mainitsematta ajankulusta mitään vaan yksinkertaisesti ohjaan omalla toiminnalla tapaamisen oikeassa ajassa alusta loppuun.

3. Hymyilen ja kerron ystävälliseen sävyyn, että nämä ovat yksityisasioita mistä en halua jutella. Jos joudun toistamaan tämän niin hymy hyytyy mitä useamman kerran joutuu sanomaan. Olen vain kerran joutunut sanomaan useammin kuin kerran.

Tulin vielä lisäämään tosta ajan seuraamisesta, että usein pitkissä tapaamisissa jää loppuun aikaa missä halaillaan ja hipsutellaan. Silloin saatan sanoa että "meillä on vielä hetki halailla" tai että "tässähän on vielä hyvin aikaa pussailla" mutta silloinkin omalla toiminnalla ohjaan tilannetta ja seuraan aikaa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 22, 2025, 22:13:13 kirjoittanut AnnaB »
💎 Lapin kiertueella! Kemi 30.-31.3.💎