Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä  (Luettu 3889 kertaa)

Paikalla AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
« Vastaus #40 : Maaliskuu 22, 2025, 22:15:02 »
Aika iso osa työ-  ja siviilielämästäni on muista huolehtimista.
...
Jälkikäteen itseäni se harmittaa, että miksen osannut ottaa rennosti edes kun olin ostanut rentoutumista ja hemmottelua itselleni.

Nää kaksi taitaa liittyä toisiinsa. Vaihteita voi olla vaikea vaihtaa nopeasti jos on jatkuvasti vastuussa ja huolehtii muista.

Vastauksia alkuperäisiin kysymyksiin:

Aikaa selkeästi vasiten kuppaavat aiheuttavat lähinnä sen, että seuraavalla kerralla jätän seksillä vähemmän aikaa ja alan ohjata lopputoimia kohti nopeammin koska kokemus on osoittanut että loppuhölinöihin ja sukkien pukemiseen tarvitaan kauemmin.

Totta kai pt on vastuussa ajasta. Asiakas taas kuten Isa sanoi sen arvioimisessa kauanko tarvitsee.

Liian uteliaille vastaan vitsillä tai sanon suoraan että pidän tämän tiedon mieluummin itselläni. En diggaa varsinkaan kun välillä mun kotipaikkaa arvuutellaan. Ymmärrän, että Lapissa ollaan tuttavallisia, mutta hirttää hihna kiinni kun joku alkaa arvuutella mun murteen tms. perusteella mistä tuppukylästä olen. Kas kun ei kysy samantien että kenenkäs tyttöjä sitä ollaan.

Poissa DeiDei

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #41 : Maaliskuu 22, 2025, 22:15:58 »
Komppaan Leeaa ja Livyaa, jätän kelllon katsomisen heille. Kun ostan aikaa, niin kuitenkin toivon ettei minun tarvitse vahdata sitä. Yritin verrata muihin ostamiini aikaperusteisiin palveluihin ja keksiä lajin, jossa itse vastaisin poistumisesta, niin mieleeni tuli sulkis. Siinä seuraava ajaa pois kentältä, jos ei ole huomannut ajan loppuneen. En kyllä tykkäisi siitä tässä lajissa.

Tää olisi aika paha. Seuraava turska muna ojossa selän takana koputtaa olalle "väistypä sivuun, mä jatkan tästä"  ;D

Joo, samaa mieltä olen että ajankulun seuraaminen on pt:n vastuulla, eikä asiakkaan.

Länsimaissa on kello ja aasiassa aika. Itse tykkään ajasta.  ;D

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (142)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #42 : Maaliskuu 23, 2025, 02:11:47 »
En ole seksiyrittäjä, mutta kuvittelisin yli tunnin varausaikojen olevan aika harvinaisia. Tyler oli tietenkin poikkeus, joka otti heti kylmiltään neljä tuntia Waltasalilla.

Itse olen tunnin tapaus. Viime kerralla tosin minulle todettiin, että kyllä tässä menisi helposti toinenkin tunti.
En kysynyt mahdollisesta lisähinnasta. Kun sopii ajaksi tunnin, niin seksiyrittäjällä on normaalisti mietittynä konsepti mitä tunnissa tehdään.

Itse olen ollut siitä onnekas, ettei kohdalleni ole juuri osunut myyjiä, joilla on tiukka kellokorttisysteemi.
Lisäksi tunti on ollut tunti plus suihku ja pukeutuminen sekä small talk. Tämä kestää normaalisti kymmenestä minuutista  varttiin. Jos tunti olisi ovelta ovelle, niin PT vastuulla olisi aikatauluttaminen niin, että siihen sisältyvät asiakkaan lopputoimet.

Nopsalla laskemisella edellisen turneen eli lokakuu 2024 (noin 3,5 vkoa, noin 12h työpäiviä ja liukuhihnametodilla kuten aina toimin) tapaamisista:

30min - 25%
45min - 21%
1h - 31%
1,5h - 13%
2h - 8%
3h - 2%

Huomioitavaa, ettei kaikki asiakkaat ole saaneet sen pituista aikaa kuin olisivat halunneet. Yli 1h aikojen antamisen suhteen entuudestaan tuntemattomille olen hieman varauksellinen. Eli niitä koitetaan varata aina hieman enemmän kuin toteutuu, mutta se johtuu vain siitä, että mä en ole aina suostunut antamaan kuin 1h ajan. Tai sitten vapaana ei vain ole enää ollut kuin lyhyempiä aikoja. Eli 1,5-2h aikoja on kysytty hieman enemmän, kuin mitä toteutunut. Yli 2h aikoja annan vain valikoiduille vakkareille ja niissä täytyy olla muutakin sisältöä kuin ns. sängyssä peuhaamista.

Eihän tuo aina ihan noin tietty mene, arvioisin että 30min/45min/1h aikoja menee ehkä vuositasolla suunnilleen mulla yhtä paljon.
1,5h & 2h aikoja menee aina vähemmän, mutta niiden välillä arvioisin et niitä menee vuositasolla suunnilleen yhtä paljon.
Pidemmät ajat on sitten harvinaisempia, ja tosiaan niitä en edes vakiona tarjoa.

Tylerin lisäksi kyllä jotkut muutkin kylmiltään haluaa pidempiä aikoja, mutta ehkä yleisempää on, että eka kerta on se 30min tutustumiskäynti. Eli ehkä mulla vaikuttaa jonkin verran sekin, että noita vakkareita on ehtinyt kertymään rutkasti.
Yleisesti hinnoittelu tietysti vaikuttaa myös, mutta mun hinnoittelu taas ei suosi pidempiä aikoja.

Mulla aika on ovelta ovelle, ja kyllä, on mun vastuulla rytmittää tapaamista. Siksi "munakellokin" hälyttämässä sellaisella ajastuksella, että asiakas ehtii ajan puitteissa vielä ottaan nopsan suihkun ja pukea päälle & loppu pusut ja halit.  8)
Tähän muuten huomiona, jotkut asiakkaat haluavat lopputoimiin rauhallisemman tahdin, juoda vaikka kahvit, tai vain suihkutella kunnolla rennommin ja ns. vähän palautua "maan pinnalle" rauhallista tahtia.

Tämä kannattaa erikseen mainita, jos haluaa että tapaaminen rytmitetään niin, että loppuun jää enemmän kuin 5-7 min aikaa lopputoimille. Tätä en itseasiassa ole tajunnut alunalkaen itse, vaan muutaman asiakkaan toiveista oppinut kokemuksen kautta.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Vaasa ma 31.3.!

Poissa namnam

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #43 : Maaliskuu 23, 2025, 06:39:43 »
Violan kommentti:
”Jos alussa on sovittu ajan pituus ja siihen liittyvä raha, se on sopimus joka täytyisi olla voimassa loppuun asti.
Ei sitä lähdetä muuttaman yksipuolisella pt:n ilmoituksella:"maksa lisää."
Olisiko kyse jopa sopimusrikkomuksesta rikoslain mukaan. Tuo tuli mieleen ilman juristin pätevyyttä.”

kysymys violalle?
eli jos asiakas yrittäisi vedättää useammalla tunnilla tietäen tuntitaksan, niin et veloittaisi muutamasta lisätunnista?

itse kyllä ymmärrän että aika voi ylittyä 5-10min mutta jos asiakas itse tarkkailee kelloa ja ehdottaa jatkamista tai jatkaa vain niin musta on aika kylmää vain nousta sängystä jos asiakas tuntuu haluavan jatkaa, ja musta on luonnollista veloittaa lisätunnit, jos kyse tunnin tapaamisesta johon sulla menisikin useampi tunti, etenkin kun olet ilmoittanut tuntitaksasi.

ilmeisesti jakaa aika paljon mielipiteitä tämä suuntaan jos toiseen 😁

Mulla heräsi kysymys miten sä ajaudut tilanteeseen että tunnin aika venyisi moneksi tunniksi? Asiakkaan vastuula on myös varata riittävän pitkä aika, suurin osa pokista ostaa palvelua suht säännöllisesti ja tämän osaavat. Jos on aloittelija tai tahallinen ilmaista aikaa yrittävä, ohjaan ja neuvon heitä varaamaan pidemmän ajan.
Kypsää Seuraa Jyväskylä

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #44 : Maaliskuu 23, 2025, 06:50:03 »
Noista ajoista mitä ihmiset varaa olen joskus katsonut hinnoittelua sillä voi vaikuttaa PALJON

mikä aika on suosituin. osalla esim 30 min ja 45 min välinen voi olla " 20e " tässä varmaan

puhuu kokemus. 30 min sopii vakkarille muuta 45min on ns sisäänveto tuote jossa jää pikkusen

pelivaraa ja voit kokeilla sitä yhtä juttua ja saadaan asiakas tuntemaan tää on tän arvoista.

eli ratakisko malli voit ohjailla minkä ajan asiakas ottaa.
kysyvälle vastataan

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #45 : Maaliskuu 23, 2025, 06:59:15 »
Mun kanssa on yliaika enemmän sääntö kuin poikkeus, en todellakaan veloita siitä ylimääräistä. Usein on niin paljon kuulumisia vaihdettavana puolin ja toisin, ettei niitä kerkiä varsinaisella ajalla vaihtamaan. Eli tästä voi myös päätellä, että olen yhtä avoin omista henkilökohtaisista asioistani, kuin mun asiakkaatkin omistaan.

Tykkään rennoista ja kiireettömistä gfe-tapaamisista, joissa mulle on tärkeää, ettei sieltä sängystä singota ylös sillä samalla sekunnilla, kun kassit on tyhjenneet. Aikoinaan mulla luki Sihteeriopiston ilmoituksessa että:
”jos haluat x-asennossa pelkän kylmän mekaanisen kassien tyhjennyksen, jossa eväkään ei liikahda, niin ole ystävällinen ja siirry seuraavaan ilmoitukseen. Parhaimmat tapaamiset kanssani perustuvat vastavuoroisuuteen sekä lämpöön ja läheisyyteen.”

Toki pidän itselläni langat käsissä, milloin tapaaminen on ohi. Sängystä ylös nouseminen / taustamusiikin loppuminen toimii hyvänä signaalina, että nyt on aika siirtyä suihkuun ja pukemaan.

Vivecan palveluasenne on kyllä osoittautunut yhdeksi parhaaksi jos ei jopa kaikkein parhaaksi mun suht pitkän hupakoissa käynti historian aikana!  :inlove: No sanotaan näin ettei kyllä ole parempaa vastaan tullut! Aina on tullut sellainen tunne että on ollut tervetullut vierailemaan hänen luonaan! Tai ainakin hän on erittäin hyvin pystynyt luomaan sellaisen illuusion! Oli niin tai näin niin kahta en vaihda ja toinen on Viveca ja toinen.......

Kiitos tästä 😍

Mä tarjoan sellaista asiakaspalvelua, jollaista itse haluaisin saada ja mistä olisin valmis maksamaan pyytämäni korvauksen verran 👌
*pikkuPullea mature*

Paikalla samuel

• Hero Member
« Vastaus #46 : Maaliskuu 23, 2025, 10:02:22 »
Tuo, että ulkkarit kertoilevat omasta elämästään helpommin ja yksityiskohtaisemmin kuin kotimaiset...

On ihan eri kertoa elämästään jossain miljoonakaupungissa Etelä-Amerikassa tai Aasiassa kuin jossain pikkukylässä 25km päässä. Se turska ei sua siitä tunnista tai ala pyöriä sun nurkilla ja koita saada lisää infoa.

Poissa thorath

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #47 : Maaliskuu 23, 2025, 10:10:35 »
Mä tarjoan sellaista asiakaspalvelua, jollaista itse haluaisin saada ja mistä olisin valmis maksamaan pyytämäni korvauksen verran 👌

Harva hupakko tarjoutuu hyvittämään hintaansa oli hupakko sitten myöhässä 15 minuuttia tai puoli tuntia tapaamisen alkamisesta. Näissä tilanteissa on tapahtunut itselleni myös että varattu aika on myös lyhentynyt hupakon kiireen vuoksi mutta hintana on edelleen alkuperäinen pidemmän ajan hinta.
Asiakkaan myöhässä ollessa kuitenkin ollaan heti blokkaamassa tai pyytämässä lisää rahaa.
Päivänselvää tämän jälkeen on ollut että en tule jatkossa edes ottamaan yhteyttä.

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #48 : Maaliskuu 23, 2025, 10:16:59 »
Tuo, että ulkkarit kertoilevat omasta elämästään helpommin ja yksityiskohtaisemmin kuin kotimaiset...

On ihan eri kertoa elämästään jossain miljoonakaupungissa Etelä-Amerikassa tai Aasiassa kuin jossain pikkukylässä 25km päässä. Se turska ei sua siitä tunnista tai ala pyöriä sun nurkilla ja koita saada lisää infoa.

Ulkomailla huoriin törmää kaduillakin. Heille asialla ei ole väliä jos on jo aiemmin ollut bordellissa tai kadulla ennen kuin asiakkaiden vähentyessä on lähdetty suomeen.

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #49 : Maaliskuu 23, 2025, 10:19:30 »

Mistä sitä tietää, mikä on ulkkarin tai suomalaisen tarinassa totta ja mikä on sepitettä. Ei oikeastaan mistään, ellei sitten törmää toisaalla tietoon, joka vahvistaa tarinan todeksi. On aika yleistä, että esimerkiksi ikä kerrotaan reilusti alakanttiin. Nyrkkisääntönä voisi antaa, lisää ikään kymmenen vuotta.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #50 : Maaliskuu 23, 2025, 10:39:24 »

Mistä sitä tietää, mikä on ulkkarin tai suomalaisen tarinassa totta ja mikä on sepitettä. Ei oikeastaan mistään, ellei sitten törmää toisaalla tietoon, joka vahvistaa tarinan todeksi. On aika yleistä, että esimerkiksi ikä kerrotaan reilusti alakanttiin. Nyrkkisääntönä voisi antaa, lisää ikään kymmenen vuotta.

Lähtisin siitä että 95% kertoo keksityn tarinan johon liittyy  opiskelu vähintään 1 lapsi

sairas sukulainen . siihen voi liittyä silaus faktaa jotain maasta mistä on tullut etc...
kysyvälle vastataan

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #51 : Maaliskuu 23, 2025, 15:40:16 »

Harva hupakko tarjoutuu hyvittämään hintaansa oli hupakko sitten myöhässä 15 minuuttia tai puoli tuntia tapaamisen alkamisesta. Näissä tilanteissa on tapahtunut itselleni myös että varattu aika on myös lyhentynyt hupakon kiireen vuoksi mutta hintana on edelleen alkuperäinen pidemmän ajan hinta.
Asiakkaan myöhässä ollessa kuitenkin ollaan heti blokkaamassa tai pyytämässä lisää rahaa.
Päivänselvää tämän jälkeen on ollut että en tule jatkossa edes ottamaan yhteyttä.

Itse olen ollut kerran myöhässä, kun rekat täytti Hailuodon lautan. Kuten olen monesti sanonut, mulla on yliaika enemmän sääntö, kuin poikkeus. Juurikin siitä syystä, etten itse haluaisi palvelua minuuttiaikataululla. Plus että mun aikataulut on niin joustavat, ettei asiakkaan myöhästyminen kaada mun maailmaa. Aika alkaa sitten, kun asiakas astuu ovesta sisään ja loppuu sitten, kun ollaan valmiita.

30min aika on mulla lähempänä puolta tuntia, kuin tuntia. Ja tunnin lähempänä tuntia, kuin puoltatoista. Tämän kiireetömän mallin olen vuosien saatossa todennut mulla toimivaksi.

Moneen junaanhan meitä on, joten toimintatapojakin on erilaisia.
*pikkuPullea mature*

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #52 : Maaliskuu 24, 2025, 00:49:32 »
Violan kommentti:
”Jos alussa on sovittu ajan pituus ja siihen liittyvä raha, se on sopimus joka täytyisi olla voimassa loppuun asti.
Olisiko kyse jopa sopimusrikkomuksesta rikoslain mukaan. Tuo tuli mieleen ilman juristin pätevyyttä.”

kysymys violalle?
eli jos asiakas yrittäisi vedättää useammalla tunnilla tietäen tuntitaksan, niin et veloittaisi muutamasta lisätunnista?

itse kyllä ymmärrän että aika voi ylittyä 5-10min mutta jos asiakas itse tarkkailee kelloa ja ehdottaa jatkamista tai jatkaa vain niin musta on aika kylmää vain nousta sängystä jos asiakas tuntuu haluavan jatkaa, ja musta on luonnollista veloittaa lisätunnit, jos kyse tunnin tapaamisesta johon sulla menisikin useampi tunti, etenkin kun olet ilmoittanut tuntitaksasi.

Mulla jäi aiemmin tää huomaamatta. Siis hetkinen, miten kukaan päätyy tilanteeseen missä tapaaminen venyy useammalla tunnilla "koska asiakas tuntuu haluavan jatkaa"? Käyttääkö tässä röyhkeä asiakas hyväkseen PT joka ei osaa asettaa rajoja ja sanoa ei?

Onhan se kylmää vaan nousta sängystä, mutta onhan se itsestään selvää että se aika käytetään mistä on maksettu, eikä jatketa yli tosta vaan puolella tunnilla, tai useilla tunneilla. Jos asiakas haluaa pidentää tapaamista kesken kaiken, se onnistuu kyllä jos mulla on aikaa, mutta raha vaihtaa omistajaa siinä vaiheessa kun maksettu aika päättyy, jos haluaa ostaa lisää aikaa, eikä vasta toteutuneiden tuntien mukaan. Mistä mä muuten tiedän onko maksukykyä edes?

Tällä alalla palaa nopeasti loppuun ja menee mielenterveys jos ei osaa asettaa rajoja ja se pätee elämässä kyllä muutenkin.
💎 Lapin kiertueella! Kemi 30.-31.3.💎

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (142)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #53 : Maaliskuu 24, 2025, 03:59:17 »
Noista ajoista mitä ihmiset varaa olen joskus katsonut hinnoittelua sillä voi vaikuttaa PALJON

mikä aika on suosituin. osalla esim 30 min ja 45 min välinen voi olla " 20e " tässä varmaan

puhuu kokemus. 30 min sopii vakkarille muuta 45min on ns sisäänveto tuote jossa jää pikkusen

pelivaraa ja voit kokeilla sitä yhtä juttua ja saadaan asiakas tuntemaan tää on tän arvoista.

eli ratakisko malli voit ohjailla minkä ajan asiakas ottaa.

Kyllä, sillä voi vaikuttaa. Ehkä paljonkin.
Mun hinnat tosiaan ei suosi pidempiä aikoja, toin sen tuossa nyt ilmi vain sen takia, koska se on vaikuttava seikka minkä pituisia aikoja varataan.

Mun hinnat:

30min/120e
45min/200e
1h/250e
1,5h/350e
2h/420e
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Vaasa ma 31.3.!

Poissa namnam

• Full Member
« Vastaus #54 : Maaliskuu 27, 2025, 08:38:15 »
Asiakkaana sanoisin että nuo kaikki on pt tontilla. Toi yksilöllisyys sitä kautta
Vastauksie  kautta. Itse höpötteli  monesti kuten muil,Ekin ja huoma nyt ettäjoskus aihe ja kysymys mennyt liian yksityisalueelle. Tämä ei omalla kohdalla ole tarkoitus vaan näi  keskustelut normaalielämässä menee. Ja puoli  ja toisin pitäävetää rajoja mitä kertoo

eiköhän se sovitusta ajasta huolehtiminen kuulu molemmille, itse ajattelen näin että kuuluu. ja jos menee reilusti yli niin korvaus kuluneen ajan mukaisesti!
muut voi olla mitä mieltä tykkää 👌🏼

ja tietenkin jokainen vetää rajan mitä kertoo, mutta kyse olikin siitä että vaikka olet sanonut ettei asia kuulu asiakkaalle etkä kerro niin on myös niitä asiakkaita jotka siitä huolimatta kysyy vaatien ja odottaen vastausta ja yrittää udella asioita mitkä ei heille kuulu, ja mielestäni se on törkeää!
jos pt sanoo ettei kuulu sulle niin sitä tulisi kunnioittaa.

Onhan näitä utelijoita. Niille pitää vaan sanoa riittävän napakasti, että asia ei kuulu hänelle. Jos vaan jatkaa, sanoisin tässä menee fiilis, jos ei lopeta kyselyitään niin hänen täytyy poistua. Jotkut oikeasti yrittää udella, joillain se on spontaania smaaltalkkia eivätkä loukkaanu kun sanon en puhu siitä. Joitain kiihottaa kyselyt montako sulla tänään käynyt ym, niihin voi keksiä vaan sepitetyn tarinan. Tää homma vaatii aika hyvää ihmisten lukutaitoa, muutamassa sekunnissa luet asiakasta miten parasta juuri hänen kanssaan toimia. Napakkuus, huumori, ulosheitto, mikä, jos tilnne on tunnelmaltaan vaikea.
Kypsää Seuraa Jyväskylä

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #55 : Maaliskuu 27, 2025, 09:43:30 »

• koetko että pt vai asiakas vai molemmat on vastuussa kellon tarkkailusta tapaamisten aikana?

-Pt vastuussa, mutta ei asiakas voi heittäytyä aivan hoivattavaksikaan.

Tällä tarkoitan siis sitä, että saa hoputella käytetyn ajan ulkopuolella, kun joillakin meinaa venähtää pitkäksi pukemisessa esittäen ettei ymmärrä ajan kulumista. Mä en jaksais ruveta kenenkään äidiksi.

Varatun ajan sisällä pt on vastuussa. Varatun ajan ulkopuolella asiakas, sillä me ei voida vastuuttaa palveluntarjoajia siitä, että asiakas ei saa itseään ulos ajalta. Se on lähtökohtaisesti oletus, että asiakas osaa poistua.
💌 12-13.4 Turku, Mmeoww & Emilia 💌
💌13-15.4 Turku, Mmeoww 💌

Poissa finlayson

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #56 : Maaliskuu 27, 2025, 10:04:49 »
Violan kommentti:

kysymys violalle?

Mulla jäi aiemmin tää huomaamatta. Siis hetkinen, miten kukaan päätyy tilanteeseen missä tapaaminen venyy useammalla tunnilla "koska asiakas tuntuu haluavan jatkaa"? Käyttääkö tässä röyhkeä asiakas hyväkseen PT joka ei osaa asettaa rajoja ja sanoa ei?

Onhan se kylmää vaan nousta sängystä, mutta onhan se itsestään selvää että se aika käytetään mistä on maksettu, eikä jatketa yli tosta vaan puolella tunnilla, tai useilla tunneilla. Jos asiakas haluaa pidentää tapaamista kesken kaiken, se onnistuu kyllä jos mulla on aikaa, mutta raha vaihtaa omistajaa siinä vaiheessa kun maksettu aika päättyy, jos haluaa ostaa lisää aikaa, eikä vasta toteutuneiden tuntien mukaan. Mistä mä muuten tiedän onko maksukykyä edes?

Tällä alalla palaa nopeasti loppuun ja menee mielenterveys jos ei osaa asettaa rajoja ja se pätee elämässä kyllä muutenkin.
Huomasin itsekin, ja kysysin samaa kuumapuumalta.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #57 : Maaliskuu 28, 2025, 09:50:34 »

Onhan se kylmää vaan nousta sängystä, mutta onhan se itsestään selvää että se aika käytetään mistä on maksettu, eikä jatketa yli tosta vaan puolella tunnilla, tai useilla tunneilla.

no täähän se että ihan yhtä kylmäähän se on asiakkaalta jäädä sinne sänkyyn muna pystyssä odottamaan että hänet viimeistellään.

mä muistan vieläkin vuosien takaa yhen ajanvenyttelijän ketä olin koko puolituntisen painanut hiki hatussa ja kuka aivan selkeesti oli tahallaan pidätellyt omaa orgasmiaan. kerroin että meillä loppuu aika nyt, kun se aika oikeesti oli loppumassa niinku sillä sekunnilla, ja se parahti silleen vähän loukkaantuneesti et "mut en mä oo ees tullu vielä". en jaksanut alkaa vänkäämään joten runkkasin sen kelloa tuijottaen pitkin hampain loppuun vähät välittämästä vonkauksesta, että "tuu nyt vielä hetkeks päälle", tökkäsin talouspaperit käteen ja ohjasin ulos. ei se tainnut lopulta mennä kuin joku 10min yliajalle, mutta edelleen mietin että oliko se kudin pidättely ja 10 minuuttia yliaikaa nyt sit sen arvoista että saa kivasti alkaneen tapaamisen päätteeks mekaanisen käsihoidon naiselta kellä on naama norsunvitulla ja kuka ei halua enää kattoo sua päinkään. et onks se vaan jotain pihiyttä ja "kaikki irti" -mentaliteettia, vai saako ne siitä jotain kiksejä ku ne tietää että sainpas nyt jotakin kaupan päälle :D
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa namnam

• Full Member
« Vastaus #58 : Maaliskuu 28, 2025, 11:25:28 »
Tällee pitkällä kokemuksella minusta ajanvenyttäjä haluaa ilmaista aikaa ja tai vaan koetella rajoja. Samaa kuin alkaa kinuta palveluja joista on jo tietoinen niitä ei ole tarjolla. Anna ny koitan vähä persettä,, ota ny muna suuhun ei tarvi kumia oon terve.. Saavat kai jotain tyydytystä?

On ihan reilua sanoa että hinta on kallis, muttei oo reilua tinkiä tai yrittää jotai venkoilua.

Multa pyydettiin juur eilen ota paljaalla suihin haluubnielen, tokaisin vaan pallien imemisen välissä etten ota.

Vakkaritkin kokeilee joskus rajoja kun ollaan niiku tuttuja tai jotain.
Kypsää Seuraa Jyväskylä

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #59 : eilen kello 00:14:38 »
Tuskin kukaan tykkää renkaanpotkijoista, mä en pidä edes basaareista. Tykkään kun asiat on selkeitä. Tosin samaan hengenvetoon sanon arvostavani vakkarin suhtautumista aikaan. Vaikka hän on aika taituriksi oppinut minun suhteeni, niin hänkään ei pysty takaamaan, saati ajoittamaan laukeamisiani kellontarkasti. Hän tietää, että hoputtaminen on varma tappaja kanssani. Välillä menee pitkäksi, mutta hän on sen huomioinut sessiota viedessään ja antanut minun vain naatiskella menosta. En ikinä ota sitä oletettuna tai selviönä. Olemme asiasta keskustelleet ja sopineet missä kohtaa menee laskutuksen rajat. Muiden kuin vakkarin kanssa olen ollut ovesta ulkona ajallaan. Paitsi kerran, ja silloin innostus keskusteluun oli molemminpuolista, eikä muutama minuutti tuntunut haittaavan. Pitkä höpötys, lyhyesti asia. Sovitusta pidetään kiinni, molempiin suuntiin. Jos poikkeuksia pääsäännöstä, niin nekin sovittuna.
Päivän moka vielä tekemättä?