Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miiran matkassa (keikkatarinoita)  (Luettu 4614 kertaa)

Poissa Frank Debil

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miiran matkassa (keikkatarinoita)
« Vastaus #40 : Maaliskuu 28, 2025, 20:31:53 »
Keikkatarinat on aina kiinnostavaa luettavaa, niistä saattaa joku newbie saada jotain oppiakin.. Mutta tämä jäi mietityttämään koska taitaa tällaiset olla aika harvinaisia?

"En etsi tällä hetkellä mitään vakituista seuraa, mutta hänellä oli hyvä tietämys seksityöstä sekä meistä yrittäjinä niin kahvikupponen oli paikallaan"

Mikähän mahtoi olla ala jos tietoa oli..? ..ekana tulee mieleen että eläkkeelle jäänyt huoltopoliisin komisariohan se..😅

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : Maaliskuu 28, 2025, 20:43:15 »
Mikähän mahtoi olla ala jos tietoa oli..? ..ekana tulee mieleen että eläkkeelle jäänyt huoltopoliisin komisariohan se..😅

Monilla omilla kavereillanikin on tai on ollut seksityöntekijä kumppanina, siitä saa aika hyvän käsityksen alasta.

Poissa Frank Debil

• Jr. Member
« Vastaus #42 : Maaliskuu 28, 2025, 21:08:18 »
Tarkoitat siis toista naispuolista seksityöntekijää? Tässä kuitenkin oli asiakas kyseessä.. no saattoihan sekin olla nainen..😉

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #43 : Maaliskuu 28, 2025, 22:44:45 »
Mä luulen että Miiran asiakkaan lähipiirissä on tai on ollut seksiryöntekijä. Kaverina, kumppanina tms ja siten tietoa alasta hänellekin kertynyt.
💎 Oulussa synttärihuumaa 1.-3.4. 💎

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #44 : Maaliskuu 28, 2025, 22:52:30 »
^^ Mulla on siis jännä kyllä useampia miespuolisia kavereita, jotka on hellustelleet naispuolisen pt:n kanssa. Tää kävi ilmi vasta kun itse tulin horokaapista heille ulos. Näillä miehillä itselläänkin on suhteidensa seurauksena harvinaisen hyvä ymmärrys tästä alasta ja mitä seksiyrittäjyys vaatii, mikä oli mulle tosi positiivinen yllätys. Mutta eipä tuossa kyllä kenenkään sukupuolella ole väliä. Ollessa pt:n kanssa suhteessa saa väistämättä edes jonkinlaisen kuvan tästä alasta.

Poissa Frank Debil

• Jr. Member
« Vastaus #45 : Maaliskuu 28, 2025, 23:38:27 »
Paljonhan se vaatii, ei käy kieltäminen. Olen tämän homman vaativuudesta jutellut useammankin pt:n kanssa ja se että pystyy laadukasta palvelua antamaan vuodesta toiseen ei ole mikään helppo juttu. Monella pitkään toimineella on aistittavissa pientä kyynisyyttä ja turhautumista mitä ei hyvätkään ansiot ole ehkäisseet. Jep, ei olisi Frankista tähän hommaan..

Poissa pekkapa3

• Jr. Member
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #46 : Maaliskuu 29, 2025, 01:49:44 »
Ensimmäistä kertaa sain uhkauksen, että minusta kirjoitetaan negatiivinen rapsa saitille. Tilanne ei ollut kauhean monimutkainen; minulta koitettiin varata aikaa lyhyellä varoitusajalla, mutta emme päässeet samalle aaltopituudelle, joten ilmoitin pahoitellen, etten voi tapaamista toteuttaa, josta henkilö sitten pahastui. Oletan, että tämän kuvaileminen on vielä sääntöjen rajoissa, koska eihän hänkään voisi sitten omaa rapsaansa kirjoittaa - joskin toivon, ettei hän oikeasti lähtisi tätä sen enempää ruotimaan. Koin tämän kuitenkin epämukavana tilanteena ja estin henkilön.

Hei, kyllä, kerkesin sen käydä tuonne hetki sitten kirjoittamassa ennen kuin luin aiempia kirjoituksiasi. Senverran korjaan että ei ollut lyhyt varoitusaika, eli vastasin siihen ilmoittamaasi aikaan melko hyvissä ajoin. Tuolta se keskuselu näkyy, korjaa jos kirjoitin jotain väärin.

Ja tottakai tämä on ihan ok että voit kirjoittaa minusta tänne, nyt tämä on reilua kun selviää tarkasti kenestä oli kyse myös asiakkaan puolella.

Minä koin sen nimenomaan että käyttäydyit ylimielisesti (joka näkyy näissä tämän foorumin postauksissakin) ja oma kommunikointisi oli 5/10 kun minun oli 8/10. Huomasin että olit jossain keskustelussa aiemmiin kehunut kommunikointiasi, mutta kyllä mä jonkun vuoden vielä harjoittelisin jos se vaikka paranisi.

Miten muuten kun itse ilmoitit ajan ja sitten kuitenkin peruit sen, olisiko minulla mahdollista saada jokin asiakkaan ajan tuhlaus hyvitys nyt vaikka sillä mobilepay:llä? Eli toimiiko se myös toisinpäin vai eikö asiakkaan aika olekkaan niin arvokasta?

Poissa Miira N

• Newbie
« Vastaus #47 : Maaliskuu 29, 2025, 08:13:20 »
Ensimmäistä kertaa sain uhkauksen, että minusta kirjoitetaan negatiivinen rapsa saitille. Tilanne ei ollut kauhean monimutkainen; minulta koitettiin varata aikaa lyhyellä varoitusajalla, mutta emme päässeet samalle aaltopituudelle, joten ilmoitin pahoitellen, etten voi tapaamista toteuttaa, josta henkilö sitten pahastui. Oletan, että tämän kuvaileminen on vielä sääntöjen rajoissa, koska eihän hänkään voisi sitten omaa rapsaansa kirjoittaa - joskin toivon, ettei hän oikeasti lähtisi tätä sen enempää ruotimaan. Koin tämän kuitenkin epämukavana tilanteena ja estin henkilön.

Hei, kyllä, kerkesin sen käydä tuonne hetki sitten kirjoittamassa ennen kuin luin aiempia kirjoituksiasi. Senverran korjaan että ei ollut lyhyt varoitusaika, eli vastasin siihen ilmoittamaasi aikaan melko hyvissä ajoin. Tuolta se keskuselu näkyy, korjaa jos kirjoitin jotain väärin.

Ja tottakai tämä on ihan ok että voit kirjoittaa minusta tänne, nyt tämä on reilua kun selviää tarkasti kenestä oli kyse myös asiakkaan puolella.

Minä koin sen nimenomaan että käyttäydyit ylimielisesti (joka näkyy näissä tämän foorumin postauksissakin) ja oma kommunikointisi oli 5/10 kun minun oli 8/10. Huomasin että olit jossain keskustelussa aiemmiin kehunut kommunikointiasi, mutta kyllä mä jonkun vuoden vielä harjoittelisin jos se vaikka paranisi.

Miten muuten kun itse ilmoitit ajan ja sitten kuitenkin peruit sen, olisiko minulla mahdollista saada jokin asiakkaan ajan tuhlaus hyvitys nyt vaikka sillä mobilepay:llä? Eli toimiiko se myös toisinpäin vai eikö asiakkaan aika olekkaan niin arvokasta?

Kävin vastamassa tuohon rapsaasi, täällä en sitä pui.  :)

Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #48 : Maaliskuu 29, 2025, 14:47:24 »
mä jäin lueskelemaan ensimmäisen sivun kokemuksia liittyen etuajassa saapumiseen. itsellänikin lukee osoitetekstiviestissä ohjeena "olethan täsmällinen", ja lähes poikkeuksetta asiakkaat osaavat noudattaa tätä ohjetta, jolloin esim. kello 18:00 sovittuun tapaamiseen soi ovikello noin 17:56-18:01 välillä. aina välillä joku kysyy joskus kello 17:45-17:55 välillä voiko tulla jo, jolloin kuittaan asiakkaan tervetulleeksi sitten kun olen valmis tai heti kun huomaan viestin.

ja sitten toisinaan ovikello soi mitään kysymättä silloin kello 17:45 aikoihin, jolloin riippuu ihan täysin siitä miten valmis itse olen, että avaanko oven, vai laitanko tekstiviestin, että "hei, tavataan kello 18 :)" jos tarvitsen vielä itse aikaa. pari kertaa on käynyt niinkin, että em. tekstiviestin lähettämisen jälkeen kello soi uudelleen 17:53, jolloin joudun toistamaan itseäni vähemmän kohteliaaseen sävyyn, että "toivon täsmällisyyttä, avaan oven kello 18". tällaiset asiakkaat todennäköisesti myös tulevat paikalle ärsyyntyneen oloisena, kun heidän yksipuolista päätöstään aikaistaa tapaamisen ajankohtaa ei noudatettu, vaan heitä on odotutettu ulko-ovella, mikä on kyllä ihan asiakkaan omaa syytä.

on kokemusta siitäkin, että asiakas soittaa ovikelloa noin kello 17:46 ja kun en avaa ovea, saan kiukkuisia "???"-tekstiviestejä. tällaisille asiakkaille en takuuvarmasti avaa ovea etuajassa, vaikka olisin ollut valmiina jo ajat sitten.

toisin sanoen, se kuinka myötämielisesti suhtaudun aikataulumuutoksiin riippuu hyvinkin vahvasti 1) omasta valmiusasteestani 2) siitä kuinka etuajassa asiakas on paikalla ja 3) siitä, kuinka kohteliaasti asiakas kertoo olevansa etuajassa, vai kertooko ollenkaan.

mä olen tiukka aikataulusta paitsi siks, että teen "liukuhihnaa" (mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan), myös siks että oon silleen oudolla tavalla adhd-autisti että inhoan odottelua ja olla liian aikaisin valmis, mutta inhoan myös jos mua hoputetaan. ratkaisu on siis se, että olen täsmällinen, paitsi jos satun olemaan etuajassa valmis.
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #49 : Maaliskuu 29, 2025, 15:25:55 »
Toi täsmällisyys on itellä aina ollu hitonmoista taiteilua,kun pitkästi pitää ajella autolla,jos haluaa ketä tavata, ikinä kun ei voi tietää  mitä tuolla liikenteessä on. Kerrankin yhteen tapaamiseen mennessä olikin ainoalle pää väylälle päätetty tehdä siltaremontti,mistäs helevetistä mie sen olisin voinnu tietää,aiheutti reilun kolmen kymmenen kilometrin mutkan jotakin samperin hevospolkuja pitkin,mitkä on sitten myöhemmin muutettu tieksi,puoli tuntia myöhästyin. Toisenkin kerran myöhästyin yhtä paljon,kun osoitetta pantattiin loppuun saakka,kaupungin tiesin kyllä, missä tavataan,samoten tiesin matkaan menevän tunnin,justiinsa tuntia ennen sitten sain tarkan osoitteen, joka olikin miun tulosuunnasta kaikkein perinmäisessä mahdollisessa nurkassa,eikä keskustan kupeella,mitä olis voinnu olettaa,ihan toisen kaupungin rajalla,se on kiva juttu noi kuntaliitokset,minkä myötä tuppukylätkin lasketaan kaupungiksi,matkoihin piti mennä yhteensä kaksi tuntia, mutta muuttuikin kolmeksi tunniksi,kotiin kerkesin puoli kahdelta yöllä ja tunnin nukkumisen jälkeen piti lähteä aurakeikalle,voin sanoa,että väsytti ja rankasti.
Varmaan tästä nyt ajatellaan,että mikä pakko sitä sitten on mihinkään edes lähteä.
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #50 : Maaliskuu 29, 2025, 16:07:37 »
Voiko Miira sanoa että on itse aina täsmälleen sovittuna aikana avaamassa ovea eikä esimerkiksi 5min myöhässä aikataulusta?

Pääsääntöisesti voin sanoa, että kyllä. Olen tehnyt hommia noin neljä vuotta, enkä jokaista keikkaa voi muistaa, joten saattaa olla, että yksittäisiä tapauksia on, joissa olen unohtanut lähettää jonkun ovikoodin ja hoksannut vasta kun asiakas kysyy. Olen kuitenkin sen suhteen täsmällinen, että asiakkaan ei tarvitse odottaa minua ja siitä pidän kiinni jatkossakin.

Aikataulutan päivät "ovelta ovelle"-ajatukselle, mutta erityisesti tuttujen asiakkaiden kanssa saatetaan kyllä vaihtaa kuulumisia virallisen ajan ulkopuolellakin. Pyrin jättämään joustovaraa pitkin päivää, koska tärkeintä minulle on tapaaminen onnistuminen kokonaisuutena, ei vaihto minuutilleen. Koen, että enemmän asiakkaita saa ensin mainitulla tavalla, joten pyrin vetämään kultaisen keskitien omien rajojen ja aikataulujen ja asiakkaan vuoksi joustamisen välillä. Tämä kuitenkin riippuu niin asiakaskemiasta ja siitä onko ovella kohtelias, minua kunnioittava herrasmies vai henkilö, jolle minä olen pelkkä horo ja hänellä on oikeus päättää milloin tapaaminen päättyy (ja pahimmassa tapauksessa paljonko siitä maksetaan, tinkijöitäkin eksyy tänne joskus).

Arvioin olevani vapaa 17:30, jolloin ehtisin tavata kysyjän 17:45 (jos hän minun ollessa varattu sen olisi vahvistanut) ja ehtiä piipahtaa asioilla sen jälkeen.

Eivätkö nämä ole ristiriidassa. Ei vaihtoa minuutilleen ja edellinen asiakas lähtee klo 17.30 ja uuden sovit jo 17.45 kohdalle?

Poissa Miira N

• Newbie
« Vastaus #51 : Maaliskuu 29, 2025, 16:28:05 »
Mä en valitettavasti vastaa tai ota kantaan Thorath mihinkään sun juttuihin niin kauan kun ne on pelkkää trollaamista ja samoista asioista inttämistä. Pyydän tosi nätisti, että jätät kommentoimatta enää tähän lankaan.

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #52 : Maaliskuu 29, 2025, 16:55:39 »
^vastaus oli arvattavissa. Ei liukuhihnailukaan välttämättä ole huonoa. Monesti sitä vain peitellään ja väitetään että ei tehdä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2025, 17:05:29 kirjoittanut thorath »

Poissa Miira N

• Newbie
« Vastaus #53 : Maaliskuu 29, 2025, 17:43:38 »
Oikeasti helvetti sun kanssa. Oisko mun pitänyt vastata asiakkaalle, että käy vasta 18:15, anna mä seisoskelen tässä ensin 20 minuuttia koska on pahasta jos pääset paikalle liian pian edellisen asiakkaan jälkeen?

Ja kyllä - tykkään jättää joustovaraa ja siksi edellisen asiakkaan kanssa meni pidempään kuin sovittua - positiivisessa mielessä. Juurikin sitä joustamista, koska ei ollut mikään kiire. "Pyrin jättämään joustovaraa pitkin päivää" ei tarkoita sitä, että odotan kolme tuntia asiakkaiden välissä joka ikinen kerta.

"Liukuhihna" on tosi rasittava termi, koska kuten esimerkiksi Isa sanoi toisessa langassa, ettei edes tietäisi mitä tekisi siinä vaihtoajalla jos aikaa olisi "liikaa" (sori, että lainaan näin kaukaa). Minä huolehdin siitä, että tapaamisella ei tule kiire, eikä sen tuntu. Asiakas päättää itse, minkä pituinen tapaaminen kokonaisuudessaan on. Sillä ei ole loppupeleissä mitään väliä paljonko asiakkaiden välissä on aikaa jos a) paikat on siistitty ja kunnossa ja b) seuraavalla on tarpeeksi aikaa saapua.

Tärkeintä on se, miten yksittäisen asiakkaan kohtaa ja onko läsnä aidosti. Ei se, kuinka monta minuuttia on istunut sohvalla valmiina odottamassa, ettei kukaan vaan paheksu.

Poissa muna

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #54 : Maaliskuu 29, 2025, 18:07:57 »
Noni riita seis kyseessä oli kommunikointikatkos asiakas ymmärsi väärin mitä miira yritti kertoa.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #55 : Maaliskuu 29, 2025, 18:43:18 »
Oikeasti helvetti sun kanssa. Oisko mun pitänyt vastata asiakkaalle, että käy vasta 18:15, anna mä seisoskelen tässä ensin 20 minuuttia koska on pahasta jos pääset paikalle liian pian edellisen asiakkaan jälkeen?

Ja kyllä - tykkään jättää joustovaraa ja siksi edellisen asiakkaan kanssa meni pidempään kuin sovittua - positiivisessa mielessä. Juurikin sitä joustamista, koska ei ollut mikään kiire. "Pyrin jättämään joustovaraa pitkin päivää" ei tarkoita sitä, että odotan kolme tuntia asiakkaiden välissä joka ikinen kerta.

"Liukuhihna" on tosi rasittava termi, koska kuten esimerkiksi Isa sanoi toisessa langassa, ettei edes tietäisi mitä tekisi siinä vaihtoajalla jos aikaa olisi "liikaa" (sori, että lainaan näin kaukaa). Minä huolehdin siitä, että tapaamisella ei tule kiire, eikä sen tuntu. Asiakas päättää itse, minkä pituinen tapaaminen kokonaisuudessaan on. Sillä ei ole loppupeleissä mitään väliä paljonko asiakkaiden välissä on aikaa jos a) paikat on siistitty ja kunnossa ja b) seuraavalla on tarpeeksi aikaa saapua.

Tärkeintä on se, miten yksittäisen asiakkaan kohtaa ja onko läsnä aidosti. Ei se, kuinka monta minuuttia on istunut sohvalla valmiina odottamassa, ettei kukaan vaan paheksu.

Todellakaan sillä ei ole väliä tekeekö 'liukuhihnaa' vai ei, ei se ammattilaisella näy asiakkaalle. Ja thorath (pienellä alkukirjaimella) nyt on paikalla vaan trollaamassa kaikkea mikä liikkuu tai ei.
Nokialla 4.-6.4.

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #56 : Maaliskuu 29, 2025, 18:51:59 »
Todellakaan sillä ei ole väliä tekeekö 'liukuhihnaa' vai ei, ei se ammattilaisella näy asiakkaalle. Ja thorath (pienellä alkukirjaimella) nyt on paikalla vaan trollaamassa kaikkea mikä liikkuu tai ei.

Minulle on suuri mysteeri, miksi väitetään, ettei asiakas hoksaa liukuhihnaa. Liukuhihnaa voi pitää oletuksena kuin keikkaillaan. Minulle tapahtui äsken niin, että normaali aikaani siirtyi puoli tuntia eteenpäin. Ei siinä mitään, mutta pelipaikalla näkyi viitteitä, että edellinen asiakas oli ollut pelipaikalla puoli tuntia aikaisemmin.
Ei tämä minua harmittanut. Mutta jos vaihtoehtona on liukuhihna tai reilut väliajat asiakkaiden välillä, niin valinta osuu jälkimmäiseen.