Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: girlnextdoor  (Luettu 2318 kertaa)

Poissa Msalo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
girlnextdoor
« : Marraskuu 07, 2023, 16:00:51 »
Onko kokemuksia naapuri sivustolla ilmoittavasta girlnextdoorista?
Ollut listoilla pitkään. Pari viestiä laitoin mutta ei ole kuulunut vastausta🤷‍♂️
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2025, 08:59:15 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa Tuplawee

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: girlnextdoor
« Vastaus #1 : Maaliskuu 29, 2025, 08:55:49 »
Turun tarjonta niin nihkeä, että nosto tähän ketjuun. Itse muistaakseni sain taannoin vastauksen. Tuolloin 6 rahaa tunti ilman suutelua ja nuolemista. Ei houkutellut silloin. Onko kukaan käynyt viime aikoina tapaamassa kyseistä neitoa?

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Maaliskuu 29, 2025, 11:34:02 »
Kerran tavannut ei itsellä jatkoon. Ei suutelua ja nuolemista. Homma sellaista suorittamista ainakin omalla kohdalla. Ulkonäkö hinnan arvoinen muuten ei ja tämä henkilökohtainen mielipide jos joku sattuisi pahoittamaan mielensä.

Poissa dijon

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : Maaliskuu 29, 2025, 13:18:02 »
Kerran tavannut ei itsellä jatkoon. Ei suutelua ja nuolemista. Homma sellaista suorittamista ainakin omalla kohdalla. Ulkonäkö hinnan arvoinen muuten ei ja tämä henkilökohtainen mielipide jos joku sattuisi pahoittamaan mielensä.

Hienoa että tuli demystifioitua tämä nainen. Itse kuolannut aina soffe nimestä asti ja varmaan ikääkin hänellä ainakin 26v.

_
dijon on sinappi

Poissa C.G.E. Bannerheim

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Maaliskuu 29, 2025, 13:39:36 »
Kuvat ovat aidot ja vartalo aivan jumalallinen mutta kuten muutkin totesivat, palvelu hieman persoonatonta ja rajoittunutta. Iästä en mene sanomaan, voi olla pyöristetty hieman alaspäin mutta hänen kohdallaan en pidä ongelmana.

Poissa Tuplawee

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Maaliskuu 29, 2025, 15:09:17 »
Kiitos vastauksista. Hieman nuoremmasta voisi harkita maksavan suppeasta valikoimastakin. Nyt jätän suosiolla väliin.

Poissa jagge

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Maaliskuu 29, 2025, 20:34:01 »
Ei suutelua ja nuolemista.

Minä olin tuossa ennen joulua yhteydessä, mutta erinäisten itsestä johtuvien syiden vuoksi ei homma silloin edennyt kyselyä pidemmälle. Vastasi kuitenkin kyselyyni, että "suutelu erittäin ok". Nuoleminen ja b-rappu sen sijaan not. Itse kyllä olen ajatellut jossain vaiheessa järjestellä tapaamista.

Poissa Tuplawee

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Maaliskuu 30, 2025, 07:35:07 »
Kannattanee varmistaa, että kyseinen palvelu on ranskalaista suutelua. Laita rapsaa tulemaan jos käyt. Suutelu ja edes kohtalainen palvelutaso muuten saattaisi itselläkin rittää ylittämään kynnyksen.