Tekis mieli ihan mielenkiinnosta dropata tipsit miten pukeutumalla sais mut ihan villiksi tapaamisella. Ois kiva aina jännitellä onko tuleva asiakas lukenu mun juttuja täältä 👄
Kirjotin pidemmän jutun ja se katosi.
Mutta here we go again.
Feminisoidut miehet! Siis musta ois niin kiva jos joku tulis esim steikkarit päällä mun luokse sillee et ois käyny kotona jo suihkussa hyvin ja täällä vaan riisuis päällysvaatteet ja alla oliski alustvaatteet osittain myös mua varten päällä.
Täähän nyt ei tosiaankaan tarkota sitä, että mä haluisin ja toivoisin tätä kaikilta asiakkailta. Tulkaa ihan ittenänne.
Mä oon vaan tykänny ylipätään feminisoimisesta. Ihan tseni takia, koska meikatut miehet on vaan tosi kauniita ja ku nään et mies voi tiputtaa sellasen arkipäiväisen roolin sen feminisoinnin aikana ja nauttia elämästä hetken aikaa ihan jonain muuna.
Tää on myös pitkälti luottamuskysymys, koska koen et tää rikkoo sellasta tabua missä miehen pitää olla hirveen maskuliininen ja kaikkee hempeyttä vastaan. Tykkään siitä, et miehelle annetaan se mahdollisuus ihan vaan olla, miettimättä yhetiskunnan normeja, tabuja ja mitälie..
Muutenki sellaset roolileikit asiakkaankin suunnalta vois olla kivoja 😅
Mut ymmärrän hyvin, että ei jaksa/pysty paneutumaan jos on rahasta tiukkaa, tai haluaa vaan asap sitä läheisyyttä, ilman et käyttää feminisoimiseen aikaa. Siihen ei kuitenkaan mee yleensä mulla 5minuuttia pidempää kuitenkaan.