Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten pukeudut hupakon luo mennessä?  (Luettu 1515 kertaa)

Poissa Rabotnik

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miten pukeudut hupakon luo mennessä?
« Vastaus #20 : Maaliskuu 24, 2025, 11:46:30 »
Arkisen siististi kuten aika moni muukin. Lähinnä katson että sukat, kalsarit yms ovat ehjät ja vaikka yleensä rakastankin bändipaitoja niin niitä en tapaamisella käytä. Olen ajatellut että homma voi lähteä vähän oudoille raiteille kun ilmestyn ovelle Cannibal Corpse-paidassa  ;D

Mulle sanoi yks Tsekki aikoinaan että mun numero on hänellä talletettuna nimellä motörhead  :inlove:

Paikalla Tulli

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : Maaliskuu 24, 2025, 11:51:55 »
Bändipaita käytännössä aina päällä ja ainakin mulle se kuuluu arkiseen pukeutumiseen ja jos ei oo kauhean kulahtanut niin luen sen myös siistiin pukeutumiseen.

Viime vierailulla taisi olla Arch Enemy paita päällä missä oli koko paidan kokoinen pentagrammi
Tissit 😍

Poissa RobertLey

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #22 : Maaliskuu 24, 2025, 12:17:50 »
Arkiset ja siistit, perusteellinen pesu ennen lähtöä tultiin tapaamiselle sitten töistä tai kotoa. Puhtaat sukat, bokserit, kaulus- tai collegepaita. Värit hillittyjä kuten muutenkin.

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #23 : Maaliskuu 24, 2025, 12:20:52 »
"Plus vähän epäilen että PT:täkin panettaa enemmän jos asiakas ei ole sillai huonolla tavalla pellonreunasta reväistyn näköinen."

Itseasiassa en tiedä mitään kuumempaa kuin likainen ja hikinen työmies 😁 Myös collegehousut miehellä sytyttää. Tai farkut ja huppari. Tulee heti rento olo asiakkaasta.

Pukumiehiä väheksymättä! Onhan kauluspaita myös seksikäs. Ei kuitenkaan vaikuta panetuksen määrään 😆
nyt jäi mietityttämään, kun tuota pellon reunaa löytyy aika pitkälti,että mitä eroa sillä on,jos käväset miut pientareelta repäsemässä mukaasi hyvällä taikka sillä huonolla tavalla🤔
Ei kyllä koskaan oo tullu mieleeni lähteä sellasilla tummaksi pinttyneillä,huomio dimexeillä,missä se "likaisuus"säilyy vaikka kuinka pesukone urakoisi,hupsukan luokse kattomaan,minkälaiselle mutkalle suupielet vääntyisi. Se on saanut kelvata,että suihkun jälkeen puhtaat sukat ja bokserit, farkut ja t-paita+motörheadin huppari on aika usein, ei kukaan oo ainakaan vielä todennu, että kattosit edes vähän mitä on päällä.
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #24 : Maaliskuu 24, 2025, 12:46:47 »
Tekis mieli ihan mielenkiinnosta dropata tipsit miten pukeutumalla sais mut ihan villiksi tapaamisella. Ois kiva aina jännitellä onko tuleva asiakas lukenu mun juttuja täältä 👄
Kyllä minä ainakin haluan panostaa tapaamiseen, tietyissä rajoissa tottakai! Jos vaan tiedän mikä toista miellyttää niin juu.

Itsellä on unelma sihteeristä, naisten (tottakai saa olla miestenkin) kauluspaita ja koko sellainen että rinnat pullistaa edustaa kuin tuuli Cutty Sarkin purjeita. Polvipituinen hame ja hei; Rillit! Kasvoihin sopivat lasit on niin naisella kuin miehelläkin 💥
Stilettikorot ei ole mulle mikään iso juttu ja joka tapauksessa sänkyyn ilman kenkiä.
Tämä ei ole ostoslista tai vaatimus, vain sanoiksi puettu unelma.
Iho iholle ja pieni kipinä kahden persoonan välille on kuitenkin se mitä tässä haetaan 🌹
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa guuguuman

• Full Member
« Vastaus #25 : Maaliskuu 24, 2025, 13:42:55 »
Arkisen siististi kuten aika moni muukin. Lähinnä katson että sukat, kalsarit yms ovat ehjät ja vaikka yleensä rakastankin bändipaitoja niin niitä en tapaamisella käytä. Olen ajatellut että homma voi lähteä vähän oudoille raiteille kun ilmestyn ovelle Cannibal Corpse-paidassa  ;D

Mie oon erityisesti tykännyt bändipaitaisista asiakkaista. Helppo valita taustamusiikki tapaamiseen jos vähän edes tietää tyylisuuntaa. Ja jos se on yhtään lähellä omia mieltymyksiä, kuten cannibal corpse, vielä parempi. Enkä usko että nykypäivänä bändipaidat edes mitenkään herättää huomiota tai ajatuksia sen enempää. :)
Ja mulla on uusi suosikki-PT vaikka en ole edes tavannut  :inlove:

Poissa Kunnollinen Tullimies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : Maaliskuu 24, 2025, 15:17:24 »
Käytännöllinen ja siisti.

Käytännöllinen: mahdollisimman vähän vaatteita mukaan. Riisuminen vie kallisarvoista aikaa ja vaatteiden unohtaminen on muuten vain kiusallista. Hanskat ja päähineet, usein myös takit jää kotiin tai autoon. Ei järkeä pukea hitaasti riisuttavia tai puettavia vaatteita kuten napitettavat kauluspaidat. Kollarit vetskaritaskuilla on ihan ykkönen hupakoissa, nopea pukea ja ei putoa avaimet, puhelimet tai lompakot riisuessa.

Siisti: tärkeintä ehjät sukat ja kalsarit. Muut kanssa siisteys edellä, ei reikiä tai likatahroja. Vältellään työnantajan tai muita tunnistettavia vaatteita. Kiitos 1939-45 paidat jää kotiin, etenkin venäläisten daamien kanssa.

Poissa Ilotikku

• Hero Member
« Vastaus #27 : Maaliskuu 24, 2025, 16:25:55 »
Tarranauhoihin. Aika on rahaa.

Poissa Noodelidude

• Hero Member
« Vastaus #28 : Maaliskuu 24, 2025, 16:42:28 »
Vaatekaapistani löytyvissä huonosti istuvissa ryysyissä ja rytkyissä on tullut mentyä.
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #29 : Maaliskuu 24, 2025, 16:49:16 »
Tarranauhoihin. Aika on rahaa.

Tän haluisin kyllä todistaa livenä. Oishab tuo kova veto nykäistä kyseisellä tyylillä kaikki pois jo eteisessä xD

Poissa kielimies76

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #30 : Maaliskuu 24, 2025, 17:36:03 »
Aika rennosti tullut pukeuduttua, siistit collarit ja hupparia. Mutta siistit ja puhtaat vaatteet aina, ei kehtaa rikkinäisillä sukilla eikä likaisilla housuilla mennä.
Mut kyl sitä hiukan miettii millä tämän kokoisen ruhon peittää  :sheep: Kerran yhtä blondia nauratti kun mul oli henkselit farkkushortseis :)

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #31 : Maaliskuu 24, 2025, 18:09:25 »
Tekis mieli ihan mielenkiinnosta dropata tipsit miten pukeutumalla sais mut ihan villiksi tapaamisella. Ois kiva aina jännitellä onko tuleva asiakas lukenu mun juttuja täältä 👄

Kirjotin pidemmän jutun ja se katosi.

Mutta here we go again.

Feminisoidut miehet! Siis musta ois niin kiva jos joku tulis esim steikkarit päällä mun luokse sillee et ois käyny kotona jo suihkussa hyvin ja täällä vaan riisuis päällysvaatteet ja alla oliski alustvaatteet osittain myös mua varten päällä.

Täähän nyt ei tosiaankaan tarkota sitä, että mä haluisin ja toivoisin tätä kaikilta asiakkailta. Tulkaa ihan ittenänne.

Mä oon vaan tykänny ylipätään feminisoimisesta. Ihan tseni takia, koska meikatut miehet on vaan tosi kauniita ja ku nään et mies voi tiputtaa sellasen arkipäiväisen roolin sen feminisoinnin aikana ja nauttia elämästä hetken aikaa ihan jonain muuna.

Tää on myös pitkälti luottamuskysymys, koska koen et tää rikkoo sellasta tabua missä miehen pitää olla hirveen maskuliininen ja kaikkee hempeyttä vastaan. Tykkään siitä, et miehelle annetaan se mahdollisuus ihan vaan olla, miettimättä yhetiskunnan normeja, tabuja ja mitälie..

Muutenki sellaset roolileikit asiakkaankin suunnalta vois olla kivoja 😅

Mut ymmärrän hyvin, että ei jaksa/pysty paneutumaan jos on rahasta tiukkaa, tai haluaa vaan asap sitä läheisyyttä, ilman et käyttää feminisoimiseen aikaa. Siihen ei kuitenkaan mee yleensä mulla 5minuuttia pidempää kuitenkaan.
💌 12-13.4 Turku Rosa & Emilia 💌 12-15.4 Turku, Rosa 💌
-Rosa Norman

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #32 : Maaliskuu 24, 2025, 19:15:46 »
Ei mun pukeutuminen hupakoille mennessä eroa mitenkään normaalista rennon kasuaalista vapaa-ajan vaatetuksestani, paitsi että... laitan jalkaan panokalsarit joita pidetään vain ja ainoastaan panoreissuilla. 😁

Mie oon erityisesti tykännyt bändipaitaisista asiakkaista. Helppo valita taustamusiikki tapaamiseen jos vähän edes tietää tyylisuuntaa.

Jaa, tässä tuleekin valinnan vaikeus kun niitä paitoja on kertynyt mullakin 90-luvulta alkaen joku 50 kpl.. että laitetaanko U2:sta vai Iron Maidenia. 🤔
Livekonsertit 2025: 4  (2024:20)

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #33 : Maaliskuu 24, 2025, 19:50:46 »
Ei mun pukeutuminen hupakoille mennessä eroa mitenkään normaalista rennon kasuaalista vapaa-ajan vaatetuksestani, paitsi että... laitan jalkaan panokalsarit joita pidetään vain ja ainoastaan panoreissuilla. 😁

Mie oon erityisesti tykännyt bändipaitaisista asiakkaista. Helppo valita taustamusiikki tapaamiseen jos vähän edes tietää tyylisuuntaa.

Jaa, tässä tuleekin valinnan vaikeus kun niitä paitoja on kertynyt mullakin 90-luvulta alkaen joku 50 kpl.. että laitetaanko U2:sta vai Iron Maidenia. 🤔

Molemmat toimii  :headphones: Mutta jos ei musiikkitoiveita löydy niin yleensä joutuu kuuntelemaan vaan örinämetallia miun tapaamisissa  :headbang: Tulee kiva tahti panemiseen  :headbang:

No ei vaiskaan, löytyy myös laidasta laitaan listaa, että ihan hempeetä bedroom playlistiä. Vain spotifyn (premium) tarjonta on rajana  :headphones:

Poissa Kielimies

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #34 : Maaliskuu 24, 2025, 20:01:07 »
Ihan tavalliset vaatteet päällä,kesällä t-paita/shortsit ja talvella farkut/takki.Vuosia sitten,nyt jo lopettanut hupakko pyysi tulemaan dimexin-työkamppeet päällä,että naapurit luulee kiinteistöhoitajaksi.Voi olla että sillä oli joku fantasia itsellä. :headbang:

Poissa Pataässä

• Full Member
« Vastaus #35 : Maaliskuu 24, 2025, 20:47:53 »
Yleensä on samanlainen vaatetus kuin töissäkin eli hieman kotivaatteita paremmat/siistimmät. Ja toki helposti riisuttavat/puettavat eli ei napituksia tai vastaavia.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Paikalla samuel

• Hero Member
« Vastaus #36 : Maaliskuu 24, 2025, 21:17:56 »

Kirjotin pidemmän jutun ja se katosi.

Mutta here we go again.

Feminisoidut miehet! Siis musta ois niin kiva jos joku tulis esim steikkarit päällä mun luokse sillee et ois käyny kotona jo suihkussa hyvin ja täällä vaan riisuis päällysvaatteet ja alla oliski alustvaatteet osittain myös mua varten päällä.

Täähän nyt ei tosiaankaan tarkota sitä, että mä haluisin ja toivoisin tätä kaikilta asiakkailta. Tulkaa ihan ittenänne.

Mä oon vaan tykänny ylipätään feminisoimisesta. Ihan tseni takia, koska meikatut miehet on vaan tosi kauniita ja ku nään et mies voi tiputtaa sellasen arkipäiväisen roolin sen feminisoinnin aikana ja nauttia elämästä hetken aikaa ihan jonain muuna.

Tää on myös pitkälti luottamuskysymys, koska koen et tää rikkoo sellasta tabua missä miehen pitää olla hirveen maskuliininen ja kaikkee hempeyttä vastaan. Tykkään siitä, et miehelle annetaan se mahdollisuus ihan vaan olla, miettimättä yhetiskunnan normeja, tabuja ja mitälie..

Muutenki sellaset roolileikit asiakkaankin suunnalta vois olla kivoja 😅

Mut ymmärrän hyvin, että ei jaksa/pysty paneutumaan jos on rahasta tiukkaa, tai haluaa vaan asap sitä läheisyyttä, ilman et käyttää feminisoimiseen aikaa. Siihen ei kuitenkaan mee yleensä mulla 5minuuttia pidempää kuitenkaan.

Oon joskus yllättänyt erään nokialaisen pt:n naisten pikkareilla, joista on haarat auki.😆 En tiedä sopiko mulle, mutta hyvin piti vastapuolen pokka.😄

Poissa ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #37 : Maaliskuu 25, 2025, 13:29:06 »
Samoin kuten mennessäni parturiin tai vaikkapa hammaslääkäriin.Ihan arkisesti.

Koko ajatuskin siitä, että huoraa panemaan menevän ASIAKKAAN pitäisi pukeutua jotenkin "paremmin" saa voimaan pahoin.

Katsopas kun kyse ei ole siitä että "pitäisi", vaan "voi halutessaan".

Ja samoin mennessäni parturiin tai hammaslääkäriin pyrin erityisesti huolehtimaan että menen siistinä ja suihkunraikkaana. Enemmän kuin esim. ruokakauppaan, missä ei olla niin läheisessä kontaktissa palveluntarjoajan kanssa.
Enkä toimi näin siksi että "pitää", vaan siksi, että itse haluan ja koska asiointi on minulle mieluisampaa, jos pyrin olemaan asiallinen, siisti ja miellyttävä asiakas.

Poissa Granado

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #38 : Maaliskuu 25, 2025, 14:39:36 »
Oulussa hupakoihin lähtiessäni pukeudun pikkutakkiin, kauluspaitaan tai t-paitaan, siisteihin farkkuihin ja jalassa on Niket. Sitten pieni siivu kossua, helkama alle ja menoks... Malagassa päällä on suunnilleen samanlaiset vermeet, paitsi päivisin jos on hyvin lämmin, niin silloin yllä on vain siistit shortsit ja Che Guevara- paita ja jaloissa tietysti Niket  :).
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #39 : Maaliskuu 25, 2025, 16:01:24 »
Oulussa hupakoihin lähtiessäni pukeudun pikkutakkiin, kauluspaitaan tai t-paitaan, siisteihin farkkuihin ja jalassa on Niket. Sitten pieni siivu kossua, helkama alle ja menoks...

Tää ois maalla jollain tapaa niin romanttista! 😅 Semihköt Trailer Park Boys / Ricky vibat.

Paluu juurille- roolileikki.

Samoin kuten mennessäni parturiin tai vaikkapa hammaslääkäriin.Ihan arkisesti.

Koko ajatuskin siitä, että huoraa panemaan menevän ASIAKKAAN pitäisi pukeutua jotenkin "paremmin" saa voimaan pahoin.

Katsopas kun kyse ei ole siitä että "pitäisi", vaan "voi halutessaan".

👆💯

💌 12-13.4 Turku Rosa & Emilia 💌 12-15.4 Turku, Rosa 💌
-Rosa Norman