Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Taivaallista tantraa tai tajunnan räjäyttävää eroottista hierontaa?  (Luettu 1018 kertaa)

Poissa MrTwister

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Löytyykö pääkaupunkiseudulta asiansa osaavia tantraseksin pt-taitajia?
”Tantraseksin tavoitteena on olla läsnä hetkessä, jotta saavutetaan aistillinen ja tyydyttävä seksuaalinen kokemus.” Ja loppuun voisi valita vaikka suuhoidon, käsihoidon tai penetraation.

Tai vaihtoehtoisesti onko turskaveljillä (-ja siskoilla, kai heitäkin tällä saitilla on) hyviä suosituksia eroottisen hieronnan taitajista, jotka siis todella osaavat viedä asiakkaan sinne nautinnon huipulle tajunnan räjäyttävällä tavalla? Siis sellaista next level -kokemusta eikä ihan perushivelyä.

Minua ei suinkaan haittaa jos pt:t ilmiantavat itsensä em. kategorioihin. Se on jopa suotavaa. :)

Ensisijaisesti etsin tantran taitajia. Kiitos jo etukäteen.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2025, 01:39:34 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Helsingissä Femme Fatale -studio. Hinta-laatu -suhde kohdillaan.
Tsekkiläisiä ja ukrainalaisia tyttöjä, tytöt vaihtuu viikon välein, ja jokaisella on vähän oma tyylinsä. Minulla on kokemusta kahdesta eri hierojasta, hyviä kumpikin.
Muualta minulla ei ole kokemuksia, eikä vertailukohteita. Mutta Femme Fatale :sta on tällä saitilla parikin rapsaketjua, ja RE:stä löytyy lisää rapsoja.