Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Thai-hieronnan hinta  (Luettu 2107 kertaa)

Poissa Juusela

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Thai-hieronnan hinta
« : Maaliskuu 25, 2025, 17:06:41 »
Moi!

Kävin Kalliossa katselemassa tarjontaa ja kyselemässä hintoja.
Toki tarkoitus oli käydä hieronnassa, joka sitten myöhemmin illalla toteutuikin.

Havaintoni oli, että tuntihinta oli noussut melkein paikassa kuin paikassa 70 €:oon ja puolikas 50 €.

Neuvottelin toki sitten kokonaispaketin paikassa, jossa vain yksi hieroja.

Poissa Julle95

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thai-hieronnan hinta
« Vastaus #1 : Maaliskuu 25, 2025, 19:11:48 »
Tolla hieronnan hinnalla ei ole oikeastaan mitä merkitystä. Eihän näissä kukaan vaan hierottavana käy. Paketin hinta ratkaisee, ja just. Aina hinta paketille etukäteen. Kyllä thaikku huora tietää, miten farangia viedään kun sillä on sun kyrpä kourassa ja kysyy: haluaako jotain muuta.

Poissa Repomies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Maaliskuu 26, 2025, 12:44:19 »
Tolla hieronnan hinnalla ei ole oikeastaan mitä merkitystä. Eihän näissä kukaan vaan hierottavana käy. Paketin hinta ratkaisee, ja just. Aina hinta paketille etukäteen. Kyllä thaikku huora tietää, miten farangia viedään kun sillä on sun kyrpä kourassa ja kysyy: haluaako jotain muuta.

Juuri näin. Kyllä parhaimmille thaikuille saa toimintapaketin koko hinnan puhelimessa/viesteillä. Mutta jos siitä huolimatta tekee mieli muille, niin viimeistään neuvottelu paikan päällä ennen hierontaa. Hinnat saattaa helposti mennä +200€ hieronnan aikana.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2025, 12:47:48 kirjoittanut Repomies »

Poissa Pyry

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Maaliskuu 29, 2025, 19:17:03 »
Itse toimin kyllä päinvastoin, hieronta ensin ja sen aikana voi todeta että onko hintansa väärtti.

Muuten on kyllä thaikkupaikkoissa inflaatio karannut niin pahasti että olen lopettanut lähes kokonaan, vakipaikkoja lukuunottamatta. Ennen koronaa tunnin hieronnat olivat aina max 50, nyt on hinta lähes tuplaantunut.

Eli aivan liikaa

Paikalla Makkonen

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Maaliskuu 29, 2025, 20:31:06 »
Itse toimin kyllä päinvastoin, hieronta ensin ja sen aikana voi todeta että onko hintansa väärtti.

Muuten on kyllä thaikkupaikkoissa inflaatio karannut niin pahasti että olen lopettanut lähes kokonaan, vakipaikkoja lukuunottamatta. Ennen koronaa tunnin hieronnat olivat aina max 50, nyt on hinta lähes tuplaantunut.

Eli aivan liikaa

no mietippä kuinka energia (sähkö/kaukolämpö) ja vuokrat on kallistunut? Ruoka??
Onko sinulla sama palkka kuin ennen koronaa?
Ei mulla muuta ..
Dirty old man

Poissa Pyry

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Maaliskuu 29, 2025, 21:18:35 »

Eli aivan liikaa

no mietippä kuinka energia (sähkö/kaukolämpö) ja vuokrat on kallistunut? Ruoka??
Ei mulla muuta ..

Kyllä on sama palkka kuin koronan aikaan. Parhaimmillaan on neuvoteltut käynnissä ja hyvä jos 5% tulee yleiskorotuksena, tuskin ainakaan 50-100% mitä thaikut ovat nostaneet

Onneksi muut ulkkarit ovat pysyneet tasarahassa

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : Maaliskuu 30, 2025, 10:52:36 »

Eli aivan liikaa

Ei mulla muuta ..

Kyllä on sama palkka kuin koronan aikaan. Parhaimmillaan on neuvoteltut käynnissä ja hyvä jos 5% tulee yleiskorotuksena, tuskin ainakaan 50-100% mitä thaikut ovat nostaneet

Onneksi muut ulkkarit ovat pysyneet tasarahassa
Yhtään oikeaa thaihierontaa minä en ole saanut näissä paikoissa, 30 on jo törkeä hinta siitä että pääsee neuvottelemaan jatkosta!
Suomineidon kanssa tiedät etukäteen mitä saat ja mitä maksat siitä; Helposti se thaikkulan reissu tulee maksamaan enemmän eikä vielä puhuttu laadusta, sisällöstä mitään!
Ne korotetut hinnat ei ole kyllä mitenkään perusteltavissa. Tai no, ei se tyhmä joka pyytää....
Lingua mea te ad caelum tollet