Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Post-op  (Luettu 1369 kertaa)

Poissa Repomies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Post-op
« : Maaliskuu 26, 2025, 14:53:10 »
Tätä aihetta on käsitelty negatiivisessa mielessä useaan kertaan. Mutta, onko tässä skenessä hyviä avoimesti itseään mainostavia post-op palveluntarjoajia? Ja jos on, niin onko suosituksia?

Poissa Tuikku

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Post-op
« Vastaus #1 : Maaliskuu 26, 2025, 17:42:07 »
No mä olen ainakin sitten kunhan vaan olen ensin leikkauksesta toipunut kunnolla ;D

Poissa Repomies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Maaliskuu 26, 2025, 18:39:34 »
No mä olen ainakin sitten kunhan vaan olen ensin leikkauksesta toipunut kunnolla ;D

Kiitos. Luulin, että tätä tarjontaa ei pahemmin olisi. Ja onnnittelut leikkauksesta.

Poissa Tuikku

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Maaliskuu 26, 2025, 18:53:03 »

Kiitos. Luulin, että tätä tarjontaa ei pahemmin olisi. Ja onnnittelut leikkauksesta.

Kiitos! Odotan jo että pääsisi jatkamaan  :)

Poissa Kalle 57

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Maaliskuu 29, 2025, 11:52:22 »
Tuikku ihana. Sä olet ollut leikkauksessa? Miten tuo meni. Toivottavasti tulet Jyväskylään vierailemaan kunnes paranet.

Poissa Tuikku

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Maaliskuu 29, 2025, 18:16:13 »
Tuikku ihana. Sä olet ollut leikkauksessa? Miten tuo meni. Toivottavasti tulet Jyväskylään vierailemaan kunnes paranet.

Olin leikkauksessa joo! Kaikenlaista hankaluutta ollut paranemisen kanssa niin en osaa sanoa milloin jatkuu mutta tarkoitus tulla Jyväskyläänkin sitten taas  :)