Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoajan näkökulma raporteista  (Luettu 5616 kertaa)

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palveluntarjoajan näkökulma raporteista
« Vastaus #20 : Maaliskuu 27, 2025, 23:05:45 »
Hei Tuomas,
Tämä on saitti, jossa voi kukin olla millä nimellä haluaa ja nähtävästi halveksua naisia niin miksi me emme voi myös olla suorasanaisia ja halveksua miehiä.

No, mieluummin tietysti näen kunnioittavaa ja asiallista kirjoittelua puolin ja toisin täälläkin, mutta toki, anna palaa vaan jos se oloa helpottaa. En loukkaannu.

^^Ehkä tuo on se nollaus päivän töistä,  mistä puhuttiin toisessa ketjussa. Tiedä häntä.

Toivotaan näin.

Tuo rapsan pyytäminen on nyt joku ihan uusi juttu. Sexworkillä aikoinaan jo pelkkä epäilys tilausrapsasta sai pskamyrskyn aikaiseksi. Niitä ei todellakaan pyydelty (tai ainakaan julkisesti sellaista myönnetty puolin eikä toisin), koska se ei ollut hyväksyttävää. En kehtaisi itsekään pyytää.

RE:ssä suunnilleen joka toisen PT:n esittelyssä lukee "Reviews are always welcome".

ohan se totta että rapsoista on iloa, mutta ite en kyl vaan jotenkin kehtais ikinä pyytää asiakasta rapsaamaan. miten sen sille ees sanois? ovella viimeset pusut ja halit, ja sit perään huikkaus että "hei se vielä että muistappa sitte käyä rustaamassa seksisaitille tietoa pojille kuinka hyvää persettä oli!! kiitti moimoi ja ens kertaan" 😭

Kyllä minua on pyydetty rapsaamaan, kutakuinkin noin kuin Häkkisen Isa visioi  :D. Ja olen pyynnöstä rapsannut. En näe siinä mitään erikoista.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #21 : Maaliskuu 27, 2025, 23:53:07 »
mä oonkin miettinyt et mistä se johtuu että osasta on rapsoja vaikka kuinka ja toisista niitä ei kirjoiteta juuri lainkaan. ohan se totta että rapsoista on iloa, mutta ite en kyl vaan jotenkin kehtais ikinä pyytää asiakasta rapsaamaan. miten sen sille ees sanois? ovella viimeset pusut ja halit, ja sit perään huikkaus että "hei se vielä että muistappa sitte käyä rustaamassa seksisaitille tietoa pojille kuinka hyvää persettä oli!! kiitti moimoi ja ens kertaan" 😭

ja sit kuiteski samaan aikaan joka kerta ku itte käyttää yhtään mitään palvelua, firmaa, nettikauppaa tai kissanristijää, ei pidä mitenkään epänormaalina että sieltä tulee perään palautekysely :D

Tuo rapsan pyytäminen on nyt joku ihan uusi juttu. Sexworkillä aikoinaan jo pelkkä epäilys tilausrapsasta sai pskamyrskyn aikaiseksi. Niitä ei todellakaan pyydelty (tai ainakaan julkisesti sellaista myönnetty puolin eikä toisin), koska se ei ollut hyväksyttävää. En kehtaisi itsekään pyytää.

Minua on muutama palveluntarjoaja joskus muistuttanut tapaamisen päätteeksi, että saa kirjoittaa rapsaa, mutta koskaan ei ole tarjottu mitään etuja (lisäaikaa/palveluja tai alennusta) vastineeksi rapsasta. Rapsan sisältöihin ei ole yksikään palveluntarjoaja puuttunut. Siksi minusta tuollainen muistuttaminen on ihan ok, jos siis itse rapsan sisältöön ei puututa. Varsinaiset tilausrapsat (pyydetään erityisesti positiivista rapsaa tai jopa lahjotaan sen tekemiseen) ovat minustakin väärin.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 27, 2025, 23:55:07 kirjoittanut Pataässä »
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Asrm69

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Maaliskuu 28, 2025, 00:27:48 »
Ehkä aloittaja tai sitä seuraava eivät muista miksi ns. Raportteja on ylipäänsä.

On toki huonoa kirjoittaa niissä yksityisiä asioita pt:stä. Sitä varten on valvojat jotka sensuroivat tarvittaessa.

Rapsuja on koska alalla on paljon huijareita ja vale ilmoituksia. Vääriä kuvia esimerkiksi Ai tyttö 20v kun vastaan tulee lopulta ovelta 60v venäläinen dinomamma. Tai joku piripää, joka yrittää saada ensin sisälle ja rahat, mahdollisesti sit pyytää alasti ja "aloittaa" kun just ennen vaatekaapista hyppää ulos Igor veitsen kanssa ja haluaa sun kellon, avaimet, ja kännykän jne. Mitä voisi nopeasti rahaksi muuttaa. Heittää ulos ja uhkailut perään.

No mutta jos tuo edellinen on harvinaista nii sit on paljon yleisempää se, että pt on tosi kyllästynyt seksiin/miehiin tai ylibookkaa eli siellä ei ole elämähallinnassa ja kiukkuaa tai leikkaa aikaa puoleen tms.

Näihin epäkohtiin pitää herrasmiesten jotenkin puuttua. Kevyesti jos ei lähde soittelee poliiseille jne. Asioista voisi toki jutella pt kanssa, että sun pitäis olla käyttämästä päihteitä tai rajoittaa liukuhihna että jaksat eikä sulla mene mieli... Mut sitä harvoin saa kuulla takas mitään hyvää, pelkkää vittuilua tai blokkia jne. Joten kevyt tapa on ilmiantaa "rapsulla" , eli huolehtia ja kannustaa muita turskia välttämään kyseiset tapaukset.

Hyvät rapsut siis kannustaa ja tukee hyviä pt, joille tämä on harrastus tai työ, mutta heillä on elämä hallinnassa. Nämä ovat normaaleja ja luotettavia pt, naisia, transuja, miehiä jopa ehkä.

Lisäisin, että todella harva ulkkari tai toisessa kaupungissa käyvä suomityttö nyt missään muualla pitää kioskia auki kuin airbnb tai hotla. Eli ei ole omissa kodeissa ja rapsut ei juuri mitään yksityistä voi näistä paljastaa. Siis jos kertoo vaikka että Kampissa käyty ja abc asennot ja ihana oli kuvien kaltainen neito ja luotettava. Tai jos kertoo Tiksissä käyty ja jätti kylmäksi, koska lupasi gfe mut sai kalan silmät kii ilman pusua ja hoputusta pois.

Asia on toki eri niillä pt jotka pyörittää omasta kämpästä, ja näistä ei pitäisi mitään tunnistettavaa koskaan kirjoittaa. Ei kuvailuja kämpän esineistä jos ne eivät ilmoituksen kuvissa tai txt näy.

Mut rapsut on siis tapa pitää huolta, että tämä anonyymi toimiala pysyy säännöissä ja turvallisena. Riski jäädä kiinni huijarina tai menettää maine huonona > kannustaa hyvään ystävälliseen palveluun, pitämään sanansa, tekemään oikeanlaista ilmoitusta ja pitämään sanansa.

Inhoan myös niitä turskia, jotka ovat sikoja ja naisten hyväksikäyttäjiä, asiattomia tinkaajia, stalkkereita tai muita mielenvikaisia.

Kaikkeen ei pidä suostua ❤️

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #23 : Maaliskuu 28, 2025, 00:53:16 »
Samoja fiiliksiä. Jos haluaa itsestään rapsaa niin senkun pyytää niin kirjoitan jos haluan. Ei minua ainakaan kiinnosta pätkääkään mitä joku urpo sexworkilla siitä olisi ajatellut. Ja ihan samalla lailla, jos haluaa kirjoittaa niin sen kun kysyy.

Rapsat palveluna kanssaturskille rajautuu totuudenmukaiseen tiedottamiseen, mutta kirjoitustyyli ja aihevalinnat on kirjoittajan oma päätös (pt:n yksityisyys huomioiden).

Kaupallisesta yhteistyöstä olisi periaatteessa eettistä mainita, mutta tässä yhteydessä jos joku saa kynäilemällä ilmaista pillua niin heitän kyllä virtuaaliset yläfemmat, kunhan ei muiden vahingoksi valehtele.

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #24 : Maaliskuu 28, 2025, 07:22:47 »
Tämä olisin, kun olisi se kaupallinen yhteistyö, kuten monilla somevaikuttajilla, jotka härskisti pyytävät palvelua ilmaiseksi itselleen ja sitten kehuvat somessa kuinka ihanaa oli. Näillä markkinoilla ollaan vielä todella kaukana tuosta. En minäkään pyydetystä tai pyytämättä tehdystä rapsasta ole saanut koskaan mitään kiitosta kummempaa. Enkä ole kyllä odottanutkaan.Eikä myöskään kukaan pt ole koittanut sisältöön puuttua mitenkään. Joskus eräs pt vinkkasi, että kun hänellä ei ollut yhtä paljon kysyttyä palvelua valikoimassaan, että sen voisi mainita. Voisi vähentää turhia kyselyitä ja pettymyksiä.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : Maaliskuu 28, 2025, 07:46:25 »
Tämä olisin, kun olisi se kaupallinen yhteistyö, kuten monilla somevaikuttajilla, jotka härskisti pyytävät palvelua ilmaiseksi itselleen ja sitten kehuvat somessa kuinka ihanaa oli. Näillä markkinoilla ollaan vielä todella kaukana tuosta. En minäkään pyydetystä tai pyytämättä tehdystä rapsasta ole saanut koskaan mitään kiitosta kummempaa. Enkä ole kyllä odottanutkaan.Eikä myöskään kukaan pt ole koittanut sisältöön puuttua mitenkään. Joskus eräs pt vinkkasi, että kun hänellä ei ollut yhtä paljon kysyttyä palvelua valikoimassaan, että sen voisi mainita. Voisi vähentää turhia kyselyitä ja pettymyksiä.

Muistelen että joskus oli juttua näistä saat " 20e "alennusta seuraavasta käynnistä kun

kirjoitat reippailla ylisanoilla olevan raportin kerrottiin valmiista pohjistakin...
kysyvälle vastataan

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #26 : Maaliskuu 28, 2025, 07:55:59 »
Keltaisten sivujen aikaan joskus enemmän kuin 15v sitten eräs pt lähestyi foorumilla, että voisi näkyä tapaamisen hinnassa, jos kirjoitan positiivista hänestä. En tavannut häntä. En tuosta syystä, enkä myöskään siksi, että hän ei ollut lähelläkään omaa reviiriäni.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #27 : Maaliskuu 28, 2025, 09:13:50 »

Kyllä minua on pyydetty rapsaamaan, kutakuinkin noin kuin Häkkisen Isa visioi  :D. Ja olen pyynnöstä rapsannut. En näe siinä mitään erikoista.

Minua on muutama palveluntarjoaja joskus muistuttanut tapaamisen päätteeksi, että saa kirjoittaa rapsaa, mutta koskaan ei ole tarjottu mitään etuja (lisäaikaa/palveluja tai alennusta) vastineeksi rapsasta. Rapsan sisältöihin ei ole yksikään palveluntarjoaja puuttunut. Siksi minusta tuollainen muistuttaminen on ihan ok, jos siis itse rapsan sisältöön ei puututa. Varsinaiset tilausrapsat (pyydetään erityisesti positiivista rapsaa tai jopa lahjotaan sen tekemiseen) ovat minustakin väärin.

no ehkä mä sanon tässä nyt sitte ihan yleisesti kaikille, että musta saa kirjoittaa rapsoja, ja toivon että se tieto tavoittaa ne ihmiset ketkä niitä kirjoittelee 😁
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #28 : Maaliskuu 28, 2025, 09:18:29 »
Tämä olisin, kun olisi se kaupallinen yhteistyö, kuten monilla somevaikuttajilla, jotka härskisti pyytävät palvelua ilmaiseksi itselleen ja sitten kehuvat somessa kuinka ihanaa oli.

oon varmaan ollut liikaa sisällöntuotantohommissa missä on ihan vakio että jengi tekee yhteistöitä molempien näkyvyyden parantamiseks, ku aloin saman tien miettimään et voiskohan tällasta palvelua alkaa tarjoamaan kollegoille :D käydään ristiin testaamassa toisiamme, ja sit rapsataan että joo helvetin hyvät kyydit oli!
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #29 : Maaliskuu 28, 2025, 09:47:42 »
Keltaisten sivujen aikaan joskus enemmän kuin 15v sitten eräs pt lähestyi foorumilla, että voisi näkyä tapaamisen hinnassa, jos kirjoitan positiivista hänestä. En tavannut häntä. En tuosta syystä, enkä myöskään siksi, että hän ei ollut lähelläkään omaa reviiriäni.

Kun keltaisilla sivuilla keltainen hedelmä kirjoitti ylistävän raportin, niin tämä näkyi välittömästi kysyntäpiikkinä. Tosin keltaisen kaikki raportit olivat ylistäviä, joten kaikkea ei kannattanut uskoa. Esimerkiksi päihteidenkäyttö jätettiin kertomatta.

Varmasti tämä tieto kysyntäpiikistä levisi muille seksiyrittäjille. En tosin usko, että nykyisellä foorumilla tämä
raporttipiikki toimii yhtä tehokkaasti. Samasta ilmiöstä kertoi eräs kanadalainen seksiyrittäjä muistelmissaan.
Kun yksi tunnettu kanadalainen keltainen hedelmä kirjoitti MissTeen tapaamisesta raportin, niin puhelin alkoi soimaan ilman taukoja.

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #30 : Maaliskuu 28, 2025, 10:18:46 »
Olen lueskellut noita ketjuja joissa turska kertoo käynnistään; Pt kommentoi iloisena ja parhaimmillaan näistä syntyy ketjuja joisssa haiskahtaa hiukan jopa romanttinen ja lämmin suhtautuminen, puolin ja toisin. Niitä on tosi mukava lueskella!
En ole törmännyt sellaiseen jossa pt.n yksityisyys olisi vaarassa tai jossa sitä pyrittäisiin loukkaamaan?
Näitäkin varmasti on mutta ne uskoakseni moderoidaan nopeasti veks.
Ymmärrän ja ehdottomasti hyväksyn aloittajan suhtautumisen rapsoihin mutta paisuiko tämä nyt vähän suhteettomaksi itse asiaan nähden?
Kuten edellä myös fortysex mainitsi, onhan täällä myös heppuja joilla ei oikein asenne loista...
Kaikesta huolimatta seksin, läheisyyden pitäisi olla iloinen asia ( Silloinkin kun  :whipping:)
ja meidän pitäisi yhdessä sitä edistää täällä
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #31 : Maaliskuu 28, 2025, 10:30:42 »
No siis sinänsä ymmärrän turvallisuusriskin tässä rapsoissa, että esim rapsaa kirjottavalta asiakkaalta ongitaan lisätietoja pt:stä pahimmassa tapauksessa. Kaikki kun ei ymmärrä esim henkistä väkivaltaa, manipulointia, vainoamista ja miten niiltä suojaudutaan/suojataan ihmisiä. Et mikä on ptlle itsestäänselvyys, ei välttämättä ole asiakkaalle. Tai miksei toisinkinpäin.

Ite pyysin rapsan yhdestä vähän rankemmasta sessiosta, muuten asiakkaat on mulle ilmoittanut koko saitin olemassaolosta ja siitä, että he haluaisivat kirjoitella musta rapsaa. Ei mulla nyt ookkaan kuin muutama hassu.

Rapsat on yleisesti kiva asia, jos kaikki ymmärtää ne riskipuolet siinä, eli yksityisyyden ylläpitämisen, etenkin niille jotka sitä erityisesti vaalii.

Oon vähän miettinyt, että olis kivaa jos asiakkaistakin rapsattais, mutta tää on sinänsä liki mahdotonta ja veis meidän työtunteja.
Being an artist isn't a career.
it's a kink.
a sacred fetish for the soul.

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
« Vastaus #32 : Maaliskuu 28, 2025, 11:43:15 »
^ Ilmaista pillua tiedossa siis?
Is she really going out with him?

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #33 : Maaliskuu 28, 2025, 11:44:56 »

Kun keltaisilla sivuilla keltainen hedelmä kirjoitti ylistävän raportin, niin tämä näkyi välittömästi kysyntäpiikkinä. Tosin keltaisen kaikki raportit olivat ylistäviä, joten kaikkea ei kannattanut uskoa. Esimerkiksi päihteidenkäyttö jätettiin kertomatta.

Varmasti tämä tieto kysyntäpiikistä levisi muille seksiyrittäjille. En tosin usko, että nykyisellä foorumilla tämä
raporttipiikki toimii yhtä tehokkaasti. Samasta ilmiöstä kertoi eräs kanadalainen seksiyrittäjä muistelmissaan.
Kun yksi tunnettu kanadalainen keltainen hedelmä kirjoitti MissTeen tapaamisesta raportin, niin puhelin alkoi soimaan ilman taukoja.

kyllä ns tunnettu nimi taatusti lisää kysyntää siksi aikanaan luotiin esim Tinos Dominalist

jossa tunettu tyyppi kävi testaamassa ilmasiksi tai alella että sitten hän tekee raportin

kehu veti varauskirjan täyteen   tämäkin taisi heikentyä ajan kanssa välimatkoihin tyyliin en

mä jaksa lähteä nuorgamiin tapaamaan jotakin ja kun sivuston suosio kasvaa alkaa rahapuhua

ja uskon että suosituksia sai loppupelissä ihan rahalla... MOT idea hyvä toimivuudessa ongelmia.
kysyvälle vastataan

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #34 : Maaliskuu 28, 2025, 12:00:05 »

kyllä ns tunnettu nimi taatusti lisää kysyntää siksi aikanaan luotiin esim Tinos Dominalist

jossa tunettu tyyppi kävi testaamassa ilmasiksi tai alella että sitten hän tekee raportin

kehu veti varauskirjan täyteen   tämäkin taisi heikentyä ajan kanssa välimatkoihin tyyliin en

mä jaksa lähteä nuorgamiin tapaamaan jotakin ja kun sivuston suosio kasvaa alkaa rahapuhua

ja uskon että suosituksia sai loppupelissä ihan rahalla... MOT idea hyvä toimivuudessa ongelmia.

Ehkä myös Suomessa olisi markkinarako Dominoiden listaukselle?

Itse ihmettelen perusteluja dominoiden hintapyynnöille. Mitä järkeä on maksaa enemmän muuten samasta tuotteesta hotellihuoneessa tuotettuna, kuin vaihtoehtona on aikuisten leikkipuisto, jossa jo pelkät välineet ja laitteet saavat aikaan WAU-tunteen. Lisäksi sessio on helppo juoksuttaa joustavasti läpi kun laitevalikoimaa ja sijoittelua on mietitty etukäteen.

Paikalla Tulli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #35 : Maaliskuu 28, 2025, 12:13:36 »
Itse tykkään lukea ja kirjoittaa rapsoja.
Tottakai rapsoja kirjoittaessa pitää huomioida yksityisyys. Ja hyvä rapsa ei todellakaan vaadi mitään yksityisyyttä loukkaavaa tietoa.

Minä ainakin kysyn tapaamisen päätteeksi että saako rapsaa kirjoittaa, ellei PT ole kerennyt sitä kysymään ensiksi.
Poikkeuksena tietysti jos tarvetta varoittaa muita turskia niin kirjoitan joka tapauksessa mutta yksityisyyttä kunnioittaen. Tosin ei ole tullut tarvetta varoittaa ketään kun omalle kohdalle osuneet ovat olleet mukavia ihmisiä.
Tissit 😍

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #36 : Maaliskuu 28, 2025, 13:01:11 »
Pahoittelut, mä en oo jaksanut perehtyä saitin kirjotusten modauksiin millään tapaa vielä, niin laitan lainauksiin tuon Mikan kommentin.

"Ehkä myös Suomessa olisi markkinarako Dominoiden listaukselle?

Itse ihmettelen perusteluja dominoiden hintapyynnöille. Mitä järkeä on maksaa enemmän muuten samasta tuotteesta hotellihuoneessa tuotettuna, kuin vaihtoehtona on aikuisten leikkipuisto, jossa jo pelkät välineet ja laitteet saavat aikaan WAU-tunteen. Lisäksi sessio on helppo juoksuttaa joustavasti läpi kun laitevalikoimaa ja sijoittelua on mietitty etukäteen."

Voisko tälle aloitella aivan omaa ketjuaan? Mä mietin jossain vaiheessa tätä myös, mutta en lopuksi kokenut tarvetta, koska suurinosa ymmärtää ja ne ketkä ei, voi menee sitten ammattidominalle dungeoniin.

Mutta ehkä semmonen oma aloitus vois olla kaikkineen kysymyksineen ja ihmetyksineen hyvä? Jos on jotain yksittäisiä kysymyksiä, niin niihin saattaakin saada vastauksia sieltä
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 28, 2025, 13:04:38 kirjoittanut Mmeoww »
Being an artist isn't a career.
it's a kink.
a sacred fetish for the soul.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #37 : Maaliskuu 28, 2025, 13:10:52 »

Itse ihmettelen perusteluja dominoiden hintapyynnöille. Mitä järkeä on maksaa enemmän muuten samasta tuotteesta hotellihuoneessa tuotettuna, kuin vaihtoehtona on aikuisten leikkipuisto, jossa jo pelkät välineet ja laitteet saavat aikaan WAU-tunteen. Lisäksi sessio on helppo juoksuttaa joustavasti läpi kun laitevalikoimaa ja sijoittelua on mietitty etukäteen.

Tästä voisi varmaan tehdä uuden ketjun arvioiden ongelman tavallaan jo toit esiin toiselle

riittää 3 välinettä ja hotelli huone toinen haluaa treffit OWK ssa mutta arvostelussa pitäisi

olla tietyt kategoriat tyyliin stadin paras piiskaaja...
kysyvälle vastataan

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #38 : Maaliskuu 28, 2025, 14:27:42 »

Tästä voisi varmaan tehdä uuden ketjun arvioiden ongelman tavallaan jo toit esiin toiselle

riittää 3 välinettä ja hotelli huone toinen haluaa treffit OWK ssa mutta arvostelussa pitäisi

olla tietyt kategoriat tyyliin stadin paras piiskaaja...

Tässä pitäisi ensin määritellä mitä ammattidomina Suomessa tarkoittaa.
OWK ei ole videoiden perusteella sellainen paikka, jonne haluaisin.
Paikka taisi olla hetken kiinni, mutta on nyt taas auki?

Perinteisen PT:n raportissa voi olla mainintoja, hoputti, oli sängyssä meritähti, huonot peseytymistilat, tarjottiin pienetä ja märkää pyyhettä edellisen asiakkaan jäljiltä.

Dominan raportissa voi olla mainintoja, ei osannut käyttää välineitä, paikassa kyllä oli peruslaitteet, mutta olivat kovin huteria, tarkoitettu lähinnä pienille naisille.

Pari "ammattidominaa" on julkaissut kuvia, joissa orja on laitteessa ja asennossa, joita ainakin minä pidin vaarallisena. Pieni horjahdus ja orjan niska on poikki. Suomeen on rantautunut shibariharrastus. En tiedä kuinka moni tietää, että kun ihminen sidotaan ja nostetaan ilmaan, niin ei kannata käyttää kovin vanhoja köysiä. Osa sitojista tiedostaa tämä, eikä tee nostoja, joissa sidottava voi tippua pää edellä lattiaan. Kuvien perusteella osa sidonnoista on sellaisia, että sidonnan pettäessä sidottava tippuu pää edellä lattiaan.

Kuvattu tapaus löytyy kirjasta Ensisolmu. Ensisolmussa on myös muita kohtauksia, joiden sessioturvallisuus mietityttää. https://www.kosmoskirjat.fi/kirjat/ensisolmu-kovakantinen-kirja/

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #39 : Maaliskuu 28, 2025, 22:43:18 »
..."muuten asiakkaat on mulle ilmoittanut koko saitin olemassaolosta ja siitä, että he haluaisivat kirjoitella musta rapsaa. Ei mulla nyt ookkaan kuin muutama hassu."

Itse rapsojen suhteen olen mennyt kuten Mmeoww tässä kirjoittaa eli jos täällä on kirjoitellut tapaamani hupakko, niin olen kysynyt luvan voiko muutaman sanasen laittaa tapaamisesta. Itse olen kirjoitellut hyvin yleisellä tasolla eli tunnistettavia tai tarkkoja tietoja ei niissä ole mainittuna. Olen myös kunnioittanut täysin hupakon päätöstä, jos ei halua rapsaa näytille ja ymmärrän sen täysin. Kaikki ei tosiaan halua rapsoja tai muutakaan kirjoituksia, vaikka nekin olisivat todella positiivisia.

Rapsoja vai ei - siinäpä dilemma  :whipping:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 23 )