Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoajan näkökulma raporteista  (Luettu 5617 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Palveluntarjoajan näkökulma raporteista
« Vastaus #40 : Maaliskuu 28, 2025, 23:08:34 »
Multa on muutama kysynyt saako rapsata,vastaus on ollut ei. Olen sanonut että jos on kokenut mut täys persläpenä ja vittupäänä niin kyllä sen saa toki kertoa 😅 Mun puolesta saa käydä myös ilmi että ollaan tavattu jne.

Mutta en halua omaa rapsaketjua. Koen seksinovellin pääosan vähän kiusallisena, tyydyn lukijan rooliin 😆 Oikeesti mua häiritsee jo liian yksityiskohtaiset kertomukset toisten harrastamasta seksistä, saati sitten että olisin itse ollut osallisena.

Paras rapsa on ollut Joey_t hevostalliseikkailut! 😁 Jos joskus tarjoan jollekin samanlaisen elämyksen niin lupaan, että sen saa kirjoittaa täällä!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : Maaliskuu 28, 2025, 23:34:03 »
Keltaisten sivujen aikaan joskus enemmän kuin 15v sitten eräs pt lähestyi foorumilla, että voisi näkyä tapaamisen hinnassa, jos kirjoitan positiivista hänestä. En tavannut häntä. En tuosta syystä, enkä myöskään siksi, että hän ei ollut lähelläkään omaa reviiriäni.

Kun keltaisilla sivuilla keltainen hedelmä kirjoitti ylistävän raportin, niin tämä näkyi välittömästi kysyntäpiikkinä. Tosin keltaisen kaikki raportit olivat ylistäviä, joten kaikkea ei kannattanut uskoa. Esimerkiksi päihteidenkäyttö jätettiin kertomatta.

Varmasti tämä tieto kysyntäpiikistä levisi muille seksiyrittäjille. En tosin usko, että nykyisellä foorumilla tämä
raporttipiikki toimii yhtä tehokkaasti. Samasta ilmiöstä kertoi eräs kanadalainen seksiyrittäjä muistelmissaan.
Kun yksi tunnettu kanadalainen keltainen hedelmä kirjoitti MissTeen tapaamisesta raportin, niin puhelin alkoi soimaan ilman taukoja.

kyllä ns tunnettu nimi taatusti lisää kysyntää siksi aikanaan luotiin esim Tinos Dominalist

jossa tunettu tyyppi kävi testaamassa ilmasiksi tai alella että sitten hän tekee raportin

kehu veti varauskirjan täyteen   tämäkin taisi heikentyä ajan kanssa välimatkoihin tyyliin en

mä jaksa lähteä nuorgamiin tapaamaan jotakin ja kun sivuston suosio kasvaa alkaa rahapuhua

ja uskon että suosituksia sai loppupelissä ihan rahalla... MOT idea hyvä toimivuudessa ongelmia.

Ehkä myös Suomessa olisi markkinarako Dominoiden listaukselle?

Itse ihmettelen perusteluja dominoiden hintapyynnöille. Mitä järkeä on maksaa enemmän muuten samasta tuotteesta hotellihuoneessa tuotettuna, kuin vaihtoehtona on aikuisten leikkipuisto, jossa jo pelkät välineet ja laitteet saavat aikaan WAU-tunteen. Lisäksi sessio on helppo juoksuttaa joustavasti läpi kun laitevalikoimaa ja sijoittelua on mietitty etukäteen.

Tästä voisi varmaan tehdä uuden ketjun arvioiden ongelman tavallaan jo toit esiin toiselle

riittää 3 välinettä ja hotelli huone toinen haluaa treffit OWK ssa mutta arvostelussa pitäisi

olla tietyt kategoriat tyyliin stadin paras piiskaaja...

Tässä pitäisi ensin määritellä mitä ammattidomina Suomessa tarkoittaa.
OWK ei ole videoiden perusteella sellainen paikka, jonne haluaisin.
Paikka taisi olla hetken kiinni, mutta on nyt taas auki?

Perinteisen PT:n raportissa voi olla mainintoja, hoputti, oli sängyssä meritähti, huonot peseytymistilat, tarjottiin pienetä ja märkää pyyhettä edellisen asiakkaan jäljiltä.

Dominan raportissa voi olla mainintoja, ei osannut käyttää välineitä, paikassa kyllä oli peruslaitteet, mutta olivat kovin huteria, tarkoitettu lähinnä pienille naisille.

Pari "ammattidominaa" on julkaissut kuvia, joissa orja on laitteessa ja asennossa, joita ainakin minä pidin vaarallisena. Pieni horjahdus ja orjan niska on poikki. Suomeen on rantautunut shibariharrastus. En tiedä kuinka moni tietää, että kun ihminen sidotaan ja nostetaan ilmaan, niin ei kannata käyttää kovin vanhoja köysiä. Osa sitojista tiedostaa tämä, eikä tee nostoja, joissa sidottava voi tippua pää edellä lattiaan. Kuvien perusteella osa sidonnoista on sellaisia, että sidonnan pettäessä sidottava tippuu pää edellä lattiaan.

Kuvattu tapaus löytyy kirjasta Ensisolmu. Ensisolmussa on myös muita kohtauksia, joiden sessioturvallisuus mietityttää. https://www.kosmoskirjat.fi/kirjat/ensisolmu-kovakantinen-kirja/

niin OWK maine perustuu pitkälti menneisyteen ja niihin klassikko filmeihin. käsittääkseni

toiminta on loppu mutta joitakin osia saa vuokrata ja osa edelleen ratsastaa vanhalla maineella

myyntikikkana RouvaX OWK myy taatusti enemmän kuin vaan RouvaX dominafilmi osta noista

sidonnoista olisin kanssa vähän varovainen oikeat ammattilaiset on harjotelleet jopa

vuosikymmenniä ja itse olen aika vaatimaton tyyliin miksi tuhlata tunti sidontaan kun

raudat saa sekunneissa päälle ja pois ja ymmärrän että jollain se sidonta voi olla pääasia.
kysyvälle vastataan

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (142)
« Vastaus #42 : Maaliskuu 29, 2025, 01:57:11 »
Tuo rapsan pyytäminen on nyt joku ihan uusi juttu. Sexworkillä aikoinaan jo pelkkä epäilys tilausrapsasta sai pskamyrskyn aikaiseksi. Niitä ei todellakaan pyydelty (tai ainakaan julkisesti sellaista myönnetty puolin eikä toisin), koska se ei ollut hyväksyttävää. En kehtaisi itsekään pyytää.

Jep. Noin se oli. Ja mä en ole pystynyt päivittämään mun aivoja vieläkään ajattelemaan tuota asiaa millään tavalla positiivisena.
Tuollaiset rapsat on ns. ostettuja, jolloin ne on aina enemmän tai vähemmän feikkejä ja kuinka epätoivoinen palveluntarjoajan täytyy olla alentuakseen tekemään tuollaista.
Palvelun tarjoaja on tuolloin vähintäänkin todella epävarma itsestään & selkeestikään palveluntaso ei itsestään tuota hyviä rapsoja, koska kokemuksella, kyllä ne hyvät rapsat tulee ihan automaattisesti, jos oikeasti tekee duuninsa hyvällä ja rehellisellä työmoraalilla.
Ja hei, se kun vain tarkoittaa, että ilmon tiedot pitävät paikkansa (ei ylisanoja/lupauksia/turhaa feikkihehkutusta), kuvat on omia & tuoreita, luvatuista asioista pidetään kiinni ja jos mokia sattuu (jokaiselle joka pitkään alalla sattuu), niin kerrotaan rehellisesti mitä tapahtunut, pyydetään anteeksi ja riipuen mokasta/mikä siihen johtanur hyvitetään. Ihan normi asiakaspalvelua.
Tuolla saa hyviä rapsoja ihan ilman pyytelyjä & mikä paljon tärkeämpää, päivät täyteen buukkauksia ja hyviä vakkareita vuosiksi.
Joten jos niitä rapsoja tarttee vonkaa...jotain bisneksessä on pielessä.

Ei ole mitenkään vaikeaa saada päiviä loppuunmyytyä, ja vakkareitakin saa helposti.
Eikä tartte tehdä mitään erikoista. Muuta kuin olla ilmoissaan täysin rehellinen, eikä lähteä vain rahan takia toteuttamaan jotain, mistä tietää ettei se ole se oma juttu. Myös aika raju asiakaskarsinta on mun mielestä tärkeä osa hyvää asiakaspalvelua.

Minkäänlainen pintapuolinen mielistely ei myöskään mun näkemän mukaan Suomessa oikein toimi. Kuinka kauan sitä pystyy feikkaamaan, ja jos oikein hypettää itseään somessa/netissä, niiiin...ne odotukset on sitten lunastettava joka ikisellä tapaamisella.
Kun taas ottaa somessa/netissä rehellisemmän linjan, ja jopa brutaalin rehellisen (joo, mulle on lukuisia kertoja sanottu kuinka sahaan omaa oksaa ja miten kukaan noiden sun kirjoittelujen jälkeen enää tulis sulle...), niin ei ainakaan pitäisi olla mitään harhakuvitelmia/illuusiota mikä ei pidä paikkaansa, kun asiakas kohtaa mut.

Voisi ajatella, että mimmi joka on toitottanut yli kymmenen vuotta kuinka:

- Liukuhihnaa
- Tekee tätä duunia juurikin rahan takia, hyvin bisneshenkisesti (viis siitä seksistä)
- On vaihtelevasti naimisssa/parisuhteessa, mutta koko ajan jommassa kummassa
- Kritisoi yleisellä tasolla toistuvasti turskien tapoja (ja kutsuu asiakkaita turskiksi)
- Ei ole myöskään vaivautunut jättämään kertomatta palavaa halua fyysisesti ja peruuttamattomasti vahingoittaa asiakkaita, jotka eivät nätillä puheella usko/tottele tapaamisella horon sanaa, vaan jatkavat siitä huolimatta koittaa rajojen rikkomista (=kuinka trigger happy on)

...ei olisi pitkään hirveen mnestyksellisesti luonut uraa.
Mutta, tässä sitä silti ollaan yli kymmenen vuoden jälkeen, loppuunmyydyt päivät, iso määrä vakkareita ja sanoisin että kohtuu hyvä maine skenessä.

On mussa sitten hyviä puoliakin huorana, ja rapsoista käy aikasta hyvin ne selville.
Mä rakastan ihmisiä. Olen aika äärimmäisen extrovertti, ihmiskontaktit on mulle kaikki kaikessa. Mulle ei ole väliä, mikä kenenkin tausta on, mitä on tehty, missä on oltu ja kaikkein vähiten mitkään ulkoiset seikat. Mä annan pääosin kaikille kaikkien mun duunien ulkopuolellakin varauksettoman kohtaamisen. Millään muulla ei ole väliä, kuin sillä, miten mua kohdellaan ja miten mut kohdataan. Ja jos mulle on rehellinen ja antaa itsestään aidosti vähänkin, niin mä voin olla täysi unelmien täyttymys todella monelle.
Koska mä haluan luontaisesti aina vastata moninkerroin kaikkeen hyvään, mitä saan toiselta ihmiseltä.

Ja sitten vihdoinkin itse kyssäriin. ;D
Olen aina sanonut julkisesti, että saa rapsata, mutta en koskaan asiakkaalle edes sitä, jos asiakas ei ole ottanut asiaa puheeksi ensin. Olen muutamia kertoja täsmentänyt, ettei tunnistettavia/henkilökohtaisia asioita. Kaikki mikä mun ilmoissa (=palvelut, hinnat, kuvat) & minkä olen itse jo jakanut julkisesti, niitä saa arvostella jos olen huijannut, ja sisällyttää rapsoihin.
Mutta sitten jos lähdetään antamaan negaa jostain mitä koskaan en ole myynyt/markkinoinut/tarjonnut/luvannut, niin se on eri asia. Sehän on rapsaajalta...valehtelemista. Kuin..."se myynti-ilmo oli Toyotasta, mutta ihan täysi pettymys ja kusetus kun paikanpäällä ei ollutkaan Ferraria!!!". ::)

Yli kymmenen vuoden aikana olen puuttunut itse aktiivisesti vain yhteen rapsaan. Se oli toisen osapuolen tekemä ei edes tapaamisesta, vaan tavallaan inhimillisistä syistä tekemä rapsa, jonka taustalla oli täällä julkisesti käyty ns. sanaharkka. Kosto/mustamaalaaminen, joka oli tehty tunnekuohussa.
Mutta täysi arvostus kuinka henkilö hoiti lopulta asian. Olimme tavanneet monta kertaa aikaisemmin, ja kyse ei ollut tapaamisiin liittyvä. Kävimme keskustelun hyvässä hengessä keskenämme (Suomi on pieni maa), ja minulle aukeni miksi hän oli reagoinut niin voimakkaasti kirjoituksiini. Hän asiallisesti pahoitteli, myönsi feikkirapsan ja teki kaikkensa saadakseen sen pois. Kekustelussa kun olimme asian sopineet kahdestaan, pyysin häntä ilmoittamaan alustalle, että rapsa poistettaisiin, koska se oli feikki. Hän teki sen. Ja sen lisäksi, mitä en pyytänyt, sain täällä vielä julkisen anteeksipyynnön.

Arvostan. Todella arvostan. Me kaikki teemme joskus virheitä. Jokainen meistä on varmasti joskus kohtuuttomasti ylireagoinut. Mutta fiksujen ihmisten kesken, kun tilanne rauhoittunut, asiat pystytään yleensä keskustelemaan. Nostetaa käsi virheen merkiksi, pyydetään anteeksi ja koitetaan korjata tekemämme virhe.
Yhtään inhimillinen ihminen antaa silloin anteeksi, ja tuolla tavoin myös arvostus toista kohtaan nousee.
Rehellisyydellä ja vilpittömyydellä, ja vain niillä, voi korjata melkein mitä tahansa. :inlove:

Sitten ääri esimerkistä arkisempaan huoleen joka ilmeisesti joillain horoilla on. Että asiakkaat lipsauttaisi tahallaan tai vahingossa yksityisyyttä loukkaavia asioita rapsoihin. Joo, niin voi käydä. Tähän vaikuttaa toki hyvin paljon se, että mitkä asiat kukin kokee yksityisyyttä loukkaaviksi. Tähän en ole paras kommentoimaan, koska olen ollut aina ehkä tavallaan hyvin avoin julkisestikin asioistani. Mutta siinäkin on toki tietyt rajat, ja ne on ehdottomat. Tajuan hyvin, ettei asiakkaat aina pysty hahmottamaan, mikä on horon yksityisyyden kannalta ongelmmallista julkaista ja mikä ei. Koska siihen vaikuttaa niin moni asia.

Helppona esimerkkinä, vaikka nyt asuinalueen mainitseminen rapsassa. Helsingissä, näääh, onnea etsintään jos joku haluaa koluta Rööperiä läpi Venlan stalkkeroinnin toivossa. Taitaa olla Suomen tiheiten asuttuja alueita, jos ei edelleen tiheiten asuttu. Mutta on ihan eri asia kun mennään pieneen hädintuskin kaupungiksi kutsuttavaan paikkaan.
Toiseksi, jos Rööperissä koittaisi jotenkin "skandaalimaisesti" julistaa "teillä asuu huora täällä", niin...juuri ketään ei kiinnosta. Kerro jotain uutta & miten se kuulijan henkilökohtaiseen elämään mitenkään vaikuttaisi.
Helsingissä sattuu ja tapahtuu ihan eri luokan asioita (eikä niistäkään enää juurikaan jakseta kiinnostua), ihan joka päiväiseen elämään (=selviytyminen) menee kaikilla jo hitokseen enemmän aikaa ja energiaa kuin missään muualla Suomessa, ja ihmisillä on keskimäärin ihan liikaa meneillään jo pelkästään oman arkensa kanssa.
Toista se toki on Pihtiputaalla suunnilleen tylsyydestä koomaan vaipuvien mummojen kanssa, joilla ei ole elämässä yhtään mitään muuta kuin aikaa. ;)

Mutta yleisesti, kyllä suomalaiset hahmottaa yksityisyyden rajat todella hyvin. Oisko ollut mun uran aikana luokkaa kaksi rapsaa, missä on kerrottu jokin yksittäinen asia, johon olen vetänyt rajan ettei se ole julkista tietoa. Alustojen ylläpito on poistanut nämä kyseiset lauseet hyvin nopeasti, koska ne oli kuitenkin niin selkeitä, etteivät ne liity palveluun/asiakaskokemukseen millään tavalla, niistä ei ole arvoa/hyötyä muille asiakkaille, mutta ne ovat mun kannalta osa mun ns. turvajärjestelyjä.
Toinen asiakas teki sen ehkä tahallaan, tietäen nyt hänen historiansa. Toiselta se oli vilpitön lipsahdus, jota pahoitteli kovin.

Joten, ymmärrän kyllä hyvin, miksi jotkut eivät halua rapsoja laisinkaan. Toisaalta, samaanaikaan joissain tapauksissa koen, että ne pelot ja huolet sen päätöksen takana ovat turhia.
Mutta sitten taas, ei rapsoilla ole merkittävää vaikutusta asiakasmääriin, jos duuninsa hoita kaikinpuolin hyvin. Ne voivat olla muutamalla tavallakin silloin jopa enemmän haitaksi kuin hyödyksi.

Koska, jotkut asiakaat karsastavat paljon näkyvyyttä saaneilla ja siten ns. hyvin ammattimaiseksi miellettyjen horojen luona käymistä. Toiseksi, kun rapsoissa hehkutetaan paljon horoa, niin asiakkaiden odotukset saattavat heidän omassa päässään muodostua joksikin ihan kummalliseksi epärealistiseksi harhaksi. Ihan kuin siellä olisi jokin maaginen taikakeiju vastassa, ja silloinhan ei sitten koskaan voi muuta kuin pettyä, kun palautuu todellisuuteen.

Anyways, olen sen linjan vakaa kannattaja, että palveluntarjoajilla pitää olla vahva oikeus poistattaa heitä koskevat rapsat. Tähän ehkä ainoa poikkeus on selkeä suunnitelmallinen rikollisuus. Mutta, tällöinhän kyseessä ei enää ole edes oikea palveluntarjoaja.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #43 : Maaliskuu 29, 2025, 08:19:57 »
Olipa suoraan sanottuna hämmentävä kirjoitus.

Oletko seurannut mitä ja ketä tänne on viimeisen vuoden aikana oma-aloitteisesti rapsattu? Vai oliko ihan tarkoituskin haukkua uudemman porukan lisäksi käytännössä koko RE:tä käyttämättömän skenen nykybisnekset?

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #44 : Maaliskuu 29, 2025, 08:42:58 »
Tää on nyt vähän huono, että tätä samaa keskustelua käydään kahdessa ketjussa.

Lisään nyt myös tänne, mitä selvensin toiseen ketjuun. Tilausrapsalla tarkoitin pyydettyä rapsaa, ilman että se olisi ns. ostettu. Pyydettyä rapsaa, johon ei ole vaikutettu, eikä annettu sitä vastaan mitään etuisuuksia.

En ollut tietoinen, että tilausrapsalla on ollut ihan erilainen merkitys Sexworkillä.
*pikkuPullea mature*

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #45 : Maaliskuu 29, 2025, 09:14:39 »
Jos haluat selventää sanomaasi, niin omalta kannalta oleellisin epäselvyys liittyy motiiveihin. Toi käyttämäsi lauserakenne yhdistyy mulla aika vahvasti sellaiseen toiveeseen että joku muu pistäisi asioita kuntoon.

”siinä se möttösen puppelipoika keikaroi, ennen vanhaan tuollaiset sai vitsaa kunnes oppivat olemaan”

Koitin toki tulkita sen vain neutraalina toteamuksena aikojen muuttumisesta, mutta tuo Venlan vuodatus on just sitä mun intuitiivista tulkintaa, et en nyt oikein tiedä mitä ajatella.

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #46 : Maaliskuu 29, 2025, 09:18:12 »
Kyllä sen oli juurikin tarkoitus olla se neutraali toteaminen aikojen muuttumisesta uusien ja nuorempien sukupolvien myötä. Ilmeisen huonosti vaan esitettynä.
*pikkuPullea mature*

Paikalla MikaM

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #47 : Maaliskuu 29, 2025, 09:18:55 »
Tää on nyt vähän huono, että tätä samaa keskustelua käydään kahdessa ketjussa.

Lisään nyt myös tänne, mitä selvensin toiseen ketjuun. Tilausrapsalla tarkoitin pyydettyä rapsaa, ilman että se olisi ns. ostettu. Pyydettyä rapsaa, johon ei ole vaikutettu, eikä annettu sitä vastaan mitään etuisuuksia.

En ollut tietoinen, että tilausrapsalla on ollut ihan erilainen merkitys Sexworkillä.

Ei tilausrapsalla ole ollut mitään vakiintunutta määritelmää. Jotkut kirjoittivat rapsoja vapaaehtoisesti, koska sillä sai mainetta. Osalla saattoi olla ketunhäntä kainalossa. Jos joku kirjoittaa säännöllisesti hyviä raportteja vaihtuvista ulkkareista, niin kannattaa ottaa ripaus suolaa.

Hyvä raportti lisää kysyntää. Tämä oli hyvin tiedossa myyjäpuolella. Kentsun kirjassa oli tämä Liisankadun henkisesti jälkeenjäänyt nainen, jota myös samassa asunnossa toiminut nainen käytti hyväkseen. Hänestä kirjoitettiin useampi raportti ja nainen totesi rapsojen räjäyttäneen kysynnän.

Kentsu meni Kirkkokadulla rappuun, jossa oven takana jonotti kolme miestä. Jonosta hänelle huomautettiin, että mene jonossa viimeiseksi. Kentsu näytti virkamerkkiään ja totesi, tällä kortilla pääsee jonossa ensimmäiseksi. Yllättäen jono katosi rappukäytävästä nopeasti.

Itse en ole kirjoittanut rapsoja, joitakin rapsoja olen kommentoinut. Jos kirjoitat hyvän rapasan, niin seuraavaa aikaa voi olla vaikea löytää, koska kysyntä on moninkertaistunut.

https://www.suomalainen.com/products/rahaan-kahlitut-3

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #48 : Maaliskuu 29, 2025, 09:31:05 »
Jos haluat selventää sanomaasi, niin omalta kannalta oleellisin epäselvyys liittyy motiiveihin. Toi käyttämäsi lauserakenne yhdistyy mulla aika vahvasti sellaiseen toiveeseen että joku muu pistäisi asioita kuntoon.

”siinä se möttösen puppelipoika keikaroi, ennen vanhaan tuollaiset sai vitsaa kunnes oppivat olemaan”

Koitin toki tulkita sen vain neutraalina toteamuksena aikojen muuttumisesta, mutta tuo Venlan vuodatus on just sitä mun intuitiivista tulkintaa, et en nyt oikein tiedä mitä ajatella.

Suomalaiselle miehelle usein riittää, että tarjolla on kolme reikää. Mitään tasovaatimuksia turska ei saa asettaa, vaikka maksaa palvelusta.

Tämä tarina vahvistetaan Suokkaan horokirjassa parilla esimerkillä. Virosta tuli naisia Suomeen myymään itseään paritusringin avustuksella. Turskalle esitettiin huoneistobordellissa kaksi tai useampi nainen. Pullukka valitti, että tilanne on hänelle epäreilu. Asiakkaat valitsevat aina nuoremman ja hoikemman naisen. Kun valintatilannetta muutettiin niin, että tarjolla oli vain Pullukka, hän meni kaupaksi turskille.

Tämä noin kolmen naisen esittely oli myyntitapa Tallinnan korttelibordelleissa. Tosin mielestäni naiset olivat aina laadukkaita, koska Virossa virolaisille turskille ei kelvannut sekunda.

Nykyjään näkyy turskille olevan lisävaatimuksia, olet oven takana minuutilleen, vaikka menet ensimmäistä kertaa tuntemattomaan pelipaikkaan. Lisäksi mukana pitää olla tasaraha. Kaikista parasta olisi, jos turska vain pudottaisi rahat kirjekuoressa ja poistuisi paikalta.

Poissa MoMo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #49 : Maaliskuu 29, 2025, 09:36:54 »
Tuo rapsan pyytäminen on nyt joku ihan uusi juttu. Sexworkillä aikoinaan jo pelkkä epäilys tilausrapsasta sai pskamyrskyn aikaiseksi. Niitä ei todellakaan pyydelty (tai ainakaan julkisesti sellaista myönnetty puolin eikä toisin), koska se ei ollut hyväksyttävää. En kehtaisi itsekään pyytää.

Jep. Noin se oli. Ja mä en ole pystynyt päivittämään mun aivoja vieläkään ajattelemaan tuota asiaa millään tavalla positiivisena.
Tuollaiset rapsat on ns. ostettuja, jolloin ne on aina enemmän tai vähemmän feikkejä ja kuinka epätoivoinen palveluntarjoajan täytyy olla alentuakseen tekemään tuollaista.
Palvelun tarjoaja on tuolloin vähintäänkin todella epävarma itsestään & selkeestikään palveluntaso ei itsestään tuota hyviä rapsoja, koska kokemuksella, kyllä ne hyvät rapsat tulee ihan automaattisesti, jos oikeasti tekee duuninsa hyvällä ja rehellisellä työmoraalilla.
Ja hei, se kun vain tarkoittaa, että ilmon tiedot pitävät paikkansa (ei ylisanoja/lupauksia/turhaa feikkihehkutusta), kuvat on omia & tuoreita, luvatuista asioista pidetään kiinni ja jos mokia sattuu (jokaiselle joka pitkään alalla sattuu), niin kerrotaan rehellisesti mitä tapahtunut, pyydetään anteeksi ja riipuen mokasta/mikä siihen johtanur hyvitetään. Ihan normi asiakaspalvelua.
Tuolla saa hyviä rapsoja ihan ilman pyytelyjä & mikä paljon tärkeämpää, päivät täyteen buukkauksia ja hyviä vakkareita vuosiksi.
Joten jos niitä rapsoja tarttee vonkaa...jotain bisneksessä on pielessä.

Ei ole mitenkään vaikeaa saada päiviä loppuunmyytyä, ja vakkareitakin saa helposti.
Eikä tartte tehdä mitään erikoista. Muuta kuin olla ilmoissaan täysin rehellinen, eikä lähteä vain rahan takia toteuttamaan jotain, mistä tietää ettei se ole se oma juttu. Myös aika raju asiakaskarsinta on mun mielestä tärkeä osa hyvää asiakaspalvelua.

Minkäänlainen pintapuolinen mielistely ei myöskään mun näkemän mukaan Suomessa oikein toimi. Kuinka kauan sitä pystyy feikkaamaan, ja jos oikein hypettää itseään somessa/netissä, niiiin...ne odotukset on sitten lunastettava joka ikisellä tapaamisella.
Kun taas ottaa somessa/netissä rehellisemmän linjan, ja jopa brutaalin rehellisen (joo, mulle on lukuisia kertoja sanottu kuinka sahaan omaa oksaa ja miten kukaan noiden sun kirjoittelujen jälkeen enää tulis sulle...), niin ei ainakaan pitäisi olla mitään harhakuvitelmia/illuusiota mikä ei pidä paikkaansa, kun asiakas kohtaa mut.

- Liukuhihnaa
- Tekee tätä duunia juurikin rahan takia, hyvin bisneshenkisesti (viis siitä seksistä)
- Kritisoi yleisellä tasolla toistuvasti turskien tapoja (ja kutsuu asiakkaita turskiksi)
- Ei ole myöskään vaivautunut jättämään kertomatta palavaa halua fyysisesti ja peruuttamattomasti vahingoittaa asiakkaita, jotka eivät nätillä puheella usko/tottele tapaamisella horon sanaa, vaan jatkavat siitä huolimatta koittaa rajojen rikkomista (=kuinka trigger happy on)

...ei olisi pitkään hirveen mnestyksellisesti luonut uraa.
Mutta, tässä sitä silti ollaan yli kymmenen vuoden jälkeen, loppuunmyydyt päivät, iso määrä vakkareita ja sanoisin että kohtuu hyvä maine skenessä.

On mussa sitten hyviä puoliakin huorana, ja rapsoista käy aikasta hyvin ne selville.
Mä rakastan ihmisiä. Olen aika äärimmäisen extrovertti, ihmiskontaktit on mulle kaikki kaikessa. Mulle ei ole väliä, mikä kenenkin tausta on, mitä on tehty, missä on oltu ja kaikkein vähiten mitkään ulkoiset seikat. Mä annan pääosin kaikille kaikkien mun duunien ulkopuolellakin varauksettoman kohtaamisen. Millään muulla ei ole väliä, kuin sillä, miten mua kohdellaan ja miten mut kohdataan. Ja jos mulle on rehellinen ja antaa itsestään aidosti vähänkin, niin mä voin olla täysi unelmien täyttymys todella monelle.
Koska mä haluan luontaisesti aina vastata moninkerroin kaikkeen hyvään, mitä saan toiselta ihmiseltä.

Ja sitten vihdoinkin itse kyssäriin. ;D
Olen aina sanonut julkisesti, että saa rapsata, mutta en koskaan asiakkaalle edes sitä, jos asiakas ei ole ottanut asiaa puheeksi ensin. Olen muutamia kertoja täsmentänyt, ettei tunnistettavia/henkilökohtaisia asioita. Kaikki mikä mun ilmoissa (=palvelut, hinnat, kuvat) & minkä olen itse jo jakanut julkisesti, niitä saa arvostella jos olen huijannut, ja sisällyttää rapsoihin.
Mutta sitten jos lähdetään antamaan negaa jostain mitä koskaan en ole myynyt/markkinoinut/tarjonnut/luvannut, niin se on eri asia. Sehän on rapsaajalta...valehtelemista. Kuin..."se myynti-ilmo oli Toyotasta, mutta ihan täysi pettymys ja kusetus kun paikanpäällä ei ollutkaan Ferraria!!!". ::)

Yli kymmenen vuoden aikana olen puuttunut itse aktiivisesti vain yhteen rapsaan. Se oli toisen osapuolen tekemä ei edes tapaamisesta, vaan tavallaan inhimillisistä syistä tekemä rapsa, jonka taustalla oli täällä julkisesti käyty ns. sanaharkka. Kosto/mustamaalaaminen, joka oli tehty tunnekuohussa.
Mutta täysi arvostus kuinka henkilö hoiti lopulta asian. Olimme tavanneet monta kertaa aikaisemmin, ja kyse ei ollut tapaamisiin liittyvä. Kävimme keskustelun hyvässä hengessä keskenämme (Suomi on pieni maa), ja minulle aukeni miksi hän oli reagoinut niin voimakkaasti kirjoituksiini. Hän asiallisesti pahoitteli, myönsi feikkirapsan ja teki kaikkensa saadakseen sen pois. Kekustelussa kun olimme asian sopineet kahdestaan, pyysin häntä ilmoittamaan alustalle, että rapsa poistettaisiin, koska se oli feikki. Hän teki sen. Ja sen lisäksi, mitä en pyytänyt, sain täällä vielä julkisen anteeksipyynnön.

Arvostan. Todella arvostan. Me kaikki teemme joskus virheitä. Jokainen meistä on varmasti joskus kohtuuttomasti ylireagoinut. Mutta fiksujen ihmisten kesken, kun tilanne rauhoittunut, asiat pystytään yleensä keskustelemaan. Nostetaa käsi virheen merkiksi, pyydetään anteeksi ja koitetaan korjata tekemämme virhe.
Yhtään inhimillinen ihminen antaa silloin anteeksi, ja tuolla tavoin myös arvostus toista kohtaan nousee.
Rehellisyydellä ja vilpittömyydellä, ja vain niillä, voi korjata melkein mitä tahansa. :inlove:

Sitten ääri esimerkistä arkisempaan huoleen joka ilmeisesti joillain horoilla on. Että asiakkaat lipsauttaisi tahallaan tai vahingossa yksityisyyttä loukkaavia asioita rapsoihin. Joo, niin voi käydä. Tähän vaikuttaa toki hyvin paljon se, että mitkä asiat kukin kokee yksityisyyttä loukkaaviksi. Tähän en ole paras kommentoimaan, koska olen ollut aina ehkä tavallaan hyvin avoin julkisestikin asioistani. Mutta siinäkin on toki tietyt rajat, ja ne on ehdottomat. Tajuan hyvin, ettei asiakkaat aina pysty hahmottamaan, mikä on horon yksityisyyden kannalta ongelmmallista julkaista ja mikä ei. Koska siihen vaikuttaa niin moni asia.

Helppona esimerkkinä, vaikka nyt asuinalueen mainitseminen rapsassa. Helsingissä, näääh, onnea etsintään jos joku haluaa koluta Rööperiä läpi Venlan stalkkeroinnin toivossa. Taitaa olla Suomen tiheiten asuttuja alueita, jos ei edelleen tiheiten asuttu. Mutta on ihan eri asia kun mennään pieneen hädintuskin kaupungiksi kutsuttavaan paikkaan.
Toiseksi, jos Rööperissä koittaisi jotenkin "skandaalimaisesti" julistaa "teillä asuu huora täällä", niin...juuri ketään ei kiinnosta. Kerro jotain uutta & miten se kuulijan henkilökohtaiseen elämään mitenkään vaikuttaisi.
Helsingissä sattuu ja tapahtuu ihan eri luokan asioita (eikä niistäkään enää juurikaan jakseta kiinnostua), ihan joka päiväiseen elämään (=selviytyminen) menee kaikilla jo hitokseen enemmän aikaa ja energiaa kuin missään muualla Suomessa, ja ihmisillä on keskimäärin ihan liikaa meneillään jo pelkästään oman arkensa kanssa.
Toista se toki on Pihtiputaalla suunnilleen tylsyydestä koomaan vaipuvien mummojen kanssa, joilla ei ole elämässä yhtään mitään muuta kuin aikaa. ;)

Mutta yleisesti, kyllä suomalaiset hahmottaa yksityisyyden rajat todella hyvin. Oisko ollut mun uran aikana luokkaa kaksi rapsaa, missä on kerrottu jokin yksittäinen asia, johon olen vetänyt rajan ettei se ole julkista tietoa. Alustojen ylläpito on poistanut nämä kyseiset lauseet hyvin nopeasti, koska ne oli kuitenkin niin selkeitä, etteivät ne liity palveluun/asiakaskokemukseen millään tavalla, niistä ei ole arvoa/hyötyä muille asiakkaille, mutta ne ovat mun kannalta osa mun ns. turvajärjestelyjä.
Toinen asiakas teki sen ehkä tahallaan, tietäen nyt hänen historiansa. Toiselta se oli vilpitön lipsahdus, jota pahoitteli kovin.

Joten, ymmärrän kyllä hyvin, miksi jotkut eivät halua rapsoja laisinkaan. Toisaalta, samaanaikaan joissain tapauksissa koen, että ne pelot ja huolet sen päätöksen takana ovat turhia.
Mutta sitten taas, ei rapsoilla ole merkittävää vaikutusta asiakasmääriin, jos duuninsa hoita kaikinpuolin hyvin. Ne voivat olla muutamalla tavallakin silloin jopa enemmän haitaksi kuin hyödyksi.

Koska, jotkut asiakaat karsastavat paljon näkyvyyttä saaneilla ja siten ns. hyvin ammattimaiseksi miellettyjen horojen luona käymistä. Toiseksi, kun rapsoissa hehkutetaan paljon horoa, niin asiakkaiden odotukset saattavat heidän omassa päässään muodostua joksikin ihan kummalliseksi epärealistiseksi harhaksi. Ihan kuin siellä olisi jokin maaginen taikakeiju vastassa, ja silloinhan ei sitten koskaan voi muuta kuin pettyä, kun palautuu todellisuuteen.

Anyways, olen sen linjan vakaa kannattaja, että palveluntarjoajilla pitää olla vahva oikeus poistattaa heitä koskevat rapsat. Tähän ehkä ainoa poikkeus on selkeä suunnitelmallinen rikollisuus. Mutta, tällöinhän kyseessä ei enää ole edes oikea palveluntarjoaja.

Kirjoitat aika ikävästi muista palveluntarjoajista. Nostat itsesi heidän yläpuolelleen ja korostat oman toimintasi ja olemisesi paremmuutta. Meidän seksityöntekijöiden pitäisi tukea toisiamme. Saamme osaksemme jo ihan tarpeeksi negaatiota.

Poissa Thurber

• Full Member
« Vastaus #50 : Maaliskuu 29, 2025, 09:45:50 »
Kentsu

Kentsu ajaa kieltolakia, ja siten tosiasiassa haluaa heikentää seksinmyyjien asemaa, ja tehdä Suomesta huonomman maan. Kentsu voi painua helvettiin. 

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #51 : Maaliskuu 29, 2025, 09:57:19 »
Kentsu

Kentsu ajaa kieltolakia, ja siten tosiasiassa haluaa heikentää seksinmyyjien asemaa, ja tehdä Suomesta huonomman maan. Kentsu voi painua helvettiin.

Ei Kentsu aja mitään. Oletko ollut Kentsun kuulusteluissa, kun noin väität?
Liisankadun tapauksessa, juuri hehkutusrapsat johtivat muutaman turskan tuomitsemiseen.
Kentsu oli yllättävän reilu paritusliigoja kohtaan. Ensin annettiin keltainen kortti varoitukseksi. Jos häivyt Suomesta, asia jää siihen. Jos jatkat, saat punaisen kortin ja pääset Pasilan putkaan.

Poissa Thurber

• Full Member
« Vastaus #52 : Maaliskuu 29, 2025, 10:38:03 »
Hän on haastatteluissa sanonut, että sekä myymisen ja ostamisen pitäisi hänestä olla laitonta. Eli hän ajaa jo nykyisin huonon lain vielä huonommaksi tekemistä.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #53 : Maaliskuu 29, 2025, 11:34:55 »
Lainaus

- Liukuhihnaa

Musta tässä vaan on pitkänlinjan horoilun ydintä, eikä mitään kummempaa. Ei asiakkaat näe palveluntarjoajan pään sisään, mutta voisin väittää, että jokainen horo pystyy näihin samaistumaan, jos rehellisesti puhutaan. Voin myös myöntää, että niitä pahemmin rajoja rikkoneita asiakkaita tekisi välillä mieli vedellä korville (judge me how you want), koska se on vaikuttanut suoraan työmotivaatioon ja panokseen ja se näkyi kirjotuksissakin ja rajusti henkilökohtaisessa elämässäkin.

Mutta ihana kuulla, että olet saanut asiaankuuluvan anteeksipyynnön! Se on ihmisyyden ydintä, että mokaillaan ja pystytään selvittämään asiat sen jälkeen. Ja kertoo siitä myös, että ihminen mokaili tunteesta, eikä siitä, että olisi aidosti halunnut pahaa jollekin, mikä on aina vähän suurempi huolenaihe.

Musta tää oli avaava huomio, kiitos siitä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2025, 11:36:26 kirjoittanut Mmeoww »
Being an artist isn't a career.
it's a kink.
a sacred fetish for the soul.

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #54 : Maaliskuu 29, 2025, 12:11:02 »
Hei Tuomas,
Tämä on saitti, jossa voi kukin olla millä nimellä haluaa ja nähtävästi halveksua naisia niin miksi me emme voi myös olla suorasanaisia ja halveksua miehiä.

Otto on lonkero.

Oletko kuningatar perseen alter ego?

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (142)
« Vastaus #55 : Maaliskuu 29, 2025, 17:50:35 »

Oletko seurannut mitä ja ketä tänne on viimeisen vuoden aikana oma-aloitteisesti rapsattu? Vai oliko ihan tarkoituskin haukkua uudemman porukan lisäksi käytännössä koko RE:tä käyttämättömän skenen nykybisnekset?

Siihen olenko seurannut, niin jonkin verran, mutta ihan hihasta ravistamalla sanoisin, että aivan taatusti on paljon myös mennyt ohi. En mä ihan kaikkea aina lue. Ja en pidä tilastoa mitä tullut luettua ja mitä ei.  :)

En ehkä ihan saa kiinni, mikä tuossa olisi ollut erityisesti juuri tällä hetkellä uudemman porukan tai RE:tä käyttämättömien bisneksiä dissaavaa? Pahoittelut joka tapauksessa kollegoille, jos heille sellainen tunne tuli. Toki, enpä nyt tiedä henk.koht. kovin montaa jotka koskaan minään aikakautena olisi tilailleet/feikanneet rapsoja itsestään.

Koko juttuhan alkoi muisteloista Opiston ajoilta, ja siitä että sitä tapahtui sielläkin. On aina tapahtunut. Ja mun fiilis asian suhteen on ollut hyvin sama aina. Kyllä mä arvostelin asiaa silloinkin. Ja tuun arvostelemaan todennäköisesti jatkossakin.

Joten, ei ainakaan ollut tarkoitus kohdistaa juuri vain tähän hetkeen skenessä noita kommentteja. Vaan ihan yleisesti mihin aikakauteen tahansa kun tuota tapahtuu.
Mutta eihän mulla ole toki ollut kokemusta miten asiat skenessä menee pitkän päälle, ennen kuin olin ollut skenessä pitkän päälle.
Ja se fiilis mikä mulla oli alusta asti, mikä aluksi oli enemmän vain fiilis, on vain saanut vahvistusta kokemuksen karttuessa skenestä.

Mitä RE:hen tulee, en ole sen suurin fani. Mielestäni olen täälläkin tuonut esille, etten ole siihen kovin tyytyväinen. Ilmoittelen siellä oikeastaan vain turneilla, en aina silloinkaan, eikä se ole mun pääasiallinen ilmoittelukanava.
Eikä mulla myöskään ole mitään tunteenpaloa sen suhteen, käyttääkö joku sitä vai ei. En mä sitä ilmoitusalustana itse olisi ainakaan hehkuttamassa kellekään. Siinä on hyvät ja huonot puolensa, mutta se on sitten eri keskustelun aihe.

Mutta tuosta mun omastakin rajallisesta RE:n käytöstä johtuen, niin miten mä olisin dissaamassa ketään joka sitä ei käytä...
Taiiiii, voihan sitä tietty olla kaksinaismoralisti, olla käyttämättä itse ja kritisoida alustaa & samalla haukkua sitten kaikki muut jotka ei halua sitä käyttää. ;D

Kirjoituksen tarkoitus oli antaa palveluntarjoajan näkökulma rapsoista. Ketjun otsikko hieman ohjasi siihen. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #56 : Maaliskuu 29, 2025, 23:58:08 »

Siihen olenko seurannut, niin jonkin verran, mutta ihan hihasta ravistamalla sanoisin, että aivan taatusti on paljon myös mennyt ohi. En mä ihan kaikkea aina lue. Ja en pidä tilastoa mitä tullut luettua ja mitä ei.  :)

En ehkä ihan saa kiinni, mikä tuossa olisi ollut erityisesti juuri tällä hetkellä uudemman porukan tai RE:tä käyttämättömien bisneksiä dissaavaa? Pahoittelut joka tapauksessa kollegoille, jos heille sellainen tunne tuli. Toki, enpä nyt tiedä henk.koht. kovin montaa jotka koskaan minään aikakautena olisi tilailleet/feikanneet rapsoja itsestään.

Mainitsen RE:n koska siellä sulla on tuoreita rapsoja, mutta niillä ketkä ei siellä mainosta ei tietenkään ole.

Jos siis tasapuolisuuden nimissä RE unohdetaan, niin kuinka paljon rapsoja tänne saitille tulee? Sua itseäsi on rapsattu täällä viimeksi 2022. Siis niin että joku itse päättää kirjoittaa hiljattain tapahtuneesta tapaamisesta. Väittäisin että aika monen tunnetun suomalaisen pt:n osalta tilanne on samantapainen: rapsoja tulee todella vähän ja saattaa helposti olla yli vuoden taukoja. Sekä sinä että nämä muut olette mun kokemuksen mukaan kuitenkin ihan hyvää seuraa tapaamisilla. Joten kun kirjoitat esim.

Lainaus
selkeestikään palveluntaso ei itsestään tuota hyviä rapsoja, koska kokemuksella, kyllä ne hyvät rapsat tulee ihan automaattisesti, jos oikeasti tekee duuninsa hyvällä ja rehellisellä työmoraalilla.

niin musta tuntuu, että joko olet huomattavan kriittinen lähes kaikkia kohtaan; että sille on varmaan joku lipsuvasta työmoraalista johtuva syy jos rapsoja ei enää tule. Tai sitten sulta on jäänyt joku muutos rapsailussa huomaamatta.

Ja jos rapsailu on viime vuosina vähentynyt dramaattisesti siitä mitä se joskus oli, niin kuinka monta vuotta tässä parin vuoden aikana alalla aloittaneiden pitäisi vain hiljaa odottaa niitä rapsoja? Ja oikeastaan, miksi ylipäätään pitäisi vain odottaa? Toistaiseksi ainoa esiin tullut syy on että muuten sinä henkilökohtaisesti tulet ja haukut huonoksi ja epätoivoiseksi, koska näin oli sexworkilla ilmeisesti tapana tehdä. Se ei ole mun mielestä kovin hyvä syy.

Tämä on siis se mikä mua ihmetyttää. Koitin tässä ynnäillä ja multa on tässä parin vuoden sisään ainakin viisi eri pt:tä tapaamisen lopuksi tai jälkikäteen viestillä pyytänyt rapsaa. Heistä neljällä palvelun taso ei häpeä kenellekään, joten en yhtään ymmärrä miltä pohjalta nuo sun kommentit rapsoja pyytävistä oikein tuli.

Vain yhdeltä meinasin kysyä että kuvitteleeko oikeasti että siitä tulisi positiivinen rapsa, mutta päätin ettei mua oikeastaan kiinnosta minkäänlainen jatkokeskustelu. Kukaan ei ole sanonut mitä pitäisi kirjoittaa tai tarjonnut mitään muuta palkkiota kuin auttamisen iloa.

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #57 : Maaliskuu 30, 2025, 08:09:16 »
Kyllä sen oli juurikin tarkoitus olla se neutraali toteaminen aikojen muuttumisesta uusien ja nuorempien sukupolvien myötä. Ilmeisen huonosti vaan esitettynä.

PT voi tarvittaessa kirjoittaa itse omat kehunsa. Törmäsin reiluun kahteenkymmeneen kehuvaan arvosteluun. Kaikissa näkyi olevan sama kirjoitustyyli ja kaikki osa-alueet palvelussa olivat hyviä. Sitä ihmettelin, että melkein kaikki arvostelijat olivat kirjoittaneet vain yhden arvostelun. Lisäksi arvostelu oli usein kirjoitettu heti tapaamisen jälkeen.

Poissa Titta55

• Jr. Member
  • Galleria (20)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #58 : Maaliskuu 30, 2025, 12:32:35 »
Jotkut varmasti miettivät miksi osa palveluntarjoajista ei halua raportteja itsestään – sehän voisi olla hyvää markkinointia ja tuoda lisää asiakkaita! Vai onko palveluntarjoajalla jotain salattavaa, kun hän ei halua itsestään mitään kirjoitettavan?

Totuus on, että kyse ei ole mistään salailusta vaan yksinkertaisesti yksityisyydestä ja turvallisuudesta, jotka ovat meille kaikille varmasti tärkeitä asioita. Jokainen meistä ansaitsee oikeuden päättää kirjoitetaanko meistä julkisesti vai ei.

Raportit voivat sisältää yksityiskohtia jotka tekevät meistä tunnistettavia tai paljastavat tietoa, jota emme halua jakaa laajemmalle yleisölle. Internetissä tieto ei myöskään unohdu – kerran julkaistu teksti voi vaikuttaa elämäämme vielä vuosienkin päästä, vaikka elämäntilanne olisi jo muuttunut.

Meidän työmme on henkilökohtaista ja palveluntarjoajina olemme myös ihmisiä – emme tuotteita tai julkista omaisuutta. Jokaisella on oikeus tulla kohdelluksi kunnioittavasti. Meidän ei pitäisi joutua huolehtimaan – mitä jos joku kirjoittaa meistä jotain mikä voi saattaa meidät vaaraan tai paljastaa oikean henkilöllisyytemme.

On myös tärkeää muistaa, että näitä sivustoja lukevat muutkin kuin ne jotka kirjoittavat tänne.

Toivon että tämä näkökulma auttaa ymmärtämään miksi jotkut meistä eivät halua julkaisuja itsestään – ja miksi niiden kirjoittaminen voi aiheuttaa haittaa, vaikka tarkoitus olisi hyvä.
Se ei myöskään tee palveluntarjoajasta automaattisesti huonompaa jos hänestä ei löydy raportteja hänen omasta toiveestaan.

Jotkut haluavat tehdä tapaamisia matalalla profiililla ja mielestäni sen pitäisi olla sallittua, varsinkin kun alaan liittyy edelleen valtava stigma.

Kyllä,Petite,asia on juuri niin kuin kirjoitit!
Titta55💜
Espoossa

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #59 : Maaliskuu 30, 2025, 13:01:47 »
Suomessa on sananvapaus. Kukaan ei voi ennakoivasti kieltää toista ihmistä kirjoittamasta tänne. En löytänyt sivustolta tarinaa, joka kertoisi, miksi tämä sivusto on olemassa. Jos turskat eivät saisi vaihtaa tietoja asiakaskokemuksistaan, niin tämä sivusto voisi siirtyä Suomi24 alaisuuteen?

Alla on määritelty virolaisen vastaavan sivuston periaatteet. Periaatteet on määritelty syyskuussa 2005.

Tuolloin sivusto oli epäsuorasti Suomen Keltaisten sivujen kilpailija. Virossa oli aikaisemmin vastaava sivusto, mutta Suomen Keltainen sivusto osti sen itselleen ylläpitäjältä. Tämä sai sitten muutaman virolaisen puuhamiehen perustamaan uuden sivuston, jota on pyöritetty vapaaehtoisella kolehdilla kohta kaksi vuosikymmentä. 

F69

Tällä foorumilla ei edistetä prostituutiota tai välitystoimintaa - sivusto on ensisijaisesti tarkoitettu miehille keskustelemaan naisista ja maailmasta sekä vaihtamaan tietoja. Foorumi ei syrji ketään sukupuolesta, uskonnosta tai ihonväristä riippumatta.

Jos olet alaikäinen tai jos kuvien seksuaalinen sisältö loukkaa sinua millään tavalla, valitse toinen sivusto.

Jos löydät foorumilta totuudenvastaista tai sopimatonta materiaalia (kuten valokuvia), ilmoita siitä ylläpitäjälle tai moderaattoreille ja pyydä perustellusti tällaisten valokuvien tai kirjoitusten poistamista. Tämä sivusto kunnioittaa ihmisten henkilökohtaisia oikeuksia.