Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: AnniAuringonkukka ja AnnaVonB  (Luettu 1835 kertaa)

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
AnniAuringonkukka ja AnnaVonB
« : Maaliskuu 25, 2025, 16:38:50 »
Tapasin Annan ja Annin Levillä innovatiivisen Lapin taikaa -elämyskonseptin merkeissä. Kyseessä on erittäin tervetullut lisä paitsi Tunturi-Lapin, niin toivottavasti jatkossa myös koko Suomen palvelutarjontaan.

Jos jollekin saitin lukijalle on tässä vielä epäselvää, niin molemmat ovat livenä ilmoituksiaan ja saittikirjoitteluaan vastaavia fiksuja aikuisia naisia. Annin olen tavannut kerran aikaisemmin, kun taas Anna oli itselleni uusi tuttavuus, koska merentakainen Espoo tuntuu joskus niin kaukaiselta. Matkustinko sitten varta vasten Lappiin tätä tapaamista varten? En sentään, mutta tunnustan järjestelleeni lomiani niin, että voisin Levillä pervoilla muuallakin kuin laduilla. Odotukset siis oli varsin korkealla ja tapaaminen pyöri mielessä viikkoja, vaikka varsinaisen ajanvarauksen teinkin vasta viime tipassa.

Tapaamispäivänä tekikin jo tiukkaa keskittyä mihinkään muuhun, ja päivän lenkki venähti sen verran että piti puskea suoraan tapaamiselle. Liekö syynä ylipukeutuminen keliolosuhteisiin nähden vai jokin muu, mutta pikkarini olivat litimärät jo AA-kerhotalon ovelle koputtaessa. Erittäin lämpimän vastaanoton jälkeen riisuinkin ne ja muut pervoiluhepeni, viekoittelevan elegantisti totta kai, mutta ennen kaikkea ripeästi, ja siirryin suihkun kautta makkariin kahden satiinittoman seireenin kutsuja seuraillen.

Jätän tarkan kuvauksen seuraavista tapahtumista maksulliselle onlyfans-tilillenimielikuvituksen varaan, mutta odotukset jopa ylittyivät. Annin ja Annan yhteispeli toimi saumattomasti, ja pyyntöni mukaisesti he kuljettivat tapaamista aktiivisesti eteenpäin. Aina kun maltoin hetkeksi pysähtyä katselemaan, oli silmieni edessä ns. kunnon menoa. Koko tapaamisen ajan korviini kaadettiin hunajaa ja sain uskoa olevani universumin keskipiste. Paneminen oli siis kivaa ja sitä oli riittävästi. Erityiskiitos Annan ja Annin lisäksi myös penikselleni erinomaisesta tilannetajusta ja (valitettavasti vain vertauskuvallisesta) venymisestä kaikkeen mitä siltä pyydettiin.

Lopuksi Pohjolan pidot siirtyivät pirtin puolelle, jossa rakkaudella ja ammattitaidolla syntyi vielä kupilliset kahvia. Ja mikäs siinä oli hörppiessä upea mimmi kummassakin kainalossa. Lopulta kuitenkin oli pakko vääntäytyä takaisin ulos ja hipsiä kohti omaa yösijaa. Pää oli sen verran pyörryksissä että jopa Sirkan kaltaisen paheen pesän laitakatujen neonvalot muuttuivat mielessäni revontuliksi, joiden loisteessa näin vain kuukkelien hyppivän iloisesti hangessa ja jänisten lehahtavan syömään kädestä…

Mutta jospa otetaan askel taaksepäin ja ilman Lapin lisää: oli oikeasti todella hauska tapaaminen. Varmasti olisi ollut kivaa kumman vain kanssa myös kahdestaan, mutta kun olen duotapaamisia ehtinyt jokusen kokea niin sanotaan nyt siitäkin. Tiedä sitten onko se nyt sitä kemiaa vai ammattiylpeyttä vai molempia, mutta Anna ja Anni olivat erittäin hyviä yhdessä; he osasivat koko ajan keksiä itselleen tekemistä keskenään tai kanssani, ja ohjailla huomiotani toisiinsa. Kumia vaihdeltiin, mikä voi olla ongelma tietynlaisten toiveiden osalta, mutta taisi olla eka tunti jo täynnä ennen kuin edes tajusin.

Aurinkoinen mutta tuulinen kevättalven sää.

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: AnniAuringonkukka ja AnnaVonB
« Vastaus #1 : Maaliskuu 25, 2025, 21:03:37 »
Kiitos palvelunostaja aivan uskomattoman upeasti kirjoitetusta, ihanasta ja hauskasta rapsasta  :inlove: ❤️.

Riemunkiljahdukseni kuului varmasti naapuriin asti kun huusin puolentoista metrin päässä seisovalle Annille innoissani, että meille on tullut rapsa.

Luin tämän hänelle ääneen, hihittäen sun pervoiluhepeneille,
mutta neonvalojen ja hyppivien kuukkeleiden kohdalla repesin niin totaalisesti, että piti silmälasitkin pyyhkiä kun vedet valui silmistä niin pahasti. Jouduin keräämään itseni, että pystyin jatkamaan lukemista ääneen Annille.

Olen sen jälkeen lukenut tän vielä monta kertaa uudelleen ja ihastellut itsekseni ja yhdessä Annin kanssa.

Kiitos myös sinulle ihanasta tapaamisesta, toivottavasti tavataan vielä joskus uudelleenkin ❤️.
💎 Lomalla - seuraava keikka Kuopioon! 💎

Paikalla AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #2 : Maaliskuu 25, 2025, 21:48:04 »
Näillä tarinoilla ja lisillä Lappi ottaa sut koska tahansa kunnia-asukkaakseen ja viralliseksi kuukkelinkesyttäjäksi. Murskaisin myös sun OnlyFans-tilisi tilaa-nappulan heti kun laitat sellaisen tulille (ajan kysymyshän se vaan on). Varsinkin jos se on täynnä hikisiä latupervoilukuvia 🥵

Kiitos sekä ilahduttavasta rapsasta että ihanasta iltapäivästä! Oli ilo tavata taas. Ja kiitos että järjestit itsesi lihaa säästämättä, laadusta tinkimättä AA-kerhotalolle (täysi reps muuten tolle). :kiss:

P.S. Elämyskonsepti saa ehdottomasti jatkoa ja levittäytyy muualle Suomeen.
Oulu 10.-11.4.

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : Maaliskuu 26, 2025, 09:01:01 »
Olen usein miettinyt, mitä tekisin lapissa, kun minkäänlaisilla suksilla seisominen ei kiinnosta. Maastopyöräily lähinnä olisi aktiviteetti, joka voisi sillä suunnalla kiinnostaa. Nyt tähän tuli yksi aktiviteetti lisää. Siellähän voisi myös riettailla. Mun riettailut silti on vähän sen suuntaisia, että voisivat olla pyöräilyyn yhdistettynä liikaa. Kummastakin tulee perse kipeäksi isommissa määrin harrastettuna.

Poissa Majemies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Maaliskuu 26, 2025, 09:57:54 »
On kyllä hyvän näkösiä naisia kuvissa anni auringonkukka ja anni b .ja ikää sopivasti

Poissa Northman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Maaliskuu 26, 2025, 13:24:16 »
Anni on tullut tavattua pari kertaa tänä vuonna, joista toinen viime viikolla päiväsaunan merkeissä. Annan hänelle 10/10! Kaunis, viettelevä, upeat muodot ja uskomattomat rinnat. Voin suositella lämpimästi hänen palveluitaan.

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #6 : Maaliskuu 26, 2025, 16:19:34 »
Anni on tullut tavattua pari kertaa tänä vuonna, joista toinen viime viikolla päiväsaunan merkeissä. Annan hänelle 10/10! Kaunis, viettelevä, upeat muodot ja uskomattomat rinnat. Voin suositella lämpimästi hänen palveluitaan.

Heeei ai sie oot kans nyt täällä ☺️   Kiitos kauniista sanoistasi ja miellyttävästä löylyseurasta 🧖‍♀️
Oulu 10.-11.4.

Poissa Northman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Maaliskuu 26, 2025, 17:24:45 »

Heeei ai sie oot kans nyt täällä ☺️   Kiitos kauniista sanoistasi ja miellyttävästä löylyseurasta 🧖‍♀️

Joo netin ihmeellinen maailma johdatti mut tänne. Hetken kun selasin niin huomasin, että pitää tehdä profiili jotta näkee kuvat. Sen verran olin utelias sun kuvien suhteen, että halusin päästä tirkistelämään, että mitähän herkkua sieltä löytyy, joten profiilin teko oli ainoa oikea vaihtoehto 😁

Poissa Jepsjep

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #8 : Maaliskuu 30, 2025, 11:57:07 »
Kokeillaanpas nyt jos minullakin alkaisi jo olla jonkinlaista ajatusta Levin kuuman lumiensulattaja kaksikon vierailusta kerrottavana. Palvelunostaja tuolla jo kertoikin kyllä kaiken oleellisen, mutta jospa tästä edes jotain lisäarvoa tulisi tähän ketjuun.

Tosiaan Annin kanssa olin jo aiemmin viestitelly, mutta ei ollut aikataulut kohdannut. Ja AnnaVonB kertomuksia olin  lukenut mielenkiinnolla.
Nyt sattui kuitenkin aivan järjetön tuuri. AnniAuringonkukka ja AnnaVonB kimpassa Levillä ja vielä yhtä aikaa minun lomani kanssa🤩. Laitoin heille heti viestiä ja sainkin vihreää valoa tapaamiselle sekä selkeät infot. Teinkin heti varauksen sekä rohkenin laittaa vielä hieman toiveita.
Onneksi töissä oli paljon kiireitä niin tapaamis päivä koitti aika nopeasti.

Tämä oli minulle vasta toinen kerta kun kahden naisen kanssa olen. Mutta heti alusta lähtien huomasi kuinka hienosti he toimivat yhteen. Epäilen kyllä että ainakin Annilla saattaa olla jotain shamaanin kykyjä, sen verran hyvin he tulkitsivat minunkin ajatuksiani ennenkuin ehdin edes suutani avata. Toki jo alussa annoin heille vapaat kädet viedä tapaamista eteenpäin. Ja oli myös hauska herkutella Annin tisseillä kun AnnaVonB muisti myös kakun ja kermavaahdon.
Ensimmäisen kertaa pääsin kokeilemaan myös hartsikortsuja, ja olivat mielestäni kyllä tosi hyviä. Sekä muitakin toiveita😍. Heille tohtii kyllä esittää asiallisesti erikoisempiakin toiveita. Niihin saat todennäköisesti myös vastakaikua.

Leikkien välissä juteltiin kaikkea mukavaa, mutta en edes muista mistä sen verran pyörryksissä oli ukko siitä käsittelystä. Aivan liian paljon, hyvällä tavalla, kaikkea kerralla hitaille putkiaivoille käsiteltäväksi. Mutta ainakin riittää muisteltavaa pitkäksi aikaa. ❤️

Sää: selkeä -1°c eli hyvä ulkoilu keli.

Nyt on jo tätä kirjoittaessa lomat lusittu ja tili tyhjennetty Lapin yrittäjille sekä neidoille. Joten enempää en enään rapsoilla häiriköi ainakaan hetkeen.

Vähän olen kyllä miettinyt tämän julkaisemisen mielekkyyttä saitilla velloneen rapsakeskustelun takia. Mutta laitetaan nyt kuitenkin luettavaksi, jos tämä edes jotakuta ilahduttaisi. Ja trolleista kun en jaksa välittää.

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #9 : Maaliskuu 30, 2025, 13:46:43 »
^ Todellakin ilahduttaa jotakuta, mua ainakin!!

Kiitos Jepsjep 🤗 Oli rattoisaa niin kahdestaan kuin kolmestaan. Kiitos sun kivasta kommunikaatiosta, hyvistä viboista ja kuumista toiveista. Ja looool, Lapin noidaksi mua on pari kertaa kutsuttu mutta shamaaniksi ei ennen. Oli myös ilo toimia naurusta hytkyvänä kakkulautasena.
Oulu 10.-11.4.

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #10 : Maaliskuu 30, 2025, 15:38:24 »
Kiitos Jepsjep mahtavasta rapsasta, samoin kuin mukavista tapaamisista  :inlove:. Mulle ainakin on ihan sama minkälainen rapsakeskustelu nyt on meneillään, itselleni rapsat ovat tervetullutta ja kivaa luettavaa.
💎 Lomalla - seuraava keikka Kuopioon! 💎