Menipäs tämä pitkäksi en taida ihan kaikkiin jaksaa kommentoida (eikä tarviikkaan).
häkkisen isa
>me ilmeisesti luetaan eri viestinvaihtoa, koska mielestäni on aivan selvää että asiakkaan vielä ihan viime metreillä jatkuneen säätämisen takia (onko vaihtorahaa, voin käydä rikkomassa) heräsi aivan perusteltu epäily siitä ehtiikö asiakas sille ehdottamalleen kello 17:45 ajalle, jolloin miira kertoi, että ei valitettavasti voi ottaa asiakasta
Kyllä me luemme samaa, sinä vaan jostain syystä käsität sen joko tarkoituksellisesti väärin tai sitten vain yrität puolustella toista palveluntarjoajaa ja käsität siksi väärin. En säätänyt missään kohtaa, palveluntarjoaja sääti jos joku. Koko ketjusta näkyy että helposti olisin ehtinyt. Suostuin heti maksamaan ylihintaakin kun palveluntarjojaja puskista heitti että ei minulla nyt olekkaan sitten sinulle aikaa, mutta sekään ei käynyt.
>mun nähdäkseni sulle kylläkin kerrottiin koska alkaen palveluntarjoaja on tavattavissa, jonka jälkeen sinä ehdotit aikaa kello 17:45.
Kuten täällä on jo moni todennut tämän niin mikä siinä on niin vaikeaa. Yritän nyt vielä ajatuksenjuoksun manspleinata tähän jos ainakin edes miehet nyökyttelisi ja tykkäisi että juu juu just tolleen se meidän järki menee näissä asioissa. Se että täytyykö naisten se ymmärtää niin ei ja olemmeko me miehet oikeassa, ei varmaankaan, mutta näin me sen monesti käsitämme:
Palveluntarjoaja on ilmoituksessan ilmoittanut että haluaa vähän tietää asiakkaasta.
Tervehdin, Kerron että haluaisin tavata ja lyhyeen käynnin ja kysyn hintoja. Kerron lyhyesti itsestäni.
Saan Copy paste viestin, Tervehdyksen, hintalistan, ehdot. Lisäksi ei copypastena 17:45 olisin tavattavissa.
Niin kyllä me yleensä toteamme että jos ehdotamme että käy, se on jokseenkin sovittu se aika ja palveluntarjoajan ehdottamat jutut. Itse ilmoitin tässä, että Voisin tulla 1745 15min tai 30min koska kumpikin kävisi minulle ja aiemmin jo kerroin että en ole 2h tai pidemmälle ajalle tulossa. Samalla myös ilmoitin että laitatko osoitteen joka kuvastaa minun suustani sitä että olen tosissani tulossa, pidän sovittuna ja haluan tietää tarkan paikan mihin puolelle kaupunkia tulen ja olen valmiina hieman ennen 17:45.
Kun sain kysymyksen kumman ajan haluaisin ja tiedon ympäripyöreästi että xyz kadulla on paikka, olin joidenkin mielestä se "varottava, känninen, huumeissa, naistenhakkaaja, tinkaaja, hielle haiseva, ajat peruva, huonosti kommunikoiva runkkari" kun liikennevaloissa menin suomalaiseen tylyyn tyyliin vahingossa sanomaan kun nopeasti halusin kysyä että "Tarkka" kun olin juuri ihan tuurilla kääntymässä xyz kadulle ja siellä oli huonosti parkkipaikkoja.
Tähän yhteen ainoaan sanaan muuttui palveluntarjoajan asenne niin että ei ja hyvää päivänjatkoa. edelleen tämän jälkeen sain vielä keskusteltua ja vastaukseksi että "Eli 15min eitasaraha euroa".. Tämän jälkeen keskustelu menee edelleen huonolle mallille ja minä koitan sitä sovitella.
Kun se peruuntui, niin tottakai koin että peruuntuminen tapahtui täysin vain siitä syystä että palveluntarjoaja ei pitänyt tuosta yhdestä sanasta ja veti herneen nenään ja myös hieman kiireiseen aikaan oli itselleen varannut. Minä koin että minun aikaani meni 1h15min täysin hukkaan ja tähän syy oli pelkästään palveluntarjoajassa.
Miira
>Kiitos Isalle taas asioiden todella hyvästä sanoittamisesta - noin hyvään en itse olisi pystynyt.
Kiitos tässä olen samaa mieltä <sarkasm inserted here>
>Koska kysyjä ilmoitti lähtevänsä särkemään jotain seteliä ja viestinvaihto oli muutenkin töksähtelevää, en kokenut
Ilmoitin saman minuutin aikana HETI että voin maksaa ylihintaa se on ok.
Ehkä tässä on se että palveluntarjoajan kommunikointitaidot ovat vajavaiset, ehkä koulutus ja työ / kokemuspohja ei ole riittävä ja varmaan oli huono päiväkin ja pienet asiat ärsyttivät. Monet asiat miten voi käsittää asioita väärin. Yksi mitä pidän ja varmasti monet muutkin asiakkaat pitävät tärkeänä. Että heitä kunnioitetaan jollakin tasolla. Asiakaspalvelu on asiakaspalvelua ja silloin täytyy tietää ja osata käsitellä ja yrittää käsitellä erilaisia asiakkaita. Huonosti kirjoittavia, hyvin kirjoittavia, hieman ikäviä asiakkaita ja mukavia asiakkaita. Minä koen selkeästi hyvin pitkällisen kokemuksen tässä harrastuksessa, sekä omassa asiakaspalveltehtävissä ja harrastuksissa ja kaveripiireissäni, että minä olen Hyvin kirjoittava, mukava asiakas, sovitteleva ja ehdottomasti kunnioittava. Mutta vääryttä ja epäkunnioitusta siedän vain tiettyyn asti.
Kommenttini "opettele lukemaan" oli tarkoitettu loukkaukseksi kun olit jo perunut ajan käsittämättömästi, tuhlannut 1h15min aikaani ja vastasit minulle faktuaalisesti paikkaansapitämättömiä asioita kun epäkunnioitusta oli tullut jo liikaa. Siinä olet oikeassa että ei tietenkään enää tässävaiheessa meidän kannattanut jatkaa neuvottelua ei se olisi kummallekkaan ollut hyvä.
Palvelunostaja
> utta kun katsot aikajanaa niin toi viesti olisi lähtenyt 7 minuuttia ennen alkamisaikaa, eikä asiakas vielä edes tiennyt paikkaa
Niin siis olin onnistunut tuurilla ajamaan oikealle kadulle ja sain vasta kadun nimen tuolloin 17:38 ensimmäisen kerran. Eli aivan hyvin ja helposti olisin kerennyt. Olisin kerennyt silloin 17:42:kin vielä.
Ehkä tämä tähän minulta riittää. Halusin tuoda esille asian joka kirvoitti varmaan liian paljon keskustelua, mutta pääosin hyvää sellaista mielestäni mistä voidaan kaikki oppia, minäkin. En halua Miiralle pahaa, ei varmasti kukaan muukaan. varmasti suurin osa saa juuri sitä palvelua mitä kuuluukin ja kaikki toimii, joku ehdotti että tämän olisi voinut käydä kahdenkesken. Niin ehkä olisikin mutta jos toinen estää niin senjälkeen se ei onnistu. Itse olen hyvin sovittelunhaluinen.