Jääkiekon pelaamisella, nykyisin ihan vaan harrastetasolla. Eikä hupakkokäyntikään huono vaihtoehto ole.
Uutiset:
...
Tärkeää mulle kaikessa nollauksessa on oma rauha. Mulla sosiaaliset tilanteet kuluttaa akkua ja oma rauha lataa niitä.
KätköilyToinen asia, mitä pystyn tekemään tuntikausia ilman kuulokkeita tai muitakaan häiriötekijöitä on liftaaminen. Se rauhoittaa, kun keskittyy vaan siihen tien poskessa seisomiseen. Toki ei sovellu spontaaniksi nollaamiseksi. Jos aikaa ei ole lähteä ulos tai pidemmälle irtiotolle niin pelaaminen, kirjan lukeminen tai jonkun kivan asian opiskelu.
TRE kannattaa aloittaa ihan kurssin/lyhyen työpajan kautta. Mun ainakin oli vaikea saada sitä YouTubella alkuun, mut 2h kurssilla Helsingissä opin nopeasti.
Unohtui ihan kokonaan: painopeitto ja sit kans ihmiset painopeittoina. Liiskaaminen ja että mua pidellään tukevasti paikoillaan. Kaikenlainen "kapalointi" kuten peittoon rullautuminen burritoksi. Mulla on myös iso muovikelmutuskink (mummification). Se nollaa ja tiputtaa sellaiseen tiettyyn antautuneeseen tilaan tajuttoman hyvin ja nopeasti. Oon päässyt sen avulla ahtaanpaikankammosta yli.
Eikä pidä unohtaa kissa-/koiranpentuvideoita youtubesta
Usein tekis mieli vetää kännit ja käyttäytyä holtittomasti. Harvoin kuitenkaan tee niin 😆
Mä tykkään mennä katselemaan merta. Tai sitten raivosiivoan.
Joku mainitsi myös aromaterapian (jos joku asiakas tätä lukee, niin leamongrass kiitos 💌) ja oon sitä aina joogan ja kynttilöiden yhteydessä käyttäny. Sellanen spa meininki, millä harhautetaan aisteja johonkin mielekkääseen, jotta hermosto pystyy rauhoittumaan. Tai sit vaan craftailen jotain.
Kaamoksen aikana kerran vedetyt rehelliset kännit auttaa kevääseen.
Mutta et kaamoksen aikaan kännit...no siis ihan yleisellä tasolla...mitä mieltä oot naisten välisestä 3somesta?
Ei siis liity mihinkään aikaisempaan tässä ketjussa mitenkään.
Mut...miten ois jos joskus lähettäisiin vetään ihan muutama lasillinen? Vain muutama. Hei mä voin tarjoo.
Siis kun ollaan kollegoja.
Jookos?
Mun luokse voi kyllä tulla saunomaan! (:
Oon vaan tosi huono nauttimaan alkoholia tälleen valosan aikaan, mut yleinen hengailu on aina tosi jees.
Saunominen on kyllä hyvä mutta harmi että kaverini eivät kestä kauaa löylyissä. Menee aina yksinsaunomiseksi se loppuaika.
Unohtui ihan kokonaan: painopeitto ja sit kans ihmiset painopeittoina. Liiskaaminen ja että mua pidellään tukevasti paikoillaan. Kaikenlainen "kapalointi" kuten peittoon rullautuminen burritoksi. Mulla on myös iso muovikelmutuskink (mummification). Se nollaa ja tiputtaa sellaiseen tiettyyn antautuneeseen tilaan tajuttoman hyvin ja nopeasti. Oon päässyt sen avulla ahtaanpaikankammosta yli.
Nukun itse asiassa nykyään paremmin vähän ahtaissa tiloissa ja kaikenlaisissa kotoisissa pikku koloissa ja sopeissa kuin jossain valtameren kokoisessa sängyssä.
Saunominen on kyllä hyvä mutta harmi että kaverini eivät kestä kauaa löylyissä. Menee aina yksinsaunomiseksi se loppuaika.