Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten "nollaatte" itsenne  (Luettu 1370 kertaa)

Poissa Cece

• Sr. Member
  • Galleria (1)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten "nollaatte" itsenne
« Vastaus #20 : Maaliskuu 29, 2025, 23:48:38 »
Jääkiekon pelaamisella, nykyisin ihan vaan harrastetasolla. Eikä hupakkokäyntikään huono vaihtoehto ole.
Valon Soturi

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #21 : Maaliskuu 29, 2025, 23:50:43 »
Usein tekis mieli vetää kännit ja käyttäytyä holtittomasti. Harvoin kuitenkaan tee niin 😆

Mä tykkään mennä katselemaan merta. Tai sitten raivosiivoan.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #22 : Maaliskuu 29, 2025, 23:52:35 »
...

Tärkeää mulle kaikessa nollauksessa on oma rauha. Mulla sosiaaliset tilanteet kuluttaa akkua ja oma rauha lataa niitä.

Sama kuin Annalla ja lisäksi käymällä jossain rentouttavassa ja rauhoittavassa hoidossa tai muuten jonkin palveluntarjoajan luona.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Paikalla AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23 : Maaliskuu 30, 2025, 00:07:33 »
Unohtui ihan kokonaan: painopeitto ja sit kans ihmiset painopeittoina. Liiskaaminen ja että mua pidellään tukevasti paikoillaan. Kaikenlainen "kapalointi" kuten peittoon rullautuminen burritoksi. Mulla on myös iso muovikelmutuskink (mummification). Se nollaa ja tiputtaa sellaiseen tiettyyn antautuneeseen tilaan tajuttoman hyvin ja nopeasti. Oon päässyt sen avulla ahtaanpaikankammosta yli.

Nukun itse asiassa nykyään paremmin vähän ahtaissa tiloissa ja kaikenlaisissa kotoisissa pikku koloissa ja sopeissa kuin jossain valtameren kokoisessa sängyssä.

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
« Vastaus #24 : Maaliskuu 30, 2025, 00:26:28 »
Mieleni on aina vähän nollilla.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (142)
« Vastaus #25 : Maaliskuu 30, 2025, 04:30:26 »
Kätköily :D Toinen asia, mitä pystyn tekemään tuntikausia ilman kuulokkeita tai muitakaan häiriötekijöitä on liftaaminen. Se rauhoittaa, kun keskittyy vaan siihen tien poskessa seisomiseen. Toki ei sovellu spontaaniksi nollaamiseksi. Jos aikaa ei ole lähteä ulos tai pidemmälle irtiotolle niin pelaaminen, kirjan lukeminen tai jonkun kivan asian opiskelu.

Kätköily! Kyllä!  :headbang:
Mä en ole kovin luonnossa samoilija, mutta kätköilystä tykkään. Unohtuikin jo ihan...nyt muistiin, kiitos!

TRE kannattaa aloittaa ihan kurssin/lyhyen työpajan kautta. Mun ainakin oli vaikea saada sitä YouTubella alkuun, mut 2h kurssilla Helsingissä opin nopeasti.

Unohtui ihan kokonaan: painopeitto ja sit kans ihmiset painopeittoina. Liiskaaminen ja että mua pidellään tukevasti paikoillaan. Kaikenlainen "kapalointi" kuten peittoon rullautuminen burritoksi. Mulla on myös iso muovikelmutuskink (mummification). Se nollaa ja tiputtaa sellaiseen tiettyyn antautuneeseen tilaan tajuttoman hyvin ja nopeasti. Oon päässyt sen avulla ahtaanpaikankammosta yli.

Kiitos TRE vinkistä!  :inlove:
Ja painopeitto, joo, se on mulla myös käytössä. Auttaa mua rentoutumaan ja nukahtamiseen. Suosittelen kokeilemaan, jos jollain haasteita nukahtamisen kanssa.  :)

Eikä pidä unohtaa kissa-/koiranpentuvideoita youtubesta :laught:

No tämä! Mitä kaikkea sitä unohtaakaan...tää on ihan mahtava ketju!

Usein tekis mieli vetää kännit ja käyttäytyä holtittomasti. Harvoin kuitenkaan tee niin 😆

Mä tykkään mennä katselemaan merta. Tai sitten raivosiivoan.

Siis ihan silleen vaan yleisellä tasolla, mähän nautin naisista jotka osaa estottomasti vetää perseet ja sit voidaan olla holtitt..
No siis vain noin niinku yleisesti vähän huonostikäyttävät naiset on mun makuun. Ei liity nyt tähän mitenkään.

Mut ihan toiseen juttuun, miten ois jos joskus lähettäisiin vetään ihan muutama lasillinen? Vain muutama. Hei mä voin tarjoo.
Siis kun ollaan kollegoja.
Jookos? :)

Joku mainitsi myös aromaterapian (jos joku asiakas tätä lukee, niin leamongrass kiitos 💌) ja oon sitä aina joogan ja kynttilöiden yhteydessä käyttäny. Sellanen spa meininki, millä harhautetaan aisteja johonkin mielekkääseen, jotta hermosto pystyy rauhoittumaan. Tai sit vaan craftailen jotain.

Kaamoksen aikana kerran vedetyt rehelliset kännit auttaa kevääseen.

Leamongrass onkin tosi monipuolinen öljy. Tykkään.
Mä meinasin aikaisemmin suositella tapaamisiin ylang ylangia...mutta...se vaikuttaa ehkä liian herkästi eri ihmisiin hieman eri tavalla...
Siis se oli pitkään mun mielessä sellainen kiimaan saattava tuoksu, jota muutamalla henkilölläkin sen tajuttuani testailin, jaaaa, tuntui toimivan. Miehet ei jotenkaan tajunneet miksi niitä alkoikin äkkiä heti ovella panettaan pirusti ja mä olin kimpussa. :laught:
Mutta siinä on se vaikeus, että siiten taas toisille se voi sellaisenaankin, vain tosi tehokas unilääke.
Myös tuo tuli koettua kantapään kautta.

Minä: No heiii hani, miten ois... *lähestyy sohvalla hipsutteleen niskaa ja työntää tissejä tyrkylle"
Mies: En yhtään tiiä mikä muhun nyt iski, en tajuu, silmät ei ees pysy auk... *nukahtaa sekunnissa sohvalle*

Hmmmm. Joo, kuten sanottua. Mun täytyy opiskella noita vielä hieman lisää.

Mutta et kaamoksen aikaan kännit...no siis ihan yleisellä tasolla...mitä mieltä oot naisten välisestä 3somesta?
Ei siis liity mihinkään aikaisempaan tässä ketjussa mitenkään.

Mut...miten ois jos joskus lähettäisiin vetään ihan muutama lasillinen? Vain muutama. Hei mä voin tarjoo.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Seinäjoki ke 2.4.!

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #26 : Maaliskuu 30, 2025, 12:15:25 »
Tulee niin erilaisia angsteja joita sitten....
Käveleminen napit korvilla ja musiikki fiiliksen mukaan
Esim
https://youtu.be/e2L2v5Io4R8?feature=shared
Sudoku, Viskilasi hiljaisuudessa,
Kellunta silmät kiinni...

Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa IlonaTequila

• Sr. Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #27 : Maaliskuu 30, 2025, 12:47:29 »
Arjessa:
- sauna (ja avanto tai muu uiminen)
- orgasmimaraton
- luonnossa liikkuminen

Toisinaan (eli aina kun mahdollista):
- lapin erämaa
- merellä olo

Hyvä kainalo on myös aika jees 😁
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #28 : Maaliskuu 30, 2025, 14:49:49 »
Lainaus
Mutta et kaamoksen aikaan kännit...no siis ihan yleisellä tasolla...mitä mieltä oot naisten välisestä 3somesta?
Ei siis liity mihinkään aikaisempaan tässä ketjussa mitenkään.

Mut...miten ois jos joskus lähettäisiin vetään ihan muutama lasillinen? Vain muutama. Hei mä voin tarjoo.

Mun luokse voi kyllä tulla saunomaan! (:

Oon vaan tosi huono nauttimaan alkoholia tälleen valosan aikaan, mut yleinen hengailu on aina tosi jees.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2025, 14:52:00 kirjoittanut Mmeoww »
💌 12-13.4 Turku, Mmeoww & Emilia 💌
💌13-15.4 Turku, outcall Mmeoww 💌

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #29 : Maaliskuu 30, 2025, 16:46:56 »
Täällä on monesti toi saunominen mainittu,joten vääjäämättä lähtee mielikuvitus liikenteeseen, että minkälaisen saunaporukan teistä upeista naisista oikein saisikaan kasaan🤔 ainakin niin kuuman,että olisiko edes tarvetta sitä hikihuonetta enää erikseen lämmittää,melkosen varmasti itellä ujous hikikarpalot puskisi pintaan,jos tommottisen poppoon saunamajuriksi pääsisin ja viimeistään siinä vaiheessa haihtuisin sulaen pois,kun ovi aukeaisi ja sieltä saapuisi levi ynnä ylläs vieretysten värähdellen ja hetkeä myöhemmin heidän upea haltiattarensa vapaata paikkaa etsimään,minne pyllynsä parkkeerata.

Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
« Vastaus #30 : Maaliskuu 30, 2025, 19:55:56 »
Saunominen on kyllä hyvä mutta harmi että kaverini eivät kestä kauaa löylyissä. Menee aina yksinsaunomiseksi se loppuaika.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (142)
« Vastaus #31 : Maaliskuu 30, 2025, 20:18:42 »
Mun luokse voi kyllä tulla saunomaan! (:

Oon vaan tosi huono nauttimaan alkoholia tälleen valosan aikaan, mut yleinen hengailu on aina tosi jees.

Hei beibi, mä voin tarjoo kyllä holittomiakin juomia, ihan mitä sä haluut...  ;)

Terv. Limainen tätinainen 

:laught:

Saunominen on kyllä hyvä mutta harmi että kaverini eivät kestä kauaa löylyissä. Menee aina yksinsaunomiseksi se loppuaika.

Siis...nyt alkoi vähän kiinnosteleen, et mitä sä siellä saunassa teet?
Mä laitoin jo kuvat tuonne kuvaketjuihin miten mun kaa se saunominen menee. ;D

Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Seinäjoki ke 2.4.!

Poissa Piedro79

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #32 : Maaliskuu 30, 2025, 20:52:11 »
Pullo kossua rentouttaa  :boozing:
Rapatessa roiskuu!

Poissa Kimalainen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : Maaliskuu 30, 2025, 22:18:25 »
Puutarhassa puuhailua ja ruusujen kasvatusta ja niiden kauneutta ihaillen. Patikointi,maastopyöräily ja lomailu.

Poissa torimies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #34 : Maaliskuu 30, 2025, 22:28:43 »
Torimies ei ollut tänään torilla, vaan lähimetsässä. Tuuli oli kallistanut talvella yhtä kuusta toista kuusta vasten. Sahasin kallellaan olleen kuusen aluksi juuren läheltä poikki, mutta kuusi pysyi edelleen ns. konkelossa.

Aika riskialtista puuhaa aina noiden selvittely, mukana oli moottorisahan muitakin työvälineitä. Loppujen lopuksi sain kuusen irti konkelosta järkeilyn ja lihasvoiman avulla. Koko ajan täytyi olla aistit herkkinä, ja edetä varovasti keskittyen täysin siihen mitä tekee. Unohtuivat kyllä Trumpit ja Putinit hetkeksi.

Nyt ovat lihakset hellinä suihkun jälkeen. Parempaa treeniä kuin kuntosali, ainakin omasta mielestäni. Kyllä siinä hikikin tuli, kun sitä konkeloa heilutteli.

Poissa TheLollipop

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #35 : Maaliskuu 30, 2025, 22:57:18 »
Mulle ehdottomasti saunassa käyminen. Mikään ei nollaa tätä pääkoppaa paremmin. Pari kylmää tölkkiä kaveriks mukaan ja ehdottomasti yksin omassa rauhassa.

Toinen hyvä tapa on nörttinä jonkun kivan pikku projektin koodaus/rakentelu. En tiedä mikä siinä koodauksessa rauhottaa... Kait se loogisuus ja ongelmanratkonta eikä kukaan oo yleensä häiritsemässä.

Toki rehellisyyden nimissä pitää myöntää, että minut oikeasti tuntevat tietävät et tyhjää humisee korvien välissä aina eli ei paljoo nollailtavaa löydy vaikka haluis.

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #36 : Maaliskuu 30, 2025, 23:02:10 »

Nukun itse asiassa nykyään paremmin vähän ahtaissa tiloissa ja kaikenlaisissa kotoisissa pikku koloissa ja sopeissa kuin jossain valtameren kokoisessa sängyssä.

Oh siis painopeitto todellakin!

Ja sit yks mitä teen kans, isojen projektien jälkeen menen Flamingoon k21 puolelle loikoilemaan matalaan altaaseen ja saunomaan erilaisiin saunoihin niin pitkäksi aikaa, että tunnen oloni keitetyksi makaroniksi. Se on aivan ihanaa, toisinaan usksllan jopa pulahtaa kylmävesialtaaseenkin. Sen jälkeen on erittäin nollattu olo.
💎 Oulussa synttärihuumaa 1.-3.4. 💎

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #37 : Maaliskuu 30, 2025, 23:05:10 »

Mulla on tää sama ongelma! Millon saunotaan yhdessä? Tai siis mä en kestä kerralla kauaa mutta taukojen kanssa voin saunoa vaikka kuinka kauan. Ja yleensä mä haluan paljon kovemmat löylyt mitä muut haluaa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2025, 23:07:34 kirjoittanut AnnaB »
💎 Oulussa synttärihuumaa 1.-3.4. 💎

Paikalla AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #38 : Maaliskuu 30, 2025, 23:07:44 »
Anteeksi että oon just sellainen lussujen, lempeiden, pitkien löylyjen saunakaveri 🥹 Nousee vaan pulssi saunassa joskus muista syistä niin ei voi repiä siihen ämpärikaupalla vettä päälle tai kuolee

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
« Vastaus #39 : Maaliskuu 30, 2025, 23:19:54 »
Ai mitäkö siellä saunassa teen?

Saunon. 😄
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2025, 23:22:33 kirjoittanut Thor Patsas »