Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä harmitti tänään ?  (Luettu 236360 kertaa)

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1720 : Maaliskuu 31, 2025, 21:12:17 »
Taas on alkaneet vaaralliset ajat läpi vuoden oikeasti pyörällä ajaville. Skuuttailijat ja sähkö"pyöräilijät"  :whipping:

Myös yksinkertaisten suojatiesääntöjen noudattaminen näyttää olevan joskus äärimmäisen vaikeaa. Jos pyörää ei "voi" taluttaa, kuuluu se vain muulta liikenteeltä suljetulle radalle.

Pyörällä saa ajaa suojatiellä, jos nyt puhutaan Suomen tieliikennelaista. Väistämissäännöt tuntuu olevan vaikeita kaikille ryhmille, mutta riippuu ihan siitä millä itse liikkuu, minkä ryhmien toilailu jää mieleen.

Toki. Kunhan noudattaa lakia. Kukin voi itse lukea sieltä säännöt, en niitä tähän kopioi.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Frank Debil

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #1721 : Huhtikuu 01, 2025, 01:49:25 »
Kellojen siirto.. ja nyt tarkoitetaan ajan siirtoa, ei jonkun kaappikellon raijaamista uuteen paikkaan. Aivan helvetisti ärsyttää joka kerta kun rytmi sekoaa. Eikä loppua näy..

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #1722 : Huhtikuu 01, 2025, 06:12:51 »
Tahallaan tehty "joo oon 2min päästä siellä" -ohari.
Faija vainaalle 2min oli joskus 3kk. Nämä aika käsitykset ovat niin suhteellisia. Ja sitten muistan senkin että se mulkku sanoi "nähdään poika viikon päästä". Siinä meni kymmenen vuotta

Täytyy myöntää että itse olen pikkasen petrannut tästä
KäteenHeiluttaja

Poissa Paroni

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #1723 : eilen kello 12:51:03 »
Kun en eilen varannut tälle päivälle PT aikaa ja nyt panettaisi ja ketään ei saa kiinni, joko ei samalle päivälle onnistu, ovat matkoilla, kipeänä jne.

Olisipa joku horopäivystys mistä voisi vain valita heti vapaana olevat :)

Poissa Frank Debil

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #1724 : eilen kello 22:39:19 »
Harmittaa kun hupsu valitsi petikaverikseen tänään sijastani nukkumatin.. Lienee tuolla prkleen kellonajan siirtelyllä ollut osansa asiassa.

Häipyy aamulla kotimaahansa niin uusi yritys ei ehkä toteudu ihan vähään aikaan.. tai enää koskaan:(

Paronin ehdotus on loistava! Tosieskoon tms. saisi varmasti rakennettua kalenterin mistä näkisi vapaat ajat.. Helpottaisi kyllä kaikkien elämää..