Oisko Lahdessa ilmoittelevasta Camillasta kellään mitään kokemuksia?
Uutiset:
Hyvä se on. Camillasi antaa paljaalla ja vihtyy pari päivää extraa ihan ilmaiseksi jos on douppia tarjolla. Avas oven jonkunlainen lasipiippu suussa. Jotain peukkua kuulemma poltteli. Pillupallobileet! Ei koskaan enää. Tyttö tarvii lääkäriä.. eikä tässä vielä kaikki! Kaupan päälle veloituksetta tippuri kotiinviemisiksi..
Ottamatta sen enempää kantaa puhuuko joku paskaa niin huomasin että aika lailla on tuo ikä muuttunut.. nyt on 37 v kun vielä pari vuotta sitten ilmoitti olevansa alle 30 v.. ja minimi olisi ollut tunnin tapaaminen..ja muistaakseni sopuhintaan 300..
Mä vähän epäilin Camillasi dissausta kamahuoraksi ja päätin ottaa riskin, ja soittaa. Jo puhelussa selvis, että Camilla on vanha tuttu ja ollaan tavattu useamman kerran - tätä vähän kuvista epäilinkin, mutta varmahan ei voi olla. Camilla on ollut muutaman vuoden pois kuvioista ja palasi eri käyttäjänimellä markkinoille.
Tapasin Camillasi tänään ja sama vanha pt avasi oven iloisesti seksikkäissä hepeneissä. Iloista ja jutustelua ja asiaan, kroppa on todella timmissä kunnossa ja sitä peppua oli ihana katsella, kun häntä takaapäin ajoin. Lopetus suuhun mistä pidän erityisesti.
Eli joko edellinen kommentti tautisesta kamapäästä ei pidä paikkaansa, tai mulla on käynyt helvetin hyvä tuuri useamman kerran. Tiedä näistä.
Ainakin 3-4 vuoden takaa kokemus että veti piriä kyseinen pt.Jos tuo nyt jotain haittaa niin kiva tietää ennen ostopäätöstä.Olisi ainakin vauhdikkaat touhuilut sitten.
Mä vähän epäilin Camillasi dissausta kamahuoraksi ja päätin ottaa riskin, ja soittaa. Jo puhelussa selvis, että Camilla on vanha tuttu ja ollaan tavattu useamman kerran - tätä vähän kuvista epäilinkin, mutta varmahan ei voi olla. Camilla on ollut muutaman vuoden pois kuvioista ja palasi eri käyttäjänimellä markkinoille.
Tapasin Camillasi tänään ja sama vanha pt avasi oven iloisesti seksikkäissä hepeneissä. Iloista ja jutustelua ja asiaan, kroppa on todella timmissä kunnossa ja sitä peppua oli ihana katsella, kun häntä takaapäin ajoin. Lopetus suuhun mistä pidän erityisesti.
Eli joko edellinen kommentti tautisesta kamapäästä ei pidä paikkaansa, tai mulla on käynyt helvetin hyvä tuuri useamman kerran. Tiedä näistä.
Owona lopetus?
Entäpä hintataso?