Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Taas on mietittävää...  (Luettu 1207 kertaa)

Poissa BlueEyedMan

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Taas on mietittävää...
« : Huhtikuu 06, 2025, 22:16:12 »
Törmäsinpä reissuillani erääseen eksoottiseen kaunottareen joidenkin vuosien takaa. Itse en aluksi häntä tunnistanut, mutta tuli hyvä mieli kun huomasin kenestä oli kyse ja sittenhän siinä kävi kuten arvata saattaa ja minkäs mies silloin voi tehdä kuin parhaansa.

Vietiinköhän minua vain kuin pässiä narussa vai voiko jonkun asiakkaan kanssa olla sen verran kivaa että kehutkin voivat olla aitoja ja vuosien takaakin voi ihmisen muistaa näissä ympyröissä? Vai onko tämä vain todella hyvää taitoa ammattilaiselta?

Mietinköhän herkkänä poikana taas ihan liikaa...

Miten näette asian?

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Taas on mietittävää...
« Vastaus #1 : Huhtikuu 06, 2025, 22:37:24 »
Älä ota itseesi, mutta näillä tiedoilla sanoisin, että hyvää palvelua ja myyntiä.

Hyvä hupakko osaa luoda asiakkaalle fiiliksen, että tämä on se maailman tärkein ihminen. Tyytyväinen asiakas tulee takaisin
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 06, 2025, 22:38:55 kirjoittanut FortySexN2 »

Poissa Hupi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : Huhtikuu 06, 2025, 22:40:27 »
Kyllähän hyvä kohtaaminen jää muistiin ja tulee välillä mieleen varsinkin jos siinä on ollut jotain erikoista tilanteeseen tai aikaan liittyvää, vaikka aikaa olisi kulunut ja tapaamisia olisikin ollut välissä.

Varmasti niin käy myös joskus pt:ille ja sehän on vain kivaa että taas kun kohtaa niin molemmilla on tapaamisesta heti hyvä fiilis.
 :headphones:

Poissa Hupi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : Huhtikuu 06, 2025, 22:41:14 »
Älä ota itseesi, mutta näillä tiedoilla sanoisin, että hyvää palvelua ja myyntiä.

Hyvä hupakko osaa luoda asiakkaalle fiiliksen, että tämä on se maailman tärkein ihminen. Tyytyväinen asiakas tulee takaisin

Tämäkin on aivan totta.

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (10)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #4 : Huhtikuu 07, 2025, 00:00:28 »
En voi puhua muiden puolesta enkä osaa sanoa tuohon juuta enkä jaata että muistaako joku vuosien päästä kun en ole vuosia alalla ollut. Joku pidempään hommia tehnyt voinee kommentoida paremmin.

Mutta yleisesti ottaen en oo ihan varma millaisiksi roboteiksi meitä joskus kuvitellaan. Alalle kun kuitenkin hakeutuu paljon äärimmäisen empaattisia ja ihmisläheisiä henkilöitä, joten miksi ei voisi muistaa asiakkaitaan?
Now let your lovin' flow real sweet and slow 🍓

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #5 : Huhtikuu 07, 2025, 00:06:15 »
Itsekään en voi vuosien kokemuksella sanoa, mutta kyllä mä ainakin muistan erityisen hyvät tapaamiset sillä tavalla, että kasvot yhdistyy muistoon. Välttämättä en siis muista etukäteisviestinnän yhteydessä koska mulla on surkea nimimuisti, mutta livenä kohdatessa muistan kyllä jos on ollut erityisen mieleenpainuva tapaus.
💎 Pasila 22.-23.4 💎

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #6 : Huhtikuu 07, 2025, 00:15:16 »
Ois välillä ihan kätevää ettei muistaisi ihan niin paljoa 🙃 Ehkä aika tekee tehtävänsä
Now let your lovin' flow real sweet and slow 🍓

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Huhtikuu 07, 2025, 01:43:13 »
On mahdollista että törmäsit hyvään aspaan
1) hän muisti sinut. Nuorempana hommin aspaa ei niin yleisen harrasteen erikoismyymälässä. Asiakkaita varmastikin enemmän kuin liukuhihnaa tekevän pt:n kk keskiarvo. Kyllä mä muistin vuosia vähintäänkin gaussin käyrän ääripäät, mulkut ja hyvät tyypit. Ja asiakaskohtaaminen oli lähtökohtaisesti vähemmän intiimi ja lyhyempi kuin pt:llä.
2) hän sai sinut kokemaan, että muisti sinut.

Mun mielestä nämä suoritukset tässä lajissa on ihan yhtä hyviä asiakkaalle. Suorituksena arvostan enemmän vaihtaria 2. Ihan vain siksi, että se on vaikeampi, varsinkin jos kyse on varttia pidemmästä ajasta.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #8 : Huhtikuu 07, 2025, 06:23:30 »
Jos maksoit tästä tapaamisesta, niin ei kannata liikoja jäädä miettimään. Kyllä monia asiakkaita useankin vuoden jälkeen voi muistaa, jos niissä on ollut jotain spesiaalia. Ja spesiaalilla EN tarkoita kemiaa tai ihastumista, vaan se voi olla vaikka asiakkaan hassu puheääni, erikoiset toiveet tai erityisen karvainen vartalo esimerkiksi. Ja vaikka seksityöntekijä muistaisi sinut siksi, koska olit niin kiva, niin voit silti olla yksi niistä sadasta, joita kohtaan hyvä asiakaspalvelu on hieman helpompaa suorittaa.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #9 : Huhtikuu 07, 2025, 08:06:14 »
...voiko jonkun asiakkaan kanssa olla sen verran kivaa...
Varmasti voi. Älä kuitenkaan harhaudu kuvittelemaan kihlojen ostamista :sheep:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Paikalla Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #10 : Huhtikuu 07, 2025, 09:22:24 »
En voi puhua muiden puolesta enkä osaa sanoa tuohon juuta enkä jaata että muistaako joku vuosien päästä kun en ole vuosia alalla ollut. Joku pidempään hommia tehnyt voinee kommentoida paremmin.

Mutta yleisesti ottaen en oo ihan varma millaisiksi roboteiksi meitä joskus kuvitellaan. Alalle kun kuitenkin hakeutuu paljon äärimmäisen empaattisia ja ihmisläheisiä henkilöitä, joten miksi ei voisi muistaa asiakkaitaan?

Vahvasti tämä ☝️ Anni kyllä aina vie sanat miun suusta ja toisinaan sanoittaa asioita mitä en itse osaa sanoittaa.
Oulussa 😘

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #11 : Huhtikuu 07, 2025, 13:18:00 »
Aloin muistelemaan, että tästä asiakkaan muistamisesta oli aikanaan pidempikin lanka täällä ja pienellä kaivamisella se löytyikin:
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,8653.0.html

Äkkiseltään tuon langan kommenttien lopputulema taisi olla se, että keskimäärin myyjät tuntuvat muistavan asiakkaansa aika hyvin. Yksi helmi-poiminta tuosta ketjusta:
Kyllä he tuppaa jäämään mieleen, hekin keitä nähnyt kuin kerran vaan. Minun mieli on iso ja sinne mahtuu useampikin samaan aikaan :inlove:

Ja kyllä se täsmää myös omiin kokemuksiin, että myyjät muistaa. Kolme kokemusta tältä talvelta:

1) paikkakunnalla, jossa käyn hyvin harvoin, kävin nyt talvella pt:llä, jonka olin tavannut yli yli kaksi vuotta sitten. En maininnut viesteissä enkä tullessa, että oltiin tavattu aiemminkin. Mutta sitten hän teki minulle yhden spesiaalin erikoisjutun, josta erityisesti tykkään. Kysyin, että miten hän sen keksi tehdä. Vastasi, että sinähän kerroit erityisesti tykkääväsi siitä silloin viime kerralla  :inlove:

2) Laitoin talvella viestiä pt:lle, jonka olin tavannut reilun parisen vuotta sitten. Tapaamispäivän aamupäivänä häneltä tuli viesti, että "tykkäisitkö taas siitä ja siitä asusta niin kuin viime kerralla".  :inlove:

3) Menin edellisenä talvena tapaamani pt:n luo vuoden tauon jälkeen. En tullut laittaneeksi asutoivetta mutta niin hän vain siellä odotteli minun makuuni olevassa asussa ja totesi eteisessä, että "muistanko oikein, että tykkäät tällaisesta tyylistä"? Olin myyty :inlove:

Ja sanottakoon nyt selvennykseksi, että minun asutoiveet ei ole mitenkään poikkeuksellisia tai erikoisia, että niistä itsessään muistaisi  ;)

Mutta on kyllä sitten kokemusta sellaisistakin, jotka eivät ole tuntuneet muistavan lainkaan eivätkä edes yrittäneet esittää, vaikka edellisestä ei olisi niin pitkäkään aika. Mutta sanoisin, että useampi on muistanut kuin ei ole muistanut.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 07, 2025, 13:24:49 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #12 : Huhtikuu 08, 2025, 09:14:47 »

anni vei taas kerran jalat suusta, mekin ollaan ihan ihmisiä vaan! välillä naamat saattaa jäädä mieleen vuosienkin takaa, eikä se välttämättä edes vaadi mitään sen kummempaa. parikin kertaa on käynyt niin että asiakkaan kanssa ollaan vastaanotolla yhdessä mietitty että hetkinen, mehän tosiaan ollaan tavattu aiemminkin, jopa melkein kymmenen vuotta sitten :D
tampereella nähdään! terkuin ihana isa 😘