Itse aijon käydä huomenna suorittamassa velvollisuuteni.
Itse aijon käydä huomenna suorittamassa velvollisuuteni.
Uutiset:
Samoilla linjoilla Patsaan kanssa. Vihersyöpää ei tarvita mihinkään.Samoilla linjoilla myös. Äänestin entistä duunikaveriani.
... tiistaina tulee pienpuoluetentti telkkarista, jossa kaikki eduskunnan ulkopuolella olevat puolueet keskustelevat... Siellä on nazista eläinten oikeuspuolueeseen äänessä.
En ole vielä, mutta valintaa helpottaa, kun tiistaina tulee pienpuoluetentti telkkarista, jossa kaikki eduskunnan ulkopuolella olevat puolueet keskustelevat... Siellä on nazista eläinten oikeuspuolueeseen äänessä.
Eli joita en tule äänestämään.
Käyty äänestämässä ennakkoon (kuten aina) koska se on itselle kätevintä; varsinaisina vaalipäivinä ei tule sitten "pakkotahtista" liikkumista eikä turhaa jonottelua.
Käyty äänestämässä ennakkoon (kuten aina) koska se on itselle kätevintä; varsinaisina vaalipäivinä ei tule sitten "pakkotahtista" liikkumista eikä turhaa jonottelua.
Tuosta jonottamisesta tuli mieleeni, että nykyään taitaa ennakkoäänestäminen olla jo niin suosittua, että se jonottelu on tullut ennakkoäänestämiseen. Lisäksi ennakkoäänestäminen kestää kauemmin, joten sekin synnyttää jonoja. Itse en muista, että vaalipäivänä olisi koskaan ollut jonoa. Toki tässä on varmasti paljon vaihtelua eri äänestyspaikkojen ja kellonaikojen välillä.