Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Virolaiset  (Luettu 2046 kertaa)

Poissa M. I. N. Ä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Virolaiset
« : Huhtikuu 09, 2025, 18:29:22 »
Nippu virolaisia saapunut ouluun soitin 5 numeroon jokainen löi luurin korvaan ei keretty ees tervehtiä😂

Poissa Reindeerman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Virolaiset
« Vastaus #1 : Huhtikuu 09, 2025, 20:07:42 »
Mitenkähän he sitten saavat rahaa jos ei kiinnosta? Joskus aikaisemmin soitin yhdelle niin alkoi kiroilemaan 😁

Poissa M. I. N. Ä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Huhtikuu 09, 2025, 20:12:03 »
Niimpä hyvin erikoista käyttäytymistä kauniita hyvä kroppaisia naisia mut saa mun puolesta olla rauhassa ja ilman euroja huomenna sutinaa kans tapaaminen☺️

Poissa Mie

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : Huhtikuu 09, 2025, 21:51:15 »
Niimpä hyvin erikoista käyttäytymistä kauniita hyvä kroppaisia naisia mut saa mun puolesta olla rauhassa ja ilman euroja huomenna sutinaa kans tapaaminen☺️

Pidä Sutinaa kuin kukkaa kämmenellä! Hän on mun mielestä niin mahtava ihminen tässä genressä ettei ole tainnut tulla toista vielä vastaan 30 vuoden kokemuksella hupakoissa käynnissä. :headbang:

Poissa Majemies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Huhtikuu 10, 2025, 00:43:12 »
Nyt on kyllä hyvät markkinat Oulussa anni sutina meri yn  muita paras ilmoitus Nyt vain puuttuu sitä voi jokainen arvailla.nim kokemusta.

Poissa Anders

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Huhtikuu 15, 2025, 10:23:50 »
Ite kyllä vähän veikkaan ettei tuolla ole kuin yksi ja sama "virolainen" venakko usealla eri ilmoituksella. Kyseessä on sitten lyhyt ja lihava yli nelikymppinen mature eikä kuvien mukainen nainen. Osassa ilmoituksista tosin on omiakin kuvia joukossa.

Poissa Juh4ni

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Huhtikuu 15, 2025, 23:08:27 »
Samaa mieltä että kaikissa sama nainen, korjatkaa toki jos joku käynyt

Poissa Anders

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Huhtikuu 16, 2025, 00:17:32 »
Samaa mieltä että kaikissa sama nainen, korjatkaa toki jos joku käynyt

Sen verran korjaan itseänikin, että on niitä varmaan sentään kaksi naista. Vaalea ja tumma. Tää vaaleahiuksinen spammii aina kymmeniä ilmoituksia naapuriin ja realiinkin pari kolme. Tää on tosiaan lihava, lyhyt, yli nelikymppinen vittumaisen oloinen venäläisnainen huonolla asenteella. Oon nähnyt useamman kerran kun on ollut samassa asunnossa joissa oon vieraillut toisen venakon luona.

Tummahiuksisia venakkoja kans liuta naapurisivustolla. Niistä myös veikkaan että niiden ilmojen takana on vain yksi nainen, mutta siitä ei ole tarkempaa tietoa minkälainen on kyseessä.

Poissa Reindeerman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Huhtikuu 16, 2025, 00:25:32 »
Soitin kerran yhdelle "satkulla koko hoito" ja kyllä siellä vastattiin suomen kielellä, mutta venäläisellä aksentilla. Lupasin soittaa myöhemmin uudestaan  :drinking:

Poissa Majemies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Huhtikuu 16, 2025, 01:08:31 »
Harvinaisen hankalan olosia kun soitin