Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: miten määrittelet liukuhihnan?  (Luettu 3217 kertaa)

Poissa saapasjalkakolli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: miten määrittelet liukuhihnan?
« Vastaus #40 : Huhtikuu 13, 2025, 16:24:12 »

Tämä oli hyvä nosto. Tuo nopeaan laukeamiseen pyrkiminen (jos kyseessä ei ole pikahoito) on yksi pahimmista tunnelman pilaajista. Silloin asiakas joutuu pakostakin menemään puolustus- ja jarrutusmoodiin, joka pilaa koko idean.

Vaan jos meininki on tuo, ei sitä ehkä halua edes jäädä pidemmäksi aikaa. Jää ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi.

Poissa Hupi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #41 : Huhtikuu 13, 2025, 16:56:18 »
Mutta vastaus kysymykseen, ei sitten kenellekkään henkilökohtaisesti.

Liukuhihna on palvelua jossa esim 30min tai 45min tai 60min ajalla 10-15min kohdalla aletaan hoputtaan "Etköö jo tule, no runkkaa ittes loppuun". Yleensä tätä on tiedossa ulkomaalaisten pt:iden kanssa.

Sitten kun lähdet ulos niin huomaat että seuraava tulee käytävässä vastaan puhelinta tuijottaen eli läpyn voi heittää mennessä.
(tätä sitten taas on monesti luvasa useampienkin suomi mimmien kanssa).

Ja saa tietty ollakkin, jotenkin se vaan tuo tietyn negatiivisen fiiliksen että en ehkä toista kertaa käy koska en halua tavata muita turskia matkalla ulos.

Poissa saapasjalkakolli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #42 : Huhtikuu 13, 2025, 17:00:05 »
^ Jep, se on kyllä ihan viimeinen juttu, jos saapuessa tai lähtiessä spottaa toisen asiakkaan. Hyi! Me ei kaikki olla mitään ryhmäseksi-ihmisiä.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #43 : Huhtikuu 13, 2025, 17:03:38 »
Kylpyhuoneen lattia on mun asunnossa kyllä aina märkä, koska käyn itse suihkussa mahdollisimman lähellä asiakkaan saapumista, oli tauko ollut minkä pituinen tahansa.
Entä siinä tapauksessa että asiakas toivoo yhteissuihkua kanssasi alkuun? Onko sinulla tällainen palvelu valikoimissasi ja käytkö siinäkin tapauksessa suihkussa juuri ennen vierailua?

Et kysynyt multa, mutta vastaan silti 😁 Koska mä käyn. Pesen pillun ja perseen saippualla ja sheivaan sääret ja kainalot. Siinä olisi erotiikka kaukana asiakkaan sitä katsellessa 😁

Käyn ennen asiakasta ja laittaudun hieman asiakasta varten. Mielelläni käyn vielä asiakkaan kanssakin tapaamisen alussa ja lopussa.
-Dancing 'round the tombstones
Cemetery thighs alive, young and breathing
-Rosa Norman 💌
Turuus taas toukokuun puolivälissä!

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #44 : Huhtikuu 13, 2025, 17:34:52 »
Voi toivottavasti tästä ei nyt kukaan loukkaannu, ja ehdottomasti jos puolentunnin palvelu sisältää kaiken oven avauksesta sen sulkemiseen perässä niin ymmärrän ja hyvä niin.
 :inlove:

Mielestäni hyvä kiireetön tapaamiskokemus on seuraavan lainen.
Asiakas tilaa vaikka 30min ajan niin pt merkkaa ajaksi 40-45min ja 25min ajasta pitäisi kulua palveluun/seksiin, sama jos tilataan 60min aika niin kalenteriin merkataan välittömästi 75min ja ystävällisesti 55min kohdalla aletaan ohjaan ulos.
 :kiss:

Perustelut:
1. Ollaan tultu paneen, ei suihkutteleen joten aika pitäisi käyttää panemiseen. ( toiseen lankaan jo laskinkin suihkuttelulle kuluneen ajan hinnan )

2. En tiedä muuta alaa missä ajasta voisi laskuttaa yli 200€ tunnilta ja pelattaisiin kuitenkin minuuteilla, tästä syystä pitää olla pelisilmää.
 :behind:

3. Kyse on kuitenkin kemioista ja fiiliksistä miten kohtaa, eli joskus olen lähtenyt 15min ennen ajan päättymistä koska se on riittänyt ja joskus on mennyt hieman (5-10min) yliajalle.

Mutta silloin mielestäni pt:n pitäisi miettiä myös sitä että "hetkinen toi tyyppi käy 4 kertaa kuukaudessa minun luonani, nillitänkö 10 minuutista?"

Tietysti jos tulee asiakkaita jotka väkisin venyttää 30min aikaa tyyliin tuntiin tai yli niin se on eri asia.
Ihanaa kevättä kaikille :sheep:

Olen hieman samoilla linjoilla, kiireettömien tapaamisaikojen pitäisi kestää 5 - 10 minuutin liukuma. Siksi juuri se 30 minuutin tauko asiakkaiden välissä kuulostaa tosi tiukalta. Joskus aikaa voi mennä asiakkaalla löytää esim. oikea huoneisto 2 - 3 minuuttia harhailua, sitten laitetaan suihkuun pari kolme minuuttia lisää. Sitten vielä lähtiessä uudestaan tarvitsisi ehkä uuden nopean suihkun ja vaatteet päälle. No 30 minuutin tapaaminen on täten 20 minuuttinen. Mutta jos palveluntarjoaja haluaa olla kiireetön, niin annetaan sen 30 minuutin hieman liukua, 30 minuuttia voisi liukua 5 minuuttia, sitä ei tarvitse tietenkään ilmaista sanoin. Ehkä jos aika on tiukka 30 minuuttia, sellaisen palvelun voi sitten ilmaista jollain sellaisin termein kuin "pikapano". Jos ilmoituksesta saa kuvan, että palvelu on kiireetöntä ja rentoa, silloin jotenkin olettaa, että 30 minuuttia on nimen omaan armollinen 30 minuuttia, ja vaikka se veisi aikaa 40 minuuttia bootata asiakas ulos ovesta, se on silti 15 minuuttia vähemmän kuin armollinen 45 minuuttia jne.

No niin, nämä on näitä.

Mulla liukuu juurikin näin. Silti moni asiakas pelkää vievänsä multa aikaa sillä, että ohjaan suihkuun vasta maksetun ajan jälkeen. Jos joku nyt haluaisi jäädä sinne suihkuun asumaan, joutuisin huomauttamaan että nyt olis aika pukeutua. Sitten siinä perus small talkit, juotavan tarjoamista ja heippa halia ja pusua poskelle. Tämän liukuma-ajan jälkeen käyn itse suihkussa ja hoidan valmisteluja seuraavaa varten. Toki kun asiakas on suihkussa katsahdan peiliin, pyyhin meikit jos ovat levinneet ja freesaan itseäni tätä suihkussa olevaa asiakasta varten, jotta hänet matkaan saatteleva hupsukka olisi edelleen kaunista katseltavaa 😊
Oulussa 😘

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #45 : Huhtikuu 13, 2025, 17:43:43 »
Mulla kanssa liukuva aika. Kellon kanssa kilpaa paneminen ei oo se juttu mun kanssa. Esim. 30min aika on yleensä suihkuttelujen ja rupattelujen kanssa 45min. Ja väli seuraavaan asiakkaaseen saattaa olla päivästä kolmeenkin viikkoon 😅

Vähän tosin rupes kuumottelemaan, että jos sattuukin naapuri tulemaan käytävässä asiakasta vastaan puhelin kädessä, niin vedetään liukuhihnapäätökset..
*pikkuPullea mature*

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #46 : Huhtikuu 13, 2025, 17:48:57 »
Mutta vastaus kysymykseen, ei sitten kenellekkään henkilökohtaisesti.
...

Sitten kun lähdet ulos niin huomaat että seuraava tulee käytävässä vastaan puhelinta tuijottaen eli läpyn voi heittää mennessä.

Usein harrastan 30-60 min aikoja.

Kerran nauratti, kun joku nuori, täysi-ikäinen, pyrki jälkeeni samalle pt:lle. Hän näytti jännittävän tapaamista.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Miira N

• Newbie
« Vastaus #47 : Huhtikuu 13, 2025, 17:51:16 »
Entä siinä tapauksessa että asiakas toivoo yhteissuihkua kanssasi alkuun? Onko sinulla tällainen palvelu valikoimissasi ja käytkö siinäkin tapauksessa suihkussa juuri ennen vierailua?

En mene asiakkaiden kanssa suihkuun ollenkaan. Ehkä jossain yön yli kestävässä tapaamisessa se olisi ok, mutta muuten tykkään olla valmiina asiakasta varten niin oikeassa mielentilassa kuin sopivassa vaatetuksessa. Tuo itselle sopivan fiiliksen.
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Poissa saapasjalkakolli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #48 : Huhtikuu 13, 2025, 18:17:24 »
Vähän tosin rupes kuumottelemaan, että jos sattuukin naapuri tulemaan käytävässä asiakasta vastaan puhelin kädessä, niin vedetään liukuhihnapäätökset..

Kyllä asiakas asiakkaan tunnistaa elekielestä. 99%:n varmuudella!

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #49 : Huhtikuu 13, 2025, 18:39:12 »
Voi toivottavasti tästä ei nyt kukaan loukkaannu, ja ehdottomasti jos puolentunnin palvelu sisältää kaiken oven avauksesta sen sulkemiseen perässä niin ymmärrän ja hyvä niin.

Asiakas tilaa vaikka 30min ajan niin pt merkkaa ajaksi 40-45min ja 25min ajasta pitäisi kulua palveluun/seksiin, sama jos tilataan 60min aika niin kalenteriin merkataan välittömästi 75min ja ystävällisesti 55min kohdalla aletaan ohjaan ulos.

Perustelut:
1. Ollaan tultu paneen, ei suihkutteleen joten aika pitäisi käyttää panemiseen. ( toiseen lankaan jo laskinkin suihkuttelulle kuluneen ajan hinnan )

2. En tiedä muuta alaa missä ajasta voisi laskuttaa yli 200€ tunnilta ja pelattaisiin kuitenkin minuuteilla, tästä syystä pitää olla pelisilmää.

3. Kyse on kuitenkin kemioista ja fiiliksistä miten kohtaa, eli joskus olen lähtenyt 15min ennen ajan päättymistä koska se on riittänyt ja joskus on mennyt hieman (5-10min) yliajalle.

Mutta silloin mielestäni pt:n pitäisi miettiä myös sitä että "hetkinen toi tyyppi käy 4 kertaa kuukaudessa minun luonani, nillitänkö 10 minuutista?"

Tietysti jos tulee asiakkaita jotka väkisin venyttää 30min aikaa tyyliin tuntiin tai yli niin se on eri asia.

Olen hieman samoilla linjoilla, kiireettömien tapaamisaikojen pitäisi kestää 5 - 10 minuutin liukuma. Siksi juuri se 30 minuutin tauko asiakkaiden välissä kuulostaa tosi tiukalta. Joskus aikaa voi mennä asiakkaalla löytää esim. oikea huoneisto 2 - 3 minuuttia harhailua, sitten laitetaan suihkuun pari kolme minuuttia lisää. Sitten vielä lähtiessä uudestaan tarvitsisi ehkä uuden nopean suihkun ja vaatteet päälle. No 30 minuutin tapaaminen on täten 20 minuuttinen. Mutta jos palveluntarjoaja haluaa olla kiireetön, niin annetaan sen 30 minuutin hieman liukua, 30 minuuttia voisi liukua 5 minuuttia, sitä ei tarvitse tietenkään ilmaista sanoin. Ehkä jos aika on tiukka 30 minuuttia, sellaisen palvelun voi sitten ilmaista jollain sellaisin termein kuin "pikapano". Jos ilmoituksesta saa kuvan, että palvelu on kiireetöntä ja rentoa, silloin jotenkin olettaa, että 30 minuuttia on nimen omaan armollinen 30 minuuttia, ja vaikka se veisi aikaa 40 minuuttia bootata asiakas ulos ovesta, se on silti 15 minuuttia vähemmän kuin armollinen 45 minuuttia jne.

No niin, nämä on näitä.

30 minuutin tapaamisen varaaminen, joka itsellänikin on se lyhyin aika mitä edes tarjoan, ja sitten odotus että tapaamisen pitäisi kestää 40-45 minuuttia jotta se olisi kunnolla kiireetön, on kyllä ihan asiakkaan omaa hölmöyttä. jos haluaa vierailla kiireettä, niin varaa pidemmän ajan, ei sitä lyhyintä mitä tarjolla on.

30 minuutin tapaaminen on 30 minuuttia ovelta ovelle eli kokonaan maksullista aikaa siksi, että mä en voi ottaa toista asiakasta sillä välin kun asiakas vielä suihkuttelee tai pukee päälleen eteisessä. asiakkaan saama ilmainen aika on mun maksullisesta ajasta pois. minä menetän rahaa, kun asiakas saa lisää aikaa. jokaisen tapaamisen venyttäminen 10-15 minuutilla tarkoittaisi käytännössä sitä, että mun tienestit laskisi huomattavan osan.

lisäksi, valtaosa asiakkaista osaa itse poistua ajoissa ihan ilman mitään hoputtamistakin, joten millä perusteella nämä "kiireettömyyden" toivojat sitten olisivat oikeutettuja saamaan muihin asiakkaisiin verrattuna etua?
tampereella nähdään! terkuin ihana isa 😘

Poissa saapasjalkakolli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #50 : Huhtikuu 13, 2025, 18:58:12 »
^ Aivan aivan. Tosin minähän en pidä noista liian selkä selkään bookatuista palveluista muutenkaan. Kaikkien palvelut ei sovi kaikille. Onneksi on myös heitä, jotka tarjoavat kiireetöntä palvelua. 30 minuuttia oli tuossa nyt vain esimerkki, en ole itse koskaan tilannut vielä 30 minuuttista.

Poissa Hupi

• Full Member
« Vastaus #51 : Huhtikuu 13, 2025, 19:05:44 »

Perustelut:

No niin, nämä on näitä.

30 minuutin tapaamisen varaaminen, joka itsellänikin on se lyhyin aika mitä edes tarjoan, ja sitten odotus että tapaamisen pitäisi kestää 40-45 minuuttia jotta se olisi kunnolla kiireetön, on kyllä ihan asiakkaan omaa hölmöyttä. jos haluaa vierailla kiireettä, niin varaa pidemmän ajan, ei sitä lyhyintä mitä tarjolla on.

30 minuutin tapaaminen on 30 minuuttia ovelta ovelle eli kokonaan maksullista aikaa siksi, että mä en voi ottaa toista asiakasta sillä välin kun asiakas vielä suihkuttelee tai pukee päälleen eteisessä. asiakkaan saama ilmainen aika on mun maksullisesta ajasta pois. minä menetän rahaa, kun asiakas saa lisää aikaa. jokaisen tapaamisen venyttäminen 10-15 minuutilla tarkoittaisi käytännössä sitä, että mun tienestit laskisi huomattavan osan.

lisäksi, valtaosa asiakkaista osaa itse poistua ajoissa ihan ilman mitään hoputtamistakin, joten millä perusteella nämä "kiireettömyyden" toivojat sitten olisivat oikeutettuja saamaan muihin asiakkaisiin verrattuna etua?

Asiahan on ok sinäänsä, mutta et myöskään varmasti vaadi suihkussa käymistä, hampaidenpesua, yms tuohon aikaan... koska kukaan ei tule kylään huoralle jotta pääsisi suihkuun ... Eikö niin?

Nämä asiat mielestäni kuitenkin perus juttuja että on siisti, ja vaikka aina olenkin lähtökohtaisesti siisti kaikinpuolin pt:n kohdattaessa niin silti mielelläni otan nopean alkusuihkun ennen aktia.

Kokemus on sitten tuonut esiin itselleni sopivat helmet jotka tekee työnsä selvästikkin siitä ilosta mitä seksi tuo ja henkilökemioiden sopivuudesta.

Mutta liukuhihna huora on liukuhihna huora mitä tässä ketjussa kysyttiinkin, ja hyvä niin.

Mielestäni jokainen kelloa minuutilleen tuijottava pt... eli huora on liuluhihna huora.

Mutta mielipiteitähän nämä.

Poissa saapasjalkakolli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #52 : Huhtikuu 13, 2025, 19:22:09 »
Avaan vielä pikkaisen tätä "kiirettömyyden" määritelmää.

Ajat maksullisella on hinnoiteltu 15 minuuttisiin lohkoihin.

Liukuhihnapalvelussa ensimmäinen ja viimeinen 15 minuuttia ovat stressivartteja, mutta maksavat yhtä paljon (tai itseasiassa enemmän) kuin välissä olevat laatuaikavartit.

Stressivartteja ne ovat siksi, että minuutteja menee hukkaan jos ei pidä kiirettä.

Ja vaikka palveluntarjoaja olisi sitä mieltä, että ottaa sitten lisää aikaa, niin se ei poista sitä ikävää seikkaa, että ensimmäinen ja viimeinen 15 minuuttia ovat stressivartteja.

Kiireetön palvelu taas takaa sen, että ensimmäinen ja viimeinen 15 minuuttia ovat yhtä ihanaa laatuaikaa kuin välissä olevat vartitkin ovat.

Kyseessä on siis erilaiset palvelukonseptit, jossa toisessa kaikki 15 minuuttiset eivät ole asiakkaan näkökulmasta yhtä hyvää vastinetta rahalle.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 13, 2025, 19:30:40 kirjoittanut saapasjalkakolli »

Poissa Hupi

• Full Member
« Vastaus #53 : Huhtikuu 13, 2025, 19:25:08 »
Enkä millään tavalla moiti ketään, jokainen löytäköön itselleen sopivan palveluntarjoajan ja itselleen sopivan asiakkaan.

30min ovelta ovelle on varmasti hyvä jos pisto, kasto ja ravistus riittää, eli riisumisien ja suihkutteluiden jälkeen noin 5-10min, sitten jää vielä aikaa toiseen suihkuun ja vaatteiden pukemiseen, ehkä vielä kerkiää sanoon moi ovella.
 :headphones:

Sitä vaan että 30min ajasta jos kuluttaa vaika 4min suihkuun ja vaatteiden riisumiseen/pukemiseen tullessa ja mennessä eli yhteensä 8min niin 30 min ajasta mistä maksaa vaikka 150€ niin suihkussa käymisestä ja vaatteiden riisumisesta tulee maksaneeksi 40€?!

Ja kun täällä monet kuuluttaa palvelua vastaavasti aikaan hierojalla tai parturissa niin molemmissa tapauksissa maksan vain ajasta/palvelusta jonka saan, en ajasta joka kuluu vaatteiden riisumiseen. Tosin kumpikaan näistä ei laskuta yli 200€/tunnilta.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #54 : Huhtikuu 13, 2025, 19:37:01 »
Tässä nyt menee ehkä jotenkin asiat sekaisin. Jos asiakkaalla on aikaa puolen tunnin tapaamiseen, niin sitten asiakas hoitaa asiansa niin että ehtii suihkutella ja naida puolessa tunnissa. Tämä varmaan on ihan selvä homma. Jos taas asiakkaalla on rahaa puolen tunnin tapaamiseen, niin onko silloin jotenkin eri tilanne?

Tietysti on kivaa jos ei ole pakko mennä sekunti- tai minuuttiaikataululla, mutta se on mielestäni enemmänkin iloinen yllätys tai tutun pt:n kanssa muodostunut tapa, ei oletusarvo.

Sinänsä tapaamiset voi hinnoitella ja brändätä miten huvittaa. Voi vaikka myydä ”kiireetön 30min” tapaamista joka on saman hintainen kuin 45min. Tuskin kannattaa mutta, jos sellaiselle olisi merkittävää kysyntää niin ei mikään estäisi.

Stressi syntyy siitä että yrittää tunkea johonkin aikaan enemmän asioita kuin mitä siihen mukavasti mahtuu. Mä selviän 45 minuutissa jos en tuhlaa aikaa. Otan yleensä tunnin ajan, koska silloin saan saman asian ilman stressiä.

Poissa Hupi

• Full Member
« Vastaus #55 : Huhtikuu 13, 2025, 19:37:07 »

Kerran olen selvästi vastaan tulleelle turskalle sanonut rappukäytävässä että "ovi löytyy käytävän päästä ja hyvää owoa sai, toivottavasti kerkiää peseen hampaat."

Rakkaudesta lajiin.
 :drinking:

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #56 : Huhtikuu 13, 2025, 19:39:59 »
^ Aivan aivan. Tosin minähän en pidä noista liian selkä selkään bookatuista palveluista muutenkaan. Kaikkien palvelut ei sovi kaikille. Onneksi on myös heitä, jotka tarjoavat kiireetöntä palvelua. 30 minuuttia oli tuossa nyt vain esimerkki, en ole itse koskaan tilannut vielä 30 minuuttista.

jokaiselle omansa. mä inhoan liian pitkiä välejä asiakkaiden välissä, moti ja energiatasot laskee kuin lehmän häntä jos joudun vaan pyörittelemään peukaloita. mikään ei oo vastenmielisempää kuin vaan istua paikoillani odottelemassa. mieluummin käytän tauot siihen että menen suihkuun, vaihan lakanat, ja sit uutta munaa pilluun ;D

jos tuolla nyt joku onkin kenelle se on jotenkin vastenmielistä niin semmosta se elämä on. totta kai mä pidän huolen siitä että oon aina puhdas asiakasta varten, asiakkaat ei vahingossakaan kohtaa toisiaan enkä puhu mun työstä ellei asiakas itse ota mun työtä puheeksi, mutta mä alan olla vähän liian vanha siihen että viitsisin tuhlata omaa aikaani itselleni tarpeettoman pitkiin taukoihin jonkun asiakkaan mielikuvien takia, koska mun palveluasenteeseen sillä pidemmällä tauolla ei varmasti ole minkäänlaista positiivista vaikutusta.

oikeastaan suurin ilo siinä kun aloitti aktiivisen keikkailun oli se, että pääsi samalla kertaheitolla eroon asiakkaista ketkä suurin piirtein loukkaantui verisesti, jos eivät olleet päivän ainoita asiakkaita.

Poissa saapasjalkakolli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #57 : Huhtikuu 13, 2025, 19:44:43 »
^ Aivan. Meitä on niin moneen junaan. Ei monia häiritse ollenkaan muut asiakkaat. Tuollahan on sellaisiakin jotka kerää porukkaa ja menee yhdessä hupakolle.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #58 : Huhtikuu 13, 2025, 19:47:50 »
Asiahan on ok sinäänsä, mutta et myöskään varmasti vaadi suihkussa käymistä, hampaidenpesua, yms tuohon aikaan... koska kukaan ei tule kylään huoralle jotta pääsisi suihkuun ... Eikö niin?

Nämä asiat mielestäni kuitenkin perus juttuja että on siisti, ja vaikka aina olenkin lähtökohtaisesti siisti kaikinpuolin pt:n kohdattaessa niin silti mielelläni otan nopean alkusuihkun ennen aktia.

Kokemus on sitten tuonut esiin itselleni sopivat helmet jotka tekee työnsä selvästikkin siitä ilosta mitä seksi tuo ja henkilökemioiden sopivuudesta.

Mutta liukuhihna huora on liukuhihna huora mitä tässä ketjussa kysyttiinkin, ja hyvä niin.

Mielestäni jokainen kelloa minuutilleen tuijottava pt... eli huora on liuluhihna huora.

Mutta mielipiteitähän nämä.

totta kai vaadin peseytymisen tapaamisen alkuun, jos asiakas ei itse ole ennakoiden ja omalla ajallaan käynyt suihkussa ja pessyt hampaita. ihan yhtä lailla vahtaan että asiakas ei venytä aikaa, riippumatta siitä olenko keikalla tekemässä liukuhihnaa, vai kotona vastaanottamassa viikon ainoaa asiakastani.

mun ohjeissa kerron, että mun luona on mahdollisuus peseytyä ja pestä hampaat, jos sitä ei itse ehdi ennen tapaamista tehdä. jos asiakas tulee paikalle puolen tunnin tapaamiseen kello 19 ja kertoo kysyttäessä että on käynyt suihkussa viimeksi aamulla, niin se on yhtä lailla silloin joko omaa tyhmyyttä tai olosuhteiden pakkoa, ja kummassakaan tapauksessa se ei ole mun vastuullani. ei se nyt ihan niinkään toimi että jos vastaanotolle tullaan likaisena niin mun pitää vain sietää hienhajua tai antaa aikaa ilmaiseksi kaupan päälle :D

Poissa Hupi

• Full Member
« Vastaus #59 : Huhtikuu 13, 2025, 19:49:59 »
Tässä nyt menee ehkä jotenkin asiat sekaisin. Jos asiakkaalla on aikaa puolen tunnin tapaamiseen, niin sitten asiakas hoitaa asiansa niin että ehtii suihkutella ja naida puolessa tunnissa. Tämä varmaan on ihan selvä homma. Jos taas asiakkaalla on rahaa puolen tunnin tapaamiseen, niin onko silloin jotenkin eri tilanne?

Tietysti on kivaa jos ei ole pakko mennä sekunti- tai minuuttiaikataululla, mutta se on mielestäni enemmänkin iloinen yllätys tai tutun pt:n kanssa muodostunut tapa, ei oletusarvo.

Sinänsä tapaamiset voi hinnoitella ja brändätä miten huvittaa. Voi vaikka myydä ”kiireetön 30min” tapaamista joka on saman hintainen kuin 45min. Tuskin kannattaa mutta, jos sellaiselle olisi merkittävää kysyntää niin ei mikään estäisi.

Stressi syntyy siitä että yrittää tunkea johonkin aikaan enemmän asioita kuin mitä siihen mukavasti mahtuu. Mä selviän 45 minuutissa jos en tuhlaa aikaa. Otan yleensä tunnin ajan, koska silloin saan saman asian ilman stressiä.

Aina pääsääntöisesti otan ajan minkä tarvitsen koko asian suorittamiseen, yleensä 60min se on juuri riittävä ja itseasiassa siihen jää muutama minuutti ylimääräistäkin.
Joskus harvoin saattaa olla että menee muutaman minuutin yli, toisinaan tutut pt:t pyytääkin jäämään jutulle jos aikaa on.

Tässä vaan yritän raapia esiin erilaisia näkökulmia asioihin.