täydennän tähän lisäksi vielä vähän esimerkkejä omasta kulurakenteestani: mä tilasin nyt tässä kuussa 200 eurolla itselleni uusia asiakaspyyhkeitä, hierontaöljyä yhteensä 70 eurolla, uuden matkafutonin hieronta-asiakkaita varten, mikä maksoi 175€ posteineen, ja sen alle alustan mikä kustansi satasen. hierontaa varten pitää käydä hakemassa vielä lisää pyyhkeitä (öljytahrojen takia ei oikein kehtaa käyttää samoja kuin asiakkaille) ja hierontafutoni tarvitsee vielä erikseen omat lakanansa, mikä imaisee vielä ainakin satasen tai kaksi lisää. mä uusin mun sängyn hiljattain paitsi unihygieniaa, myös työergonomiaa silmälläpitäen, ja siihen meni melkein kolme tonnia.
toki nää on investointeja jotka kantaa pitkälle tulevaisuuteen, mutta kuluja tulee silti yllättävän paljon, eikä niitä hankintoja ois taloudellisesti mahdollista tai edes kannattavaa tehdä jos kolmen päivän keikasta jäisi käteen joku puoltoista tonnia.
toki nää on investointeja jotka kantaa pitkälle tulevaisuuteen, mutta kuluja tulee silti yllättävän paljon, eikä niitä hankintoja ois taloudellisesti mahdollista tai edes kannattavaa tehdä jos kolmen päivän keikasta jäisi käteen joku puoltoista tonnia.