Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: miten määrittelet liukuhihnan?  (Luettu 3217 kertaa)

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: miten määrittelet liukuhihnan?
« Vastaus #80 : Huhtikuu 14, 2025, 18:32:20 »
täydennän tähän lisäksi vielä vähän esimerkkejä omasta kulurakenteestani: mä tilasin nyt tässä kuussa 200 eurolla itselleni uusia asiakaspyyhkeitä, hierontaöljyä yhteensä 70 eurolla, uuden matkafutonin hieronta-asiakkaita varten, mikä maksoi 175€ posteineen, ja sen alle alustan mikä kustansi satasen. hierontaa varten pitää käydä hakemassa vielä lisää pyyhkeitä (öljytahrojen takia ei oikein kehtaa käyttää samoja kuin asiakkaille) ja hierontafutoni tarvitsee vielä erikseen omat lakanansa, mikä imaisee vielä ainakin satasen tai kaksi lisää. mä uusin mun sängyn hiljattain paitsi unihygieniaa, myös työergonomiaa silmälläpitäen, ja siihen meni melkein kolme tonnia.

toki nää on investointeja jotka kantaa pitkälle tulevaisuuteen, mutta kuluja tulee silti yllättävän paljon, eikä niitä hankintoja ois taloudellisesti mahdollista tai edes kannattavaa tehdä jos kolmen päivän keikasta jäisi käteen joku puoltoista tonnia.
tampereella nähdään! terkuin ihana isa 😘

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #81 : Huhtikuu 14, 2025, 18:45:03 »
täydennän tähän lisäksi vielä vähän esimerkkejä omasta kulurakenteestani: mä tilasin nyt tässä kuussa 200 eurolla itselleni uusia asiakaspyyhkeitä, hierontaöljyä yhteensä 70 eurolla, uuden matkafutonin hieronta-asiakkaita varten, mikä maksoi 175€ posteineen, ja sen alle alustan mikä kustansi satasen. hierontaa varten pitää käydä hakemassa vielä lisää pyyhkeitä (öljytahrojen takia ei oikein kehtaa käyttää samoja kuin asiakkaille) ja hierontafutoni tarvitsee vielä erikseen omat lakanansa, mikä imaisee vielä ainakin satasen tai kaksi lisää. mä uusin mun sängyn hiljattain paitsi unihygieniaa, myös työergonomiaa silmälläpitäen, ja siihen meni melkein kolme tonnia.

toki nää on investointeja jotka kantaa pitkälle tulevaisuuteen, mutta kuluja tulee silti yllättävän paljon, eikä niitä hankintoja ois taloudellisesti mahdollista tai edes kannattavaa tehdä jos kolmen päivän keikasta jäisi käteen joku puoltoista tonnia.

Puhumattakaan paljonko menee rahaa kortsuihin ja liukkariin kuukausittain. Sitten kaikki seksihepeneet jne. Sit tietty perus kauneuden ja ihonhoito, koska se ulkonäkö on yksi valttikortti tällä alalla. Oikeesti jos listais kaikki kuukausitulot ja siihen viereen kuukausimenot, niin huomais että ei tällä hommalla vielä öky rikkaaksi pääse. Varsinkin jos haluaa joskus viettää myös vapaa-aikaa.
Oulussa 😘

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
« Vastaus #82 : Huhtikuu 14, 2025, 19:21:55 »
Puhumattakaan leluista (näihin oon upottanut jokusen satasen ja valikoima pieni) floggereista (aitonahkainen floggeri 250ish euroa, toinen ostossa, härkäpiiska 300e) sträpit (100ish e) lakanat (näihin on uponnut useempi sata e) pyyhkeet joita ostin myös juuri yli satasella.. Ja kaikki nuo mainitut.

Ruoka ja matkakustannukset.
Aah ainiin. Lämmitykset, vuokra, sähkö, vesi, ihan tällaset perusjutut mitä yrittäjät laskee myös.
-Dancing 'round the tombstones
Cemetery thighs alive, young and breathing
-Rosa Norman 💌
Turuus taas toukokuun puolivälissä!

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #83 : Huhtikuu 14, 2025, 20:04:21 »
Puhumattakaan leluista (näihin oon upottanut jokusen satasen ja valikoima pieni) floggereista (aitonahkainen floggeri 250ish euroa, toinen ostossa, härkäpiiska 300e) sträpit (100ish e) lakanat (näihin on uponnut useempi sata e) pyyhkeet joita ostin myös juuri yli satasella.. Ja kaikki nuo mainitut.

Ruoka ja matkakustannukset.
Aah ainiin. Lämmitykset, vuokra, sähkö, vesi, ihan tällaset perusjutut mitä yrittäjät laskee myös.

Joo siis leluihin uppoaa kyllä uskomaton määrä rahaa. Ja unohdin etten elä keikoillakaan millään pyhällä Hengellä vaan ruokakulut tosiaan tulee päälle 😊
Oulussa 😘

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (10)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #84 : Huhtikuu 14, 2025, 20:10:31 »
Pt:nä määritän kohdallani liukuhihnaksi sen jos asiakkaat puuroutuu päivän lopuksi päässä enkä oikein enää muista että mitä kenenkin kanssa tein tai yksityiskohtia heistä. Yleensä nimittäin muistan.

Toinen liukuhihnahtava merkki on jos alan sekoilla ja söhlätä paljon (siis vielä tavallista enemmän :D)

Jollain tavalla toivon, että pystyisin paremmin isompiin asiakasmääriin. Enemmänhän siinä tienais. Joskus kiskaisin kunnon liukuhihnapäivän lyhyillä vaihdoilla aamusta iltaan sillä seurauksella, että en seuraavana päivänä kirjaimellisesti jaksanut nousta sängystä 🫠 Oli hyvä testata se raja jota nyt tiedän etten voi ylittää. En halua enää lainata energiaa tulevilta päiviltä, se johtaa työkunnon alenemiseen ja siten pitkällä aikavälillä tulonmenetykseen ja paskaan oloon.

Se ikävä/hyvä puoli kunnon burnoutissa on, että sen jälkeen kroppa yleensä kertoo selkeästi mikä on liikaa. Jos ylittelen hermostoni rajoja reippaasti, maksan siitä äkkiä. Joskus sujuu intensiivinenkin meno hyvin, toisinaan ei. Nytkin oon Turussa keikalla mutta laitoin putiikin kiinni kolmen asiakkaan jälkeen koska tarvin tänään enemmän lepoa. Huomenna on päivä uusi, mutta tänään tämmöistä.
Now let your lovin' flow real sweet and slow 🍓

Poissa Pataässä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #85 : Huhtikuu 14, 2025, 20:39:53 »

Tämä menee nyt jo aika pahasti ohi aiheesta, mutta koittakaa kestää. ;)

Minusta 750 euron päiväpalkka on todella hyvä. Toki ansiot kannattaa aina pyrkiä maksimoimaan, mutta tuossa tilanteessa itse painottaisin jo enemmän vapaa-aikaa (eli vähemmän työtunteja) kuin lisätuloja. Mutta tämä on toki vain tällaisen köyhän näkökulma.

keikkailusta se ei todellakaan ole tarpeeksi ;D sen lisäksi että majoitus- ja matkakulut on takseineen yleensä ainakin 350€, olen tosiasiassa töissä siitä hetkestä alkaen kun lähden kotoa, siihen saakka kun pääsen seuraavan kerran kotiin. työkämpällä yksin vietetty aika ei ole vapaa-aikaa. jos keikalta saatava raha ei kompensoi sitä että olen kolme vuorokautta työmoodissa, poissa kotoa, yötä vieraassa paikassa, sekä pakkaamisen ja matkustamisen stressiä, niin sinne on aivan turha lähteä.

keikkailun idea kun nimenomaan on se, että silloin vapaa-aikaa on enemmän kuin työtunteja. 1 hyvä keikka kuukaudessa riittää siihen että sen jälkeen voi tehdä kevyellä otteella kotona loput työt, ja ainakaan itselläni ei riitä voimavaroja keikkailla säännöllisesti sitä enempää.

Ok, en arvannut, että tarkoitit keikkailua.

Ja Annille kiitos, kun palautit ketjun sen oikeaan aiheeseen.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Paikalla Molli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #86 : Huhtikuu 15, 2025, 10:31:28 »
Ite en tuosta liukuhihna tyylistä sillee välitä, tapaamisin menen vain panetuksen takia ja gfe hommat ei mua kiinnosta. Hoputus on ehkä ainoo mistä en pidä ja totaalinen "lahna" meininki toinen.
Ehkä kaikista pahin mulle on se että kokoajan kälätetään jostakin, kävin joku aika sitten todella isotissisen thaikun luona joka muuten oli ihan ok, mutta porisi ku papupata koko toimituksen ajan, ei ikinä enää semmoselle