Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: miten määrittelet liukuhihnan?  (Luettu 3297 kertaa)

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: miten määrittelet liukuhihnan?
« Vastaus #60 : Huhtikuu 13, 2025, 19:56:39 »
30min ovelta ovelle on varmasti hyvä jos pisto, kasto ja ravistus riittää, eli riisumisien ja suihkutteluiden jälkeen noin 5-10min, sitten jää vielä aikaa toiseen suihkuun ja vaatteiden pukemiseen, ehkä vielä kerkiää sanoon moi ovella.
 :headphones:

hei nyt seis - siis jos 30 minuutin ovelta ovelle tapaamisesta 5-10 minuuttia on seksiä, niin silloin asiakas käyttäisi sekä aluksi että lopuksi suihkuun ja pukemiseen 10-12,5 minuuttia per kierros?

mitä helvettiä siellä suihkussa oikein silloin tehdään :D
tampereella nähdään! terkuin ihana isa 😘

Poissa Hupi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #61 : Huhtikuu 13, 2025, 19:59:56 »
jos asiakas tulee paikalle puolen tunnin tapaamiseen kello 19 ja kertoo kysyttäessä että on käynyt suihkussa viimeksi aamulla, niin se on yhtä lailla silloin joko omaa tyhmyyttä tai olosuhteiden pakkoa, ja kummassakaan tapauksessa se ei ole mun vastuullani. ei se nyt ihan niinkään toimi että jos vastaanotolle tullaan likaisena niin mun pitää vain sietää hienhajua tai antaa aikaa ilmaiseksi kaupan päälle :D

Hahaa... voi kuinka ihana! :inlove:

Tahallani ehkä pistin pientä piikkiä ;)
En varmasti itsekkään ottaisi mitään hieltä haisevaa karjua / leidiä vastaan ohjaamatta ensin suihkuun ja ennen kuin ollaan tultu tutuiksi niin en varmastikkaan sallisi pienintäkään poikkeavuutta aikatauluissa, ymmärtäähän sen.

Mutta kun naiset on niin ihania.
 :inlove:
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 13, 2025, 20:04:01 kirjoittanut Hupi »

Poissa Hupi

• Full Member
« Vastaus #62 : Huhtikuu 13, 2025, 20:01:57 »
30min ovelta ovelle on varmasti hyvä jos pisto, kasto ja ravistus riittää, eli riisumisien ja suihkutteluiden jälkeen noin 5-10min, sitten jää vielä aikaa toiseen suihkuun ja vaatteiden pukemiseen, ehkä vielä kerkiää sanoon moi ovella.

hei nyt seis - siis jos 30 minuutin ovelta ovelle tapaamisesta 5-10 minuuttia on seksiä, niin silloin asiakas käyttäisi sekä aluksi että lopuksi suihkuun ja pukemiseen 10-12,5 minuuttia per kierros?

mitä helvettiä siellä suihkussa oikein silloin tehdään :D

Pestään perse ja kulli... ehkä hampaat ja tukka..
Ja jos ei pestä niin
 :whipping:

Poissa Hupi

• Full Member
« Vastaus #63 : Huhtikuu 13, 2025, 20:46:57 »
^ Aivan aivan. Tosin minähän en pidä noista liian selkä selkään bookatuista palveluista muutenkaan. Kaikkien palvelut ei sovi kaikille. Onneksi on myös heitä, jotka tarjoavat kiireetöntä palvelua. 30 minuuttia oli tuossa nyt vain esimerkki, en ole itse koskaan tilannut vielä 30 minuuttista.

jokaiselle omansa. mä inhoan liian pitkiä välejä asiakkaiden välissä, moti ja energiatasot laskee kuin lehmän häntä jos joudun vaan pyörittelemään peukaloita. mikään ei oo vastenmielisempää kuin vaan istua paikoillani odottelemassa. mieluummin käytän tauot siihen että menen suihkuun, vaihan lakanat, ja sit uutta munaa pilluun ;D

jos tuolla nyt joku onkin kenelle se on jotenkin vastenmielistä niin semmosta se elämä on. totta kai mä pidän huolen siitä että oon aina puhdas asiakasta varten, asiakkaat ei vahingossakaan kohtaa toisiaan enkä puhu mun työstä ellei asiakas itse ota mun työtä puheeksi, mutta mä alan olla vähän liian vanha siihen että viitsisin tuhlata omaa aikaani itselleni tarpeettoman pitkiin taukoihin jonkun asiakkaan mielikuvien takia, koska mun palveluasenteeseen sillä pidemmällä tauolla ei varmasti ole minkäänlaista positiivista vaikutusta.

oikeastaan suurin ilo siinä kun aloitti aktiivisen keikkailun oli se, että pääsi samalla kertaheitolla eroon asiakkaista ketkä suurin piirtein loukkaantui verisesti, jos eivät olleet päivän ainoita asiakkaita.

Muutamia vuosia sitten kävin usein eräällä palveluntarjoajalla joka sittemmin jo lopettanut. Tutustumisen jälkeen kun kemiat toimi erittäin hyvin ehdotti että voidaan panna paljaalla jos testit on puhtaat, näin sitten tehtiin ja jossain vaiheessa työkaveri kertoi käyneensä samalla pt:llä.
Tuli ilmi että ollaan käyty välillä  samana päivänä hän tosin puolituntia myöhemmin.

En viitsinyt mainita että "muuten puolituntia aikasemmin tuuttasin rojut ränniin, miltä maistu?"

Vai voiko joku väittää että saa jokaisen spermatipan pillusta pestyä pikku suihkutuksella.. no sitähän minäkin.
Mitäs jos teillä kumi menee rikki ja vartin päästä onkin tulossa toinen?

Poissa saapasjalkakolli

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #64 : Huhtikuu 13, 2025, 20:51:44 »
^ Tässä taas pelkoni todistettiin.

Olen välillä ajatellut, että maksulliset ovat jopa turvallisempia kuin random baaripanot, mutta eihän se niin ole, vaan siellä on asiakkaita eri säännöillä ja vapauksilla, eikä tosiaan tarvi matkustaa kauas saadakseen yllätyksiä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 13, 2025, 20:54:14 kirjoittanut saapasjalkakolli »

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #65 : Huhtikuu 13, 2025, 20:57:15 »

Tutustumisen jälkeen kun kemiat toimi erittäin hyvin ehdotti että voidaan panna paljaalla jos testit on puhtaat, näin sitten tehtiin ja jossain vaiheessa työkaveri kertoi käyneensä samalla pt:llä. Tuli ilmi että ollaan käyty välillä  samana päivänä hän tosin puolituntia myöhemmin.

En viitsinyt mainita että "muuten puolituntia aikasemmin tuuttasin rojut ränniin, miltä maistu?"

Vai voiko joku väittää että saa jokaisen spermatipan pillusta pestyä pikku suihkutuksella.. no sitähän minäkin.

Pieni sivupolku, mutta tässä taas tyyppiesimerkki siitä, miten hölmö on ajatus siitä, että tässä lajissa voi panna paljaalla, "jos testit on puhtaat"  ::). Taudit näkyy testeissä osa 10pv, osa 1,5kk ja osa 3kk kuluttua niin vaikka olisi tämänpäivän testitulokset, niin ne eivät näytä tämän päivän tilannetta vaan 10-90 päivää vanhaa tilannetta. Niillä on merkitystä vain, jos on ollut selibaatissa tai käyttänyt kumia viimeisen 3kk ajan ennen testejä. Mutta tämän alan myyjillä siinä ajassa ehtii olla aika monta asiakasta. Ja aktiivi-harrastajillakin tietysti aika monta kontaktia.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Hupi

• Full Member
« Vastaus #66 : Huhtikuu 13, 2025, 21:12:51 »

Tutustumisen jälkeen kun kemiat toimi erittäin hyvin ehdotti että voidaan panna paljaalla jos testit on puhtaat, näin sitten tehtiin ja jossain vaiheessa työkaveri kertoi käyneensä samalla pt:llä. Tuli ilmi että ollaan käyty välillä  samana päivänä hän tosin puolituntia myöhemmin.

Pieni sivupolku, mutta tässä taas tyyppiesimerkki siitä, miten hölmö on ajatus siitä, että tässä lajissa voi panna paljaalla, "jos testit on puhtaat"  ::). Taudit näkyy testeissä osa 10pv, osa 1,5kk ja osa 3kk kuluttua niin vaikka olisi tämänpäivän testitulokset, niin ne eivät näytä tämän päivän tilannetta vaan 10-90 päivää vanhaa tilannetta. Niillä on merkitystä vain, jos on ollut selibaatissa tai käyttänyt kumia viimeisen 3kk ajan ennen testejä. Mutta tämän alan myyjillä siinä ajassa ehtii olla aika monta asiakasta. Ja aktiivi-harrastajillakin tietysti aika monta kontaktia.

Juurikin näin, tästä hieman aikanaan soimasin itseäni ja aktiivisena testien harrastajana myöhemminkin sain onneksi puhtaat tulokset.
Ja tänäpäivänä varsinkin löytyy sopivaa kumia vaikka minkälaista ja jopa itseni ja kumppanien mielestä semmosta joka ei edes tunnu.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #67 : Huhtikuu 13, 2025, 21:15:15 »

mä lähden taksilla päivystykseen hakemaan PEPpiä, asiakas saa viestin että ennakoimattoman hätätilanteen takia joudun perumaan tapaamisen ja tarjoan hyvityksenä seuraavasta tapaamisesta -50€ alennusta.

hajonnut kumi stressaa vähän muista syistä kuin siksi että seuraava asiakas voisi mahdollisesti huomata spermaa pillussa.

Poissa Miira N

• Newbie
« Vastaus #68 : Huhtikuu 13, 2025, 22:47:06 »
Tässä taas tällainen välimuistutus, että toisin kuin hierojalla tai kampaajalla yms. niin meillä ei tosiaan ole odotustilaa ja päätellen siitä, miten täällä suhtaudutaan toisten asiakkaiden näkemiseen niin sitä ei toivotakaan, että se menisi niin. Tämä asiakkaat eivät voi nähdä toisiaan -taktikointi on meille ainutlaatuista erotiikka-alalla ja siksi on mun mielestä epäreilua että vaatimalla vaaditaan sitä, että suihkuttelu yms. ei kuulu aikaan. Jos otetaan melkein mikä muu tahansa palvelukonsepti, jossa asiakas voi valmistautua etukäteen, se ei kuulu maksettuun aikaan, koska asiakas tekee sen omatoimisesti omalla ajallaan (ja usein kerrotaankin että saavuthan X aikaa etuajassa tehdäksesi Y). Nyt se ei kuitenkaan ole mahdollisuutta yksityissyistä, joten voisi ehkä ajatella, että ei asiakas maksa siitä suihkusta vaan yksityisyydestä.

Jos käytössä olisi sellainen kunnon roomalainen kylpylä -meininki niin mikä ettei velottaisin pelkästä touhuamisesta.

Yritän löytää sellaista kultaista keskitietä, mutta tuntuu kuitenkin että erotiikka-alalta yrittäjän näkökulmasta vaaditaan välillä sellaisia asioita, joita meistä kukaan ei vaatisi keneltäkään muulta.
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #69 : Huhtikuu 14, 2025, 09:47:37 »
miira yllä on aivan oikeassa, ja sama ajatus tuli mullakin eilen mieleen. kampaajan on aivan sama veloittaa vain aktiivisesta työstä, koska hän todella voi vaihtaa asiakkaita läpsystä, kukaan täysissä järjissään oleva ei valittaisi kampaajalle tai hierojalle että hän ei pidä tarpeeksi pitkää taukoa asiakkaiden välissä, tai että ällöttää istua alas kampaajan tuoliin kun katselee odotustilasta miten hän vielä harjailee edellisen asiakkaan hiuksia pois lattialta. teoriassa on mahdollista että kampaajalla ei ole päivässä minuuttiakaan palkatonta aikaa. välillä asiakkaita myös otetaan rinnakkain samaan aikaan, tai kampaaja tekee muita töitä sillä välin kun asiakkaan permis tai väri vaikuttaa. mulla ei ole mitenkään mahdollisuutta vastaavaan.

hinnassa on huomioitava panemisen lisäksi myös asiakkaiden vaihtoaika ja tapaamiseen johtava näkymätön työ. jos 30 minuutin tapaamiseen pitäisi varata asiakkaalle 45 minuuttia, ja sen lisäksi pitää vielä asiakkaiden välissä vaikka 45 minuutin tauot, kuten ketjussa on peräänkuulutettu, niin viiden 30min asiakkaan vastaanottamiseen menisi 7.5h aikaa, mutta nykyisillä hinnoilla siitä saisi vain 750€ palkan. toisin sanoen vaihtoehdot on aika selkeät - joko hintojen roima nosto, tai sitten tiukat ajat ja tehokkaat vaihdot.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #70 : Huhtikuu 14, 2025, 10:00:10 »
En hirveästi käy hierojilla, mutta ei mulla oletuksena ole että olisi sellainen odotustila jossa voisi valmiiksi riisua. Ja jos parturi pesee mun tukkaa niin tietysti se kuluttaa aikaa.

Mutta toistan vielä, että kyse on täysin brändäyksestä. Ensin pt päättää mitä maksaa max. 45 minuuttia kestävä asiakaskäynti, ja sitten että markkinoiko sitä asiakkaille nimellä ”30 minuuttia” vai ”45 minuuttia” vai ”lyhyt gfe”. Asiakkaille näkyvä asia on ostetun palvelun nimi, ei pt:n hinnoitteluperuste. Palvelun nimessä ei ole pakko olla numeroita, ja jos on niin numeroiden ei ole pakko kertoa tapaamisen tarkkaa kestoa.

Kuvittelisin itse, että se ”30 minuutin aika” kannattaa hinnoitella ja ajatella niin, että ~35 minuuttia ovelta ovelle ei aiheuta stressiä tai harmia siitä joku venytti rajoja. Silloin pienet inhimilliset jutut ei aiheuta turhaa kitkaa pt:n ja asiallisen asiakkaan välille.

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #71 : Huhtikuu 14, 2025, 10:03:35 »
Tässä on varmastikin eroa, kuka hupakoi työkseen ja kenen palkka tulee siviiliduunista ja siten ottaa asiakkaita joskus ja jouluna 🤔 Itse kun kuulun tuohon jälkimmäiseen ryhmään, ni ei oo niin justiinsa, kauanko se 30min tapaaminen kestää. Koska ketään ei ole kuitenkaan tulossa heti perään. Jos hupakoi työkseen tulojensa eteen, on ihan ymmärrettävää minimoida hukka-aika ja olla antamatta ns. ilmaista aikaa.
*pikkuPullea mature*

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #72 : Huhtikuu 14, 2025, 12:24:22 »
Suokkaan horokirjassa Kallion Ruusu kertoo oman ennätyksensä liukuhihnasta.
Päivässä 16 asiakasta. Onnistui, koska Ruusulla oli rutiini, jolla sai asiakkaan laukeamaan vartissa.
En sitten tiedä, mikä oli asiakasmäärä per tunti. Itse en koskaan käynyt Ruusulla, toki tunnistaisin vielä hänen ilmoituksensa.   

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #73 : Huhtikuu 14, 2025, 12:32:16 »
mun ennätys taitaa olla 12 asiakasta päivässä. en tee vartteja ollenkaan, ja joukossa oli myös tuntisia, vaikka puolituntisia olikin enemmistö.

ei tehnyt edes tiukkaa, kun päivän pituus on 8-23 ;D

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #74 : Huhtikuu 14, 2025, 12:56:29 »
mun ennätys taitaa olla 12 asiakasta päivässä. en tee vartteja ollenkaan, ja joukossa oli myös tuntisia, vaikka puolituntisia olikin enemmistö.

ei tehnyt edes tiukkaa, kun päivän pituus on 8-23 ;D

Tuo Kallion Ruusun ennätys voi olla parikymmentä vuotta vanha. Hinnoittelu saattoi olla laukaisuperusteinen.
Vasta nykyiset kännykät ovat mahdollistaneet ajanvarauksen. Kentsu kertoi yhdessä kirjassaan, että Helsingin keskustassa oli rapussa kolmen miehen jono virottaren oven takana. Kun hän meni jonossa ensimmäiseksi, niin hänelle huomautettiin, että mene jonon viimeiseksi. Kentsu näytti virkamerkkiään ja sanoi, tällä pääsee jonossa ensimmäiseksi. Yllättäen jono katosi rappukäytävästä.

Suomessa ulkkareilla ei taida olla ajanvarausta de facto. Sama tilanne on Tallinnassa, ensimmäinen oven takana, ensimmäinen pukilla. Tämä sitten voi aiheuttaa jonotusta kadulla tai johtaa siihen, että PT sulkee puhelimen, kun on ollut riittävästi asiakkaita. Jokainen PT valitsee oman tapansa toimia.

Poissa Pupu7000

• Full Member
« Vastaus #75 : Huhtikuu 14, 2025, 13:39:03 »
Ennen älypuhelimia varaukset kirjattiin paperikalenteriin, puhelimen kalenteriin tai mille tahansa käteen osuneelle lippulapulle. Tekstarit, puhelut ja MMS-viestit toimivat aiemminkin, reilusti yli 20 vuotta sitten. Mihin perustuu tuo, että nykyiset puhelimet ovat mahdollistaneet ajanvaraukset?
Stifler's mom.

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #76 : Huhtikuu 14, 2025, 15:50:52 »
Ennen älypuhelimia varaukset kirjattiin paperikalenteriin, puhelimen kalenteriin tai mille tahansa käteen osuneelle lippulapulle. Tekstarit, puhelut ja MMS-viestit toimivat aiemminkin, reilusti yli 20 vuotta sitten. Mihin perustuu tuo, että nykyiset puhelimet ovat mahdollistaneet ajanvaraukset?

Varmaan Suokkaan kirjaan, jossa kerrotaan, että ensimmäiseksi piti hommata vuokra-asuntoon Elisan puhelinliittymä ja asiakkaat soittivat puhelinkopeista kun olivat lähellä pelipaikkaa. Sitten juostiin ulko-ovelle korkkareissa avaamaan ovea asiakkaille.  Välissä tuli häätöjä, siiten etsittiin uusi paikka ja avattiin uusi liittymä, jonka vuokrasi joku tytöistä tai bulvaani.

Ainakin älypuhelimet ovat tehneet ajanvarauksista helpompia. Viimeksi kävi niin, että minulle ilmoitettiin tekstiviestillä, että ollaan etuajassa vapaita. Ulko-ovella oltiin kello 18:05, kun alunperin oli sovittu 18:15.

Poissa Pupu7000

• Full Member
« Vastaus #77 : Huhtikuu 14, 2025, 16:51:51 »
Näissä näkemysten ja kokemusten vaihdossa olisi joskus aiheellista mainita vuosikymmen johon viitataan. Edellisessä puhuin omasta kokemuksestani seksityöntekijänä 2000-luvun alkuvuosina, jolloin tosiaan jo tekstailtiin, soiteltiin ja laitettiin (MMS) kuvaviestejä, jos puhelimessa oli värinäyttö. Mitään eroa nykypäivän varauksen tekemiseen ei siinä mielessä ollut tai ole, enemmistöllä oli jonkinlainen matkapuhelin ja pre paid. Ennen vuosituhannen vaihdetta asia on tietenkin ollut toisin. Mutta OT, ei tästä sen enempää.
Stifler's mom.

Poissa Pataässä

• Full Member
« Vastaus #78 : Huhtikuu 14, 2025, 18:01:42 »
jos 30 minuutin tapaamiseen pitäisi varata asiakkaalle 45 minuuttia, ja sen lisäksi pitää vielä asiakkaiden välissä vaikka 45 minuutin tauot, kuten ketjussa on peräänkuulutettu, niin viiden 30min asiakkaan vastaanottamiseen menisi 7.5h aikaa, mutta nykyisillä hinnoilla siitä saisi vain 750€ palkan. toisin sanoen vaihtoehdot on aika selkeät - joko hintojen roima nosto, tai sitten tiukat ajat ja tehokkaat vaihdot.

Tämä menee nyt jo aika pahasti ohi aiheesta, mutta koittakaa kestää. ;)

Minusta 750 euron päiväpalkka on todella hyvä. Toki ansiot kannattaa aina pyrkiä maksimoimaan, mutta tuossa tilanteessa itse painottaisin jo enemmän vapaa-aikaa (eli vähemmän työtunteja) kuin lisätuloja. Mutta tämä on toki vain tällaisen köyhän näkökulma.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #79 : Huhtikuu 14, 2025, 18:21:42 »

Tämä menee nyt jo aika pahasti ohi aiheesta, mutta koittakaa kestää. ;)

Minusta 750 euron päiväpalkka on todella hyvä. Toki ansiot kannattaa aina pyrkiä maksimoimaan, mutta tuossa tilanteessa itse painottaisin jo enemmän vapaa-aikaa (eli vähemmän työtunteja) kuin lisätuloja. Mutta tämä on toki vain tällaisen köyhän näkökulma.

keikkailusta se ei todellakaan ole tarpeeksi ;D sen lisäksi että majoitus- ja matkakulut on takseineen yleensä ainakin 350€, olen tosiasiassa töissä siitä hetkestä alkaen kun lähden kotoa, siihen saakka kun pääsen seuraavan kerran kotiin. työkämpällä yksin vietetty aika ei ole vapaa-aikaa. jos keikalta saatava raha ei kompensoi sitä että olen kolme vuorokautta työmoodissa, poissa kotoa, yötä vieraassa paikassa, sekä pakkaamisen ja matkustamisen stressiä, niin sinne on aivan turha lähteä.

keikkailun idea kun nimenomaan on se, että silloin vapaa-aikaa on enemmän kuin työtunteja. 1 hyvä keikka kuukaudessa riittää siihen että sen jälkeen voi tehdä kevyellä otteella kotona loput työt, ja ainakaan itselläni ei riitä voimavaroja keikkailla säännöllisesti sitä enempää.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2025, 18:23:42 kirjoittanut häkkisen isa »