Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Florence, Sandra, Ariel, Kristin  (Luettu 1066 kertaa)

Poissa Pioneeri

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Florence, Sandra, Ariel, Kristin
« : Huhtikuu 12, 2025, 20:09:34 »
Kaikissa on sama nainen kyseessä. Arielin Profiili ehkä lähinnä totuutta.

Mutta kaunis nainen kyseessä kuitenkin. Olin jo käynyt Kristinin luona, ja kun varasin Florencea kertoi kivasti että olemme tavanneet. Eli olisin voinut perua.

Menin siis kuitenkin koska on ihan kiihkeä tapaus. Kiusasin vähän toki että "nyt seksiä Sandran kanssa ja nyt sitten Florencea.."
Aina etsimässä

Paikalla Vikingo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Florence, Sandra, Ariel, Kristin
« Vastaus #1 : Huhtikuu 13, 2025, 20:01:13 »
Heh, meinasinkin kirjoitella tästä yksi päivä.

Sanoisin, että myös Amanda ja Karolina saattaisivat jollain tapaa liittyä Florenceen (tällä nimellä minä hänet tunnen :D).

Muutama profiili melko kaukanakin totuudesta, eikä kotimaat ihan ehkä täsmää mutta sinnepäin.... Siis hyvärunkoinen varttuneempi blondi siellä on kuitenkin vastassa joskin naamasta näkyy jo kilometrit. Florencelta olen saanut yhdet parhaista kyydeistä ja hän todella hyvä suihinottaja, olemmekin tavanneet useasti. Hän on myös melko tuhma täti ja kiimainen ja liukuhihna on hyvin kaukana siitä mitä hänen kämpillään tapahtuu. Siksi vähän ihmetyttääkin, miksi helvetissä pitää pyörittää noin montaa profiilia kun kuitenkin palvelun laatu on tasokasta toisinkuin monilla muilla vastaavilla moniprofiilisilla.