Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kalenteria  (Luettu 922 kertaa)

Poissa STT

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Kalenteria
« : Huhtikuu 15, 2025, 16:48:02 »
Näkeekö mistään milloin ovat matkalla minnekkin?

Usein kun jonkun luokse haluaa niin usein silloin oma talous ei ole ollut siinä kunnossa että olisin voinut vierailun tehdä. Mietinkin onko jossain jotain listaa? Toki kaikki varmaan ei suunnittele etukäteen ja välttämättä ei avoimesti huutele ennenkuin on paikanpäällä, mut luulis ainakin jollain olevan että nämäjanämä reissut tiedossa.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kalenteria
« Vastaus #1 : Huhtikuu 15, 2025, 16:54:38 »

Poissa STT

• Hero Member
« Vastaus #2 : Huhtikuu 15, 2025, 17:32:57 »
Tuon tiesinkin, mutta ei nuo ts tytöt niitä käytä, ainakaan ennen kuin ovat Suomessa. Mietin onko ts datingilla shemalewikillä tms. vastaavaa.

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : Huhtikuu 15, 2025, 19:51:59 »
Ts dating sivulla näkyy, kun menee Suomi osioon, typyjen seuraavia keikkakaupunkeja. Kun menee itse profiiliin, niin sieltä näkyy useampi kaupunki eteenkin päin. Tietysti vaatii sen, että pt on itse ne sinne lisännyt. Wiki on alhaalla.

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : Huhtikuu 15, 2025, 22:25:37 »
Mikähån siinä on et melko usein ilmestyy brassien aitoja profiileja distintasis niin et oisivat muka helsingissä. Mut ovat oikeesti jossai ranskassa, lontoossa tai brasseissa.

Poissa STT

• Hero Member
« Vastaus #5 : Huhtikuu 16, 2025, 16:47:56 »
Mikähån siinä on et melko usein ilmestyy brassien aitoja profiileja distintasis niin et oisivat muka helsingissä. Mut ovat oikeesti jossai ranskassa, lontoossa tai brasseissa.

Itse olen mieltänyt sen siten, että laittavat useampaan maahan/paikkaan ilmoituksia ja sit mistä tulee enemmän varauksia/kyselyitä tms. kontakteja niin menevät sinne.
Ihan omaa mutua, tiedä onko näin.