Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Uuden tulokkaan mietteitä  (Luettu 2224 kertaa)

Poissa Mea_xx

• Newbie
  • Galleria (9)
  • ** Piristää muiden päivää
Uuden tulokkaan mietteitä
« : Huhtikuu 16, 2025, 07:22:45 »
Kirjoitan tähän osioon koska vaikutan vain Turussa, toivottavasti se sopii. 😊

Huomasin tässä että mulla tuli juuri puoli vuotta hupakointia täyteen! Onpas se mennyt nopeasti.

Touhun plussat:
+ Asiakkaat! Lieneekö aloittelijan tuuria, mutta mulle ei ole sattunut yhtään ikävää tapausta.
+ Mieletön vastapaino siviiliduunille. Teen täysin itsenäistä etätyötä, joten tämä on jotain ihan muuta.
+ Hillittömän hauska kontrasti tämän puuhan ja siviiliduunin välillä. Teen vaativaa asiantuntijatyötä yhdellä koneella ja ehtiessäni vastailen horoviesteihin viereisellä koneella.😄 Harmi että voin nauraa täällä vain itsekseni tälle tilannekomiikalle. Ja pitää huolen että muistan kumpi näppis kuuluu kumpaan koneeseen...
+ Tämä on seksin suhteen sellainen win-win-tilanne mitä ei tähänastisessa elämässä oikeastaan ole ollutkaan.
+ Toisen kerran asiakkaat, erityismaininta muutamalle jotka ovat olleet niin ihania että uutta tapaamista odottaa (toivottavasti hekin!).

Touhun miinukset:
- Oharit! Se on aika hanurista jos sulla on paikka josta olet maksanut, ja päivän kaikki tapaamiset perutaan joko tuntia ennen tai tehdään kunnon no-show.

En itse asiassa keksi muita miinuksia.
Neutraalia on viestittelyn suunnaton määrä, vaikka luinkin tästä etukäteen niin ei sitä tajunnut kuitenkaan. Hyvin pieni prosentti viestittelystä lopulta johtaa tapaamiseen. Mutta aika paljon kuitenkin jaksan keskustella, ei se haittaa, mutta sitten täytyy laittaa raja kun halutaan käytännössä ilmaista chatti-seksiä. Tapoihini ei silti kuulu olla kenellekään tympeä, edes niille ohareille, vaan sitten täytyy sanoa nätisti että varaatko ajan tai etsitkö jonkun muun keskustelukumppanin.

Seuraavaa puolta vuotta odotellessa! ❤️
Turku tiistaisin

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Uuden tulokkaan mietteitä
« Vastaus #1 : Huhtikuu 16, 2025, 07:37:14 »
Kiva että sinulla on pääosin hyviä kokemuksia. Ainoana miinuspuolena näen sen että vaikutat vain Turussa. Tapaisin sinua erittäin mielelläni.

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : Huhtikuu 16, 2025, 09:50:29 »
Ihana et on ollut pelkästään hyviä tyyppejä 🙏
Itsellä on reilu vuosi takana täyspäiväisenä ja ihan vaan muutama ärsyttävä sattumus ollut.
Mut ehdottomasti asiakkaiden tapaaminen on hauskaa ja mielenkiitoista puuhaa 😁
Itsellä on sit taas samanlainen kontrasti sen suhteen et oon naimisissa oleva lähiössä asuva perheenäiti ja sit teen tälläisiä bisneksiä 😎✌️ varmaan just sarjassamme kukaan ei ennalta uskois et tekisin. 😂 ja sama sillon ku aloitin OF jo pari vuotta sitten. Itseasiassa pari meidän naapuria tietää OFstä ja reaktiot olleet ihan positiivisia.

Itse oon saanut oharit karsittua aika hyvin nyt kun Siperia ensin opettaa 😆 ja nyt kun on pidempään samalla paikkakunnalla tehnyt niin ei tuu niin paljoo turhia yhteydenottoja, suhteessa useampi viesti sit oikeesti johtaakin johonkin. Ja on kiva et hierontapuolella saa olla hinnatkin esillä ni ei tuu niitä et "jaa ei tää ookkaa ilmaista" 🤣
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla.
Oma studio Turkkuses. (En reissaa.)
OFssä paljon matskua myös 🎥😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : Huhtikuu 16, 2025, 09:52:04 »
Lainaus
+Hillittömän hauska kontrasti tämän puuhan ja siviiliduunin välillä. Teen vaativaa asiantuntijatyötä yhdellä koneella ja ehtiessäni vastailen horoviesteihin viereisellä koneella.😄 Harmi että voin nauraa täällä vain itsekseni tälle tilannekomiikalle. Ja pitää huolen että muistan kumpi näppis kuuluu kumpaan koneeseen...

Mä niin samaistun tähän! tajusin muuten myös, että mullakin tulee puoli vuotta horoilua ja kohta vuosi dommeilua.

Ja toi oharointi!
Mä oon miettiny että miten paljon asiakkaat oharoi sitten?

Oonko jotenkin tosi lay back asian suhteen, vai tuleeko mulla jotenkin harvinaisen vähän oharointia?

Sehän kyllä tässä varmaan korjaantuu tämän saitille kirjottamisen jälkeen 😹

Kuulostaa ihanan tasaselta matkalta, noin niinkuin yleisesti!

Toivon sulle paljon oharoimattomia asiakkaita jatkossa ♥️

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (10)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #4 : Huhtikuu 16, 2025, 10:15:34 »
Kiva listaus ja mahtavaa, että joukkoon mahtuu pelkästään positiivisia kohtaamisia. Sama meininki jatkukoon 🌞

Ei todellakaan aina, mutta joissain tapauksissa kyllä koen, että seksityö on myös vaativaa asiantuntijatyötä jossa saa laittaa peliin kaikki pehmeät taitonsa ja tietonsa seksologiasta ja ihmisen psykologiasta.
Lomalla

Now let your lovin' flow real sweet and slow 🍓

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : Huhtikuu 16, 2025, 10:29:26 »
Joo siis todellakin samaa mieltä 🙏 esim jos asiakasta jännittää kovin tai on muista syistä erektiohäiriötä.

Ei todellakaan aina, mutta joissain tapauksissa kyllä koen, että seksityö on myös vaativaa asiantuntijatyötä jossa saa laittaa peliin kaikki pehmeät taitonsa ja tietonsa seksologiasta ja ihmisen psykologiasta.

Poissa tuska76

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Huhtikuu 16, 2025, 11:54:24 »
Ja on kiva et hierontapuolella saa olla hinnatkin esillä ni ei tuu niitä et "jaa ei tää ookkaa ilmaista" 🤣

Ihan näin offtopic-ajatuksena palvelujen käyttäjänä ihmettelen, että onko siellä oikeasti paljonkin ketä kuvittelee sen olevan ilmaista. Kun monesti nykyään ensimmäiseen yhteydenottoon vastaus on pelkästään että "tarjoan muuten vain maksullista" eikä muuta mihin tarttua kiinni, ja vaikka ekassa viestissä kerron mikä kiinnostelee jne ja sit kun vastaa että "tiedän ja ymmärrän kyllä enkä sivuston luonteen tietäen muuta odotakkaan" ja keskustelu loppuu kovin usein siihen.

Mutta hienoa että positiiviset fiilikset yllä, jatkakaa hyvää työtä ja ja mä omalta osaltani lupaan edelleen käyttäytyä hyvin.

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Huhtikuu 16, 2025, 12:15:59 »
No ei onneks usein. Toki joskus jotkut kysyy kiinnostaisko mua treffailla ihan muuten vaan, sillee vapaa-ajalla. Mut lähinnä se, et kun on hinnat esillä ni tietävät heti mis hinnoissa about liikutaan ettei oo harhaluuloja, välillä on aikamoisia tinkaajia liikkeellä ja se on tosi yleistä.

Mitä sit taas viestintään tulee ni yleensä heitän heti ekana mun infoviestin missä on hintojen lisäks kaikki UKK-infot ja jos asiakas haluu sutjakkaan ajanvarauksen ni sit hän voi seuraavassa viestissä ehdottaa hänelle sopivaa kellonaikaa ja tapaamisen kestoa 🤓✌️

Ja on kiva et hierontapuolella saa olla hinnatkin esillä ni ei tuu niitä et "jaa ei tää ookkaa ilmaista" 🤣

Ihan näin offtopic-ajatuksena palvelujen käyttäjänä ihmettelen, että onko siellä oikeasti paljonkin ketä kuvittelee sen olevan ilmaista. Kun monesti nykyään ensimmäiseen yhteydenottoon vastaus on pelkästään että "tarjoan muuten vain maksullista" eikä muuta mihin tarttua kiinni, ja vaikka ekassa viestissä kerron mikä kiinnostelee jne ja sit kun vastaa että "tiedän ja ymmärrän kyllä enkä sivuston luonteen tietäen muuta odotakkaan" ja keskustelu loppuu kovin usein siihen.

Mutta hienoa että positiiviset fiilikset yllä, jatkakaa hyvää työtä ja ja mä omalta osaltani lupaan edelleen käyttäytyä hyvin.

Poissa Mea_xx

• Newbie
  • Galleria (9)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #8 : Huhtikuu 16, 2025, 13:29:59 »
Kiitos kaikille! ❤️

Ohareissa pahinta on lähinnä se, että jos riittävän moni tekee sellaisen samana päivänä, ja kun maksan paikasta ihan riittävästi, niin siltä päivältä tulee sitten kirjaimellisesti persnettoa. (Vai sittenkin ei lainkaan persnettoa?)

Oikeastaan aika harvoin tulee hämmästyneitä viestejä että "onko tämä maksullista?!". Lähinnä ei vastata ollenkaan, kun laitan infon sisältäen hinnat. No yksi viesti oli mielestäni aivan priceless: "Olet siis huora?!" Hehe, joo.

Kyllä, näin nimenomaan. Itse tarkoitin vain sitä tilannetta kun on vierekkäin kaksi konetta ja toisella tehdään siviili-asiantuntijatyötä ja toisella kirjoitellaan ihan muita viestejä.
Turku tiistaisin

Poissa Zemlicka

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Huhtikuu 18, 2025, 23:42:33 »
Mealle kiitos kivasta ja asiallisesta raportista. Tällaisia on ilo lukea. Viime aikoina on joutunut yhä enemmän tekemään töitä, jotta voi varmistua etukäteen ilmoituksen ja palvelun yhdenpitävyydestä.Mitään kuluttajansuojaa näissä hommissa ei ole.
Mutta ilmoituksia ja palveluntuottajien vastauksia oppii kyllä tulkitsemaan. Huono asenne ei jää piiloon.

Ihan halvalla ei hyvää saa mutta kova hintakaan ei ole tae mistään. Parhaat kokemukset on kotimaisesta puoliammattilaisesta, joka nauttii sivubisneksestään eikä tee sitä tehdastuotantona.

Mean kirjoitus oli niin kiva, että on pakko nähdä näin mukava nainen livenä!