Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vahvistusviesteistä  (Luettu 1468 kertaa)

Poissa RobertLey

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Vahvistusviesteistä
« Vastaus #20 : Huhtikuu 17, 2025, 09:48:04 »
En luota siihen, että asiakas oma-alotteisesti vahvistaa saapumisensa.
Minä laitan viestiä viimeistään edellisen päivän iltana.
Kysyn onko tulossa vai haluaako peruuttaa.
Jos on edelleen tulossa, annan osoitteen.

Hep! Käytännöllinen ja Hyvä Tapa 👍. - Itsekin olen pyrkinyt lähettämään pidemmän ajan päähän sovittaessa varmistusviestin päivää aikaisemmin.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : Huhtikuu 17, 2025, 09:53:29 »
Nyt kysyn tyhmyyttäni että miten ilmoituksessa voi olla hinnat? RE:ssä on kyllä mutta ilmoittavatko kaikki tosiaan siellä? Itse koen sen niin jäätävän kalliiksi ettei maksa vaivaa.

Samuelin vastauksesta jatkaen, joidenkin ilmoitus ei ole varsinaisista seksipalveluista.

(Omasta mielestä RE ei ole erityisen kallis jos tekee täysipäiväisesti seksityötä ja mieltää sen markkinointikuluksi. Tämä ei toki päde kaikkiin seksityöntekijöihin, ja jos saa riittävästi asiakkaita ilman maksullista markkinointia niin eihän siinä sitten mitään. Verrokiksi miten eräs toinen, oman alueensa suurin sivusto markkinoi itseään ilmoittajille.)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2025, 09:56:14 kirjoittanut palvelunostaja »

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #22 : Huhtikuu 17, 2025, 10:01:54 »
Minä sovin tapaamisen yleensä hyvissä ajoin ja edellispäivänä tai aamulla vahvistan asian. Tarkka osoite, ovikoodi tai mikä nyt tapauskohtaisesti on tarpeen, tulee sovitusti siinä ennen....
Ei ole ongelmia ollut.
Olen joskus joutunut perumaan tapaamisen, käsittääkseni tämäkin on otettu asiallisesti vastaan; Näitä vaan tulee.
Rahastakaan ei ole tarvinnut riidellä. Aina olen tyydytettynä poistunut sovitun ajan perästä 🥴
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa IntohimonTuulia

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : Huhtikuu 17, 2025, 12:51:21 »
Mä en pyydä vahvistusta edellisenä päivänä kuin harkintani mukaan epämääräisen epävarman oloisilta. Sovin tapaamiset vain sähköpostitse, ja mulla varauksen vahvistuksena on ihan hyvin toiminut se, että asiakas toimittaa viimeistään edellisenä päivänä mulle puhelinnumeron, johon voin soittaa 5-10min ennen tapaamista ja ohjata perille asti. En anna turvallisuussyistä tarkkaa sijaintiani uusille asiakkaille kuin vasta juuri ennen tapaamista. Toki he odottavat oikeilla kulmilla soittoani.

Aina välillä joillekuille oman numeron antaminen on kynnyskysymys ja sitten me ei vaan voida tavata. Siinä ei yleensä auta mun vakuuttelut siitä, että heidän yksityisyytensä on mun kanssa varmassa turvassa.
Leikkiähän tää elämä on, ainakin parhaimmillaan

Poissa Miira N

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #24 : Huhtikuu 17, 2025, 12:57:12 »
Itse olen tavannut vahvistaa tulemiseni n. tuntia ennen. Mutta taannoin kävi niin, että olin sopinut tapaamisen edellisviikolla. PT ei pyytänyt mitään vahvistusviestiä. Aika oli iltapäivällä mutta jo aamulla huomasin, että PT:ltä oli tullut puolilta öin viesti, että olenko varmasti tulossa ja jotain 6:30 viesti, että koska en vahvistanut aikaa, tapaaminen on peruttu. Olin ihan täh   Että minun olisi kai pitänyt pyytämättä ymmärtää vahvistaa tapaaminen jo vuorokautta ennen 

Mä kerron heti tapaamisen sopimisen jälkeen, että varmistathan tapaamispäivänä kello X mennessä. Asiakkaalla on siis tiedossa se varmistus jo heti välittömästi eli ei tarvitse jännittää, että millaiset käytännöt mulla on.

Mitä tulee siihen, että seksityöntekijät lähettelevät itse vahvistuksia niin en tee sitä siksi, ettei sitä (taaskaan) vaadita muilta yrittäjiltä, miksi olisin poikkeus? Jos asiakas palvelun haluaa niin ihan minimivaatimus on se, että asiakas muistaa tapaamisen olevan edes sovittu. Haluan suodattaa tällaiset hihhulit saman tien pois, jotka haluavat minun muistuttavan heitä tapaamisesta. Oletan kuitenkin, että vastapuoli on täysi-ikäinen ja osaa omaa kalenteriaan käyttää.
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : Huhtikuu 17, 2025, 13:15:46 »
Mitä tulee siihen, että seksityöntekijät lähettelevät itse vahvistuksia niin en tee sitä siksi, ettei sitä (taaskaan) vaadita muilta yrittäjiltä, miksi olisin poikkeus?

Ei nyt tule mieleen yhtään muuta alaa, jossa yrittäjä odottaisi että mä asiakkaana lähetän ylimääräisen vahvistuksen määrättyyn aikaan. Suht moni firma lähettää muistutusviestin esim. edellisenä päivänä, mutta ei odota siihen mitään kuittausta.

Mutta oleellisemmin, ketä varten se vahvistus on? Ymmärsin että tässä on kyseessä ylimääräinen tehtävä jonka  annat asiakkaillesi oman mielenrauhasi takia. Saat toki pyytää ja yleensä suomalaiset on hyviä tottelemaan sääntöjä. Ja tämän alan erikoispiirteenä monet asiakkaat aidosti pitävät yrittäjästä ja ovat mielellään tälle mieliksi.

Mutta olet mielestäni vähän väärillä urilla jos mietit tätä jotenkin reiluuden kautta, että juuri näin sen pitää mennä.

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #26 : Huhtikuu 17, 2025, 13:18:23 »
^^ Voin olla väärässä (ainakin kerran luulin olevani 😉), mutta mun käsitys on, että näitä vahvistusviestejä pyydetään nimenomaisesti palveluntarjoajien puolelta oharien välttämiseksi. En näe mitään syytä miksi itse sellaista asiakkaana kaipaisin ja selviän mainiosti ilman niitä, kunhan saan ajoissa tiedot sijainnista ym. tarvittavan infon paikalle saapumisesta.

Poissa Sointu Sulotar BBW

• Newbie
  • Galleria (15)
« Vastaus #27 : Huhtikuu 17, 2025, 13:23:33 »
Mä lähetän treffipäivänä viestin, missä kerron treffien keskeisimmät speksit, eli että treffaamme tänään klo x-y, z e.
Jaan samalla osoitteen ja kerron tulevani vastaan. Pyydän tähän kuittauksen. Paikalletulovahvistuksen lisäksi varmistan näin, että meillä on deitin kanssa yhteisymmärrys korvauksen määrästä.

Mun mielestä tämä on sekä järkevää että huomaavaista. Haluan, että perustiedot ovat hyvin selkeät, eikä deitin tarvitse stressata siitä ettemmekö olisi yhteisymmärryksessä perusasioista. Samalla ilmaisen, että odottelen jo deitin saapumista.  :)

Pakko myöntää, että olen pari kertaa unohtanut lähettää tämän vahvistus- ja tulo-ohjeviestin. Olen vielä sen verran untuvikko, että opettelen vielä rutiineja. Onneksi deitit ovat olleet aktiivisia ja kyselleet tietojen perään.
💜 Helsinki pe 18.4. 💜

Uutena tutkiskelemassa mitä kaikkea mielenkiintoista ja antoisaa täällä on. Lämmin, mukaansatempaava, hurmaava ja hersyvä 40-vuotias hupsuttelija Helsingistä.

Poissa Kielimies

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #28 : Huhtikuu 17, 2025, 13:28:44 »
Itse laitan vahvistusviestin ja sitten vielä ku olen lähellä tapaamispaikkaa. :headbang:

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #29 : Huhtikuu 17, 2025, 13:49:56 »
^^ Voin olla väärässä (ainakin kerran luulin olevani 😉), mutta mun käsitys on, että näitä vahvistusviestejä pyydetään nimenomaisesti palveluntarjoajien puolelta oharien välttämiseksi. En näe mitään syytä miksi itse sellaista asiakkaana kaipaisin ja selviän mainiosti ilman niitä, kunhan saan ajoissa tiedot sijainnista ym. tarvittavan infon paikalle saapumisesta.

Kyllä se omakin vahvistaminen on välillä tarpeen. On ne hupakotkin yhtälailla unohtaneet tapaamisia. Eipä tule sitten turhaan valmistauduttua ja lähdettyä.

Toisten kanssa tuota ei tarvita kumpaankaan suuntaan, mutta aina ei uuden tuttavuuden kanssa tiedä...

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #30 : Huhtikuu 17, 2025, 13:58:06 »
^ Tarkoitin juurikin sitä, että itse kyllä muistan sovitut tapaamiseni ilman vahvistuksiakin. Mutta oikeassa olet, meissä ihmisissä on eroja ja toisten kanssa vaan joutuu varmistelemaan asioita.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #31 : Huhtikuu 17, 2025, 14:21:07 »
Mitä tulee siihen, että seksityöntekijät lähettelevät itse vahvistuksia niin en tee sitä siksi, ettei sitä (taaskaan) vaadita muilta yrittäjiltä, miksi olisin poikkeus? Jos asiakas palvelun haluaa niin ihan minimivaatimus on se, että asiakas muistaa tapaamisen olevan edes sovittu. Haluan suodattaa tällaiset hihhulit saman tien pois, jotka haluavat minun muistuttavan heitä tapaamisesta. Oletan kuitenkin, että vastapuoli on täysi-ikäinen ja osaa omaa kalenteriaan käyttää.

Teoriassa juuri noin ja olet periaatteessa täysin oikeassa ja minä kanssasi samaa mieltä, mutta elävän elämän käytännön realiteetit (joihin emme voi vaikuttaa) nyt vain taitavat olla sellaiset, että se Violan tapa taitaa kuitenkin johtaa parempaan tapaamisten toteutumisprosessiin. Sehän on nimenomaan myyjän etu.

Asiakas tuskin sellaisia myyjältä tulevia varmistusviestejä odottaa ja kaipaa, Violakin taitaa lähettää niitä oman etunsa, ei asiakkaan vuoksi.

Mutta asiakkaana lähetän ilman muuta varmistusviestin pyytämättäkin ennen tapaamiselle lähtöä. Sen verran monta turhaa reissua on tullut tehtyä. Ja lähtökohtana on, että jokin kuittaus minun pitäisi saada ennen kuin on aika lähteä kohteeseen.

Tuohon "oletan kuitenkin, että vastapuoli - - osaa omaa kalenteriaan käyttää."
-> jos odotat tätä kaikilta, odotat liikoja  ;D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2025, 14:23:10 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (53)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #32 : Huhtikuu 17, 2025, 14:32:44 »

Violakin taitaa lähettää niitä oman etunsa, ei asiakkaan vuoksi.

Sekä että.
Kyllä, oman edun takia. Ohareita vähemmän.
Myös siksi, että toimintatapani on parempi asiakkaalle.
Hän voi kunniallisesti vielä peruuttaa tapaamisen jos tuntuu siltä, ettei sittenkään halua tulla sessioon. Annan reilun perääntymismahdollisuuden.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #33 : Huhtikuu 17, 2025, 14:37:51 »
Tuohon "oletan kuitenkin, että vastapuoli - - osaa omaa kalenteriaan käyttää."
-> jos odotat tätä kaikilta, odotat liikoja  ;D

Aika moni PT tekee sellaisen [virheellisen] oletuksen, että kaikki muut toimivat samalla konseptilla kuin hän.

Kun varaat ajan hammaslääkärille tai autolle huoltoajan, ostat palvelua, jota tarvitset ja joka on sinulle välttämätöntä.

Seksipalvelujen käyttäminen ei ole mikään välttämätön palvelu, varsinkaan jos vielä kerrotaan, että palvelua on tarjolla vain päivänä X, kellonaikaan Y. Osoitteen saat paria tuntia ennen tapaamista ja tasaraha on oltava. Jos turskalla ei ole palvelusta mitään positiivista kerrottavaa, turska olkoon hiljaa seurakunnassa.

Poissa TuhmaMyy

• Full Member
« Vastaus #34 : Huhtikuu 17, 2025, 15:17:38 »
Mä en lähettele mitään vahvistusviestejä enkä niitä odota myöskään asiakkailta. Mä oon vahvasti sitä koulukuntaa, että jos jotain on sovittu niin siitä pidetään kiinni ilman erillisiä lisävarmiseluja puolin ja toisin. Laitan myös osoitteen (asunnon numeroa lukuunottamatta) heti tapaamisen sopimisen yhteydessä, etten sitten unohda antaa osoitetta kiireisenä päivänä.

Mulle on joskus käynyt tilanteita, että asiakas on lähettänyt vahvistusviestin, ja koska en ole huomannut viestiä ja vastannut hänelle sopivassa ajassa, hän on katsonut treffit peruuntuneeksi ja jättänyt tulematta...

Poissa Miira N

• Newbie
« Vastaus #35 : Huhtikuu 17, 2025, 17:15:59 »
Ei nyt tule mieleen yhtään muuta alaa, jossa yrittäjä odottaisi että mä asiakkaana lähetän ylimääräisen vahvistuksen määrättyyn aikaan. Suht moni firma lähettää muistutusviestin esim. edellisenä päivänä, mutta ei odota siihen mitään kuittausta.

Tässä olet ihan oikeassa, myönnän.

Sanoisinkin siis, että tämä varmistusviestittely on sille varausmaksulle (joka taas on yleinen käytäntö) vaihtoehto. Eli se on vähän joko tai. Valitettavasti kuitenkin tälle "ylimääräiselle työlle" on tarvetta, koska osa lakkaa esim. lukemasta viestejä muutamaa tuntia ennen (ilmeisesti ei kehdata suoraan estää syystä tai toisesta, kun ollaan päätetty ettei tulla paikalle) ja tämä pelastaa minut useimmiten, joten katson sen ihan tarpeelliseksi.

Mitä tulee siihen, että aikuinen ihminen ei osaa laittaa sovittua menoa kalenteriin niin sellaisia asiakkaita en tietenkään kaipaa.

Poissa Miira N

• Newbie
« Vastaus #36 : Huhtikuu 17, 2025, 17:20:28 »
Mä en lähettele mitään vahvistusviestejä enkä niitä odota myöskään asiakkailta. Mä oon vahvasti sitä koulukuntaa, että jos jotain on sovittu niin siitä pidetään kiinni ilman erillisiä lisävarmiseluja puolin ja toisin. Laitan myös osoitteen (asunnon numeroa lukuunottamatta) heti tapaamisen sopimisen yhteydessä, etten sitten unohda antaa osoitetta kiireisenä päivänä.

Mulle on joskus käynyt tilanteita, että asiakas on lähettänyt vahvistusviestin, ja koska en ole huomannut viestiä ja vastannut hänelle sopivassa ajassa, hän on katsonut treffit peruuntuneeksi ja jättänyt tulematta...

Haluaisin pystyä itsekin katsomaan tapaamiset oikeasti jo sovituksi, mutta koska en itse (vielä) käytä varausmaksua niin ohareiden prosentuaalinen osuus on korkea, josta syystä on yksinkertaisesti pakko lisätä näitä keinoja. Ymmärrän, että ennakkoon edes jotain maksanut asiakas on paljon suuremmalla todennäköisyydellä tulossa kuin sellainen, joka voi varata maksamatta ja anonyymisti. Seuraamuksia ei yksiselitteisesti ole. Myös tämä lanka saa nojaamaan vahvemmin ennakkomaksujen käyttöönottoon.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
« Vastaus #37 : Huhtikuu 17, 2025, 17:40:59 »
Vahvistusviestit toimii molempiin suuntiin. Ei tartte jännittää että muistiko PT sen sovitun ajan.

Tämä on kyllä totta.

Poissa NaapurinNoora

• Full Member
  • Galleria (6)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #38 : Huhtikuu 17, 2025, 17:56:43 »
Kun tapaamista alun perin sovitaan ja löydetään sopiva ajankohta tapaamiselle vahvistan tämän vielä sanallisesti "tapaamme xx.x. klo x-y" ja kerron, että laitan vielä vahvistus- ja infoviestin muutama päivä ennen tapaamista. Kontaktoin asiakkaan yleensä 2-3pvää ennen tapaamista ja pyydän vastauksen viestiin jolloin tapaaminen on molemmin puolin lukkoon lyöty. Tässä viestissä kertaan vielä sovitun; tapaamisajankohdan, sovitut speksit tapaamisen sisällöstä ja maksusta ja kerron, että saapumisohjeet laitan joko tapaamista edeltävänä iltana tai tapaamispäivän aamuna, riippuen monelta on määrä tavata.

Tämä on minulle toimiva ja mielestäni selkeä tapa toimia. Laittamalla vahvistusviestin muutama päivä ennnen tapaamista karsin myös tehokkaasti hupivarailijat, mielensä muuuttaneet tai tapaamisen unohtaneet ja pystyn vapauttamaan ajan jollekin muulle.
Rakkaudesta lajiin. ♥️

Helsinki 8.-9.5.

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #39 : Huhtikuu 17, 2025, 19:00:27 »

Violakin taitaa lähettää niitä oman etunsa, ei asiakkaan vuoksi.

Sekä että.
Kyllä, oman edun takia. Ohareita vähemmän.
Myös siksi, että toimintatapani on parempi asiakkaalle.
Hän voi kunniallisesti vielä peruuttaa tapaamisen jos tuntuu siltä, ettei sittenkään halua tulla sessioon. Annan reilun perääntymismahdollisuuden.

Tuollainen vahvistusviesti voi olla myös hyvää henkilökohtaista markkinointia, jolla PT osoittaa, että on kiinnostunut asiakkaasta. Kuten totesin, PT markkinointi eroaa asiakkaan suuntaan hyvässä ja pahassa.

"Yes, kiitos!

Ah, meillä niin paljon uusia kivoja paikkoja ja leluja kokeiltavana...
Tulee olemaan pitkä tunti sinulle 😜"

Hieman muokattu vahvistusviesti ja kieltämättä tuli tunne, että vanha tuttu odottaa innolla seuraavan päivän tapaamista...