Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vahvistusviesteistä  (Luettu 1656 kertaa)

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vahvistusviesteistä
« Vastaus #40 : Huhtikuu 17, 2025, 19:45:12 »
Itsellä nostaa hiukan niskakarvoja ajatus siitä että pt soittelisi vahvistuksia 😬
Viesti toki ok ja tähän asti asiat on aina saatu sovittua.
Yleensäkin, kun kaks täyspäistä sopii jotain, ne vahvistukset ja kuittauksetkin pystyy sopimaan?
Itselle koko tämä vänkääminen tuntuu oudolle mutta ymmärrän kyllä ensinnäkin tuon oharitouhun ja sen aiheuttaman harmin.
On vain itselle vieras tapa...

Niin, olisko lähinnä oharia omalla kohdalla ollut kun maililla koitettiin tapaamista sopia ja esitin päivää ja pyysin aamuaikaa.
Vastauksessa pt tarjosi
 muistaakseni kl 17?
En sitten enää sitä keskustelua jatkanut 🤗
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa IlonaTequila

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #41 : Huhtikuu 17, 2025, 19:55:10 »
Ajanvarauksen yhteydessä sanon, että "laitan osoitteen edellisenä iltana". Ja edellisenä iltana laitan seuraavan päivän asiakkaille viestit, jossa kertaan monelta nähdään, mitä maksaa, annan saapumisohjeet, ja pyydän vielä kuittaamaan viestin saaduksi.

Mä koen tän samana kuin miten esim kosmetologilta/hierojalta/kampaajalta tulee 24h ennen varattua aikaa sähköpostiin tai viestillä muistutus varauksesta, hinnoista ja peruutusehdoista.

Henkilökohtaisesti en tykkäisi, jos mun asiakkaana pitäisi vielä ajanvarauksen jälkeen oma-aloitteisesti muistaa lähettää vahvistusviestejä varauksistani - saattaisi jäädä kampaajalla aina käymättä, kun luultavasti unohtaisin 😅 Lisäksi en itse palveluntarjoajana tykkäisi odotella, että tuleeko vahvistuksia vai ei, ja näin pääsen vielä kertaamaan, mitä ollaan sovittu (ja muistuttamaan, mitä ihanaa on luvassa - jos olisi päässyt unohtumaan...😁😘)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Miira N

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #42 : Huhtikuu 17, 2025, 20:09:54 »
Kiitos kaikille näkökulmista ja toimintatapojen avaamisesta - näin sitä pääsee kehittymään  ;D

Otan hetkeksi koekäyttöön tuon minulta tulevan vahvistuksen eli ajan sopimisen jälkeen kerron vielä palaavani osoitetietojen kanssa lähempänä, kertaan sovittuun aikaan asiat, mistä olemme sopineet ja asiakkaan sen kuitatessa luovutan osoitetiedot.

Haluaisin vielä kuitenkin tietää, että esim. IlonaTequila, kuinka kauan odotat sitä kuittausta? Kerrotko asiakkaalle, että sen täytyy tulla tiettyyn aikaan mennessä?

Tällä hetkellä hyödyn kuitenkin suuresti jonkinlaisesta vahvistuskäytännöstä, joten toivon sellaisten asiakkaiden jotka eivät sitä tarpeelliseksi koe omalta kohdaltaan suhtautuvan siihen ymmärryksellä  :-*
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #43 : Huhtikuu 17, 2025, 20:46:59 »
Omakohtaista kokemusta vahvistusviesteistä vain muutamalta pt:ltä. Kahden keikkalaisen kanssa tapaamiset oli sovittu useampi viikko aikaisemmin, oli kiva saada vahvistus edellisenä päivänä. Vahvistukset oli pitkälti IlonaTequilan kuvailemassa muodossa, faktat ja pikku heruttelua.

Yksi paikallinen halusi muutamaa päivää aikaisemmin sovitun tapaamisen vahvistettavaksi vielä edellisenä iltana. Luvattua viestiä ei kuulunut, aamulla kyselin perään, nätisti paikkaili unohduksensa ja tapaaminen onnistui hiukan myöhästyneellä aloituksella.

Vaikka valtaosa tapaamisistani on toteutunut ilman lisävahvisteluita, niin näiden kokemusten pohjalta näkisin vahvistusviestin molemminpuolisena hyvänä, kummankaan ei tarvitse jännittää toisen unohtaneen. Etenkin jos tapaaminen on sovittu jo aikaa sitten. Itse muistan kyllä odotetun tapaamisen, kiva tietää että toinenkin.

Elämäntilanteeni takia minulle on sama kuinka ja milloin vahvistus toteutetaan. Salaa hupakoivalle saattaa mennä agenttileikiksi, varsinkin lyhyet aikaikkunat, mutta sehän voi olla osa nautintoa.😁
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #44 : Huhtikuu 17, 2025, 20:56:33 »
Ajanvarauksen yhteydessä sanon, että "laitan osoitteen edellisenä iltana". Ja edellisenä iltana laitan seuraavan päivän asiakkaille viestit, jossa kertaan monelta nähdään, mitä maksaa, annan saapumisohjeet, ja pyydän vielä kuittaamaan viestin saaduksi.
Tykkään itse tästä Ilonan mainitsemasta tavasta. Muistutus tulevasta tapaamisesta, samalla osoite ja muut ohjeet saapumisesta. Useimmiten arkeni on sen luonteista, että vähentää suunnattomasti stressiä, jos tiedän ajoissa mihin pitää olla menossa vaikkapa suoraan töistä. En pidä siitä, että infoa tulee ripotellen, vaan selkeä paketti on aina parempi. Ja nimenomaan ajoissa, jolloin oma ajankäyttöni on helpompaa.

Poissa IlonaTequila

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #45 : Huhtikuu 18, 2025, 17:43:03 »
Haluaisin vielä kuitenkin tietää, että esim. IlonaTequila, kuinka kauan odotat sitä kuittausta? Kerrotko asiakkaalle, että sen täytyy tulla tiettyyn aikaan mennessä?

Pääasiassa kuittaukset tulevat vielä samana iltana, viimeistään seuraavana aamuna (tai aamupäivällä). Tulossa olevat asiakkaat kuitenkin ovat odottaneet sitä osoitetietoa 😊 JOS asiakkaalta ei ole tullut kuittausta 2-3h ennen tapaamisen alkua, laitan perään viestin, että "varmistatko, että sait osoitteen ja olet tulossa?", mutta näihin harvoin tulee vastausta, vaan sitten tietää jo melkein ohariksi.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~