Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ylivoimaista 165/65/C  (Luettu 1842 kertaa)

Poissa Kulli kuutamolla

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Ylivoimaista 165/65/C
« : Huhtikuu 17, 2025, 15:12:36 »
Onko pt:n ylivoimaista naputella kahdeksan merkkiä ilmoitukseensa, mistä selviäisi pt:n koko? Esim: 165/65/C.
Sujuvoittaisi yhteydenottoja ja jäisi turhat kyselyt pois, kun tulisi jo ilmoituksessa selville pituus paino ja tissit.
Nuorempana stondiksella jaksoi kantaa ämpärillisen vettä, ei enää. Polvet ei kestä. /Juice Leskinen

Poissa TuhmaMyy

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ylivoimaista 165/65/C
« Vastaus #1 : Huhtikuu 17, 2025, 15:22:11 »
Pakko tulla näsäviisastelemaan tähän hieman, että kirjain ei kerro rintojen koosta yksinään yhtään mitään. Mulla esimerkiksi on 65C kuppikoko, joka on todella pieni verrattuna vaikka 75C kuppikokoon. Jos iskisin mainokseen että 150/42/C, niin ovella olisi varmasti monta pettynyttä miestä, jotka eivät tiedä noista kokotaulukoista tuon taivaallista
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2025, 15:24:18 kirjoittanut TuhmaMyy »

Poissa Makkonen

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Huhtikuu 17, 2025, 16:25:07 »

Veikkaan että suurin osa meistä asiakkaista tajuaa kupit A-F, joka on selkeä, ehkä nuorimmat pt;t ei tuota "osaa". Itselle ei sano mitään pikkumyyn numerot, no kuvista tietty selvii ettei oo ainakaan äf.
Dirty old man

Poissa Kulli kuutamolla

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Huhtikuu 17, 2025, 16:35:34 »
Pakko tulla näsäviisastelemaan tähän hieman, että kirjain ei kerro rintojen koosta yksinään yhtään mitään. Mulla esimerkiksi on 65C kuppikoko, joka on todella pieni verrattuna vaikka 75C kuppikokoon. Jos iskisin mainokseen että 150/42/C, niin ovella olisi varmasti monta pettynyttä miestä, jotka eivät tiedä noista kokotaulukoista tuon taivaallista

Eli olet siro taskuraketti ja tissien speksit voi tarkistaa täältä https://www.merittabra.fi/Kokolaskuri?gad_source=1&gad_campaignid=208838574&gclid=EAIaIQobChMIo7-60pbfjAMV3luRBR2O6TvoEAAYASAAEgJhpfD_BwE
Nuorempana stondiksella jaksoi kantaa ämpärillisen vettä, ei enää. Polvet ei kestä. /Juice Leskinen

Poissa Miira N

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #4 : Huhtikuu 17, 2025, 17:11:43 »
Mä en kerro mittoja siksi, ettei niillä loppupeleissä ole mitään väliä. 60kg voi näyttää ihan erilaiselta riippuen urheilutaustasta, vartalon tyypistä ja rasvaprosentista. Panostan laadukkaisiin kuviin, joista saa selkeän ja aidon kuvan. Pituuden kerron jos kysytään, koska sitä voi olla vaikea arvioida.
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Poissa Kulli kuutamolla

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Huhtikuu 17, 2025, 17:47:43 »
Mä en kerro mittoja siksi, ettei niillä loppupeleissä ole mitään väliä. 60kg voi näyttää ihan erilaiselta riippuen urheilutaustasta, vartalon tyypistä ja rasvaprosentista. Panostan laadukkaisiin kuviin, joista saa selkeän ja aidon kuvan. Pituuden kerron jos kysytään, koska sitä voi olla vaikea arvioida.

Kyllä sen pituuden ja painon on väliä
Onko 150/60, 160/60, 170/60 vaiko 180/60, tällaisesta jo voi jotain "rasvaprosentteja" päätellä.
Asiakkaan näkökulmasta on paljon helpompi valita keneen ottaa yhteyttä, siihen joilla tieto on vai siihen jolla ei ole.

Poissa Ribbeli

• Hero Member
« Vastaus #6 : Huhtikuu 17, 2025, 18:59:17 »
Mikäs sun kuppikoko on asianmukaisesti ilmoitettuna?

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #7 : Huhtikuu 17, 2025, 19:43:03 »
Komppaan tota kuppikoko hommaa ensin. Oma koko on 75E, mutta myös kaikki rinnakkaiskoot menee, sit jos ois vaikka 90E, olis tissit huomattavasti isommat. Rinnakkaiskokoja mulle on esim 80D. Joten periaatteessa kuppikoko on haastava ilmoittaa.

Toki, ilmoitan silti. Mulla on ilmoituksessa 150cm pitkä ja E kupin tissit. Painoa en kerro, vartalon näkee hyvin kuvista. Painokin on tosi haastava, koska esimerkiksi kun olin reippaasti ylipainoinen, painoin vain vähän enemmän, kuin aikaan, jolloin treenasin salilla aktiivisesti. Nyt uskoisin painon olevan aika normaaleissa lukemissa, ja koko ajan kohti unelma kroppaa yritän päästä, mutt vaakaa en omista enkä halua omistaa.

Monesti vaatekoko kertoo paljon enemmän kuin paino. Ajatellaan että 160/80, mutta hän treenaa aktiivisesti ja säännöllisesti, jolloin vaatekoko on S-M. Sitten taaa 160/80 voi olla sohvaperuna joka rakastaa ruokaa ja vaatekoko huitelee välillä L-XL. Moni mies ei tätä käsitä, kuinka paljon se vaatekoko, elintavat ja rasvaprosentti merkitsee.

Jos olisin itse palveluiden ostaja, laittaisin enemmän painoarvoa kunnollisille, rehellisille kuville, kuin numeroille.
Oulussa 😘

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
« Vastaus #8 : Huhtikuu 17, 2025, 19:53:53 »
165/65 tarkoittaa suomeksi tukevaa huoraa. Jos on 165 cm pitkä saa paino olla korkeintaan 50 kiloa. Älkää tulko kukaan selittämään mistään treenaajista mitään. ;)
Ps. Kulli kuutamolla on asian ytimessä
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2025, 19:56:15 kirjoittanut Pertti Ström »
Is she really going out with him?

Poissa Artturi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Huhtikuu 17, 2025, 20:06:51 »

Poissa Kulli kuutamolla

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Huhtikuu 17, 2025, 20:12:06 »
Komppaan tota kuppikoko hommaa ensin. Oma koko on 75E, mutta myös kaikki rinnakkaiskoot menee, sit jos ois vaikka 90E, olis tissit huomattavasti isommat. Rinnakkaiskokoja mulle on esim 80D. Joten periaatteessa kuppikoko on haastava ilmoittaa.

Toki, ilmoitan silti. Mulla on ilmoituksessa 150cm pitkä ja E kupin tissit. Painoa en kerro, vartalon näkee hyvin kuvista. Painokin on tosi haastava, koska esimerkiksi kun olin reippaasti ylipainoinen, painoin vain vähän enemmän, kuin aikaan, jolloin treenasin salilla aktiivisesti. Nyt uskoisin painon olevan aika normaaleissa lukemissa, ja koko ajan kohti unelma kroppaa yritän päästä, mutt vaakaa en omista enkä halua omistaa.

Monesti vaatekoko kertoo paljon enemmän kuin paino. Ajatellaan että 160/80, mutta hän treenaa aktiivisesti ja säännöllisesti, jolloin vaatekoko on S-M. Sitten taaa 160/80 voi olla sohvaperuna joka rakastaa ruokaa ja vaatekoko huitelee välillä L-XL. Moni mies ei tätä käsitä, kuinka paljon se vaatekoko, elintavat ja rasvaprosentti merkitsee.

Jos olisin itse palveluiden ostaja, laittaisin enemmän painoarvoa kunnollisille, rehellisille kuville, kuin numeroille.

Katsoin kuvasi, mutta ilman tuota mainitsemaasi 150cm pituutta, en olisi pystynyt päättelemään yhtään mitään minkä kokoiselta naiselta olen palvelua tilaamassa.

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #11 : Huhtikuu 17, 2025, 20:26:37 »
165/65 tarkoittaa suomeksi tukevaa huoraa. Jos on 165 cm pitkä saa paino olla korkeintaan 50 kiloa. Älkää tulko kukaan selittämään mistään treenaajista mitään. ;)
Ps. Kulli kuutamolla on asian ytimessä

Hmm, makusi on selkeästi petite, mutta painokäsityksesi hyvin vääristynyt. 🤔
Oulussa 😘

Poissa Kulli kuutamolla

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Huhtikuu 17, 2025, 20:29:33 »
Vielä sen verran, että tuo kuppikokokaan ei ole niin tieteellinen asia, että palvelunostaja fundeeraisi mitään rinnakkaiskokoja. Harva meistä on mitään tissiliivikaupan myyjiä, oletan.

AA= Ei tissejä
A=Jotain kohoumaa
B=Pienet tissit
C=Tissit
D=Kohtallaiset tissit
E=Isot tissit
J
N
EE

Poissa Artturi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : Huhtikuu 17, 2025, 21:07:42 »
Tissit on tissit. Oli ne sitten AA tai G.

Poissa TuhmaMyy

• Full Member
« Vastaus #14 : Huhtikuu 17, 2025, 23:27:26 »

En ymmärrä kysymystä, koska asianmukaisesti kuppikokoni on 65C. Joidenkin miesten logiikka, että A kuppi on aina pienempi kuin B kuppi ja B kuppi on aina pienempi kuin C kuppi ei vaan yksinkertaisesti pidä paikkaansa 😄

Poissa exhobo

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : Huhtikuu 17, 2025, 23:45:36 »
Taitaa olla niin, että on tissimiehiä ja peppumiehiä, kuka mistäkin pitää. Itse tykkään kivan pyöreästä vähän isommasta pepusta,tisseillä ei niin väliä
oli a tai b tai isommat, on toki kiva kuitenkin saada pienetkin tissit nöpöttämään kun huulilla pöyrittelee ja sopivasti imeskelee. Makuja on monia
ja minun meilestä kaikki naiset on omalla tavallaa haluttavia ja kauniita vaikka siitäkin joku varmaan taas eri mieltä. :drinking:
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo

Poissa O.rkku

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : Huhtikuu 18, 2025, 00:14:46 »
On ylivoimaista, koska minusta se on aika turhaa..kuvista näkee paremmin. Enkä ole saanut sellaista yhteydenottoa, joissa tarkkoja mittojani olisi edes tiedusteltu.

Poissa Hitpaydirt

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #17 : Huhtikuu 18, 2025, 03:49:40 »

Jos sohvalla istuessaan mimmin tissit lepää reisien päällä, joku sopiva kirjain todennäköisesti hänellä käytössä. Ei tarvetta tietää tarkemmin.
Santa Claus is coming, but not necessarily to town.

Poissa Ribbeli

• Hero Member
« Vastaus #18 : Huhtikuu 18, 2025, 04:49:12 »

En ymmärrä kysymystä, koska asianmukaisesti kuppikokoni on 65C. Joidenkin miesten logiikka, että A kuppi on aina pienempi kuin B kuppi ja B kuppi on aina pienempi kuin C kuppi ei vaan yksinkertaisesti pidä paikkaansa 😄
Ymmärsit asianmukaisesti😉,kuppikokosi on siis 65C🤗

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #19 : Huhtikuu 18, 2025, 08:08:34 »
Tämä on helppo ratkaista:

165/65/XS kannut
165/65/S kannut
.
.
.
165/65/ XXL kannut

Tarvittaessa voin tulla paikanpäälle luokittelemaan kannujen koon pientä nimellistä korvausta vastaan.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine