Komppaan tota kuppikoko hommaa ensin. Oma koko on 75E, mutta myös kaikki rinnakkaiskoot menee, sit jos ois vaikka 90E, olis tissit huomattavasti isommat. Rinnakkaiskokoja mulle on esim 80D. Joten periaatteessa kuppikoko on haastava ilmoittaa.
Toki, ilmoitan silti. Mulla on ilmoituksessa 150cm pitkä ja E kupin tissit. Painoa en kerro, vartalon näkee hyvin kuvista. Painokin on tosi haastava, koska esimerkiksi kun olin reippaasti ylipainoinen, painoin vain vähän enemmän, kuin aikaan, jolloin treenasin salilla aktiivisesti. Nyt uskoisin painon olevan aika normaaleissa lukemissa, ja koko ajan kohti unelma kroppaa yritän päästä, mutt vaakaa en omista enkä halua omistaa.
Monesti vaatekoko kertoo paljon enemmän kuin paino. Ajatellaan että 160/80, mutta hän treenaa aktiivisesti ja säännöllisesti, jolloin vaatekoko on S-M. Sitten taaa 160/80 voi olla sohvaperuna joka rakastaa ruokaa ja vaatekoko huitelee välillä L-XL. Moni mies ei tätä käsitä, kuinka paljon se vaatekoko, elintavat ja rasvaprosentti merkitsee.
Jos olisin itse palveluiden ostaja, laittaisin enemmän painoarvoa kunnollisille, rehellisille kuville, kuin numeroille.