Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ylivoimaista 165/65/C  (Luettu 2167 kertaa)

Poissa Miira N

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ylivoimaista 165/65/C
« Vastaus #20 : Huhtikuu 18, 2025, 09:53:17 »
Mun on on pakko jatkaa vielä, että en käytä rintaliivejä, joten rehellisesti sanottuna en tiedä omaa kuppikokoani. Asiakkaita tavatessa ja kuvia ottaessa on minulla tietysti hepenettä päällä, mutta koska vietän niissä aikaa suhteellisen vähän niin en ole tiedosta koskaan kiinnostunut. Myyjä ojentaa minulle liivit sovitettavaksi ja jos niihin mahtuu eikä jää kauheasti tyhjää niin ne lähtevät matkaan.

Ja vähän off-topic hehkutan, että arki ilman rintaliivejä on ihanaa, enkä koskaan vaihtaisi näitä pieniä hedelmiä pois. Eilenkin kävin juoksulenkillä ja ah sitä vapautta kun mikään ei heilu missään. Riippuu toki ihan mistä tykkää, mutta tämä on ollut minulle siunaus  ;D
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #21 : Huhtikuu 18, 2025, 10:42:05 »
Tämä on helppo ratkaista:

165/65/XS kannut
165/65/S kannut
.
.
.
165/65/ XXL kannut

Tarvittaessa voin tulla paikanpäälle luokittelemaan kannujen koon pientä nimellistä korvausta vastaan.

Loistavaa yritteliäisyyttä täällä ☝️
Oulussa 😘

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #22 : Huhtikuu 18, 2025, 21:18:55 »
^ Hinnoittelun kerkisin säätää päivän askareiden lomassa

- 80€ silmämääräinen tarkastelu, noin 15min. Suullinen lausunto
- 100€ silmämääräinen sekä käsin tehtävä tunnustelu/arvionti, noin 30min. Kirjallinen arvio.
- 200€ perusteellinen tarkastus silmämääräisesti ja tunnustelu sekä tarkka mitoitus (laser skannaus), noin 60min. Sisältää kirjallisen raportin ja kuvat asiakkaalle.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #23 : Huhtikuu 18, 2025, 22:10:42 »

- 100€ silmämääräinen sekä käsin tehtävä tunnustelu/arvionti, noin 30min. Kirjallinen arvio.
- 200€ perusteellinen tarkastus silmämääräisesti ja tunnustelu sekä tarkka mitoitus (laser skannaus), noin 60min. Sisältää kirjallisen raportin ja kuvat asiakkaalle.

Kuulostaa hyvältä palvelulta. Varmasti riittää asiakkait jonoksi 👌
Oulussa 😘

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #24 : Huhtikuu 18, 2025, 22:12:58 »
Mun on on pakko jatkaa vielä, että en käytä rintaliivejä, joten rehellisesti sanottuna en tiedä omaa kuppikokoani. Asiakkaita tavatessa ja kuvia ottaessa on minulla tietysti hepenettä päällä, mutta koska vietän niissä aikaa suhteellisen vähän niin en ole tiedosta koskaan kiinnostunut. Myyjä ojentaa minulle liivit sovitettavaksi ja jos niihin mahtuu eikä jää kauheasti tyhjää niin ne lähtevät matkaan.

Ja vähän off-topic hehkutan, että arki ilman rintaliivejä on ihanaa, enkä koskaan vaihtaisi näitä pieniä hedelmiä pois. Eilenkin kävin juoksulenkillä ja ah sitä vapautta kun mikään ei heilu missään. Riippuu toki ihan mistä tykkää, mutta tämä on ollut minulle siunaus  ;D

Samaistun. Elämä ilman rintaliivejä on vapauttavaa. Joskus käytän braletteja, mutta yksiäkään perinteisiä kaaritukikidutus välineitä en omista enää. Toki pomppii ja portaissa joutuu pitämään tisseistä kiinni, mutta who cares 🤣
Oulussa 😘

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #25 : Huhtikuu 19, 2025, 11:25:38 »

Ensinnäkin; Vanhalla menee pasmat edelleen sekaisin kun kohtaa neidon jolla ei ole liivejä😍
Siinä on jotain hurjan kiihottavaa.
Oikein isot rinnat ovat ihanat leikitellä vedessä kun painovoima ei tee kiusaa. Muutenkin sellaisille muhkuille on ihanan upeaa lyyhistyä hetkeksi lähärissä siinä kun voima virtaa kehosta toiseen.

Olen nakurannala ihastellut minulle tuntematonta naista jolta oli toinen rinta leikattu pois.
Hän käveli kuitenkin itsevarmana, hyväryhtisenä ja kauniina🌹ja aivan jumalaisen naisellisena!

Lopulta sama kuin peniksen kans; Oikein kiva että on erilaisia ja tärkeintä on että ihminen on tyytyväinen omaan itseen.

Sitäpaitsi: Ihmisen oman kehon arvostus ja itseluottamus näkyy, hohtaa ulospäin ja se on aina kaunista katsella?
Itserakkaus, pullistelu ja omahyväisyys on jotain aivan muuta, en sellaista tässä tarkoita.
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #26 : Huhtikuu 19, 2025, 11:39:06 »

Kellopeliappelsiinin tarkastuksesta kiitettävän arvosanan saaneille neitokaisille tarjoan bonukseksi tissipanon varsin edulliseen hintaan. Arvion on kuitenkin oltava kirjallinen, toivottavasti kukaan ei sorru väärentämään tätä alan piireissä suurta arvostusta nauttivaa sertifikaattia.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
« Vastaus #27 : Huhtikuu 19, 2025, 16:32:38 »

Lainaus
Ja vähän off-topic hehkutan, että arki ilman rintaliivejä on ihanaa, enkä koskaan vaihtaisi näitä pieniä hedelmiä pois.

Siis voisimpa vielä samaistua!

Mä elin kanssa pitkälti ilman rintsikoita piukeilla Ckupin rinnoilla.

Kunnes rupesin imettämään ja c kuppi paisui johonkin F kuppiin ja sieltä takaisin C kuppiin. Rip ketun nenät 🦊💔

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #28 : Huhtikuu 19, 2025, 17:50:04 »

Lainaus
Ja vähän off-topic hehkutan, että arki ilman rintaliivejä on ihanaa, enkä koskaan vaihtaisi näitä pieniä hedelmiä pois.

Siis voisimpa vielä samaistua!

Mä elin kanssa pitkälti ilman rintsikoita piukeilla Ckupin rinnoilla.

Kunnes rupesin imettämään ja c kuppi paisui johonkin F kuppiin ja sieltä takaisin C kuppiin. Rip ketun nenät 🦊💔
Sen mitä kuvista erottuu niin aivan taivaallisen kauniit  :inlove:
Juur sellaiset joille lähäristä posken painaa...
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #29 : Huhtikuu 19, 2025, 21:54:16 »

Kellopeliappelsiinin tarkastuksesta kiitettävän arvosanan saaneille neitokaisille tarjoan bonukseksi tissipanon varsin edulliseen hintaan. Arvion on kuitenkin oltava kirjallinen, toivottavasti kukaan ei sorru väärentämään tätä alan piireissä suurta arvostusta nauttivaa sertifikaattia.

Tää homma nyt laajenee, mahdollisuus ryhtyä franchise -yrittäjäksi. Ketjun yrittäjillä yksinoikeus sertifikaatin myöntämiseen, tulossa on myös pakolliset uusinta arvioinnit viiden vuoden välein.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #30 : Huhtikuu 19, 2025, 23:00:01 »
Itse en ole tissimiehiä, niin kuppikoolla niin väliä. Pituusmitta on hyvä ja riittävä. Eikä siinä ole tulkinnan varaa kuten kupeissa ja kiloissa. Kuvat kertovat lopun.

Mutta, koska olen persemiehinä, niin miten sen kokoa määriteltäisiin samalla tapaa kuin tissien? Rintaliiveissähän ilmoitetaan rinnanympärys ja kuppikoko. Okei lantionleveys voisi olla, mutta mites se perskannikan korkeus ilmoitettaisiin?

Livyan 150cm mitta kiinnitti tässä narussa huomioni. Vau. Minusta tuon mittaiset naiset ovat aivan ihania! Kainaloon sopivia.

Paikalla Kulli kuutamolla

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #31 : Huhtikuu 19, 2025, 23:22:20 »
On ylivoimaista, koska minusta se on aika turhaa..kuvista näkee paremmin. Enkä ole saanut sellaista yhteydenottoa, joissa tarkkoja mittojani olisi edes tiedusteltu.

Mitenkä kuvista näkee paremmin ihmisen koon kuin ilmoitetuista mitoista?
Ihan kuin neuvoisit ostamaan vaatteenkin vain kuvan perusteella.
Nuorempana stondiksella jaksoi kantaa ämpärillisen vettä, ei enää. Polvet ei kestä. /Juice Leskinen

Poissa O.rkku

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #32 : Huhtikuu 20, 2025, 14:23:39 »
On ylivoimaista, koska minusta se on aika turhaa..kuvista näkee paremmin. Enkä ole saanut sellaista yhteydenottoa, joissa tarkkoja mittojani olisi edes tiedusteltu.

En toivoisi kenenkään kyllä vertaavan näitä palveluja vaateostoksiin, ja minusta kyse on kokonaisuudesta. Tuoreesta kuvasta pitäisi  nähdä ihan riittävästi, paremmin kuin pelkistä ilmoitetuista mitoista. Samoin kuin vaatteita valitessa, kokonaisvaikutelma ratkaisisi minulle, ei mitkään yksittäiset mitat.
 Mutta tämä nyt on vain minun mielipide tietenkin ja tapa toimia, tehkööt kukin miten parhaaksi katsoo.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 20, 2025, 14:26:18 kirjoittanut O.rkku »

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : Huhtikuu 20, 2025, 15:30:02 »

En toivoisi kenenkään kyllä vertaavan näitä palveluja vaateostoksiin, ja minusta kyse on kokonaisuudesta. Tuoreesta kuvasta pitäisi  nähdä ihan riittävästi, paremmin kuin pelkistä ilmoitetuista mitoista. Samoin kuin vaatteita valitessa, kokonaisvaikutelma ratkaisisi minulle, ei mitkään yksittäiset mitat.
 Mutta tämä nyt on vain minun mielipide tietenkin ja tapa toimia, tehkööt kukin miten parhaaksi katsoo.

Kokonaisuudestahan on kysymys myös vaateostoksissakin, ei pelkästä kuvasta. Ja mitenkä se sanonta meni? Yksi kuva voi hämätä enemmän kuin tuhat sanaa.

Miellyttävän oloinen takki tai kengät, katsotaan löytyykö itselle sopivaa kokoa ja vasta sitten aletaan sovitttelemaan.

Naapurisivun iloituksia selatessani katson sopivan ikäluokan, mitat, profiilitekstin. Kuvat ovat sinänsä yhdentekeviä, ei vaikuta yhteydenottopäätökseen, jos profiilitekstiin ei ole panostettu ja mitat puuttuvat.

Nuorempana stondiksella jaksoi kantaa ämpärillisen vettä, ei enää. Polvet ei kestä. /Juice Leskinen

Poissa Tuplawee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #34 : Huhtikuu 20, 2025, 15:32:17 »
Kyllä monien ilmoitusten kuvien osalta ollaan herran hallussa mitä niistä voidaan päätellä ja mitä niiden takaa lopulta paljastuu. Pt:n näkökulmasta vaikea sanoa missä määrin "tukevilla" tai esim vähemmän rintavilla mittojen ilmoittaminen karsisi asiakkaita, ja toisaalta vähentäisikö lukujen ilmoittaminen epävarmuutta, turhaa viestittelyä ja ohareita.

Itsellä ei suurta ongelmaa asian kanssa. Oma haamuraja menee 60kg ja joskus olen painoa tiedustellut. Pituus-paino-suhde antaa hyvän pohjan ja kuvista näkee yleensä perssilmälläkin onko urheilua harrastettu ja minkä verran. Perstuntumalla ja turskan näkökulmasta puolestaan sanoisin, että jos strategisten mittojen ilmoittaminen olisi standardi, niin pelikenttä menisi suuressa kuvassa - huijareista huolimatta - pykälän avoimempaan suuntaan.

Poissa Hitpaydirt

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #35 : Huhtikuu 20, 2025, 17:04:06 »
Mikä pähkinä -allergia tai muu mahtaa olla syypää mutta jos pieniin tissehin kasvaa moiset pallot kärkiin, on myönnettävä kompaktienkin olevan hyvin kiihottavat. Kuppikoossa ei mahda käydä ilmi moinen omituisuus.
Santa Claus is coming, but not necessarily to town.

Poissa O.rkku

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #36 : Huhtikuu 20, 2025, 17:09:27 »
Kyllä monien ilmoitusten kuvien osalta ollaan herran hallussa mitä niistä voidaan päätellä ja mitä niiden takaa lopulta paljastuu. Pt:n näkökulmasta vaikea sanoa missä määrin "tukevilla" tai esim vähemmän rintavilla mittojen ilmoittaminen karsisi asiakkaita, ja toisaalta vähentäisikö lukujen ilmoittaminen epävarmuutta, turhaa viestittelyä ja ohareita.

Itsellä ei suurta ongelmaa asian kanssa. Oma haamuraja menee 60kg ja joskus olen painoa tiedustellut. Pituus-paino-suhde antaa hyvän pohjan ja kuvista näkee yleensä perssilmälläkin onko urheilua harrastettu ja minkä verran. Perstuntumalla ja turskan näkökulmasta puolestaan sanoisin, että jos strategisten mittojen ilmoittaminen olisi standardi, niin pelikenttä menisi suuressa kuvassa - huijareista huolimatta - pykälän avoimempaan suuntaan.

Olen sijoittunut aikanaan sekä alle 60 kg painoluokkaan, että sen yläpuolelle. Samoin olen ollut sekä pienirintaisempi että hieman suuremmilla rinnoilla varustettu. En kuitenkaan huomannut merkittävää eroa yhteydenottojen määrässä, vaikka en aina ilmoittanutkaan tarkkoja mittojani. En myöskään kokenut tarvetta muokata kuvia tai antaa harhaanjohtavaa kuvaa painostani. Henkilökohtaisesti en siis ole kokenut tarkkojen mittojen ilmoittamista millään tavalla merkitykselliseksi.

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #37 : Huhtikuu 20, 2025, 21:00:52 »

Itse uskoisin mittojen sinnikkäälle ilmoittamattomuudelle syynä olevan se, että saadaan mahdollisimman moni ottamaan yhteyttä, vaikka sitten turhien yhteydenottojen uhalla jos joku sattuu mittoja kyselemään. Harva sitten ovelta enää kääntyy takaisin.
Itsellenikin kävi jokunen vuosi sitten niin, että kuvien mukaan varasin ajan kuvitellen pituuden sinne 160 kummankin puolen. Itselleni pieni pyöreys on mieleen, ei liika, joten tuntui juuri sopiva löytyvän.
Mutta vastassa olikin paljon suurempi nainen  kuin olin ajatellut, lähemmäs 180 pitkä ja korkkkarit jalassa vielä pidempi. Silloin pyöreys on jo suuruutta verrattuna ajattelemaani +/-160 senttisen pyöreyteen.
Enhän siinä kehdannut ympärikään kääntyä, vaan raha vaihtoi omistajaa ja suihkun kautta hommiin.
Olihan se perse sitten massiivinen, kun leidi hinkkasi märkää vittuaan naamaani vasten välilllä huudellen ettet vain tukehdu sinne. Itse koetin huudella, että ole varovainen sen suhteen, vaikkakaan ei tämä huonoimpia lähtöjä taitaisi olla.

Mutta tässä esimerkki, ettei ostaja kehtaa kääntyä ovelta jos ei ole älynnyt mittoja kysyä. Palvelu otetaan ja maksetaan. Jos ilmoituksessa olisi ollut mitat, niin tuskin olisi aikaa varannut, ainakaan samoin ajatuksin.

Poissa Artturi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #38 : Huhtikuu 20, 2025, 21:10:20 »
Kuvat tosiaan riittää. Mittatiedoilla ei tee mitään ja kaikkein vähiten millään kuppikoon tiedoilla.

Poissa Aapeli60

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #39 : Huhtikuu 20, 2025, 21:56:29 »
Pituus ja paino olellisia tietoja jos muuten esittely alkaa kiinnostaa, edellyttää toki totuuden mukaisia tietoja. Kuvat monesti "edullisista" kulmista otettuja eikä niihin voi luottaa, onneksi aina voi kääntyä ovelta jos ei miellytä.