Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko sinut yllätetty kesken seksin?  (Luettu 792 kertaa)

Poissa Ribbeli

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Onko sinut yllätetty kesken seksin?
« : Huhtikuu 18, 2025, 05:44:56 »

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/6f76b6eb-3ebb-4a92-9034-3e81b12c6c4b

Kyseisen tilanteen olen joutunut kokemaan,eikä mikään mielyttävin kokemus.

Poissa saapasjalkakolli

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko sinut yllätetty kesken seksin?
« Vastaus #1 : Huhtikuu 18, 2025, 08:13:56 »
Ei ole. Tai mistä sitä tietää, sillä jos on metsän siimeksessä harrastanut, on sen joku voinut myös nähdä.

Poissa Prophat

• Sr. Member
  • Galleria (1)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2 : Huhtikuu 18, 2025, 17:22:02 »
Kloppina sattui että äiskä ilmestyi paikalle... piti olla yksin kotona, mutta jostain ilmestyi kun tyhjästä...

En tiedä kenet nolotti eniten...
2025: 3:1 ut:2 v:6

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Huhtikuu 19, 2025, 02:14:55 »
Oleksä jumalauta pannu meijän tytärtä?

Ja kattia kans….
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #4 : Huhtikuu 19, 2025, 07:40:16 »
Runkulta olen jäänyt pari kertaa kiinni ja kerran pillun päältä. Loistavia kokemuksia  :laught:
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Kimalainen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Huhtikuu 19, 2025, 07:50:06 »
Saarnatessani antaumuksella, silloisen naisystäväni pieni, valkoinen ”puudeli” hyppäsi sänkyyn innoissaan mukaan. Yritin jalallani hosua sitä syrjään, mutta pienestä murinasta päättelin, että ehkä on parempi lopettaa coitus int.

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
« Vastaus #6 : Huhtikuu 19, 2025, 09:49:23 »
On.Muutaman vuoden takaisen hutsuskenen suursuosikin tytär tuli yllättäen kotiin vaikka hänen piti olla koulussa klo 15.
Is she really going out with him?

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #7 : Huhtikuu 19, 2025, 10:15:45 »
No, oliko kyseessä yllättäminen....
Siellä Kopparnäsissä, oli taas kerran sussu mukana ja alettiin tottakai... Lähärissä liu'uttelin hiljaksiin ja nautin olostani, elämästä.
Aurinko lämmitti pakaroita ja tyttö alla kuumeni; Oikein karjaisi
"Nussi mua!"
Tottakai siihen käveli pariskunta kattomaan, ilmeisesti eivät olleet saaneet sanoista selvää mutta joo.
Eivät jääneet häiritsemään vaan poistuivat, noloina ja minäpoika tein töitä käskettyä....
Sitä tytsyä olen monesti kaivannut, meillä oli monta erikoistakin hetkeä....
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : Huhtikuu 19, 2025, 11:07:55 »
Elettiin 1980-lukua jossain päin Uuttamaata ja viinanhuuruiset kotibileet olivat aika yleisiä. No niin kävi, että päädyin koulun yleishutsun kanssa bileiden isännän vanhempien sängylle, päiväpeiton päälle. Housut oli pois molemmilta, tytsällä T-paita ja mulla villapaita, kortsua ei tietenkään ::)

Lähärissä äheltäessä sitten joukko koulukavereita omalta ja rinnakkaisluokalta pölähti huoneeseen ja hommat jäivät kesken. Kauhea älämölö siitä, että nussittiin bileisännän vanhempien sängyllä ;D Yksi huoneeseen tulleista oli luokkani parhaan näköinen mimmi, jota kaverin kanssa yritettiin jallittaa vähän niinkuin kilpaa, muttei kumpikaan saanut…

Seuraavana päivänä oli koulun syyslukukauden päättäjäiset ja näin myös tuon painamani mimmin sekä tuon toisen. Sekä tietenkin luokan jätkiä. Yllättävän vähän mulle vittuiltiin, tais porukka olla vaan kateellisia.

Poikuushan tuossa multa meni, mutta pokasin tuon painamani mimmin myöhemmin mukaani baarista, minne olin päässyt hiukan alaikäisenä. Silloin olikin vuorossa jo ihan hyvää seksiä, jota vieläkin muistelen joskus. Isot pojat kertoivat, että tuo tyttö teki myös hommia rahasta ja näin jälkikäteen turskana uskon täysin nuo jutut mimmin puheidenkin perusteella.

Helkkari sentään, tuostakin on pian 40 vuotta. Aika rientää…

Poissa Mie

• Full Member
« Vastaus #9 : Huhtikuu 19, 2025, 11:28:32 »
Oli sellaiset parimökit ja siivooja tuli kesken hommien vahingossa väärään mökin puolikkaaseen siivoamaan. Sänky oli heti siinä edessä kun hän oven aukaisi. 😁 Vähänkö pyyteli nolona anteeksi ja poistui vähin äänin takavasemmalle! :behind: