Elettiin 1980-lukua jossain päin Uuttamaata ja viinanhuuruiset kotibileet olivat aika yleisiä. No niin kävi, että päädyin koulun yleishutsun kanssa bileiden isännän vanhempien sängylle, päiväpeiton päälle. Housut oli pois molemmilta, tytsällä T-paita ja mulla villapaita, kortsua ei tietenkään

Lähärissä äheltäessä sitten joukko koulukavereita omalta ja rinnakkaisluokalta pölähti huoneeseen ja hommat jäivät kesken. Kauhea älämölö siitä, että nussittiin bileisännän vanhempien sängyllä

Yksi huoneeseen tulleista oli luokkani parhaan näköinen mimmi, jota kaverin kanssa yritettiin jallittaa vähän niinkuin kilpaa, muttei kumpikaan saanut…
Seuraavana päivänä oli koulun syyslukukauden päättäjäiset ja näin myös tuon painamani mimmin sekä tuon toisen. Sekä tietenkin luokan jätkiä. Yllättävän vähän mulle vittuiltiin, tais porukka olla vaan kateellisia.
Poikuushan tuossa multa meni, mutta pokasin tuon painamani mimmin myöhemmin mukaani baarista, minne olin päässyt hiukan alaikäisenä. Silloin olikin vuorossa jo ihan hyvää seksiä, jota vieläkin muistelen joskus. Isot pojat kertoivat, että tuo tyttö teki myös hommia rahasta ja näin jälkikäteen turskana uskon täysin nuo jutut mimmin puheidenkin perusteella.
Helkkari sentään, tuostakin on pian 40 vuotta. Aika rientää…