Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuoletko pt:n pillun  (Luettu 1887 kertaa)

Poissa JPC

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nuoletko pt:n pillun
« Vastaus #20 : Huhtikuu 19, 2025, 21:03:53 »
Nuolemiset hoitaa se, joka kerää rahat.  :whipping:

Poissa Frank Debil

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #21 : Huhtikuu 19, 2025, 21:07:10 »
"Ulkkareilla en ole käynyt, enkä ehkä uskaltaisi nuolla ainakaan ekalla kerralla. Jotenkin ajatus ei innosta, kun monet heistä käsittelee joka päivä melkoiset määrät miehiä ympäri ämpäri Eurooppaa, joissa ei kaikissa maissa ehkä samalla tavalla turvallisesti toimita kuin Suomessa"

Tämähän ei ihan pidä paikkaansa.. Aika moni Itä-Euroopan likka työskentelee vain Suomessa tai muissa Pohjoismaissa.. ja vain originaalien kanssa. Itse asiassa moni suorastaan kammoaa näitä eri etnisyyden omaavia asiakkaita..

Suuri osa suomihupakoistahan taas ilmoittaa suoraan tapaavansa ketä vain mistään kansallisuudesta tai etnisyydestä välittämättä..😅

Poissa Kössi

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : Huhtikuu 19, 2025, 21:13:49 »
Haluaisin sanoa A.

Mutta pari kertaa on epähuomiossa unohtunut kun on ollut jotain muuta touhuttavaa koko ajan.

Poissa panic0

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : Huhtikuu 19, 2025, 21:15:14 »
^^ Okei, kiitokset oikaisusta. Noinhan se voi hyvinkin ja ihan järkeenkäyvästi olla. On paljon mahdollista, että  maailman helpoimmat, turvallisimmat ja naista parhaiten kunnioittavat miehet löytyy Pohjois-Euroopasta. Siksi varmaan monet ulkkarit näillä hoodeilla viihtyy. Ei kait kaikki suomineidotkaan ota kaikkia etnisyyksiä käsittääkseni. Tuossa ammatissa kun on lupa valikoida asiakkaansa.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2025, 21:16:56 kirjoittanut panic0 »

Poissa Frank Debil

• Full Member
« Vastaus #24 : Huhtikuu 19, 2025, 21:32:39 »
Ei varmaankaan ota ja toki voi valita jos näin haluaa tehdä. Tähän mennessä tosin muistan nähneeni vain yhden kotimaisen ilmon jossa mainitaan että "Only Finnish Men -Tapaan vain SUOMALAISIA" ja tälläkin pt:llä kuulemma tuo periaate lipsuu..😅

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : Huhtikuu 19, 2025, 22:55:28 »
A ja aina. Toki jos sattuis pt:llä olee menkat, pillu haisee pahalta tms, niin jätän väliin. Joskus osunu menkat ja käyny näinkin.

Mut normisti OWO-69 lähestulkoon ostopäätöksen edellytyksenä. Kansallisuudella oo mitään väliä, kun sitten itse panohommissa ulkkarit aina kortsun halunneet, kotimaiset ei aina. Että mikäköhän se riskitaso ja -kansallisuus nyt sit taas olikaan ::)

Poissa saapasjalkakolli

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : Huhtikuu 19, 2025, 22:59:32 »
A ja aina. Toki jos sattuis pt:llä olee menkat, pillu haisee pahalta tms, niin jätän väliin. Joskus osunu menkat ja käyny näinkin.

Mut normisti OWO-69 lähestulkoon ostopäätöksen edellytyksenä. Kansallisuudella oo mitään väliä, kun sitten itse panohommissa ulkkarit aina kortsun halunneet, kotimaiset ei aina. Että mikäköhän se riskitaso ja -kansallisuus nyt sit taas olikaan ::)

Jaa, että jotkut hupakot ei pidä taukoa edes menkkojen aikana?

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : Huhtikuu 19, 2025, 23:07:35 »

Joskus sattui nuoren puoliamatöörin kanssa niin, että mimmillä alkoi menkat tapaamisen aikana. Oli muuten kyllä hyvä tapaaminen, mutta Dracula en ole. Oli kyl hotellin pyyhkeet aika lailla veressä, joten ei jääny siivoojalle epäselväksi, mitä huoneessa tehtiin. Oli kyl liukasta ihan jo verenkin takia ::)

Minibaari juotiin liki tyhjäksi ja mimmi nieli joka pisaran, myös ne kyrvän tuotokset, pariinkin kertaan. Kelpaa pappana muistella ;D

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #28 : Huhtikuu 20, 2025, 00:25:58 »

Sitä varten on beppyt. Autuaan tietämättömänä ajelet punaisia päin.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (53)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #29 : Huhtikuu 20, 2025, 05:09:35 »

Suuri osa suomihupakoistahan taas ilmoittaa suoraan tapaavansa ketä vain mistään kansallisuudesta tai etnisyydestä välittämättä..😅

Vaikea uskoa tämän pitävän paikkansa. Nyt en puhu nuolemisen uskaltamisesta vaan yleisestä Only Finnish Men-periaatteesta.

Suomihupakot eivät juurikaan laita ilmoituksiinsa minkämaalaisia ottavat vastaan.
Jos taas ilmoituksessa EI lue vain suomalaisille Miehille, ei tarkoita sitä, että ottavat vastaan kaikki.

Muutaman maan kansalaisten ovat erityisesti kieltolistalla. Tulevat sellaisista kulttuureista missä naista ei arvosteta millään tavalla.

Lisäksi työskentelypaikat suomihupsukoilla saattavat olla sellaisissa taloyhtiöissä missä ei haluta herättää huomiota ottamalla vastaan tummaihoisia miehiä.

Suomen kielen hyvä taitokin vaaditaan. Pitää tulla ymmärretyksi ja ymmärtää mistä kyse.
Minä esimerkiksi en ota vastaan bdsm-sessioon sellaista jonka kanssa ei yhteistä kieltä. Saattaa olla jopa vaaratekijä jos kumpikaan ei ymmärrä toista.

Aika hyvin kollegoilla on itsesuojeluvaistoa, tämä omasta lähipiiristäni koettua.

kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa Mea_xx

• Newbie
  • Galleria (9)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #30 : Huhtikuu 20, 2025, 05:42:17 »
Suomihupakot eivät juurikaan laita ilmoituksiinsa minkämaalaisia ottavat vastaan.
Jos taas ilmoituksessa EI lue vain suomalaisille Miehille, ei tarkoita sitä, että ottavat vastaan kaikki.

Juurikin näin. Itse tapaan vain kantasuomalaisia, mutta se ei lue ilmoituksessa. Järjenjuoksuni menee tämän suhteen niin, että ilman tuota tekstiä saan helpommin eroteltua suomalaiset joukosta, kun muiden ensimmäinen viesti tulee englanniksi. Toki tietyntyylinen suomenkieli paljastaa myös.

Mitä nuolemiseen tulee, PT:eiltähän tätä ei kysytty, mutta vastaan silti että siitä vaan.

Turku tiistaisin

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #31 : Huhtikuu 20, 2025, 06:10:13 »
Lainaus
Muutaman maan kansalaisten ovat erityisesti kieltolistalla. Tulevat sellaisista kulttuureista missä naista ei arvosteta millään tavalla.

Olipa hyvä kuulla, etten ole ainut joka tätä tekee, sillä morkkis syrjimisestä ja rasismista on pyörinyt viimeaikoina mielessä. Toisaalta taas selitän tätä omalla turvallisuudella: oon saanut harmia lähinnä ei suomalaisista asiakkaista ja mielenterveys tippui silloin niin alas, että sitä ei kyllä mikään määrä rahaa korvannut.

Ja mitä lisäisin tuohon, niin tietty kulttuuri ei automaattisesti tarkoita, ettei osaisi arvostaa naista.. Esim jos lähi-idästä tai persiasta puhutaan, niin moni on hyvin kokematon naisen kanssa niiden kulttuurinormien takia. Se kokemattomuus taas voi aiheuttaa epävarmuutta jota verhotaan toksisuudella?

Plus että ne paineet on ihan erilaiset muutenkin, kuin suomalaisella miehellä. En toki yhtään puolustele mitään väkivaltakäyttäytymistä.

Mutta itse kysymykseen. Nuoletko pt:n pillun? En oo nuolija, oon Rosa. Seriously tough, oon enemmän sträppääjä.

Poissa Ribbeli

• Hero Member
« Vastaus #32 : Huhtikuu 20, 2025, 06:18:39 »
A, aina. Se on yksi suurimmista syistä, miksi maksullisilla käyn. Kotona en nuole ikinä.

Suosin palveluntarjoajia, jotka tämän sallii ja vielä parempi, jos nauttivat siitä. En kuitenkaan koko aikaa tietenkään vaan nuoleskele, vaan seurailen toisen ihmisen reaktioita ja toiveita. Tykkään touhuta toki muutakin.

Ulkkareilla en ole käynyt, enkä ehkä uskaltaisi nuolla ainakaan ekalla kerralla. Jotenkin ajatus ei innosta, kun monet heistä käsittelee joka päivä melkoiset määrät miehiä ympäri ämpäri Eurooppaa, joissa ei kaikissa maissa ehkä samalla tavalla turvallisesti toimita kuin Suomessa.

Onneksi kokemukseni mukaan Suomesta löytyy niin hyvää tarjontaa, etten näe ulkkareille menoon mitään syytä. Kerran jätin suomalaista nuolematta, kun jo ovelta näki, että PT ei ole yhtään minun tyyppiseni eikä sytyttänyt ollenkaan.

Onko sulla factatietoa kyseisestä?Väität ulkkareiden pillua laadultaan huonommaksi,kuin kotimaiset.
 Enemmän olen nuollut ulkkareiden pilluja(satoja),kuin kotimaisten,enkä koskaan ole saanut mitään tauteja!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 20, 2025, 06:26:34 kirjoittanut Ribbeli »

Poissa Molli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : Huhtikuu 20, 2025, 07:07:52 »
Riippuu aina tapauksesta.

Onko muuten yleistä että thaikut ei anna nuolla? Ite oon vaan pari kertaa saanut, vaikka hyviä tapauksia on kymmeniä ja muilta en ole ees halunnut

Poissa panic0

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #34 : Huhtikuu 20, 2025, 07:24:15 »

Onko sulla factatietoa kyseisestä?Väität ulkkareiden pillua laadultaan huonommaksi,kuin kotimaiset.
 Enemmän olen nuollut ulkkareiden pilluja(satoja),kuin kotimaisten,enkä koskaan ole saanut mitään tauteja!

Itse suosin suomalaista monestakin syystä ja tuolla aiemmin sanoinkin, että jos ulkkarit on van Pohjoismaissa reissaavia, sekin muuttaa asiaa.

Minua ei vaan houkuta ajatus ulkkareista ainakaan tässä kohtaa, haluan tutustua tähän suomalaiseen tarjontaan. Mutta jokainen tavallaan, tautiriski nuolemisessa taitaa olla niin pieni, että jos siitä nauttii myös ulkkareiden kanssa, niin antaa mennä vaan. En tosiaan tuomitse ketään, joka haluaa myös ulkkareiden kanssa olla tai heitä maistaa ja tarjontahan on ulkonäön perusteella parhaimmillaan hyvinkin laadukasta. Varmastikin löytyy siitäkin tarjonnasta nättiä ja maukasta nuoltavaa.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 20, 2025, 07:25:55 kirjoittanut panic0 »

Poissa Papparainen56

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #35 : Huhtikuu 20, 2025, 08:24:38 »
Riippuu aina tapauksesta.

Onko muuten yleistä että thaikut ei anna nuolla? Ite oon vaan pari kertaa saanut, vaikka hyviä tapauksia on kymmeniä ja muilta en ole ees halunnut

Eiköhän tuo ole ihan yksilöllistä Thaikuillakin. Olen kyllä saanut nuolla ja on jopa pt pyytänytkin tulla nuolluksi…oli muuten kokemus sekin kun tädillä oli melko muhkea luomupehko ja itse olen aina himoinnut karvatonta pillua 🤣
Ryhmysauva tanassa …

Poissa Julle95

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #36 : Huhtikuu 20, 2025, 09:20:11 »
Juu, olen saanut myös aina thaikun pillun nuolla,kun olen halunnut. Ja aina olen halunnut.

Poissa Ribbeli

• Hero Member
« Vastaus #37 : Huhtikuu 20, 2025, 09:26:09 »

Itse suosin suomalaista monestakin syystä ja tuolla aiemmin sanoinkin, että jos ulkkarit on van Pohjoismaissa reissaavia, sekin muuttaa asiaa.

Minua ei vaan houkuta ajatus ulkkareista ainakaan tässä kohtaa, haluan tutustua tähän suomalaiseen tarjontaan. Mutta jokainen tavallaan, tautiriski nuolemisessa taitaa olla niin pieni, että jos siitä nauttii myös ulkkareiden kanssa, niin antaa mennä vaan. En tosiaan tuomitse ketään, joka haluaa myös ulkkareiden kanssa olla tai heitä maistaa ja tarjontahan on ulkonäön perusteella parhaimmillaan hyvinkin laadukasta. Varmastikin löytyy siitäkin tarjonnasta nättiä ja maukasta nuoltavaa.
Ennen kaikkea kauniita ja laadukkaita ulkkareita!

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #38 : Huhtikuu 20, 2025, 12:10:00 »
Saako Kielitietäjältä kysyä,että mikä erottaa suomineidon ja ulkkarin pillun noin nuolemis mielessä?
Saa toki kysyä....
Vastaus on vähän kimurantti, sanotaanko näin että luotto suomalaisiin on niin pal kovempi?
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #39 : Huhtikuu 20, 2025, 12:44:30 »
Täydennän nyt vielä, olen maistellut ulkomaistakin, ei tämä lopulta ole ihan musta-valkoinen juttu.
Viime kädessä se on varmaan fiilis joka johdattaa. Tietty ennakkoasenne on, pakko myöntää 🤗
Lingua mea te ad caelum tollet