Nuolemiset hoitaa se, joka kerää rahat. 

Uutiset:
A ja aina. Toki jos sattuis pt:llä olee menkat, pillu haisee pahalta tms, niin jätän väliin. Joskus osunu menkat ja käyny näinkin.
Mut normisti OWO-69 lähestulkoon ostopäätöksen edellytyksenä. Kansallisuudella oo mitään väliä, kun sitten itse panohommissa ulkkarit aina kortsun halunneet, kotimaiset ei aina. Että mikäköhän se riskitaso ja -kansallisuus nyt sit taas olikaan
A ja aina. Toki jos sattuis pt:llä olee menkat, pillu haisee pahalta tms, niin jätän väliin. Joskus osunu menkat ja käyny näinkin.
Mut normisti OWO-69 lähestulkoon ostopäätöksen edellytyksenä. Kansallisuudella oo mitään väliä, kun sitten itse panohommissa ulkkarit aina kortsun halunneet, kotimaiset ei aina. Että mikäköhän se riskitaso ja -kansallisuus nyt sit taas olikaan
Jaa, että jotkut hupakot ei pidä taukoa edes menkkojen aikana?
Jaa, että jotkut hupakot ei pidä taukoa edes menkkojen aikana?
Suuri osa suomihupakoistahan taas ilmoittaa suoraan tapaavansa ketä vain mistään kansallisuudesta tai etnisyydestä välittämättä..😅
Suomihupakot eivät juurikaan laita ilmoituksiinsa minkämaalaisia ottavat vastaan.
Jos taas ilmoituksessa EI lue vain suomalaisille Miehille, ei tarkoita sitä, että ottavat vastaan kaikki.
Muutaman maan kansalaisten ovat erityisesti kieltolistalla. Tulevat sellaisista kulttuureista missä naista ei arvosteta millään tavalla.
A, aina. Se on yksi suurimmista syistä, miksi maksullisilla käyn. Kotona en nuole ikinä.
Suosin palveluntarjoajia, jotka tämän sallii ja vielä parempi, jos nauttivat siitä. En kuitenkaan koko aikaa tietenkään vaan nuoleskele, vaan seurailen toisen ihmisen reaktioita ja toiveita. Tykkään touhuta toki muutakin.
Ulkkareilla en ole käynyt, enkä ehkä uskaltaisi nuolla ainakaan ekalla kerralla. Jotenkin ajatus ei innosta, kun monet heistä käsittelee joka päivä melkoiset määrät miehiä ympäri ämpäri Eurooppaa, joissa ei kaikissa maissa ehkä samalla tavalla turvallisesti toimita kuin Suomessa.
Onneksi kokemukseni mukaan Suomesta löytyy niin hyvää tarjontaa, etten näe ulkkareille menoon mitään syytä. Kerran jätin suomalaista nuolematta, kun jo ovelta näki, että PT ei ole yhtään minun tyyppiseni eikä sytyttänyt ollenkaan.
Onko sulla factatietoa kyseisestä?Väität ulkkareiden pillua laadultaan huonommaksi,kuin kotimaiset.
Enemmän olen nuollut ulkkareiden pilluja(satoja),kuin kotimaisten,enkä koskaan ole saanut mitään tauteja!
Riippuu aina tapauksesta.
Onko muuten yleistä että thaikut ei anna nuolla? Ite oon vaan pari kertaa saanut, vaikka hyviä tapauksia on kymmeniä ja muilta en ole ees halunnut
Ennen kaikkea kauniita ja laadukkaita ulkkareita!
Onko sulla factatietoa kyseisestä?Väität ulkkareiden pillua laadultaan huonommaksi,kuin kotimaiset.
Enemmän olen nuollut ulkkareiden pilluja(satoja),kuin kotimaisten,enkä koskaan ole saanut mitään tauteja!
Itse suosin suomalaista monestakin syystä ja tuolla aiemmin sanoinkin, että jos ulkkarit on van Pohjoismaissa reissaavia, sekin muuttaa asiaa.
Minua ei vaan houkuta ajatus ulkkareista ainakaan tässä kohtaa, haluan tutustua tähän suomalaiseen tarjontaan. Mutta jokainen tavallaan, tautiriski nuolemisessa taitaa olla niin pieni, että jos siitä nauttii myös ulkkareiden kanssa, niin antaa mennä vaan. En tosiaan tuomitse ketään, joka haluaa myös ulkkareiden kanssa olla tai heitä maistaa ja tarjontahan on ulkonäön perusteella parhaimmillaan hyvinkin laadukasta. Varmastikin löytyy siitäkin tarjonnasta nättiä ja maukasta nuoltavaa.
Saako Kielitietäjältä kysyä,että mikä erottaa suomineidon ja ulkkarin pillun noin nuolemis mielessä?Saa toki kysyä....