Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuoletko pt:n pillun  (Luettu 1805 kertaa)

Poissa saapasjalkakolli

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoletko pt:n pillun
« Vastaus #40 : Huhtikuu 20, 2025, 12:59:08 »
Täydennän nyt vielä, olen maistellut ulkomaistakin, ei tämä lopulta ole ihan musta-valkoinen juttu.
Viime kädessä se on varmaan fiilis joka johdattaa. Tietty ennakkoasenne on, pakko myöntää 🤗

Eiköhän kyse ole hieman siitä tuleeko vastaan omanarvontuntoinen tyylikäs kielitaitounen ammattilainen vai kynttilää molemmista päistä polttava oman elämän hallintansa menettänyt, ehkä aineriippuvainen, ehkä paritettu, ehkä rikollinen, jotenkin epämääräinen tapaus.

Ulkkiksissa eniten epäilyttää kaikki. Ja se johtuu siitä, että he ovat kaukana kotoa, vieraasta kulttuurista, jotenkin järjestäneet kielitaidottomuudestaan huolimatta kämpät jne.

Poissa Julle95

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #41 : Huhtikuu 20, 2025, 13:32:31 »
Eli jos vetelee vähän mutkia suoriksi,niin ulkkarin toosasta suurempi riski saada tauti?

Poissa Frank Debil

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #42 : Huhtikuu 20, 2025, 21:51:07 »
"Ulkkiksissa eniten epäilyttää kaikki. Ja se johtuu siitä, että he ovat kaukana kotoa, vieraasta kulttuurista, jotenkin järjestäneet kielitaidottomuudestaan huolimatta kämpät jne."

Hassua että näin luulet.. ne ketä itse olen tavannut ovat kyllä kaukana tuosta, joidenkin alaspäin katsomat Romanian tytötkin jopa hämmentävän fiksuja ja kielitaitoisia.. Ei nämä mitään ihmiskaupan uhreja ole vaikka suuri osa onkin "toimiston" tms. välittämiä..

Elämänhallintaongelmia tullut toistaiseksi lähinnä kotimaisten kohdalla vastaan..

Poissa Aapeli60

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : Huhtikuu 20, 2025, 21:52:30 »
En koskaan maksullisissa tapaamisissa

Poissa STT

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #44 : eilen kello 08:40:07 »
Kuten seksissä ylipäätään, mulla ei ole käsikirjoitettuna tapaamisia. Ihan sen hetken fiiliksellä menen nuolenko vai en.

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #45 : eilen kello 09:03:27 »
Ehkä nuolen, ehkä en. So not, kunhan hyvältä tuntuu 😉

Poissa Pataässä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #46 : tänään kello 00:39:45 »
B) Satunnaisesti

Tuo on varmaan lähinnä oleva vastaus. Tykkään nuolla ja se kiihottaa, mutta silti aina ei tule nuoltua.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?