Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: NaapurinNoora rapsa  (Luettu 1504 kertaa)

Paikalla tunnuksena_sinatra

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
NaapurinNoora rapsa
« : Huhtikuu 19, 2025, 23:11:42 »
Keskiviikkoiltapäivä, töistä ei tahdo tulla mitään kun sovittu tapaaminen Nooran kanssa lähestyy. Samassa saan viestin että oharoinnin johdosta pääsisin tulemaan aikaisemminkin. Järjestän  työt niin että pääsen lähtemään. Sykkeet alkaa nousta, mikä siinä voi olla ettei tähän totu…

Kävelen lyhyen matkan sovittuun paikkaan ja avaan oven, Noora ottaa minut halaten vastaan. Täytyy tunnustaa jännitys, se kyllä varmaan näkyykin. Sitten pikaiseen suihkuun ja Nooran syleilyyn.

Ja sitten tapahtuu onneksi taas se mikä ennenkin, jännitys unohtuu ja se vaihtuu kiihkoksi. Nooran paljastama vartalo on upea ja erityisesti uskomattoman kauniit rinnat, joita toivottavasti tuli tarpeeksi huomioitua!

Sain toteuttaa paria omaa fetissijuttua ja kasvattaa omaa haluani sitäkin kautta. Kun varsinaiseen touhuun ryhdyttiin, havaitsin sen valtavan seksuaalienergian mikä Noorassa on. Sitä myös purkautui pari kertaa (ehkä).  :)  Tuollaiseen ei usein törmää.

Itse olin pitkään kaivannut myös kokemusta hyvästä peppuseksistä, ja sehän järjestyi Nooran kanssa aivan täydellisesti!

Lopun jälkeen Nooralta mukavat hipsuttelut voipuneen miehen kanssa.

Menenkö uudelleen kun on mahdollista? No ihan varmasti!

Poissa Mako75

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: NaapurinNoora rapsa
« Vastaus #1 : Huhtikuu 20, 2025, 15:40:03 »
Oliko kustannukset minkälawtuiset ja kuuluiko 2 hintaan?

Paikalla tunnuksena_sinatra

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Huhtikuu 20, 2025, 18:37:38 »
Kustannus normaali suomalaisten taksa. Kakkonen ei siihen kuulunut, mutta se oli itse asiassa sopuhintainen.

Poissa NaapurinNoora

• Full Member
  • Galleria (6)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : eilen kello 21:39:39 »
Kiitos rapsasta! Rinnat(kin) sai sinulta ihanasti ja riittävästi huomiota. ♥️
Toivottavasti tavataan taas seuraavalla Tampereen visiitillä. 😘
Rakkaudesta lajiin. ♥️

🐝 Helsinki 8.-9.5. 🐝 Lahti 13.-14.5. 🐝