Otsikon mukaiseen kyssäriin kenet haluaisit tavata 

Uutiset:
Mä en tiedä onko Frank Debil palvelun ostaja, mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin tavata.
Mä en tiedä onko Frank Debil palvelun ostaja, mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin tavata.
Samaa mietin itsekin. Ei varmasti tulis ainakaan tylsiä sänkypuheita 😬
Joo, kyllä mä toivoisin sellasta kipakkaa kuulustelu- ja piiskaus sessiota 😹
Ihan huikean hieno aloitus tämä lanka!
Tulisiko vastauksia enemmän sellaiseen lankaan, että ketä tapaamattomista palvelunostajista ei haluaisi tavatahihhih, miun itsevarmuudella tulee mieleen, että toi olisi ihan minuu varten tehty ketju 🤣tällä mie itteeni huvitan👍
Tulisiko vastauksia enemmän sellaiseen lankaan, että ketä tapaamattomista palvelunostajista ei haluaisi tavata
^^ Hyvä myyjä näkee tässä ketjussa tilaisuuden uusasiakashankintaan. Mikään ei imartele turskaa enempää kuin että joku sihteeri ilmoittaa muiden kuullen haluavansa tavata juuri hänet![]()
Mutta ihan vakavasti - on ilman muuta mukavinta vierailla sellaisella myyjällä, jossa tietää jo etukäteen olevensa toivottu vieras.
Eli nyt pitäs vaan tietää keitä on tavannut, osaisi sitten luetella ne kaikki muut🤔😁
Eli nyt pitäs vaan tietää keitä on tavannut, osaisi sitten luetella ne kaikki muut🤔😁