Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vakkari vai kerää koko sarja?  (Luettu 824 kertaa)

Poissa Joonas1985

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vakkari vai kerää koko sarja?
« : eilen kello 08:35:16 »
Käytätkö mielummin vakkari PT vai keräät koko sarjan? Itse suosin vakkaria varsinkin kun kemiat alkaa kohtaamaan. Panot saa myös uusia uöottuvuuksia kun kokeillaan uusia juttuja. Nyt varsinkin kun on löytynyt hyvä huora. Nimeä en kerro. Ennen keräilin sulkia hattuun oikein urakalla, mutta joukkoon mahtui pettymuksiä liikaa. Ilmoutus ja kuvat valehtelee välillä.

Poissa Ribbeli

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vakkari vai kerää koko sarja?
« Vastaus #1 : eilen kello 09:42:50 »

Vakkareita on tullut käytettyä,kun olen ollut tyytyväinen heidän palveluun.
 Vankan kokemuksen omaavana,myös mittava sarja on koettuna.

Poissa Vikingo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 10:55:39 »
Jos olen saanut hyvää palvelua, olen kyllä käynyt uudestaankin. Toki aina yhden tämmöisen löytämistä edeltää useampi tyydyttävä/huono kokemus. Samalla tytöllä en ilmeisistä syistä käy usein, mutta voisin periaatteessa huorissakäymiseni keskittää näille hyväksi todetuille koska heitä on kuitenkin sen verran monia. Ketjun hengen mukaisesti nimiä en kerro :D Aina välillä tulee kuitenkin joku uusi latina/thaikku maisemiin jonka palvelut pitää testaamassa tai joskus on hetkiä jolloin ketään tuttua ei ole kuvioissa. Tällöin pitää kokeilla jotain uutta, mutta pysyypähän homma mielenkiintoisena.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3 : eilen kello 11:02:54 »
Mä tykkään näistä ketjuista ja viesteitä, että löysin hyvän huoran, mutta en kerro nimeä  :sheep: Ei kauheesti lisäarvoa forkalle, vaikka onhan täällä kaikenlaista muutakin turhaa taustakohinaa

Paikalla gabriel

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 13:07:36 »
..joo tää keskustelu taitaakin olla kevyesti keskellä päivää..mutta maksulliseen seksiin kuitenkin liittyy.
Itsellä on tällä hetkellä kaksi vakkaria, joilla piipahdan joka viikko. Toinen lopetti ilmoittelun jo vuosi sitten, jäin sitten "roikkumaan" avuksi kun tulee rahasta tiukkaa(opiskelija). Toinen ei koskaan ollut ilmoitellutkaan, vaan yksi maksullinen suositteli, silleen erikoista että heti natsasi henkisesti ja fyysisesti(toivon ettei aloitakaan koskaan ilmoittelemaan)
Vakkarikaan ei aina turvallinen, itse kun lainaan rahaa jos pt:lla akuutti tarve.. niin on kahdenkin vuoden asiakkuus heitetty romukoppaan jonkun muutaman kympin takia. joku sanonta lypsävästä lehmästä liittyy tähän..
Mutta joka viikkoa tsekkaan markkinat ja otan yhteyttä jos edes vaikuttaa ilmoitus hyvältä. Uusi tuntuu aina uudelta..oma viehätys ja olen joiltain hupsukoilta kuullut että uusi asiakaskin joskus kivempaa...
** kaikkea hyvää jokaiselle **

Poissa Vikingo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 15:06:11 »
Mitähän näistä pitäisi päätellä, eikä tämä nyt koske ainoastaan tätä ketjua, että toivotaan ettei joku oma vakkari aloita ilmoittamaan tai laajentamaan asiakaspiiriään, eikä myöskään hyväksi todettua huoria haluta ilmiantaa ettei vahingossakaan joku toinen kävisi panemassa rahaa vastaan?

Poissa saapasjalkakolli

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : eilen kello 15:13:50 »
Mitähän näistä pitäisi päätellä, eikä tämä nyt koske ainoastaan tätä ketjua, että toivotaan ettei joku oma vakkari aloita ilmoittamaan tai laajentamaan asiakaspiiriään, eikä myöskään hyväksi todettua huoria haluta ilmiantaa ettei vahingossakaan joku toinen kävisi panemassa rahaa vastaan?

Aivan luonnollista. Eräs edesmennyt ystäväni toimi näin myös muiden palveluiden suhteen. Jos löytää helmen sen haluaa kätkeä.

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : eilen kello 15:17:31 »
Tämän ketjun aihepiiriin/otsikkoon ei minun nähdäkseni millään tavalla kuulu palveluntarjoajien mainitseminen nimeltä. Tässähän kyse on mieltymyksistä ja toimintatavoista keskustelemisesta. Kuten monessa muussakin ketjussa. Rapsaketjut ovat sitten eri asia.

Itse yleensä suosin vakkaria. Vaihtelu ja uutuudenviehätys eivät ole minulle kovin tärkeitä asioita.
Tosin jotkut tällä saitilla kirjoittelevista palveluntarjoajista ovat alkaneet kovasti kiinnostaa (enkä mainitse nimeltä, se ei kuulu tähän ketjuun), mutta syynä tähänkään ei sinänsä ole uutuudenviehätys tai vaihtelu.

« Viimeksi muokattu: eilen kello 15:29:03 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa Artturi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : eilen kello 15:56:29 »
Pitkäaikainen vakkari on aina etusijalla. Vaikka en ole etsimässä jatkuvasti ketään uutta tavattavaa niin ei se tietenkään poista sitä etteikö joskus tulisi tavattua jokin uusi palveluntarjoaja, jos jokin mielenkiintoinen osuu tutkaan.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #9 : eilen kello 16:18:22 »
Nykyään vakkari on etusijalla. Se aika, kun piti aina etsiä ja kokeilla uutta, on jo ohi.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #10 : eilen kello 17:05:21 »
Mä tykkään näistä ketjuista ja viesteitä, että löysin hyvän huoran, mutta en kerro nimeä  :sheep: Ei kauheesti lisäarvoa forkalle, vaikka onhan täällä kaikenlaista muutakin turhaa taustakohinaa

Kuten ThomasDundee tuossa jo totesikin, tämän langan idea taisi olla käydä yleisellä tasolla keskustelua langan kysymyksestä eikä vaihtaa tietoa tai rapsoja palveluntarjoajista. Rapsa- ja muut suosittelu- ja kokemuksenvaihtoketjut on oma juttunsa. Kyllähän tämän saitin luonteeseen kuuluu käydä keskustelua kaikenlaisesta maksulliseen seksiin liittyvästä ylipäätään, ei pelkästään rapsata tai vaihtaa tietoja palveluntarjoajista. Itse asiassa nämä geneerisemmän tason keskustelut ovat mielestäni saitin parasta antia.

Tämän suhteen komppaan saapasjalkakollia. Se on monessakin asiassa elämässä niin, että jos on löytänyt jonkin poikkeuksellisen ja harvinaislaatuisen hienon jutun (oli se sitten seksinmyyjä, sienipaikka, retkikohde, ravintola, hotelli, mökki mikä vain) ja sitten huudellut sen julkisuuteen, niin se kohta lakkaa olemasta erityisen hieno juttu. Joitakin vuosia sitten Stockmann tarjosi kanta-asiakkaille ilmaisen pysäköinnin. Eikö yksi valopää innostunut Hesarissa julistamaan  ::), miten sitä hyödyntämällä voi välttää työmatkaruuhkat, kun korttia heiluttamalla pystyi ajamaan maan alla keskustan läpi parkki-alueita pitkin. Stockalla lukivat jutun, tutkivat dataa ja totesivat, että Stockan kortilla ajettiin maanalaista oikoreittiä parkin läpi enemmänkin (mutta ei niin paljon, että sitä olisi muuten huomattu) ja niinpä ilmainen pysäköintietu poistui kaikilta pian sen jälkeen (tai systeemi muuttui sellaiseksi, että sen saa kassalta). Kun yksi meni huutelemaan lehdessä ääneen hienosta keksinnöstään, sen menettivät kaikki  :-\

Moni edullinen kiva amatööri on muuttunut kalliiksi liukuhihnta-ammattilaiseksi sen jälkeen, kun niistä on täällä huudeltu.

Joten on vain järkevää, että kaikkia hyviä löytöjä ei huudella ääneen koko internetille.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 17:16:37 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Tuplawee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : eilen kello 18:01:58 »
Näin se juuri on. Uusista helmistä ei kannata huudella. Hyvistä ja tunnetuista ei maksa vaivaa. Jäljelle jää varoittavat esimerkit, joista puhe onkin paikallaan.

Itse käyn olosuhteiden pakosta parilla kolmella vakkarilla. Välillä käyn kokemassa uudella pettymyksen. Mielelläni kävisin joka kerta eri pt:llä, mutta tarjonta ei omalla kohdalla vastaa kysyntää. Onneksi markkinoilla on toistaiseksi vielä toiminut yksi todellinen jalokivi. 😉

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12 : eilen kello 23:57:25 »
Haen maksullisesta seksistä uusia kokemuksia. Samoja henkilöitä voi tavata useamminkin, mutta on parempi vähintään pitää pitkä tauko jos alkaa tuntua että tapaamiset noudattaa samaa kaavaa. Sitä suuremmalla syyllä jos se kaava tuntuu liian mukavalta.

Paikalla Tulli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #13 : tänään kello 08:42:09 »
Vähän sekä että.
Aikasemmin halusin aina uuden mutta nyt on valikoitunut sellainen pt jota olen tavannut pari kertaa ja seuraavakin kerta jo sovittu.
Tissit 😍