Pillua on tullut ostettua.
En oikein muuta osaa ostaa.
No tämä tiivistää eri hienosti!
Uutiset:
Pillua on tullut ostettua.
En oikein muuta osaa ostaa.
Ostan pillun lisäksi mielelläni myös persettä.
Laitetaan nyt kuvailu, kun vaikka mitä ilmeisemmin tämä kyseinen tapa gfe seksissä on kuitenkin kohtuu yleistä, niin tuntuu vastaajat olevan näitä "panen ja nuolen, mitä muuta sitä muka vois tehdä" No enivei.
Aina kun saatavilla palvelun luonne on GFE, yleisimmin tähän kuitenkin sisältyy strapon tai muu kiusoittelu, jossa nainen saa hieman lisätöitä, toisaalta, välillä jää varsinainen paneminen väliin, koska no, tankki on aika tyhjä sen jälkeen kun purkautuminen tapahtuu tuossa toiminnassa. Yllättävän kiinnostuneita ne on ne hupsutkin tästä toiminnasta. Vaikka välillä kauhistelevatkin
Ot, välikommentti pt:n näkökulmaa...
Strapon yes ja paljon muuta. Ihmisen reaktiot ja seksuaalisuus on ihmeellinen asia.
Lähtökohta on tämä, pyydän ajan ostajaa kertomaan mitä haluaa. Minä kerron sen jälkeen mitä pystyn niistä toiveista toteuttamaan.
Tiedoksi, "kaikki käy, tee mulle mitä haluat" ei ole se vastaus jonka haluan kuulla.
Itseasiassa nyt kun straponista puhutaan, jokaisen miehen kannattaisi tutustua jonkun pt:n kanssa omaan anaalin alueeseen.
Moni yllättynyt siitä miten mukavalta sen hyväily tuntuu. Pelkästään pinnalta menemättä syvemmälle.
Jos jotain ketjun otsikosta niin itse ostan joskus kokovartalohieronnan plus genitaalihieronta siihen loppuun.
Tunnin verran sohvalla vierekkäin käsi kädessä istumista, vaatteet päällä, tottakai...Saitin ainut todellinen herrasmies.